Miksi pilata aina yhteinen aika??
Miksi miesten pitää ajatella aina pelkästään kikkelillä?
Appivanhemmilla on mökki tahkolla ja ottavat näin talvisin vähintään kerran kuukaudessa meidän teini-ikäiset lapset viikonlopuksi. Tämä on todella mukavaa ja arvostan kovasti.
Tähän liittyy kuitenkin aina sama ongelma, miehen mielessä ei liiku mikään muu kuin oma kikkeli ja seksi. Lisäksi mennään aina saman kaavan mukaan; mies tekee jotain herkkua, ostaa punkkua tai kuoharia ja latsotaan leffaa. Vaihtoehtoisesti mies varannut raflan tai jopa hotellin.
Kaikki tuo on aivan ihanaa, mutta oikeasti tähdätään vain ja ainoastaan seksiin. Stressaannun jo valmiiksi kun näen miehen aloittavan nämä "valmistelut". En ole seksiä vastaan, mutta voin olla aivan hyvin tässä iässä jo ilmankin. Arvostan enemmän omaa rauhaa kuin jotain nuorisopupuilua.
Jos edes joskus kävisi niin, että mies tekisi nämä perinteiset ja valitettavan ennalta-arvattavat toimet, eikä sitten ehdottaisikaan missään vaiheessa seksiä, voisi seksiä joskus ollakin. Mutta ei, aina sama kaava eli minua yritetään pehmittää ja sitten tulee seksivaatimus. Pari kolme tällaista viikonloppua peräkkäin ilman seksiä, voisi kääntää ajatukseni pois pakkoseksistä, jolloin tosiaan oma halukin voisi herätä.
Yleensä mies ottaa nokkiinsa jos ei sunnuntaiaamunakaan ole saanut haluamaansa jyystöä, mutta tällä kertaa näköjään vedettiin herne nenään jo lauantaiaamuna. Mikä ihme ettei miehet voi ajatella parisuhdeaikaa ilman seksipäämäärää? Kun kaava toistaa itseään, niin jo nämä viikonloppuvalmistelut saavat minun seksihalut kuolemaan 100% varmasti.
Kommentit (1899)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä puhutaan ja olen sanonut että koen ahdistavaksi nämä viikonloput. Siitä huolimatta mies jatkaa. Olisin rehellisesti sanottuna tyytyväisempi jos mies lähtisi teinien kanssa sinne Tahkolle kuin että stressaisin pakkoseksiä. Viikonloppu voisi olla todella ihana jos minulla ei olisi tunnetta että kaikki valmistelut tähtäävät vain seksiin, eikä minulla itselläni ole mitään väliä.
Ap
Ei kai se mies niitä teinejä halua panna vaan sua.
Tyypillinen vaimoihminen joka ei tajua että mies on hänet ottanut vaimokseen saadakseen seksiä.
Tuo "yhteinen aika" ja "romanttinen ilta" on miehelle kustannus jonka maksaa saadakseen seksiä. Luuletko että mies tykkää tuollaisesta? Hän ei ikimaailmassa järjestäisi mitään yhteistä aikaa ja illallisia jos tietäisi ettei saa seksiä.
No miksi se mies sitten jatkaa vaikka on sanottu että tämä ei nyt ole kaava, jolla sitä seksiä saa.
Sama kuin nainen päättäisi että miehen saa kaveriksi vaateshoppailulle kun sen kanssa juttelee 10 minuuttia jääkiekosta.
Kivastakin jutusta katoaa ilo kun siitä tulee pakko. Ap:n mies ei pyri ilahduttamaan, eihän se edes kuuntele mitä ap sanoo. Vaan ap:n mies yrittää ostaa s ksiä ap:lta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset haluavat olla naimisissa sellaisen miehen kanssa, jota eivät halua ja miehen halukkuus aiheuttaa pahoinvointia?
Siinäpä vasta tuhannen taalan kysymys. Samaa olen ihmetellyt pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Mulla oli aikanaan sellainen tilanne, että mua ei himottanut, mutta menimme sängylle kuhertelemaan. Jos kymmenessä minuutissa ei päästy sellaiseen tilanteeseen, jossa jommankumman jalkoväliä kosketellaan, mies vain mitään sanomatta poistui paikalta. Olin aivan hölmistynyt. Hän ei ilmeisesti tajunnut, että naisen syttyminen saattaa joskus vaatia vähän enemmän aikaa. Hän näytti ajattelevan, että enemmän kuin kymmenen minuuttia on ajanhukkaa.
Tuo on kyllä aiemmista suhteista niin tuttua, ja masentavaa. Kun ymmärtää, että toiselle on oikeasti työlästä ja vastenmielistä olla mun lähellä, ja silitellä ja suukotella ja jutella. Että hän oikeasti tekee sitä vain hampaat irvessä että saisi seksiä. Hyi helkkari.
Meillä ei ollut kyse tuosta. Miehestä oli kyllä mukava olla siinä. Hän vain jossain 10 min kohdalla ilmeisesti totesi hiljaa mielessään, että nainen ei tänään halua, ja poistui. Hän ei ymmärtänyt, että jos olisimme jatkaneet vielä jonkin aikaa kuhertelua ilman varsinaista seksuaalista osuutta, olisinkin ollut valmis seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noiden kannattaisi sopia, että kuukauden ajan mies ei tee yhtään aloitetta seksiin tai yritä saada seksiä. Vaan 1 kk ajan aloitteellisuus on pelkän aapeen harteilla. Ja katsoa mitä tapahtuu.
Tämä on epäironisesti todella hyvä ajatus.
No ei todellakaan ole. Koskaan tuo ei ole toiminut.
Olen nähnyt tämän sivusta monissa suhteissa itsekin tätä kokeillut.
Oma kokeiluni meni niin että kun oli tullut muutamat tuhannet pakit niin lopetin aloitteiden tekemisen kokonaan. Päälle kuukauden jälkeen kysyin toiselta että oliko edes huomannut eroa. Ei kuulemma ollut hoksannut että olisin ollut erilailla. Sanoin sitten että selväpä tämä, en tee jatkossakaan aloitteita vaan pallo on naisella. Noin vuoden jaksoin odottaa kunnes meni hermot ja aloin panna työkaverin kanssa koska hänellä ol
Miksi juuri puolison piti lähteä? Sinähän suhteessa olit tyytymätön. Aika tylyä potkaista toinen yön selkään ulos kodistaan ilman ennakkovaroitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noiden kannattaisi sopia, että kuukauden ajan mies ei tee yhtään aloitetta seksiin tai yritä saada seksiä. Vaan 1 kk ajan aloitteellisuus on pelkän aapeen harteilla. Ja katsoa mitä tapahtuu.
Tämä on epäironisesti todella hyvä ajatus.
No ei todellakaan ole. Koskaan tuo ei ole toiminut.
Olen nähnyt tämän sivusta monissa suhteissa itsekin tätä kokeillut.
Oma kokeiluni meni niin että kun oli tullut muutamat tuhannet pakit niin lopetin aloitteiden tekemisen kokonaan. Päälle kuukauden jälkeen kysyin toiselta että oliko edes huomannut eroa. Ei kuulemma ollut hoksannut että olisin ollut erilailla. Sanoin sitten että selväpä tämä, en tee jatkossakaan aloitteita vaan pallo on naisella. Noin vuoden jaksoin odottaa kunnes meni hermot ja aloin panna työkaverin kanssa koska hänellä ol
Tämän ketjun aloittaja sanoi, että heillä on kyllä seksiä, mutta nuo miehensä viikonlopputouhut painostavine tunnelmineen vievät häneltä halut. Eli ap:n tapauksessa se toimisi, jos hänen miehensä lopettaisi tuon yrittämisen ja jättäisi aloitteen ap:lle. Useampi nainen on myös kommentoinut tähän ketjuun, että heillä on suuret halut, mutta ap:n miehen kaltainen henkilö on tuhonnut tuon heidän halunsa siitä suhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyytyykö mies sitten siihen, että nainen sanoo ok, otetaan vaatteet pois ja sitten jalat auki ja 1-2 min ja homma valmis. Päästään syömään ja otetaan sitä viiniä. Jos ei sillä hetkellä huvita niin ei huvita.
Ja vaimo voi siinä miettiä huomista kauppalistaa, koska sehän ei saa tosta mitään itselleen. En ymmärrä miksei miehet hoitelee itse itseään ennemmin, niinhän aika monet tuntemani naiset tekee. Itseltään saa usein parempaa.
Minä naisena kyllä pidän pikaisistakin
Se on kiimaista ja ihanaa. Ei mun tarvi joka kerta laueta, jos en tuossa ehdi mukaan. Usein kyllä ehdinkin, kun tarpeeksi kiihkeää on. Voin myös ihan hyvin "antaa" miehelle, vaikkei itseä niin hirveästi haluttaisikaan. Yleensä siinä kyllä itsekin innostuu, kun toinen on kovin kiihottunut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi kuulla miehen vastaus siihen, että mitä hän on valmis tekemään sen eteen, että hänen vaimo eli ap alkaisi haluamaan enemmän ja useammin. Ap kuitenkin on jo antanut miehelle suoraan ohjeetkin mitä tehdä, epäselvää vain on onko mies kuunnellut vaimoaan asiassa ollenkaan.
Pelkistä miehen vastuistahan tässä on vasta kuultukin.
Ei kun tarkoitin, että kiinnostaisi kuulla ap:n miehen vastaus tuohon mitä kirjoitin.
Jep, niin kirjoitit. Se olisi jälleen yksi näkökulma miehen vastuuseen.
Heillä mies on se, joka haluaa enemmän ja useammin. Silloin mies on se, jonka vastuulla on tehdä as
No ei. Parisuhteessa seksin säännöllisyys on oletusarvo (enemmän kuin kerran viikossa tai kuukaudessa). Mieshän yrittää jopa hemmotella. Ehkä tilanne tulisi luonnollisemmaksi, jos arjen pihtaus loppuisi. Jos ap taas ei halua miestään, niin kannattaa erota tai antaa tälle vapaus toteuttaa itseään muualla (tosin mies ei välttämättä halua tätä jälkimmäistä, on olemassa yhden naisen miehiä).
Kerran viikossa? Aika monen naisen libido elää kuukautiskierron mukaan. Ovulaation tienoilla himottaa, muulloin ei välttämättä ollenkaan. Kerran viikossa olisi siksi monen naisen (ei kaikkien!) näkökulmasta kummallinen tahti. Itselleni luontaisin on kolmena peräkkäisenä päivänä juuri ennen ovulaatiota - eli silloin, kun panettaa koko ajan - ja muulloin vain tilanteissa, joissa erikseen lämmitellään ja sytyn sitten siinä. Mulle riittäisi nuo parikin päivää kuussa, muulloin pärjään ilmankin. Miehelle sen sijaan kolme peräkkäistä päivää saattaa olla turhan tiuha tahti.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä teet näiden yhteisten hetkien eteen?
pihtaan ja nalkutan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, ymmärrän sinua täysin, vaikken ole naimisissa, eikä ole lapsia, enkä muutenkaan ole samassa tilanteessa.
Olen kuitenkin ollut pitkässä suhteessa, jossa omat tunteet miestä kohtaan olivat enemmän kaverilliset kuin romanttiset ja olisin voinut niin jatkaa vaikka loppuelämän. Meillä oli hyvä tasapainoinen suhde ja se varmaan johtui juuri siitä, että suhde perustui ystävyyteen, ei suureen kiihkoon. Ainakaan minun puoleltani siis.
Mies kuitenkin ihan ymmärrettävästi ei ollut tyytyväinen tähän järjestelyyn ja sain jatkuvasti tuntea nahoissani sen katkeruuden ja pettymyksen, jota seksittömyys aiheutti miehessä. Itse kaipasin kyllä läheisyyttä ja aina oli pieni mahdollisuus myös seksille, mutta miehen epätoivo kuoletti viimeisetkin halun rippeet.
Jos vaikka pyysin miestä suihkuun mukaan, sain osakseni kiukuttelua, kun suihkussa ei ollutkaan seksiä. Minusta suihkussa voi hyvi
Ettekö te oikeasti ymmärrä alkeitakaan miehen seksuaalisuudesta? Miehen pyytäminen yhdessä suihkuun on ihan suora kutsu seksiin, mikäli seksiä ei ole muuten runsaasti. Aseksuaalien pitäisi käsittää, että puute ei ole ok molemmille. Turha väittää, että parisuhde on hyvä, jos toinen joutuu kärvistelemään?
Mikä sitten olisi mielestäsi ratkaisu? Että toinen, yleensä nainen, suostuu aina vastentahtoisesti seksiin? Se tuhoaa mielenterveyden aika nopeasti, joten minusta kenenkään ei pitäisi suostua siihen.
Onko sekään sitten järkevää, että mies aina vaihtaa naista, kun edellinen ei haluakaan riittävän usein? Aika äkkiä loppuvat naiset kesken, jos moni mies yrittää tuota.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisille yhteinen aika tarkoittaa ainoastaan sitä että naisen pitää saada kaikki mitä nainen haluaa ilman että nainen välittää miehestä tai miten mielipiteestä? Huomioitko itse miestä ilman että odotat mitään kiitosta siittä takaisin itsellesi?
Naisille yhteinen aika tarkoittaa sitä että naisen ei tarvi tehdä mitään ja miehen pitää tehdä kaikki mitä nainen haluaa
No ei meillä tuollaista ole 😳
vm-71
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko puhunut miehellesi tuosta ahdistuksesta? Normaali mies, joka on kiinnostunut vaimon hyvinvoinnista ottaisi tuon huomioon ja jättäisi tuon seksiosuuden rauhaan. Omalta kohdalta voin sanoa, että ne omat halut löytyvät sitten, kun siihen ei ladata tuollaista pakkoa.
Ainoastaan nainen kykenee ajattelemaan että normaali mies on naisen orja, palvelija ja huomioija ilman että nainen tekee mitään hyvää miehelle. Normaali naine huomioi ja palvelee miestä
Palvelee miestä! Onko seksi palvelu? Luulin, että yhteinen asia parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi halu olla seksittömässä suhteessa on tärkeämpi kuin halu olla seksillisessä suhteessa?
Eroa miehestäsi ja hanki ystäviä, jos kerran seksi ei kiinnosta. Suhteeseen yleensä kuuluu seksi. Muutoin sitä ollaan vaan ystäviä.
No ei se ny noin mene. En ole naimisissa ystävän kanssa, vaan lasteni isän. Iän ja ajan myötä suhde syvenee ja muuttaa muotoaan. Enemmän meillä hellyyttä kaivataan ja osoitetaan ku seksiä. Ei ole velvollisuus.
vm-71
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvasin että tästäkin tulee paskamyrsky minua kohtaan. EN ole seksivastainen, olen pakkoseksivastainen. Jos mies tekisi nuo valmistelut minua varten, mutta ei, mies tekee nämä saadakseen seksiä, ei hemmotellakseen minua.
Ap
Eli asioiden pitäisi edetä sinun tahdon mukaan? Mites toi teidän arki noin muuten?
Ei ketään voi pakottaa. Ei taida liittyä mitenkään arkeen. Ap mielestäni toi esiin samat toistuvat rutiinit miehensä toimesta. Kukaan ei ole velvollinen vastapalveluun. Terve parisuhde osoittaa tämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvasin että tästäkin tulee paskamyrsky minua kohtaan. EN ole seksivastainen, olen pakkoseksivastainen. Jos mies tekisi nuo valmistelut minua varten, mutta ei, mies tekee nämä saadakseen seksiä, ei hemmotellakseen minua.
Ap
Tiedätkö ap, että tämä on vääristynyt ajatus. Mieshän nimenomaan hemmottelee juuri sinua. Näkee vaivaa, suunnittelee ja toivoo. Jos tällaisen viikonlopun suunnittelisi joku muu mies, vaikkapa joku sinun aiempi ihastus, niin uskon että silloin sinulle maistuisi seksikin. Tässä ei ole kyse miehestä ja siitä, että hän tekee väärin, vaan tässä on kyse sinusta ja sinun kylmistä tunteista. Mies yrittää, mitä SINÄ yrität teidän parisuhteen eteen?
Voi luoja! Palsta täynnä alapäällä ajattelijoita.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi et ole mun vaimo. Aika kamalaa kuultavaa, että koet asiat kertomallasi tavalla. Teillä on ihanaa aikaa (sinunkin mielestäsi) yhdessä ja se päättyy seksiin, mikä selvästi aiheuttaa ahdistusta. Kannattaa käydä ehkä lääkärissä juttelemassa, että miksi libidosi on päässyt noin heikkoon kuntoon. Vai että nuorisopupuilua. Mä ajattelin olla vielä 80v pappanakin sellainen, että jotain sutinaa tuon vaimoni kanssa kyllä keksin.
Monelle riittä läheisyys. Libido on henkilökohtainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset anna panna jo heti perjantaina pois vaivoista? Ei tarttis katella kun mies järjestelee romanttisia soopaa. Saisit olla loppuviikonlopun rauhassa ja ehkä se mieskin ymmärtäis ettei suhun tartte panostaa. Muutakun sen perjantain panon.
Miksi kaiken pitää olla ennalta sovittua? Tuo jos joku tappaa romantiikan. Kyllähän sitä seksiä muutenkin harrastetaan viikolla ja viikonloppuisin hetken mielijohteesta eikä mitenkään ennalta sovitusti.
Juuri näin. Voi halvattu, jos kaikki ois ennalta arvattua. Seksistä nauttii vain silloin, kun on molemminpuolista.
Mikä määrä pettymyksiä aiheuttaa muutoksen, jossa halu rakastella puolisoa on yhteisen ajan pilaamista? Joskushan se sama halu vei teidät yhteen.
Vierailija kirjoitti:
No eikö se ole aika luonnollista haluta seksiä kun siihen tilaisuus on?
Naisena ainakin todella odottaisin tilaisuutta päästä n a i m a a n miestäni ja just tuollainen lämmittely vain nostaisi odotusta.
Aika kamalaa, jos seksiä ei ole edes silloin, kun on yhteistä aikaa ilman lapsia.
Kaikille se ei ole sama asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi helvetti! Miksi minua syyllistetään kun olisi todella otettu näistä viikonlopuista jos taka-ajatuksena ei olsi pelkästään seksi.
Kiitos kysymästä, hoidan varmasti perheen arkea ja muuta oman osuuteni verran. Ei tarvitse miehen stressta onko talo siivottu, teinien asiat hoidettu jne.
Kiitti tyhjästä!
Ap
Eli sinä teet niitä asioita mitä itse haluat tapahtuvan. Mutta mitä semmoista teet mitä mies haluaa tapahtuvan että ansaitset vaatimasi huomioimisen, hemmottelun ja palvelun?
Ja ihan tiedoksi miehet ja naiset haluaa eriasioita niin turha alkaa kertomaan asioita mitä nainen haluaa tapahtuvan mutta valehtelee sen olevan miehelle kun mies ei niistä asioista välitä tippaakaan mitä naiset haluavat
En tiedä ymmärsinkö oikein. Meillä on niin, että miehelle riittää läheisyys ja hellyys, minut aktivoi seksiin. Ongelmana se, että miestä ei aktivoi. Se on piinaavaa, yhtä hel-vettiä. Olen miehelleni tästä puhunut ja kertonut ettei toiminta voi olla yksipuolista. Eli nyt ollaan tasavertaisia, kummankin reviiriä kunnioitetaan. Uskon, että tilanne jossain vaiheessa vielä muuttuu, ei nyt.
liki 6 kymppisiä ollaan
Kyllä puolisoni on pahoillaan jos ei saa seksiä, vaikka yrittääkin sen peittää. Olet kyllä siinä oikeassa, että saan henkistä tyydytystä ilon tuottamista puolisolleni, vaikka joudun keskittymään itse suoritukseen, kun entisaikojen ikuinen erektio on kadonnut ja täytyy taktikoida, että saan hänet tyydytettyä ennen kuin stondis katoaa. Joudun siis ihan oikeasti näkemään vaivaa puolisoni eteen, enkä voi vain olla passiivisena. Silti, tosiaankin teen tämän mielelläni, koska rakastan häntä ja haluan tuottaa hänelle hyvää mieltä - ja täysin itsekkäästi myös pitää hänet.
Jos ei halua pitää puolisoaan, voi tietenkin toimia eri tavalla ja ruveta maalailemaan kauheita kuvia siitä, kuinka toinen haluaa vain melaa / pinppiä ja alkaa tosissaan inhoamaan kaikkea, mitä toisessa on, yäk yäk. Pidän omaa maailmankuvaani paljon lohdullisempana.