Miksi pilata aina yhteinen aika??
Miksi miesten pitää ajatella aina pelkästään kikkelillä?
Appivanhemmilla on mökki tahkolla ja ottavat näin talvisin vähintään kerran kuukaudessa meidän teini-ikäiset lapset viikonlopuksi. Tämä on todella mukavaa ja arvostan kovasti.
Tähän liittyy kuitenkin aina sama ongelma, miehen mielessä ei liiku mikään muu kuin oma kikkeli ja seksi. Lisäksi mennään aina saman kaavan mukaan; mies tekee jotain herkkua, ostaa punkkua tai kuoharia ja latsotaan leffaa. Vaihtoehtoisesti mies varannut raflan tai jopa hotellin.
Kaikki tuo on aivan ihanaa, mutta oikeasti tähdätään vain ja ainoastaan seksiin. Stressaannun jo valmiiksi kun näen miehen aloittavan nämä "valmistelut". En ole seksiä vastaan, mutta voin olla aivan hyvin tässä iässä jo ilmankin. Arvostan enemmän omaa rauhaa kuin jotain nuorisopupuilua.
Jos edes joskus kävisi niin, että mies tekisi nämä perinteiset ja valitettavan ennalta-arvattavat toimet, eikä sitten ehdottaisikaan missään vaiheessa seksiä, voisi seksiä joskus ollakin. Mutta ei, aina sama kaava eli minua yritetään pehmittää ja sitten tulee seksivaatimus. Pari kolme tällaista viikonloppua peräkkäin ilman seksiä, voisi kääntää ajatukseni pois pakkoseksistä, jolloin tosiaan oma halukin voisi herätä.
Yleensä mies ottaa nokkiinsa jos ei sunnuntaiaamunakaan ole saanut haluamaansa jyystöä, mutta tällä kertaa näköjään vedettiin herne nenään jo lauantaiaamuna. Mikä ihme ettei miehet voi ajatella parisuhdeaikaa ilman seksipäämäärää? Kun kaava toistaa itseään, niin jo nämä viikonloppuvalmistelut saavat minun seksihalut kuolemaan 100% varmasti.
Kommentit (1899)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Jos seksiin tulee yhtään painostava fiilis niin ei tee mieli. Se on vaan jotenkin säälittävää. Ei tarvii mitenkään antaa edes ymmärtää että on vailla seksiä ENNEN ,kun tilaisuus siihen tulee. Ei jumakeuta aloiteta sitä "tänään vois vähä" "sitte siellä hotelissa vois vähä" pitäkää ukot ne turvat kiinni! Antakaa tilanteen tapahtua.
Ei saa sanoa että tekee mieli seksiä jottei sinulle tule painostava olo? Täh? Miksei? Voihan siihen vastata ettei tänään, mutta vaikka ylihuomenna.
No kun sekin on vähän semmoinen homma että voisi yrittää esim lukea kumppanin kehonkieltä tai jotain, että kannattaako alkaa seksistä puhua vai ei. Mutta tätä on kaiketi mahdoton selittää ihmiselle
Ymmärrän että teinitytön kanssa tuota pitää tehdä ekoilla kerroilla, mutta aikuisen naisen pitäisi parisuhteessa osata jo sanoa jos jokin vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli vähän sama tilanne. Lääkkeiden takia minulla ei oikein meinaa haluja olla. Ollaan koitettu olla vain spontaaneja, kalenteriin merkittyjä seksipäiviä jne. Välillä kokeilut toimi hetken tai ei ollenkaan.
Nyt löydettiin vahingossa juttu mikä toimi. Annoin mieheni harrastaa seksiä toisen henkilön kanssa, jonka kyllä tunnen, mutta ei silleen läheinen ihminen. Tämän jälkeen haluni räjähtivät. Halut oli aluksi ihan alkuhuuman tasoilla. Nyt ne on tasoittuneet, mutta ei onneksi hävinneet. En tiedä onko tämä pysyvää, mutta ainakin nyt pari kuukautta mennyt ok.
No ei tietenkään ole pysyvää. Sait hormoniryöpyn, joita moni jahtaa sitten erilaisista asioista läpi elämänsä. Sinä joko jatkossa olet ilman tuota huumaa tai joudut etsimään asioita, joista saat sen aikaiseksi.
Joo, tiedän että ei pysyvää ja varmasti jos mies kävisi uudestaan vieraissa niin uskon että se ei olisi enää ok. Aloitan tässä onneksi juuri terapiaa jotta lääkkeistä pääsisi eroon.
Mulle käy vaikka 5 kertaa viikossa kunhan saan orgasmin. Yleensä en saa, koska mies lusmuilee minun kiihottamisessani.
Joten kun jään orgasmitta pari viikkoa putkeen, mies lakkaa kiinnostamasta.
Ja sitten olen velvollisuudesta hänen kanssaan silloin tällöin ja alan
" Hoida itse itsesi seksin aikana?"
Miksi mies ei voi hoitaa itse itseään, kun nainen istuu vaikka sohvalla ja katsoo leffaa. Onhan siinä nainen sitten mukana, eikös vain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Jos seksiin tulee yhtään painostava fiilis niin ei tee mieli. Se on vaan jotenkin säälittävää. Ei tarvii mitenkään antaa edes ymmärtää että on vailla seksiä ENNEN ,kun tilaisuus siihen tulee. Ei jumakeuta aloiteta sitä "tänään vois vähä" "sitte siellä hotelissa vois vähä" pitäkää ukot ne turvat kiinni! Antakaa tilanteen tapahtua.
Ei saa sanoa että tekee mieli seksiä jottei sinulle tule painostava olo? Täh? Miksei? Voihan siihen vastata ettei tänään, mutta vaikka ylihuomenna.
No kun sekin on vähän semmoinen homma että voisi yrittää esim lukea kumppanin kehonkieltä tai jotain, että kannattaako alkaa seksistä puhua vai ei. Mutta tätä on kaiketi mahdoton selittää ihmiselle joka ei ymmärrä ollenkaan. Onneksi löysin miehen jolla on tunneälyä, niin ei tarvitsekaan.
Itseasiassa tuo kertoo juuri tunneälyn puuttumisesta. Turvattomasti kiintyneillä ihmisillä on hyvin yleinen tapa vaatia, että toinen osaisi lukea ajatuksia. Tämä on tietenkin täysin mahdotonta ja tällä sitten pystytään lopulta todistelemaan itselleen kuinka "toinen on epäsopiva" kumppani itselle ja syy erota. Ihan näin todella tiivistetysti.
Vierailija kirjoitti:
Voi helvetti! Miksi minua syyllistetään kun olisi todella otettu näistä viikonlopuista jos taka-ajatuksena ei olsi pelkästään seksi.
Kiitos kysymästä, hoidan varmasti perheen arkea ja muuta oman osuuteni verran. Ei tarvitse miehen stressta onko talo siivottu, teinien asiat hoidettu jne.
Kiitti tyhjästä!
Ap
Ap, minä ymmärrän tilanteesi täysin, koska olen itse ollut vastaavassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää frigidit pihtarit kyllä pilaa naisten maineen. Ei me olla kaikki sellaisia vaikka tuntuu että oon vähemmistössä.
Voi olla että sulle kelpaa kaikki, mutta useimmille muille ei.
Liittyy omanarvontuntoon.
Miksi menit naimisiin sellaisen miehen kanssa, joka ei sinulle kelpaa, ainakaan seksiin?
omanarvontuntoinen rouva
Hyvinkin kelpasi niin kauan kuin viitsi panostaa. Veikkaan että sinä et ole nainen vaan incel. Ja jos olet, et saa ikinä orkkua. Mä saan helposti kunhan haluni on virinnyt.
Miten sä panostat?
No aika harva mies pelkää halukasta naista.
Kyllä niitä on. Iskee pelkoa omasta riittämättömyydestä, osaamisesta jne. Jotkut miehet ihan oikeasti haluavat, että nainen on passiivinen ja paikallaan ja siirtyy siihen asentoon, mihin pyydetään.
Vierailija kirjoitti:
Mulle käy vaikka 5 kertaa viikossa kunhan saan orgasmin. Yleensä en saa, koska mies lusmuilee minun kiihottamisessani.
Miksi mies ei voi hoitaa itse itseään, kun nainen istuu vaikka sohvalla ja katsoo leffaa. Onhan siinä nainen sitten mukana, eikös vain?
Mä taas ihmettelen, miten tilanne on päässyt tuohon pisteeseen. Antoivatko ne miehet naisilleen aiemmin enemmän orgasmeja vai? Ja jos kyllä, miksi se loppui?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun sekin on vähän semmoinen homma että voisi yrittää esim lukea kumppanin kehonkieltä tai jotain, että kannattaako alkaa seksistä puhua vai ei. Mu
Ootteko kaikki naiset muka noin tyhmiä? Miesten pitäisi lukea ajatukset eikä mistään saa puhua ihan oikeilla sanoilla?
Ei tarvitse vain lukea ajatuksia ja saa puhua, mutta kai sinä nyt lisäksi aistit sen vastapuolen tunnetiloja?
Vierailija kirjoitti:
Joo, tiedän että ei pysyvää ja varmasti jos mies kävisi uudestaan vieraissa niin uskon että se ei olisi enää ok. Aloitan tässä onneksi juuri terapiaa jotta lääkkeistä pääsisi eroon.
Sori, mutta mikä lääkitys sinulla olikaan (mainittiinko se)? Masennuslääkkeistä Voxra ei vie haluja ja jopa saattaa lisätä niitä.
Vierailija kirjoitti:
No just näin. En todellakaan ymmärrä noita miehiä. Miten ankea voi olla seksielämä. Omaa miestä kiinnostaa se, saanko. Ja se, että hän saa sen aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun sekin on vähän semmoinen homma että voisi yrittää esim lukea kumppanin kehonkieltä tai jotain
En kauheesti. Luotan siihen että kumppani kertoo jos jokin on pielessä. -eri, nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun sekin on vähän semmoinen homma että voisi yrittää esim lukea kumppanin kehonkieltä tai jotain
Ei tarvitse vain lukea ajatuksia ja saa puhua, mutta kai sinä nyt lisäksi aistit sen vastapuolen tunnetiloja?
Aistitko sinä näitä juttuja jollain yliluonnollisella kyvyllä? Oletko joku maaginen olento?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et tietäis mun tuntemuksista paskaakaan jos tavattais.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän ap:ta. Miksi mies ei voi suoraa sanoa, että haluaa seksiä, miksi pitää olla alkulämmittelyt, joiden tarkoitus ei ole tehdä vaimon oloa mukavaksi ja rakastetuksi vaan saada seksiä.
Olisi paljon mukavampaa, että seksiosuus olisi ensin ja sen jälkeen kaikki hemmottelu olisi siksi, että mies rakastaa minua ja haluaa olla kanssani, ei siksi, että kohta pannaan. Koska voihan olla, että kun tietäisin leffahetken ja hartihieronnan olevan siksi, että mies haluaa minun vain olevan kanssaan, rentoutuvan ja nauttivan lapsettomasta ajasta, niin minäkin haluaisin sitä seksiä uudestaan.
Halleluja. Aamen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas ihmettelen, miten tilanne on päässyt tuohon pisteeseen. Antoivatko ne miehet naisilleen aiemmin enemmän orgasmeja vai? Ja jos kyllä, miksi se loppui?
No sitä en tiedä. Itselläni on aina ollut miehiä, jotka ovat tyydyttäneet myös minut. Ajattelin vain ettei kenenkään naisen tai miehen tarvitse tyytyä olemaan toisen tyydytysväline, vaan kummallakin on oikeus seksin aikana saada myös itselleen jotain. Jos omat sormet tuo lisämaustetta seksin aikana, niin ok. Mutta jos nainen joutuu seksin jälkeen tyydyttämään itsensä niin ei hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitä en tiedä. Itselläni on aina ollut miehiä, jotka ovat tyydyttäneet myös minut. Ajattelin vain ettei kenenkään naisen tai miehen
Mutta jos nainen joutuu seksin jälkeen tyydyttämään itsensä niin ei hyvä.
Entä jos tuo on naisen oma vika? Esimerkiksi tunsin naisen joka ei antanut lupaa esileikkeihin, nuolemiseen tai mihinkään vaan ainoastaa pikainen yhdyntä joka oli mun mielestä niin paskaa että oli pakko lopettaa suhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitä en tiedä. Itselläni on aina ollut miehiä, jotka ovat tyydyttäneet myös minut.
Entä jos tuo on naisen oma vika? Esimerkiksi tunsin naisen joka ei antanut lupaa esileikkeihin, nuolemiseen tai mihinkään vaan ainoastaa pikainen yhdyntä joka oli mun mielestä niin paskaa että oli pakko lopettaa suhde.
Ymmärrän hyvin, että lopetit parisuhteen, jos tuolle ei ollut parannusta tulossa. Mutta miten otit tämän esimerkiksi tuohon? Sinäkö et olisi edes halunnut naisesi saavan etkä olisi tehnyt mitään sen eteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun sekin on vähän semmoinen homma että voisi yr
Sinä et tietäis mun tuntemuksista paskaakaan jos tavattais.
Eihän sinua tarvitse edes tavata pystyäkseen aistimaan ärhäkän luonteesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitä en tiedä. Itselläni on aina o
Ymmärrän hyvin, että lopetit parisuhteen, jos tuolle ei ollut parannusta tulossa. Mutta miten otit tämän esimerkiksi tuohon? Sinäkö et olisi edes halunnut naisesi saavan etkä olisi tehnyt mitään sen eteen?
Oletko noin sekaisin ettet ymmärrä lukemaasi?
Nainen ei halunnut mitään muuta kosketusta seksin aikana kuin penetraation. Ihan turha oli edes puhua muusta.