Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pilata aina yhteinen aika??

Vierailija
18.01.2025 |

Miksi miesten pitää ajatella aina pelkästään kikkelillä?

Appivanhemmilla on mökki tahkolla ja ottavat näin talvisin vähintään kerran kuukaudessa meidän teini-ikäiset lapset viikonlopuksi. Tämä on todella mukavaa ja arvostan kovasti.

Tähän liittyy kuitenkin aina sama ongelma, miehen mielessä ei liiku mikään muu kuin oma kikkeli ja seksi. Lisäksi mennään aina saman kaavan mukaan; mies tekee jotain herkkua, ostaa punkkua tai kuoharia ja latsotaan leffaa. Vaihtoehtoisesti mies varannut raflan tai jopa hotellin.

Kaikki tuo on aivan ihanaa, mutta oikeasti tähdätään vain ja ainoastaan seksiin. Stressaannun jo valmiiksi kun näen miehen aloittavan nämä "valmistelut". En ole seksiä vastaan, mutta voin olla aivan hyvin tässä iässä jo ilmankin. Arvostan enemmän omaa rauhaa kuin jotain nuorisopupuilua.

Jos edes joskus kävisi niin, että mies tekisi nämä perinteiset ja valitettavan ennalta-arvattavat toimet, eikä sitten ehdottaisikaan missään vaiheessa seksiä, voisi seksiä joskus ollakin. Mutta ei, aina sama kaava eli minua yritetään pehmittää ja sitten tulee seksivaatimus. Pari kolme tällaista viikonloppua peräkkäin ilman seksiä, voisi kääntää ajatukseni pois pakkoseksistä, jolloin tosiaan oma halukin voisi herätä.

Yleensä mies ottaa nokkiinsa jos ei sunnuntaiaamunakaan ole saanut haluamaansa jyystöä, mutta tällä kertaa näköjään vedettiin herne nenään jo lauantaiaamuna. Mikä ihme ettei miehet voi ajatella parisuhdeaikaa ilman seksipäämäärää? Kun kaava toistaa itseään, niin jo nämä viikonloppuvalmistelut saavat minun seksihalut kuolemaan 100% varmasti.

Kommentit (1899)

Vierailija
501/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää frigidit pihtarit kyllä pilaa naisten maineen. Ei me olla kaikki sellaisia vaikka tuntuu että oon vähemmistössä.

Voi olla että sulle kelpaa kaikki, mutta useimmille muille ei. 

Liittyy omanarvontuntoon. 

Vierailija
502/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se perusongelma taitaa olla se että parisuhteessanne arjessa ei ole seksiä riittävästi miehelle.

Molemmat saisivat mitä haluaisivat ja joku muu nainen saisi vielä tuota miehesi tarjoamaa romantiikka. Win-Win-Win. 

Munaa se tyrkyttää eikä romantiikkaa. Manipuloi.

Myöskään ap ei saa seksiä. Naiselle on tärkeää sen laatu, ei määrä.

Joo naiselle määrä on mielellään 0

T. Luuserimies

Mulle käy vaikka 5 kertaa viikossa kunhan saan orgasmin. Yleensä en saa, koska mies lusmuilee minun kiihottamisessani. 

Joten kun jään orgasmitta pari viikkoa putkeen, mies lakkaa kiinnostamasta.

Ja sitten olen velvollisuudesta hänen kanssaan silloin tällöin ja alan

Hoida itse itsesi seksin aikana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää frigidit pihtarit kyllä pilaa naisten maineen. Ei me olla kaikki sellaisia vaikka tuntuu että oon vähemmistössä.

Kaikkihan jalkansa kynnysmattoon pyyhkii. Kaikki naiset ei ole kynnysmattoja, vaikka sinä olet.

Vierailija
504/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi menit naimisiin sellaisen miehen kanssa, joka ei sinulle kelpaa, ainakaan seksiin? 

omanarvontuntoinen rouva

Vierailija
505/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap siis on valmis nusasemaan teinien ja arjen keskellä mutta ei rauhallisessa hotellihuoneessa?

Perin outoa.

Ap vie avioliittoaan kohti eroa. Mutta se on tietty sitten miehen syy, kun ero tulee.

Vierailija
506/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkihan jalkansa kynnysmattoon pyyhkii. Kaikki naiset ei ole kynnysmattoja, vaikka sinä olet.

Sitä en ole vaan saan mitä haluan

Vierailija
507/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä näin naisena pyrin aina olemaan naisten puolella asiassa kuin asiassa ja välillä syyttäkin. Mutta nyt en ymmärrä sinua, Ap. Olet koko viikonlopun aviomiehesi kanssa ja missään vaiheessa sinua ei huvittaisi harrastaa seksiä hänen kanssaan. Jos se lauantaiaamun pano ei huvita, niin mitäs jos paneskelisitte perjantai-iltana tai sanot aamulla, että hei kulta illalla harrastetaan seksiä. Mutta että sinun lähtökohtasi on, että seksin harrastaminen on joku hemmetin kilpailu. Jos ei kiinnosta, sano se miehellesi, mutta älä odota että parisuhteesi voi hyvin sen jälkeen. Ja et ehkä itse sitä ymmärrä, mutta näin ulkopuolinen kyllä tajuaa heti, että tunteesi miestäsi kohtaan ovat kuolleet. Siitä yleensä seuraa ero. 

Vierailija
508/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja arvaa mitä 😅

Tykkään anaaliseksistä varattujen miesten kanssa. Joskus panen heitä strapilla ja joskus he minua. Ehkä sun mies on mun vakkari 😉

Vierailija
509/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi lapsi, niinhän minä tekisinkin, mutta mies on siinä häiriötekijä, kun ei kiihota minua tippaakaan.  Jos se vaivautuisi hyväilemään riittävästi ennenkuin änkeää sisääni itseään runkkaamaan, mitään ongelmaa ei olisi. 

Masturboimalla laukean alle 3:ssa minuutissa ja miehen kanssa yhtä aikaa jos esihommat on hoidettu. Vaan kun miehet laiskistuvat!

Harva nainen pelkässä yhdynnässä saa kun mikään ei stimuloi klitorista.  Yhdelläkään miehellä ei ole sellaista uloketta häpyluussaan, joka osuisi klitorikseen. 

Vierailija
510/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se perusongelma taitaa olla se että parisuhteessanne arjessa ei ole seksiä riittävästi miehelle.

Molemmat saisivat mitä haluaisivat ja joku muu nainen saisi vielä tuota miehesi tarjoamaa romantiikka. Win-Win-Win. 

Tietääkö joku yhtäkään toista nisäkäslajia jossa naaraat harrastaisivat seksiä muuten kuin kiima aikana?

Ainakin Bonoboilla on sosiaalista seksiä, ilmeisesti joillakin muillakin kädellisillä. 

Vierailija
511/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Luuserimies

Mulle käy vaikka 5 kertaa viikossa kunhan saan orgasmin. Yleensä en saa, koska mies lusmuilee minun kiihottamisessani. 

Ja sitten olen velvol

Helpompi siirtyy soolo seksiin yksinolo hetkinä, esileikistäkin saa kiihottavamman.

Vierailija
512/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko yrittänyt selvittää tai ratkaista haluttomuuttasi? Sehän tässä on ongelmana eikä miehen järkkäämät viikonloput :/ 

USKOKAA NYT, EN OLE HALUTON, EN VAIN HALUA ETTÄ KAIKKI HUOMIO JOKA MINUUN KOHDISTETÄÄN JOHTUU PELKÄSTÄÄN SIITÄ ETTÄ MIES HALUAA SEKSIÄ.

No olisiko parempi että mies haluaa seksiä mutta ei millään tavalla huomioisi ja ns. valmistelisi sinua ennen sitä? Makaisi viikonlopun sohvalla blaa blaa blaa...

Sulla on jotain vikaa älyssä.

Jos ei mies kykene osoittamaan huomaavaisuutta pyyteettömästi, minusta ap oot vapaa eroamaan hänestä.

Seksi on rakkaudenosoitus, ei vaihtokauppaa. Ap:n mies tekee siitä kauppatavaraa ja unohtaa, että ap on (oli joskus) hänen kaikkein läheisin ihmisensä. 

Ap, ymmärrän sua. Koettu, eletty, mies lempattu. Kun tunneyhteys puuttuu, seksikin alkaa ällöttää. Miten yksinkertaisia ihmiset on jos eivät tätä tajua? Miksi pitäisi alistua raiskattavaksi äijän mieliksi? Hyi helvetti.

Vierailija
513/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö joku yhtäkään toista nisäkäslajia jossa naaraat harrastaisivat seksiä muuten kuin kiima aikana?

Ainakin Bonoboilla on sosiaalista seksiä, ilmeisesti joillakin muillakin kädellisillä. 

Käsittääkseni myöskään rotilla ei ole varsinaista kiima-aikaa, vaan parittelevat ns. milloin vaan.

Vierailija
514/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi menit naimisiin sellaisen miehen kanssa, joka ei sinulle kelpaa, ainakaan seksiin? 

omanarvontuntoinen rouva

Hyvinkin kelpasi niin kauan kuin viitsi panostaa. Veikkaan että sinä et ole nainen vaan incel. Ja jos olet, et saa ikinä orkkua. Mä saan helposti kunhan haluni on virinnyt. 

Vierailija
515/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän oikein hyvin mitä ap ajaa takaa. Meillä aikanaan saman tyyppistä ja se ärsytti spontaanisuus puuttui. Lapsia on ja liittoa takana +50 nyt on seksi hiipunut ( sairaudet) koen todella vapauttavana olon. Rakkautta ja läheisyyttä riittämiin ja silloinkin oli.

Monella suhteen avaaminen on tuonut lisää spontaania seksiä myös suhteeseen

Miksei voi myös erota, jos ei viitsi halutonta herätellä haluamaan?

Varmaan sen takia kun myös sen toisen haluilla on väliä. Ja kun saa enemmän omaa persoonaa tukevan seksielämän, löytyy myös energiaa ja ideoita lämmitellä sitä kumppania. 

Vierailija
516/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahaa?  Mä en ole ostettavissa.

Vierailija
517/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

omanarvontuntoinen rouva

Hyvinkin kelpasi niin kauan kuin viitsi panostaa. Veikkaan että sinä et ole nainen vaan incel. Ja jos olet, et saa ikinä orkkua. Mä saan helposti kunhan haluni on virinnyt. 

Sun luolas on kuiva kuin sahara

Vierailija
518/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Luuserimies

Ja sitten olen velvol

Voin toki tehdä niin, jos se on yhteinen osa seksiä, mutta ei niin, että siinä nyt kaksi ihmistä harrastaa itsekseen seksiä "keskenään". Mies on silloin häiriötekijä, tiellä ja haluntappaja.

Eri

Vierailija
519/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

omanarvontuntoinen rouva

Miten sä panostat?

Vierailija
520/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahaa?  Mä en ole ostettavissa.

Ei vaan seksiä.

Sulle seksi näyttäis olevan kauppatavaraa.