Mitä kerrostalossamme tapahtuu?
Naapuriasunnossa vaihtuu asukkaat muutaman kuukauden välein ja kaikki asukkaat ovat aina ulkomaalaisia ja heitä on kerrallaan 2-3. Erikoisesti asukkaat ramppaavat useamman kerran päivässä talon ylemmässä kerroksessa olevassa asunnossa. Aina tämän kerroksen ovi käy ja joku hipsii yläkertaan ja sitten siellä olevan asunnon ovi käy. Tällaista useamman kerran päivässä. En tiedä mikä asunto se yläkerran asunto on ja millaisia ihmisiä siinä asuu. Outoa on siis se että kaikilla naapuriasunnon uusilla asukkailla on valmiiksi aina joku kytkös ylemmän kerroksen asuntoon. Mikä selittää tämän?
Kommentit (12)
Olisivatko keikkatyöläisiä, ja toisessa asunnossa on samaa porukkaa? Jotkut yritykset vuokraavat asuntoja kimppakämpiksi työmiehille.
Jos epäilet jotain rikollista toimintaa ota yhteys poliisiin. Älä yritä itse puuttua asiaan kun voit joutua vaaraan.
Mene porrashuoneeseen koppalakki päässä ja huuda että "Passport kontroll!" Siinähän se sitten selviää. Kerro sitten myös palstalla, mikä oli tutkimuksen tulos.
Tai huuda kovalla äänellä rappukäytävässä "huumeratsia", niin alkaako vessanpöntöt suhisemaan.
Kysy naapurilta tai naapureilta. Mitä taloyhtiön hallitus meinaa asian kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Outoa, vaihtuuko sukunimi ? Minä olen 3v vuotta ihmetellyt mihin mein talon ulkolainen kadonnut, sukumi on ovessa.
Hyvä että katosi. Toivottavasti lopullisesti.
Meidän vastapäätä asui joku nigerialainen, joka erosi suomalaisesta vaimostaan, luonnollisesti piti muutama kakara vääntää ensiksi. Jäi yksin asumaan vuokrakolmioon ja siellä ramppasi päivittäin epämääräistä porukkaa. Usein muita afrikkalaisia ja kaikilla oli aina samanlainen punainen matkalaukku.
Jeps, kuulostan naapurikyylältä😁 mutta kun alkoi ihmetyttää mitä asiaa nuo oikein siellä toimittivat. Epäilykseni kallistui huumekauppaan. Oli muutenkin ihme tyyppi, kaikki roskat lensivät parvekkeelta alas. Eleli kuin joku simpanssi.
Vierailija kirjoitti:
Olisivatko keikkatyöläisiä, ja toisessa asunnossa on samaa porukkaa? Jotkut yritykset vuokraavat asuntoja kimppakämpiksi työmiehille.
Tätä ajattelin myös itse.
Huuda TUPAKKA KONTROLLI. Tarkistamme kaikkien asunnot tupakoinnin varalta. Talossa ei saa tupakoida!
Outoa, vaihtuuko sukunimi ? Minä olen 3v vuotta ihmetellyt mihin mein talon ulkolainen kadonnut, sukumi on ovessa.