Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pilata aina yhteinen aika??

Vierailija
18.01.2025 |

Miksi miesten pitää ajatella aina pelkästään kikkelillä?

Appivanhemmilla on mökki tahkolla ja ottavat näin talvisin vähintään kerran kuukaudessa meidän teini-ikäiset lapset viikonlopuksi. Tämä on todella mukavaa ja arvostan kovasti.

Tähän liittyy kuitenkin aina sama ongelma, miehen mielessä ei liiku mikään muu kuin oma kikkeli ja seksi. Lisäksi mennään aina saman kaavan mukaan; mies tekee jotain herkkua, ostaa punkkua tai kuoharia ja latsotaan leffaa. Vaihtoehtoisesti mies varannut raflan tai jopa hotellin.

Kaikki tuo on aivan ihanaa, mutta oikeasti tähdätään vain ja ainoastaan seksiin. Stressaannun jo valmiiksi kun näen miehen aloittavan nämä "valmistelut". En ole seksiä vastaan, mutta voin olla aivan hyvin tässä iässä jo ilmankin. Arvostan enemmän omaa rauhaa kuin jotain nuorisopupuilua.

Jos edes joskus kävisi niin, että mies tekisi nämä perinteiset ja valitettavan ennalta-arvattavat toimet, eikä sitten ehdottaisikaan missään vaiheessa seksiä, voisi seksiä joskus ollakin. Mutta ei, aina sama kaava eli minua yritetään pehmittää ja sitten tulee seksivaatimus. Pari kolme tällaista viikonloppua peräkkäin ilman seksiä, voisi kääntää ajatukseni pois pakkoseksistä, jolloin tosiaan oma halukin voisi herätä.

Yleensä mies ottaa nokkiinsa jos ei sunnuntaiaamunakaan ole saanut haluamaansa jyystöä, mutta tällä kertaa näköjään vedettiin herne nenään jo lauantaiaamuna. Mikä ihme ettei miehet voi ajatella parisuhdeaikaa ilman seksipäämäärää? Kun kaava toistaa itseään, niin jo nämä viikonloppuvalmistelut saavat minun seksihalut kuolemaan 100% varmasti.

Kommentit (1899)

Vierailija
1561/1899 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on samanlainen kuin ex-vaimoni. Paitsi että seksiä oli noin kerran kuussa. Sitten lopetin seksin ehdottamisen. Meni yli puoli vuotta kun hän ehdotti. No ei kiinnostanut enää seksi hänen kanssa. Eikä koko avioliitto. Oli vielä kauhean ihmeissään, miksi halusin eron.

Olisin minäkin, jos olisit koko ajan ollut kuten ennenkin, vain seksi jäänyt pois. 

Hän kyllä tiesi tasan tarkkaan, että minä kärsin seksittömästä elämästä. Se tappoi hiljalleen kaiken läheisyyden jne. Olimme lopussa käytännössä kuin kämppikset. Joten ei pitäisi olla yllätys, että jossain kohtaa kamelin selkä katkeaa.

MUTTA KESKUSTELITTEKO TE sen puolen vuoden aikana teidän suhteestanne ja sen tulevaisuudesta? Omista odotuksista ja edellytyksistä? Sill

Kyllä. Kävimme jo vuosia sitten pariterapiassa ja vaimo vain tyynesti totesi, ettei koko seksi kiinnosta kauheasti. Näin jälkikäteen olen miettinyt, miksen nostanut kytkintä jo siinä vaiheessa. Toki pienet lapset sai pysymään liitossa.

Vierailija
1562/1899 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis sinun mielestäsi olisi kiva, että mies tekee jotain ns. spesiaalia ihan vain saadakseen seksiä? Muuten ei ikinä tule mieleen valmistella mitään ja jos ne naurettavat valmistelut ei johda sänkyyn, niin arvatenkin seuraa lähinnä uhriutuminen eikä muuta. Ihminen jolla on aivot, ymmärtäisi, että tuollaiselta mieheltä ei tule ikinä edes saamaan oikeaa seksiä, vaan tavoitteena miehellä on vain omien halujen tyydytys, eikä mikään muu. 

Koska ap on tyypillinen pihtari, niin silloin seksi muuttuu spesiaaliksi asiaksi, joten koittaa saada ap innostumaan asiasta isolla vaivannäöllä. Mutta sekään ei tietenkään kelpaa. Ap:kin voisi ihan suoraa sanoa miehelleen ettei halua häntä ja mies voi lopettaa kaikki hemmottelujuttunsa ihan turhana.

Just näin mies ajattelee. Ei kann

Hyvin tuo kommentoija kitetyytää koko jutun:"ja mies voi lopettaa kaiken hemmottelujuttutunsa ihan TURHANA". Kaikki on miehestä turhaa, jos ei saa panna. 

Turhaaha tollaset naisten hömpötykset on jos niiden avulla ei seksiä saa. Täyttä ajan ja rahan hukkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1563/1899 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas jotenkin ihan absurdi monen kymmenen sivun vänkäys. Haluttomien ihmisten vain on täysin mahdotonta käsittää kuinka paljon haluttuna olemisen tunne vaikuttaa. Ihan vastaavasti kuin ap haluaisi huomiota ilman sekiä, niin mies haluaa tuntea itsensä halutuksi. 

Haluttomia ajanjaksoja on jokaisella elämässään, myös niillä aktiivisilla. Ja se on ihan normaalia, ei esim ekana tuu mieleen sekksi, jos itse tai puoliso sairastuu vakavasti. Silloin sänkyleikit väistämättä jää tietyn ajaksi taka-alalle. 

Vuosien haluttomat jaksot ovat hieman eri asia. Ja kyllä minä ihan mielelläni tarjoan naisystävälleni orgasmin, vaikka ei itse tekisi juuri sillä hetkellä mieli.

Vierailija
1564/1899 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fiktiivinen tarina ja vuoropuhelu tai ei niin fiktiivinen. 

Aloittajan mies: kulta, mitäs jos ollaan viikonloppuna vain tässä kotosalla lasten kanssa. Lämmitetään sauna ja syödään hyvin. 

Aloittaja: jaa vain niin sinä ajattelet. Oletko yhtään ajatellut että olen ollut täällä kotona lasten kanssa koko viikon. Ja siivonnut teidän sotkujanne ja pyykännyt. (sauna, apua, mies vonkaa varmaan seksiä). 

Mies: no anteeksi, en ajatellut sinua tarpeeksi. Viedään lapset äidille hoitoon ja juodaan viiniä ja laitan jotain pikkupurtavaa. Vietetään laatuaikaa kotona kaksistaan. 

Aloittaja: no mitä se asiaa auttaa. Täällä kotona kuitenkin silti pyöritään. (viiniä, apua, mies vonkaa varmaan seksiä). 

Mies: no joo voidaanhan mennä mökille Tahkolle tai johonkin hotelliin. Minä hoidan kaikki. Mennään syömään sitten illal

Ja ihan varmasti vonkaakin:D Tuolla joku kirjoitti , että naisen hemmottelu on ihan turhaa, jos ei saa seksiä palkinnoksi. 

Turhaahan se onki jos seksiä ei tule.

Vierailija
1565/1899 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herran jumala mitä luusereita täällä on :D Siis ihanko aikuiset ihmiset miettii että voi että, kylläpä olisi kiva hinkata likaisia pissavehkeitä yhteen, kiva kun lapsetkin on muualla, niin nyt voi sitten klähmiä jotain karvaista ja varmaan kaljua pullukkaa, kiihottaa oikein päästä näkemään mitä sen housuissa on muhinut koko päivä..!

Eikö okseta kun katsotte peiliin? 

Herran jumala miten maailma on kummallista. Vapaana on paljon mukavia, empaattisia  ja seksimyönteisiä naisia. Mutta miehet vaan jumittaa olla hankalien, valittavien, mihinkään tyytymättömien ja seksivastaisten vaimojensa kanssa. 

Eikö okseta vaimot kun katsotte peiliin. Tosin ette ihan kaikkea tiedä. 

Vierailija
1566/1899 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin ketju osoittaa sen, että pitäisi paljon tarkemmin miettiä suhteen alussa toisen halukkuuden määrää. Tai ainakin nopeammin ottaa ero siinä vaiheessa kun se seksi loppuu ja tilanne muuttuu sellaiseksi kuin ap kuvasi.

Vierailija
1567/1899 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas jotenkin ihan absurdi monen kymmenen sivun vänkäys. Haluttomien ihmisten vain on täysin mahdotonta käsittää kuinka paljon haluttuna olemisen tunne vaikuttaa. Ihan vastaavasti kuin ap haluaisi huomiota ilman sekiä, niin mies haluaa tuntea itsensä halutuksi. 

Haluttomia ajanjaksoja on jokaisella elämässään, myös niillä aktiivisilla. Ja se on ihan normaalia, ei esim ekana tuu mieleen sekksi, jos itse tai puoliso sairastuu vakavasti. Silloin sänkyleikit väistämättä jää tietyn ajaksi taka-alalle. 

Ei mulla vaa oo koskaa ollu ikävuosien 10 - 57 välillä eikä näytä jatkossakaan haluttomuus haittaavan. Uskon että kärsin seksin halusta vielä kuolinvuoteellanikin kun ei enää seiso.

Vierailija
1568/1899 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on samanlainen kuin ex-vaimoni. Paitsi että seksiä oli noin kerran kuussa. Sitten lopetin seksin ehdottamisen. Meni yli puoli vuotta kun hän ehdotti. No ei kiinnostanut enää seksi hänen kanssa. Eikä koko avioliitto. Oli vielä kauhean ihmeissään, miksi halusin eron.

Olisin minäkin, jos olisit koko ajan ollut kuten ennenkin, vain seksi jäänyt pois. 

Hän kyllä tiesi tasan tarkkaan, että minä kärsin seksittömästä elämästä. Se tappoi hiljalleen kaiken läheisyyden jne. Olimme lopussa käytännössä kuin kämppikset. Joten ei pitäisi olla yllätys, että jossain kohtaa kamelin selkä katkeaa.

Miehet on just näin kovia nillittämään ja loukkaantumaan ja sitten, kun nainen haluaisi sitä seksiä, ukko lähtee kävelemään. Ja luuulee kai pahastikin naista sillä loukkaavansa. 

Mies on valmis seksiin yleensä vain silloin, kun saa itse määrätä ajan, mutta naisen ehdottamaan seksiin suhdaututaan just noin. Suututaan ja sanotaan, että siinäpähän vonkaat, ei tipu, kun et kerran halunnut aikaisemmin:D

Voit uskoa, että naiselle  se jatkuva vonkaaminen taP*paa  myös kaiken läheisyyden. Et uskalla mennä miestä metriä lähemmäksi, kun mies jo luulee, että no nyt tuli seksiä jne. 

Ei ole helppoa naisellakaan. 

Tuskin tuossa kummallekaan vahinkoa tuli vaikka erosittekin. Ette varmaan muutenkaan sopineet yhteen. 

Ja niin ne on miehetkin aina hämmästyneitä, kun nainen hakee eroa. Tulee yleensä aina ihan yllätyksenä ja puun takaa.

Vierailija
1569/1899 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyytyykö mies sitten siihen, että nainen sanoo ok, otetaan vaatteet pois ja sitten jalat auki ja 1-2 min ja homma valmis. Päästään syömään ja otetaan sitä viiniä. Jos ei sillä hetkellä huvita niin ei huvita.

Ja vaimo voi siinä miettiä huomista kauppalistaa, koska sehän ei saa tosta mitään itselleen. En ymmärrä miksei miehet hoitelee itse itseään ennemmin, niinhän aika monet tuntemani naiset tekee. Itseltään saa usein parempaa.

Niin miksi miehet eivät osaa itseään hoitaa itse? Naisena sen osaan ja parhaalta se tuntuukin, yksin. Ei sitä ilman tarvitse olla vaikka yksin sen hoiteleekin. Ei siihen kahta tarvita.

Vierailija
1570/1899 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on se paradoksi, että kun mies saa paljon seksiä, niin hän hemmottelee naistaan oikein mielellään. Juuri kuten ap toivoo. Mutta kun pitää miestä puutteessa, niin hänellä on aina toiveena, että hemmottelu päättyisi seksiin. Toki tilanne on jo menetetty tuossa vaiheessa.

Vierailija
1571/1899 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuosien haluttomat jaksot ovat hieman eri asia. Ja kyllä minä ihan mielelläni tarjoan naisystävälleni orgasmin, vaikka ei itse tekisi juuri sillä hetkellä mieli.

Voi olla monta vuotta haluttomia jaksoja, eri syistä johtuen. Vaikka syöpä ja sen hoidot voi viedä voimat ja halut alas, ei kukaan varsin silloin ajattele ensiksi et nyt pitää alkaa haluttamaan ja äkkiä vaan sänkyyn. 

Vierailija
1572/1899 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyytyykö mies sitten siihen, että nainen sanoo ok, otetaan vaatteet pois ja sitten jalat auki ja 1-2 min ja homma valmis. Päästään syömään ja otetaan sitä viiniä. Jos ei sillä hetkellä huvita niin ei huvita.

Ja vaimo voi siinä miettiä huomista kauppalistaa, koska sehän ei saa tosta mitään itselleen. En ymmärrä miksei miehet hoitelee itse itseään ennemmin, niinhän aika monet tuntemani naiset tekee. Itseltään saa usein parempaa.

Miehistä on varmasti mukavanpaa ja parempaa runkata naiseen, kuin käteensä. Vaikka ne täällä väittää, että naisista ei muka ole niille mitään iloa. No kyllä näytää olevan, muuten vois tosiaan vetää käteen. 

Ja moni mies pökkii vaimoaan, vaikka takuulla tietävät, että naista ei haluta. Ei väliä, kunhan itse pääsee pukille. 

Vierailija
1573/1899 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla vaa oo koskaa ollu ikävuosien 10 - 57 välillä eikä näytä jatkossakaan haluttomuus haittaavan. Uskon että kärsin seksin halusta vielä kuolinvuoteellanikin kun ei enää seiso.

Joo, ei ne polvissa roikkuvat kulkuset hirveesti sytytä. Ja mitään muuta ei sieltä vatsan alta näy. Ja asentoja on korkeintaan kolme mahdollista kun ei yletä muuten. Voisin koko homman jättää, vaihtaa surisevaan. N 65

Vierailija
1574/1899 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on just näin kovia nillittämään ja loukkaantumaan ja sitten, kun nainen haluaisi sitä seksiä, ukko lähtee k

Kyllä se peli oli jo selvä siinä kohdassa. Ja miksi sen pitäisi mennä niin, että nainen voi ihan vapaasti olla haluamatta seksiä puoli vuotta ja sitten miehen pitäisi heti olla valmiina, kun nainen yhtäkkiä haluaisikin. 

Vierailija
1575/1899 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin miksi miehet eivät osaa itseään hoitaa itse? Naisena sen osaan ja parhaalta se tuntuukin, yksin. Ei sitä ilman tarvitse olla vaikka yksin sen hoiteleekin. Ei siihen kahta tarvita.

Miksi sinä sitten edes olisit parisuhteessa miehen kanssa? 

Vierailija
1576/1899 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla monta vuotta haluttomia jaksoja, eri syistä johtuen.

Voi ristus taas mitä soopaa. Kyllä, syöpä on nyt asia erikseen. Mutta jos ihan terve nainen vain lopettaa mielenkiinnon seksiin, niin silloin miehellä (ja toki sama toisinkinpäin) on täysi oikeus lähteä muualle ja toivoa löytävänsä paremman puolison.

Vierailija
1577/1899 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehistä on varmasti mukavanpaa ja parempaa runkata naiseen, kuin käteensä. Vaikka ne täällä väittää, että naisista ei muka ole niille mitään iloa. No kyllä näytää olevan, muuten vois tosiaan vetää käteen. 

Ja moni mies pökkii vaimoaan, vaikka takuulla tietävät, että naista ei haluta. Ei väliä, kunhan itse pääsee pukille.&nbsp

Taas kuvaa niin hyvin, miksi miesten ei kannata edes pyrkiä naimisiin, kun naiset ovat tuolla asenteella liikkeellä.

Vierailija
1578/1899 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on se paradoksi, että kun mies saa paljon seksiä, niin hän hemmottelee naistaan oikein mielellään. Juuri kuten ap toivoo. Mutta kun pitää miestä puutteessa, niin hänellä on aina toiveena, että hemmottelu päättyisi seksiin. Toki tilanne on jo menetetty tuossa vaiheessa.

Tuo ei pidä paikkaansa. Ei läheskään kaikki miehet(väitän, että pieni osa jaksaa paniostaa johonkin tuollaisen mistä ap puhuu) eivät välitä huomioida naistaan millään tavalla vaikka tämä makaisi koko ajan jalat levällään ja mies panisi joka välissä. 

Suuron osa miehistä on hyvin tyytyväinen, kun saa seksiä aina kun haluaa, mutta ei suurin osa katso, että heidän tarvitsee silti naistaan hemmotella tai helliä mitenkään. Seksi otetaan itsestään selvyytenä.   Siinähän tuo saa hellyyttä, kun mies puskee menemään. 

Vierailija
1579/1899 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvasin että tästäkin tulee paskamyrsky minua kohtaan. EN ole seksivastainen, olen pakkoseksivastainen. Jos mies tekisi nuo valmistelut minua varten, mutta ei, mies tekee nämä saadakseen seksiä, ei hemmotellakseen minua.

Ap

Sama asia mutta väärin sun mielestä tehtynä😅

Vierailija
1580/1899 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoimmat ongelmat poistuisivat, jos naiset (ap esimerkiksi) sanoisivat miehelleen, että seksi heidän kanssaan ällöttää. Ja sopisi sitten, että mies saa hakea seksin jostain muualta, jos onnistuu. 

Tai voi sitten yhteistuumin erota. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi