Miksi pilata aina yhteinen aika??
Miksi miesten pitää ajatella aina pelkästään kikkelillä?
Appivanhemmilla on mökki tahkolla ja ottavat näin talvisin vähintään kerran kuukaudessa meidän teini-ikäiset lapset viikonlopuksi. Tämä on todella mukavaa ja arvostan kovasti.
Tähän liittyy kuitenkin aina sama ongelma, miehen mielessä ei liiku mikään muu kuin oma kikkeli ja seksi. Lisäksi mennään aina saman kaavan mukaan; mies tekee jotain herkkua, ostaa punkkua tai kuoharia ja latsotaan leffaa. Vaihtoehtoisesti mies varannut raflan tai jopa hotellin.
Kaikki tuo on aivan ihanaa, mutta oikeasti tähdätään vain ja ainoastaan seksiin. Stressaannun jo valmiiksi kun näen miehen aloittavan nämä "valmistelut". En ole seksiä vastaan, mutta voin olla aivan hyvin tässä iässä jo ilmankin. Arvostan enemmän omaa rauhaa kuin jotain nuorisopupuilua.
Jos edes joskus kävisi niin, että mies tekisi nämä perinteiset ja valitettavan ennalta-arvattavat toimet, eikä sitten ehdottaisikaan missään vaiheessa seksiä, voisi seksiä joskus ollakin. Mutta ei, aina sama kaava eli minua yritetään pehmittää ja sitten tulee seksivaatimus. Pari kolme tällaista viikonloppua peräkkäin ilman seksiä, voisi kääntää ajatukseni pois pakkoseksistä, jolloin tosiaan oma halukin voisi herätä.
Yleensä mies ottaa nokkiinsa jos ei sunnuntaiaamunakaan ole saanut haluamaansa jyystöä, mutta tällä kertaa näköjään vedettiin herne nenään jo lauantaiaamuna. Mikä ihme ettei miehet voi ajatella parisuhdeaikaa ilman seksipäämäärää? Kun kaava toistaa itseään, niin jo nämä viikonloppuvalmistelut saavat minun seksihalut kuolemaan 100% varmasti.
Kommentit (1899)
Vierailija kirjoitti:
Miehet jotka kitisee ettei suhteessa ole seksiä tai seksi ei ole riittävän innokasta... Naisen haluttomuus johtuu aina miehestä eli tarjolla oleva seksi ei ole tyydyttävää syystä X. Joko se on yksipuolista ja epätasa-arvoista, aggressiivista ja kivuliasta, muutoin epätyydyttävää naiselle. Kukaan ei halua HUONOA SEKSIÄ.
Naiset jotka kitisee ettei suhteessa ole seksiä tai seksi ei ole riittävän innokasta... Miehen haluttomuus johtuu aina naisesta eli tarjolla oleva seksi ei ole tyydyttävää syystä X. Joko se on yksipuolista ja epätasa-arvoista, aggressiivista ja kivuliasta, muutoin epätyydyttävää miehelle. Kukaan ei halua HUONOA SEKSIÄ.
Mitä jos ap ehdottaisi miehelleen heti parisuhdeviikonlopun alussa, että hoidettaisko se seksi jo nyt pois alta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukekaa nyt se aloitus ennenkuin kuin kommentoitte, älkää mustamaalatko ja teilatko minua omien väärien käsitysten takia.
Ap
Aloituksessa aivan selvästi syytät miestä kikkeli edellä-ajattelusta. Ennen kuin olin lukenut sanaakaan tekstiä, tuli mieleen, että mies on yhä vonkaamassa joka päivä. Tai mies jää kadulla katselemaan muiden naisten perään. Silloin varmaan sympatiat olisivat sinun puolellasi.
Mutta kerrotkin miehestä, joka yrittää olla romanttinen ja järjestää juttuja, jotka yleensä mielletään romanttisiksi. Seksiä on harvoin ja sekin on mielestäsi liikaa. Siksi on vaikeaa nähdä ongelmaa miehessä.
Myös päästään sairas sarjapaneva seksiaddikti voi tehdä romanttisia tekoja. Olen itse tällaisen kohtee
Okei mutta kaikesta päätellen aloittajan mies ei ole. On ihan normaalia toivoa seksiä useammin kuin kerran-pari kuussa, se ei tee kenestäkään seksiaddiktia
Pointti ei ollut seksiaddiktio. Tosin sellainen voi olla ihmisellä, joka ei koskaan harrasta yhdyntää, joten pari x kk ei ole mikään este addiktiolle.
Pointti oli se, että me emme yhtään tiedä, millainen mies on muulloin. Ei ihme, että rakkaushuijarit onnistuvat, jos hemmottelu nähdään sellaisena, että miehen on pakko olla ihan unelma.
Miksi olisi naisen vastuulla ryhtyä haluamaan miestä?
Eivät miehetkään koe velvollisuutta panna naisia, joita eivät halua.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä panen kaikkia naisia jotka haluaa.
M45
Ihanaa viikonloppua naama norsunuitulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se perusongelma taitaa olla se että parisuhteessanne arjessa ei ole seksiä riittävästi miehelle.
Molemmat saisivat mitä haluaisivat ja joku muu nainen saisi vielä tuota miehesi tarjoamaa romantiikka. Win-Win-Win.
Munaa se tyrkyttää eikä romantiikkaa. Manipuloi.
Myöskään ap ei saa seksiä. Naiselle on tärkeää sen laatu, ei määrä.
Joo naiselle määrä on mielellään 0
T. Luuserimies
Mulle käy vaikka 5 kertaa viikossa kunhan saan orgasmin. Yleensä en saa, koska mies lusmuilee minun kiihottamisessani.
Joten kun jään orgasmitta pari viikkoa putkeen, mies lakkaa kiinnostamasta.
Ja sitten olen velvollisuudesta hänen kanssaan silloin tällöin ja alan inhota miestä.
Näin pannaan halukas nainen kylmäksi. Ihan vain miehen laiskuutta. Asiasta on puhuttu, mies ei muuta käytöstään. Heitin hänet pihalle.
Vierailija kirjoitti:
23 sivua ja lähes kukaan ei ymmärrä pointtia. Ap sta tuntuu pahalta että mies velvoittaa hänet suostumaan seksiin vastineeksi illallisesta tai viinipullosta jne. Ja jos ap ei sitten suostu niin mies mököttää ja käyttäytyy huonosti. Henkistä väkivaltaahan se on että kohtelee huonosti jos ei saa toista tekemään asiaa mitä itse haluaa.
eihän sen noin pidä mennä. Tuosta tulee olo että ansaitsen tämän hemmottelun vain jos maksan sen lopuksi seksillä. Tämmöistä hemmottelua ei ilmeisesti ole ilman että sitä seuraa vaatimus seksistä ja jos ap ei halua niin sitten mökötys.
tuo on todella väärin. Tuntuu että mies tekee nuo valmistelut enemmän itselleen kuin ap lle. Ap avaa suusi ja puhu suoraan miehelle. Sano ettei hänen tarvitse enää järjestää sulle mitään tuollaista koska hän pakottaa sinut käytöksellään kiitollisuuden velkaan. Seksi tulkoot omalla painollaan ja varmaan tuleekin kunhan mies ensin näyttää että hemmottel
Tässä vielä, että myyjä ei ole edes myymässä eikä määritellyt hintaa. Hänelle pakkomyydään tilaamaton tuote myyjän määräämässä valuutassa ja saa rangaistuksen, jos ei kelpaa.
Joo, jännä, että meitä, jotka näkevät asian, on tosiaan vain muutama tässä ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet jotka kitisee ettei suhteessa ole seksiä tai seksi ei ole riittävän innokasta... Naisen haluttomuus johtuu aina miehestä eli tarjolla oleva seksi ei ole tyydyttävää syystä X. Joko se on yksipuolista ja epätasa-arvoista, aggressiivista ja kivuliasta, muutoin epätyydyttävää naiselle. Kukaan ei halua HUONOA SEKSIÄ.
Naiset jotka kitisee ettei suhteessa ole seksiä tai seksi ei ole riittävän innokasta... Miehen haluttomuus johtuu aina naisesta eli tarjolla oleva seksi ei ole tyydyttävää syystä X. Joko se on yksipuolista ja epätasa-arvoista, aggressiivista ja kivuliasta, muutoin epätyydyttävää miehelle. Kukaan ei halua HUONOA SEKSIÄ.
No kun ei vaan pidä paikkaansa näin päin. Pari sivua sitten kirjoitettiin sen miesten tulokulma asiaan: huonokin pizza on pizzaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se perusongelma taitaa olla se että parisuhteessanne arjessa ei ole seksiä riittävästi miehelle.
Molemmat saisivat mitä haluaisivat ja joku muu nainen saisi vielä tuota miehesi tarjoamaa romantiikka. Win-Win-Win.
T. Luuserimies
Mulle käy vaikka 5 kertaa viikossa kunhan saan orgasmin. Yleensä en saa, koska mies lusmuilee minun kiihottamisessani.
Ja sitten olen velvollisuudesta hänen kanssaan silloin tällöin ja alan
Hahaha
Luuserimies 😅
Vähä ko oot hauska. Melkein joku oikiasti nauraa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Luuserimies
Ja sitten olen velvollisuudesta hänen kanssaan silloin tällöin ja alan
Sama. Luiskaan lähtee mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun ei vaan pidä paikkaansa näin päin. Pari sivua sitten kirjoitettiin sen miesten tulokulma asiaan: huonokin pizza on pizzaa.
Se oli mun kommenti ja oon nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä oot tuollaiseen naiseen törmännyt?
Ja hei, nykyään jo parikympoisillä miehillä on lihavuuden, diabeteksen ja päihteiden aiheuttamia erektio-ongelmia.
Voipi olla sepelvaltimotaudin ensioire, eikä johdu naisesta, jonka mies on ihan itse valinnut :D
Nää frigidit pihtarit kyllä pilaa naisten maineen. Ei me olla kaikki sellaisia vaikka tuntuu että oon vähemmistössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun ei vaan pidä paikkaansa näin päin. Pari sivua sitten kirjoitettiin sen miesten tulokulma asiaan: huonokin pizza
Se oli mun kommenti ja oon nainen
No, naisia esineellistävä eksä (mies) sanoi, että huonokin seksi on aina seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä panen kaikkia naisia jotka haluaa.
M45
Koska haluat, mieshuåra. Kukaan ei sinua siihen velvoita. Ja kysehän on vain teoreettisesta tilanteesta.
Surullista että miehelle iso ja tärkeä rakkauden teko aiheuttaa sinussa tuollaista ahdistusta.
Ihan tutkitusti keskiverrosti puutteessa olo masentaa miestä.
Luulisi et jos miehesi on sinulle tärkeä, voisit jo tässä vaiheessa liittoanne ymmärtää asian ja "uhrautua" ilomielin. Seksin "antaminen" toiselle on hyvä ja suhdetta vahvistava asia. Tietenkin toivon mukaan hänkin on valmis tekemään tekoja sinun eteesi <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko yrittänyt selvittää tai ratkaista haluttomuuttasi? Sehän tässä on ongelmana eikä miehen järkkäämät viikonloput :/
USKOKAA NYT, EN OLE HALUTON, EN VAIN HALUA ETTÄ KAIKKI HUOMIO JOKA MINUUN KOHDISTETÄÄN JOHTUU PELKÄSTÄÄN SIITÄ ETTÄ MIES HALUAA SEKSIÄ.
No olisiko parempi että mies haluaa seksiä mutta ei millään tavalla huomioisi ja ns. valmistelisi sinua ennen sitä? Makaisi viikonlopun sohvalla kalja kourassa ja sitten alkaisi kysellä seksin perään?
Minusta näin naisena olisi ihanaa viettää romanttinen viikonloppu yhdessä ilman lapsia nauttien miehen järjestämästä hemmottelusta ja myös siitä etukäteen tiedossa olevasta seksistä. Lapsiperheessä seksi yleensä vaatii omaa rauhaa ja etukäteissuunnittelua, mikäs sen parempi aika sille kuin lapsivapaa viikonloppu? Ei se ole mitään pakkoa että parisuhteessa haluaa seksiä ja yrittää järjestää sitä silloin kun siihen on mahdollisuus. Luultavasti mieskin tykkää siitä kun on jotain kivaa ohjelmaa eikä järjestä kaikkea vain siksi että saisi tökätä lopuksi heppinsä vastahakoisen puolison ruumiinaukkoon.
Minusta vaikuttaa että ap nyt haluaa vääntää normaalista asiasta jonkin ihme ongelman päänsä sisällä. Oikeassa elämässä nyt joutuu tekemään kompromisseja, ja miehen toiminta kuulostaa selvästi keskivertoaviomiestä huomaavaisemmalta.
Jos tosiaan seksi miehen järjestämän hemmotteluillan jälkeen tuntuu noin vastenmieliseltä, niin joko sanot heti perjantaina ettei sinulla ole mitään aikomusta harrastaa seksiä viikonloppuna tai ota ero, mutta jotenkin tuollainen draama ei tunnu reilulta miestä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö joku yhtäkään toista nisäkäslajia jossa naaraat harrastaisivat seksiä muuten kuin kiima aikana?