Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi pilata aina yhteinen aika??

Vierailija
18.01.2025 |

Miksi miesten pitää ajatella aina pelkästään kikkelillä?

Appivanhemmilla on mökki tahkolla ja ottavat näin talvisin vähintään kerran kuukaudessa meidän teini-ikäiset lapset viikonlopuksi. Tämä on todella mukavaa ja arvostan kovasti.

Tähän liittyy kuitenkin aina sama ongelma, miehen mielessä ei liiku mikään muu kuin oma kikkeli ja seksi. Lisäksi mennään aina saman kaavan mukaan; mies tekee jotain herkkua, ostaa punkkua tai kuoharia ja latsotaan leffaa. Vaihtoehtoisesti mies varannut raflan tai jopa hotellin.

Kaikki tuo on aivan ihanaa, mutta oikeasti tähdätään vain ja ainoastaan seksiin. Stressaannun jo valmiiksi kun näen miehen aloittavan nämä "valmistelut". En ole seksiä vastaan, mutta voin olla aivan hyvin tässä iässä jo ilmankin. Arvostan enemmän omaa rauhaa kuin jotain nuorisopupuilua.

Jos edes joskus kävisi niin, että mies tekisi nämä perinteiset ja valitettavan ennalta-arvattavat toimet, eikä sitten ehdottaisikaan missään vaiheessa seksiä, voisi seksiä joskus ollakin. Mutta ei, aina sama kaava eli minua yritetään pehmittää ja sitten tulee seksivaatimus. Pari kolme tällaista viikonloppua peräkkäin ilman seksiä, voisi kääntää ajatukseni pois pakkoseksistä, jolloin tosiaan oma halukin voisi herätä.

Yleensä mies ottaa nokkiinsa jos ei sunnuntaiaamunakaan ole saanut haluamaansa jyystöä, mutta tällä kertaa näköjään vedettiin herne nenään jo lauantaiaamuna. Mikä ihme ettei miehet voi ajatella parisuhdeaikaa ilman seksipäämäärää? Kun kaava toistaa itseään, niin jo nämä viikonloppuvalmistelut saavat minun seksihalut kuolemaan 100% varmasti.

Kommentit (1899)

Vierailija
561/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Jos seksiin tulee yhtään painostava fiilis niin ei tee mieli. Se on vaan jotenkin säälittävää. Ei tarvii mitenkään antaa edes ymmärtää että on vailla seksiä ENNEN ,kun tilaisuus siihen tulee. Ei jumakeuta aloiteta sitä "tänään vois vähä" "sitte siellä hotelissa vois vähä" pitäkää ukot ne turvat kiinni! Antakaa tilanteen tapahtua. 

Ei saa sanoa että tekee mieli seksiä jottei sinulle tule painostava olo? Täh? Miksei? Voihan siihen vastata ettei tänään, mutta vaikka ylihuomenna. 

No

Eihän sinua tarvitse edes tavata pystyäkseen aistimaan ärhäkän luonteesi.

Jaahans. Meillä on täällä telaketjufeministi joka ei näe ikinä yhdessäkään miehessä mitään hyvää.

Vierailija
562/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että ei voi olla enää tyhmempi ihminen kuin aloittaja. Miksi avaudut muille sänkykamarisi elämästäsi ja mitenkä se muuttuuisi levittelemällä pakko panemistasi ulkopuolisille ihmisisille. Koita nyt ihan itse ratkaista ongelmasi sillä ketkään muut ulkopuoliset eivät voi auttaa siinä ongelmassasi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi helvetti! Miksi minua syyllistetään kun olisi todella otettu näistä viikonlopuista jos taka-ajatuksena ei olsi pelkästään seksi.

Kiitos kysymästä, hoidan varmasti perheen arkea ja muuta oman osuuteni verran. Ei tarvitse miehen stressta onko talo siivottu, teinien asiat hoidettu jne.

Kiitti tyhjästä!

Ap

Tätä en ole koskaan käsittänyt, että joku kodin siivoaminen on suhteen mitta. Jätetyt naiset tai tässä seksiä välttelevä nainen ihmettelee, miksi mies kyllästyy, vaikka lipaston pinnat kiiltävät. 

Terveisin keski-ikäinen nainen, joka antaisi ihan pyytämättäkin

Vierailija
564/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arki menee arkena eli töitä molemmilla ja siihen päälle teinien sekä omat harrastukset. Siksi juuri nämä viikonloput olisivat tervetulleita elleivät ne aiheuttaisi melkein arke enemmän stressiä.

Ap

Tämä kuulostaa siltä, että teillä ei ole seksiä milloinkaan muulloin kuin niinä harvoina viikonloppuina, jolloin lapset ovat isovanhempien luona. Sinulle nekin ovat liikaa, mutta täytyyhän sinun jollain tasolla tajuta, että miehellesi asia ei ole näin. 

Vierailija
565/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies oikeasti järjestäisi noi viikonloput ihan hyvää hyvyyttään ja ap:ta hemmotellakseen, hän toteaisi seksittömän viikonlopun jälkeen että olipa ihana viettää yhteistä aikaa rakas. Näin ei kuitenkaan taida olla vaan mies kiukuttelee kun ei saakaan skumppapullolla seksiä. Se että seksiä vaatii, siihen painostaa ja sitten mököttää jos sitä ei ole, on kamalaa ja siitä on joku "suhteesta huolehtiminen" ja romantiikka kaukana.

Mä oon joskus mököttänyt kun en ole saanut seksiä ja toki se on ollut lapsellista. Mitä tunsin enkä osannut sanoa ääneen oli:

*En ole haluttu, pidetty enkä arvostettu*

Kukaan, edes oma kumppani, ei vaan ole sinulle velkaa seksiä, että tuntisit itsesi halutuksi ja arvostetuksi. Koskaan. Nuo on vaikeita tunteita mutta jos kyseessä on aikuiset ihmiset eikä jotkut t

No eikö se ap valita just ihan samaa? 

Vierailija
566/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle käy vaikka 5 kertaa viikossa kunhan saan orgasmin. Yleensä en saa, koska mies lusmuilee minun kiihottamisessani. 

Joten kun jään orgasmitta pari viikkoa putkeen, mies lakkaa kiinnostamasta.

Ja sitten olen velvollisuudesta hänen kanssaan silloin tällöin ja alan

" Hoida itse itsesi seksin aikana?"

Miksi mies ei voi hoitaa itse itseään, kun nainen istuu vaikka sohvalla ja katsoo leffaa. Onhan siinä nainen sitten mukana, eikös vain? 

Mä taas ihmettelen, miten tilanne on päässyt tuohon pisteeseen. Antoivatko ne miehet naisilleen aiemmin enemmän orgasmeja vai? Ja jos kyllä, miksi se loppui? 

Oletko noin sekaisin ettet ymmärrä lukemaasi?

Nainen ei halunnut mitään muuta kosketusta seksin aikana kuin penetraation. Ihan turha oli edes puhua muusta.

No olen niin "sekaisin", etten ymmärrä viestiäsi. Sinun naisesi siis valitti siitä, ettei saa orgasmia ja sinä totesit, että hoida itse itsesi?

Vierailija
567/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle käy vaikka 5 kertaa viikossa kunhan saan orgasmin. Yleensä en saa, koska mies lusmuilee minun kiihottamisessani. 

Miksi mies ei voi hoitaa itse itseään, kun nainen istuu vaikka sohvalla ja katsoo leffaa. Onhan siinä nainen sitten mukana, eikös vain? 

Mä taas ihmettelen, miten tilanne on päässyt tuohon pisteeseen. Antoivatko ne miehet naisilleen aiemmin enemmän orgasmeja vai?

No olen niin "sekaisin", etten ymmärrä viestiäsi. Sinun naisesi siis valitti siitä, ettei saa orgasmia ja sinä totesit, että hoida itse itsesi?

No nyt keksit ihan omasta päästäsi juttuja.

Nainen ei halunnut mitään muuta kuin penetraation vaikka minä olisin halunnut esileikkejä, hänen nuolemistaan ja vaikka mitä.

Sä taidat olla joku sekopää joka keksii paskaa omasta päästään.

Vierailija
568/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas ihmettelen, miten tilanne on päässyt tuohon pisteeseen. Antoivatko ne miehet naisilleen aiemmin enemmän orgasmeja vai?

Tää on joku idiootti joka ei tajua kenelle vastaa vaan luulee chattaavansa yhden henkilön kanssa.

Vierailija
569/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle ainakin parisuhdeaika ilman lapsia on juuri sitä ja sen odotusta että päästään pupuilemaan! 

N40

Vierailija
570/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas ihmettelen, miten tilanne on päässyt tuohon pisteeseen. Antoivatko

No nyt keksit ihan omasta päästäsi juttuja.

Nainen ei halunnut mitään muuta kuin penetraation vaikka minä olisin halunnut esileikkejä, hänen nuolemistaan ja vaikka mitä.

Sä taidat olla joku sekopää joka keksii paskaa omasta päästään.

En ole sekaisin vaan sinä olet, koska sinun vastauksesi ei liity tuohon, mihin vastaat, yhtään mitenkään. Tässä puhuttiin siitä, miten miehen asenne on se, että nainen voi tyydyttää itse itsensä sängyssä, turha odottaa mieheltä eforttia sen eteen. Sitten alat kertoilla samaan lainausketjuun jostain entisestä naisystävästäsi, jolla oli estoja seksin suhteen ja tokko edes halua saada orgasmi. 

Vierailija
571/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas ihmettelen, miten tilanne on päässyt tuohon pisteeseen. Antoivatko

Tää on joku idiootti joka ei tajua kenelle vastaa vaan luulee chattaavansa yhden henkilön kanssa.

Se on katsos lauantai ilta kun oman elämänsä pubiruusú kiihdyttää kohti lähibaarią. Muutaman tunnin päästä hän löytää Reiskăn tai Jªmālìn joka hetken nylkýttää ja jättää hänet taas yksin miettimään miksei miehet osaa antaa kunnon seksiä.

Vierailija
572/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vanhempi nainen. En ole tähän päivään saakka ja vasta kun olen lukenut tätä ketjua tajunnut kuinka oudosti jotkut naiset ajattelevat. Miehen on todella liki mahdoton toimia oikein.  Mikähän trauma on takana kun kokee noin vahvasti, että mieihillä on AINA jotain takana, yleensä seksiä, kun hemmottelevat tai haluavat tai antavat itse läheisyyttä. Ymmärrän, että toisinaan on, ja miksei olisi, mutta vaikeaa on olla parisuhteessa jos kaikki tuonkaltainen miehen toiminta nostaa kovat epäluulot ja vastatarinnan. Silloinhan ei voi oikein lainkaan nauttia kivasta viikonlopusta miehensä kanssa. Ikäänkuin ajattelisi, ettei ole sen arvoinen, vai mikä on logiikka. 

Minä ainakin uskon, että jos mieheni jotain minulle järjestää niin olen sen arvoinen ja nautin täysillä. Jos menee seksiin niin menee, ei kai se ole maailmanloppu. 

No niin. Et tainnut oppia riittäv

Voi kuule, toki tiedän kyllä nuo kaikki. Mutta jotenkin vaistoni sanoo  että aloittajan mies ei ole näitä viimeksi mainittuja tyyppejä. 

Vierailija
573/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh ja vielä kerran huhhuh. Kyllä sääliksi käy mies parkaa. Erota teidän pitäisi.

Vierailija
574/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sua ap. Muhun mies ei edes koske muuta kuin silloin kun haluaa seksiä. Nyt sit en halua sitä kosketustakaan. Olis vaan ihana käpertyä toisen kainaloon, nuuhkia toisen tuoksua ja olla turvassa. Olis ihana olla edes hetken rakastettu ilman mitään vaatimuksia toiselta. Ja tuota teidän viikonloppua on varmasti vaikea selittää täällä trollien ja väärinymmärtäjien palstalla, kun onhan se ihana ajatus kaikkineen hemmotteluineen jne. Ongelma ja seksuaalinen väkivalta vaan tulee siinä kohtaa, jos toinen suuttuu kun ei saa. Se on painostamiskeino ja manipulaatiota. Se kertoo sen ettei hemmottelu ollut pyyteetöntä. Seksistä pitäisi voida kieltäytyä ilman että tarvitsee pelätä toisen reaktiota. Tsemppiä sinne!

Vierailija
575/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, tiedän että ei pysyvää ja varmasti jos mies kävisi uudestaan vieraissa niin uskon että se ei olisi enää ok. Aloitan tässä onneksi juuri terapiaa jotta lääkkeistä pääsisi eroon.

Sori, mutta mikä lääkitys sinulla olikaan (mainittiinko se)? Masennuslääkkeistä Voxra ei vie haluja ja jopa saattaa lisätä niitä. 

Escitalopraami

Vierailija
576/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin 4 kk erään miehen kanssa. Olin erittäin rakastunut, hän teki minulle ruokaa, kuskasi paikkoihin (vaikka itsellänikin on auto) tms. 

Aloin voida huonosti. Kuvittelin olleeni jo oppinut riittävästi rajoista ja sopeutumisesta jne, mutta en sitten kuitenkaan ollut. Toisaalta mies myös hämäsi heittäytymällä vaikkapa avuttomaksi joissain asioissa, vaikka ei oikeasti ollutkaan. 

No siis. Sain paljonkin kosketusta. Mutta tajusin päätettyäni suhteen, että se kaikki kosketus oli seksuaalista. Mitään turvallista tai pelkästään läheistä kosketusta en saanut. Sitä vaan en siinä seurustelun alkukiihkossa tajunnut, koska kävin itsekin ihan kuumana ja halusin seksiä. Ne alkutervehdys- ja erkaantumishalaukset ja -pussauksetkin olivat häneltä vain tapa, jota hän varmaan ylläpiti tajutessaan, että minä haluan tervehtiä ja erota niin. Ei siksi, että hän oikeasti olisi ilahtunut nähdessään juuri minut (toki ilahtui siitä, että hänellä oli siinä käsillä taas nainen pantavaksi).  

Todella hajottava kokemus. 

Vierailija
577/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelin 4 kk erään miehen kanssa. Olin erittäin rakastunut, hän teki minulle ruokaa, kuskasi paikkoihin (vaikka itsellänikin on auto) tms. 

Aloin voida huonosti. Kuvittelin olleeni jo oppinut riittävästi rajoista ja sopeutumisesta jne, mutta en sitten kuitenkaan ollut. Toisaalta mies myös hämäsi heittäytymällä vaikkapa avuttomaksi joissain asioissa, vaikka ei oikeasti ollutkaan. 

No siis. Sain paljonkin kosketusta. Mutta tajusin päätettyäni suhteen, että se kaikki kosketus oli seksuaalista. Mitään turvallista tai pelkästään läheistä kosketusta en saanut. Sitä vaan en siinä seurustelun alkukiihkossa tajunnut, koska kävin itsekin ihan kuumana ja halusin seksiä. Ne alkutervehdys- ja erkaantumishalaukset ja -pussauksetkin olivat häneltä vain tapa, jota hän varmaan ylläpiti tajutessaan, että minä haluan tervehtiä ja erota niin. Ei siksi, että hän oikeasti olisi ilahtunut nähdessään juuri minut (toki ilahtui siitä,

VMP

Vierailija
578/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tainnu Ap häipyä, kun ei vastaukset miellyttänyt.

Kiittämätön se on. Mies yrittää luoda yhteisiä hetkiä ja akka vaan kriiseilee.

Kumma kun seksi kelpaa kotona pyykkivuorten keskellä pari kertaa kuussa mutta ei rentoutuneena lomalla.

Ymmärtäisin, jos niillä ei olis ollenkaan seksiä ja mies yrittäis lomilla vongata. Miten se miesparka voi ymmärtää tekevänsä väärin, jos seksiä kuitenkin on?

Ja ehkä mies kaipaa rentoutumista ja rauhaa nauttiakseen seksistä.

Oudointa koko keississä on tämä. Seksiä on mutta sitä ei saa ehdottaa lomalla.

Ja ap ei tietenkään puhu miehelleen. Vittuilee vaan menemään.

Juokse apn mies juokse!

Vierailija
579/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua raasuu. Pienestä te uniikit lumihiutaleet hajoatte!

N

Vierailija
580/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan anna pillua nuoltavaksi eli jos ei muunlainen seksi kelpaa niin sitten hakee muualta.