Miksi pilata aina yhteinen aika??
Miksi miesten pitää ajatella aina pelkästään kikkelillä?
Appivanhemmilla on mökki tahkolla ja ottavat näin talvisin vähintään kerran kuukaudessa meidän teini-ikäiset lapset viikonlopuksi. Tämä on todella mukavaa ja arvostan kovasti.
Tähän liittyy kuitenkin aina sama ongelma, miehen mielessä ei liiku mikään muu kuin oma kikkeli ja seksi. Lisäksi mennään aina saman kaavan mukaan; mies tekee jotain herkkua, ostaa punkkua tai kuoharia ja latsotaan leffaa. Vaihtoehtoisesti mies varannut raflan tai jopa hotellin.
Kaikki tuo on aivan ihanaa, mutta oikeasti tähdätään vain ja ainoastaan seksiin. Stressaannun jo valmiiksi kun näen miehen aloittavan nämä "valmistelut". En ole seksiä vastaan, mutta voin olla aivan hyvin tässä iässä jo ilmankin. Arvostan enemmän omaa rauhaa kuin jotain nuorisopupuilua.
Jos edes joskus kävisi niin, että mies tekisi nämä perinteiset ja valitettavan ennalta-arvattavat toimet, eikä sitten ehdottaisikaan missään vaiheessa seksiä, voisi seksiä joskus ollakin. Mutta ei, aina sama kaava eli minua yritetään pehmittää ja sitten tulee seksivaatimus. Pari kolme tällaista viikonloppua peräkkäin ilman seksiä, voisi kääntää ajatukseni pois pakkoseksistä, jolloin tosiaan oma halukin voisi herätä.
Yleensä mies ottaa nokkiinsa jos ei sunnuntaiaamunakaan ole saanut haluamaansa jyystöä, mutta tällä kertaa näköjään vedettiin herne nenään jo lauantaiaamuna. Mikä ihme ettei miehet voi ajatella parisuhdeaikaa ilman seksipäämäärää? Kun kaava toistaa itseään, niin jo nämä viikonloppuvalmistelut saavat minun seksihalut kuolemaan 100% varmasti.
Kommentit (1899)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko yrittänyt selvittää tai ratkaista haluttomuuttasi? Sehän tässä on ongelmana eikä miehen järkkäämät viikonloput :/
USKOKAA NYT, EN OLE HALUTON, EN VAIN HALUA ETTÄ KAIKKI HUOMIO JOKA MINUUN KOHDISTETÄÄN JOHTUU PELKÄSTÄÄN SIITÄ ETTÄ MIES HALUAA SEKSIÄ.
Milloin ja millä keinoilla sinä lähestyy miestäsi halukkaana? Jos tätä ei juurikaan tapahdu on sun turha ulista jos mies haluaa seksiä väärään aikaan ja väärällä tavalla. Hän haluaa kun se on mahdollista. Sinä voit pitää ne löhö lomat ilman seksiä yksin tai kaverin kanssa niin ei ole kikkelivaaraa joka sinua noin ahdistaa. Ahdistaa varmasti mistäsikin kun ei saa vaimoaan haluta. Outo liitto kaiken kaikkiaan.
Vierailija kirjoitti:
Jahas. Onpas kiva, että kirjoittelet tänne ja haukut minua. Olet oikea unelmavaimo.
Ukkosi
Palstalla moni ottais sut heti
Vierailija kirjoitti:
Mikä teitäkin vaivaa?? EN OLE SEKSIVASTAINEN FRIGIDI!!!
En vain halua että kaikki minuun kohdistettu huomio miehen puolesta tähtäisi vain seksiin, niin kuin nyt asia on. Ja teidän mielestä asia on fine, jos ainoa elin jolla mies ajattelee on muna?
Ap
En tiedä teidän tilannettanne, mutta itse ainakin huomioin ja rakastan perhettäni, vaimon lisäksi ihania lapsiamme, MUTTA totta kai on myös tärkeää saada olla usein vaimoni kanssa niin lähellä kuin kaksi ihmistä voi olla. Jos tämä ei toteudu, niin avioliitto ei ole onnellinen yhden tai kummankin puolison kärvistellessä puutteessa, ja välit satavarmasti kiristyvät arjessa ja muidenkin asioiden osalta, jos edes avioliiton perusasiat eivät ole selviä. Vaikka muillakin asioilla on merkitystä, niin ilman rakkautta ja rakastelua meidän olisi aivan sama olla vaimoni kanssa vain ystäviä tai kämppiksiä. Se on sitten eri asia, jos petipuuhissa on taukoa raskauden tai jonkun muun selkeän "lääketieteellisen syyn" vuoksi. Toisaalta jos on joku asiaan liittyvä vaiva, niin se on syytä pyrkiä hoitamaan ja mennä lääkäriin pikaisesti, jotta homma toimisi taas normaalisti. Jos menee naimisiin, sitoutuu mielestäni näihin aviovelvollisuuksiinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko yrittänyt selvittää tai ratkaista haluttomuuttasi? Sehän tässä on ongelmana eikä miehen järkkäämät viikonloput :/
USKOKAA NYT, EN OLE HALUTON, EN VAIN HALUA ETTÄ KAIKKI HUOMIO JOKA MINUUN KOHDISTETÄÄN JOHTUU PELKÄSTÄÄN SIITÄ ETTÄ MIES HALUAA SEKSIÄ.
No olisiko parempi että mies haluaa seksiä mutta ei millään tavalla huomioisi ja ns. valmistelisi sinua ennen sitä? Makaisi viikonlopun sohvalla blaa blaa blaa...
Sulla on jotain vikaa älyssä.
Jos ei mies kykene osoittamaan huomaavaisuutta pyyteettömästi, minusta ap oot vapaa eroamaan hänestä.
Seksi on rakkaudenosoitus, ei vaihtokauppaa. Ap:n mies tekee siitä kauppatavaraa ja unohtaa, että ap on (oli joskus) hänen kaikkein läheisin ihmisensä.&
Jep, seksi on rakkaudenosoitus, ei kauppatavaraa. Ap kirjoittaa miehestään niin, että mies vaikuttaa lähinnä häiriötekijältä eikä rakkaalta puolisolta. Ap kuitenkin haluaa spontaania seksiä puolisonsa kanssa kahdesti kuussa, joten ei se ukko voi mikään vastenmielinen raiskarikaan olla. Jostain syystä vaan ap ei arvosta seksiä kuin siinä spontaanissa muodossa. Ihan kuin se ärsyttävä mies olisi hemmotteluiltoina liian pitkään iholla, kun ap arvostaa enemmän omaa rauhaa kuin nuorisopupuilua? Hormonikorvaus hoi, mitä muuta se mies voi tehdä saadakseen enemmän seksiä vaimonsa kanssa? Mitä pahaa siinä yleensäkin on, että haluaa puolisoaan? (Paitsi ap, joka ei halua.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä teitäkin vaivaa?? EN OLE SEKSIVASTAINEN FRIGIDI!!!
En vain halua että kaikki minuun kohdistettu huomio miehen puolesta tähtäisi vain seksiin, niin kuin nyt asia on. Ja teidän mielestä asia on fine, jos ainoa elin jolla mies ajattelee on muna?
Ap
En tiedä teidän tilannettanne, mutta itse ainakin huomioin ja rakastan perhettäni, vaimon lisäksi ihania lapsiamme, MUTTA totta kai on myös tärkeää saada olla usein vaimoni kanssa niin lähellä kuin kaksi ihmistä voi olla. Jos tämä ei toteudu, niin avioliitto ei ole onnellinen yhden tai kummankin puolison kärvistellessä puutteessa, ja välit satavarmasti kiristyvät arjessa ja muidenkin asioiden osalta, jos edes avioliiton perusasiat eivät ole selviä. Vaikka muillakin asioilla on merkitystä, niin ilman rakkautta ja rakastelua meidän olisi aivan sama olla vaimoni kanssa vain ystäviä tai kämppiksiä. Se on sitten er
Naisilla kun nuo aviovelvollisuudet muuttuu avio-oikeuksiksi eikä mies ole kuin orja
Meillä oli vähän sama tilanne. Lääkkeiden takia minulla ei oikein meinaa haluja olla. Ollaan koitettu olla vain spontaaneja, kalenteriin merkittyjä seksipäiviä jne. Välillä kokeilut toimi hetken tai ei ollenkaan.
Nyt löydettiin vahingossa juttu mikä toimi. Annoin mieheni harrastaa seksiä toisen henkilön kanssa, jonka kyllä tunnen, mutta ei silleen läheinen ihminen. Tämän jälkeen haluni räjähtivät. Halut oli aluksi ihan alkuhuuman tasoilla. Nyt ne on tasoittuneet, mutta ei onneksi hävinneet. En tiedä onko tämä pysyvää, mutta ainakin nyt pari kuukautta mennyt ok.
Minä uskon, että ukon hemmottelussa on jotain niljakasta,kun ap suhtautuu siihen noin. Ap vaikuttaa aika vähään tyytyväiseltä.
Miehet laiskistuu ja naiset kyllästyy. Syy johtaa seuraukseen.
Mies! Jos olet parisuhteessa, pidä huoli ettet laiskistu.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli vähän sama tilanne. Lääkkeiden takia minulla ei oikein meinaa haluja olla. Ollaan koitettu olla vain spontaaneja, kalenteriin merkittyjä seksipäiviä jne. Välillä kokeilut toimi hetken tai ei ollenkaan.
Nyt löydettiin vahingossa juttu mikä toimi. Annoin mieheni harrastaa seksiä toisen henkilön kanssa, jonka kyllä tunnen, mutta ei silleen läheinen ihminen. Tämän jälkeen haluni räjähtivät. Halut oli aluksi ihan alkuhuuman tasoilla. Nyt ne on tasoittuneet, mutta ei onneksi hävinneet. En tiedä onko tämä pysyvää, mutta ainakin nyt pari kuukautta mennyt ok.
No ei tietenkään ole pysyvää. Sait hormoniryöpyn, joita moni jahtaa sitten erilaisista asioista läpi elämänsä. Sinä joko jatkossa olet ilman tuota huumaa tai joudut etsimään asioita, joista saat sen aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Miehet laiskistuu ja naiset kyllästyy. Syy johtaa seuraukseen.
Mies! Jos olet parisuhteessa, pidä huoli ettet laiskistu.
Naiset laiskistuu ja miehet kärsii. Syy johtaa seuraukseen.
Nainen! Jos olet parisuhteessa, pidä huoli ettet laiskistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Jos seksiin tulee yhtään painostava fiilis niin ei tee mieli. Se on vaan jotenkin säälittävää. Ei tarvii mitenkään antaa edes ymmärtää että on vailla seksiä ENNEN ,kun tilaisuus siihen tulee. Ei jumakeuta aloiteta sitä "tänään vois vähä" "sitte siellä hotelissa vois vähä" pitäkää ukot ne turvat kiinni! Antakaa tilanteen tapahtua.
Ei saa sanoa että tekee mieli seksiä jottei sinulle tule painostava olo? Täh? Miksei? Voihan siihen vastata ettei tänään, mutta vaikka ylihuomenna.
No kun sekin on vähän semmoinen homma että voisi yrittää esim lukea kumppanin kehonkieltä tai jotain, että kannattaako alkaa seksistä puhua vai ei. Mutta tätä on kaiketi mahdoton selittää ihmiselle joka ei ymmärrä ollenkaan. Onneksi löysin miehen jolla on tunneälyä, niin ei tarvitsekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Jos seksiin tulee yhtään painostava fiilis niin ei tee mieli. Se on vaan jotenkin säälittävää. Ei tarvii mitenkään antaa edes ymmärtää että on vailla seksiä ENNEN ,kun tilaisuus siihen tulee. Ei jumakeuta aloiteta sitä "tänään vois vähä" "sitte siellä hotelissa vois vähä" pitäkää ukot ne turvat kiinni! Antakaa tilanteen tapahtua.
Ei saa sanoa että tekee mieli seksiä jottei sinulle tule painostava olo? Täh? Miksei? Voihan siihen vastata ettei tänään, mutta vaikka ylihuomenna.
No kun sekin on vähän semmoinen homma että voisi yrittää esim lukea kumppanin kehonkieltä tai jotain, että kannattaako alkaa seksistä puhua vai ei. Mutta tätä on kaiketi mahdoton selittää ihmiselle joka ei ymmärrä ollenkaan. Onneksi löysin miehen jolla on tunneälyä, niin ei tarvitsekaan.
Kehonkieltä?
Sano vielä että sanattomia vihjeitä tai vaikka teenlehtiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se perusongelma taitaa olla se että parisuhteessanne arjessa ei ole seksiä riittävästi miehelle.
Molemmat saisivat mitä haluaisivat ja joku muu nainen saisi vielä tuota miehesi tarjoamaa romantiikka. Win-Win-Win.
Munaa se tyrkyttää eikä romantiikkaa. Manipuloi.
Myöskään ap ei saa seksiä. Naiselle on tärkeää sen laatu, ei määrä.
Joo naiselle määrä on mielellään 0
T. Luuserimies
Mulle käy vaikka 5 kertaa viikossa kunhan saan orgasmin. Yleensä en saa, koska mies lusmuilee minun kiihottamisessani.
Joten kun jään orgasmitta pari viikkoa putkeen, mies lakkaa kiinnostamasta.
Ja sitten olen velvol
Hoida itse itsesi seksin aikana?
Naiset kutsuvat sitä sooloseksiksi. Ei siinä kiinnosta olla samalla runkkumateriaalina jollekin urpålle, mistä ei saa itse mitään (ehkä hiivatulehduksen tai vahinkoraskauden).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää frigidit pihtarit kyllä pilaa naisten maineen. Ei me olla kaikki sellaisia vaikka tuntuu että oon vähemmistössä.
Voi olla että sulle kelpaa kaikki, mutta useimmille muille ei.
Liittyy omanarvontuntoon.
Miksi menit naimisiin sellaisen miehen kanssa, joka ei sinulle kelpaa, ainakaan seksiin?
omanarvontuntoinen rouva
Hyvinkin kelpasi niin kauan kuin viitsi panostaa. Veikkaan että sinä et ole nainen vaan incel. Ja jos olet, et saa ikinä orkkua. Mä saan helposti kunhan haluni on virinnyt.
Miten sä panostat?
Minä ainakin panostan. Ja mistä tiedän, ainakin siitä että se joko sytyttää miehen täysin tai sulkee. Osa miehistä pelkää sitä, kun nainen on aktiivinen ja halukas.
Vierailija kirjoitti:
Minä uskon, että ukon hemmottelussa on jotain niljakasta,kun ap suhtautuu siihen noin. Ap vaikuttaa aika vähään tyytyväiseltä.
Mehän emme tiedä mitkä asiat on taustalla, jokin siellä ei ole kohdillaan. Nämä höpö ohjeet ei auta tässä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun sekin on vähän semmoinen homma että voisi yrittää esim lukea kumppanin kehonkieltä tai jotain, että kannattaako alkaa seksistä puhua vai ei. Mutta tätä on kaiketi mahdoton selittää ihmiselle joka ei ymmärrä ollenkaan. Onneksi löysin miehen
Kehonkieltä?
Sano vielä että sanattomia vihjeitä tai vaikka teenlehtiä.
Etkö sinä tunnista, onko naisesi rento vai jännittynyt? Mikä häntä kiihottaa ja mikä on yhdentekevää ja mikä ehkä jopa ikävää. Onko hän innostunut, halukas, himokas, väsynyt, poissaoleva, kireä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää frigidit pihtarit kyllä pilaa naisten maineen. Ei me olla kaikki sellaisia vaikka tuntuu että oon vähemmistössä.
Voi olla että sulle kelpaa kaikki, mutta useimmille muille ei.
Liittyy omanarvontuntoon.
Miksi menit naimisiin sellaisen miehen kanssa, joka ei sinulle kelpaa, ainakaan seksiin?
omanarvontuntoinen rouva
Hyvinkin kelpasi niin kauan kuin viitsi panostaa. Veikkaan että sinä et ole nainen vaan incel. Ja jos olet, et saa ikinä orkkua. Mä saan helposti kunhan haluni on virinnyt.
Miten sä panostat?
Minä ainakin panostan. Ja
No aika harva mies pelkää halukasta naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun sekin on vähän semmoinen homma että voisi yrittää esim lukea kumppanin kehonkieltä tai jotain, että kannattaako alkaa seksistä puhua vai ei. Mutta tätä on kaiketi mahdoton selittää ihmiselle
Etkö sinä tunnista, onko naisesi rento vai jännittynyt? Mikä häntä kiihottaa ja mikä on yhdentekevää ja mikä ehkä jopa ikävää. Onko hän innostunut, halukas, himokas, väsynyt, poissaoleva, kireä?
Ootteko kaikki naiset muka noin tyhmiä? Miesten pitäisi lukea ajatukset eikä mistään saa puhua ihan oikeilla sanoilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se menee vain yhteen suuntaan? Onneksi olen löytänyt miehen jonka kanssa seksi ei ole tabu tai muutenkaan välteltävä aihe, raskaalta kuulostaa.
Jahas. Onpas kiva, että kirjoittelet tänne ja haukut minua. Olet oikea unelmavaimo.
Ukkosi