Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pilata aina yhteinen aika??

Vierailija
18.01.2025 |

Miksi miesten pitää ajatella aina pelkästään kikkelillä?

Appivanhemmilla on mökki tahkolla ja ottavat näin talvisin vähintään kerran kuukaudessa meidän teini-ikäiset lapset viikonlopuksi. Tämä on todella mukavaa ja arvostan kovasti.

Tähän liittyy kuitenkin aina sama ongelma, miehen mielessä ei liiku mikään muu kuin oma kikkeli ja seksi. Lisäksi mennään aina saman kaavan mukaan; mies tekee jotain herkkua, ostaa punkkua tai kuoharia ja latsotaan leffaa. Vaihtoehtoisesti mies varannut raflan tai jopa hotellin.

Kaikki tuo on aivan ihanaa, mutta oikeasti tähdätään vain ja ainoastaan seksiin. Stressaannun jo valmiiksi kun näen miehen aloittavan nämä "valmistelut". En ole seksiä vastaan, mutta voin olla aivan hyvin tässä iässä jo ilmankin. Arvostan enemmän omaa rauhaa kuin jotain nuorisopupuilua.

Jos edes joskus kävisi niin, että mies tekisi nämä perinteiset ja valitettavan ennalta-arvattavat toimet, eikä sitten ehdottaisikaan missään vaiheessa seksiä, voisi seksiä joskus ollakin. Mutta ei, aina sama kaava eli minua yritetään pehmittää ja sitten tulee seksivaatimus. Pari kolme tällaista viikonloppua peräkkäin ilman seksiä, voisi kääntää ajatukseni pois pakkoseksistä, jolloin tosiaan oma halukin voisi herätä.

Yleensä mies ottaa nokkiinsa jos ei sunnuntaiaamunakaan ole saanut haluamaansa jyystöä, mutta tällä kertaa näköjään vedettiin herne nenään jo lauantaiaamuna. Mikä ihme ettei miehet voi ajatella parisuhdeaikaa ilman seksipäämäärää? Kun kaava toistaa itseään, niin jo nämä viikonloppuvalmistelut saavat minun seksihalut kuolemaan 100% varmasti.

Kommentit (1899)

Vierailija
261/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mä olen kuin sun mies ja mun mies kuin sä. Vaihdetaanko?

Vierailija
262/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hormonikorvaushoito auttaa myös haluttomuuteen ja piristää mielialaa. 

MINÄ EN OLE HALUTON! Uskokaa jo, minä en halua että minua hemmotellaan vain siksi että minua halutaan panna riippumatta siitä mitä minä haluan.

Ap

Sanoit että voisit hyvin olla ilman. Kyllä se haluttomuudelta tai ainakin halujen epäsymmetrialta kuulostaa. 

Tai - ta daa - hän ei halua seksiä oman miehensä kanssa, syystä ____.

Mä tiedän tän:

"koska mies haluaa seksiä"

"koska mies hemmotelee väärin"

"koska mies ei lue ajatuksiani"

"koska mies ei suostu selibaattiin"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MINÄ EN OLE HALUTON! Uskokaa jo, minä en halua että minua hemmotellaan vain siksi että minua halutaan panna riippumatta siitä mitä minä haluan.

Ap

Sanoit että voisit hyvin olla ilman. Kyllä se haluttomuudelta tai ainakin halujen epäsymmetrialta kuulostaa. 

Siitä syystä ettei kommunikoi asiasta. Seksi on aina kahden kauppaa. Jos toinen näkee vaivaa ja hän ei kerro ettei se ole mitä toivottiin, niin ei se kyllä miehen syy ole. Toiseksi syyksi mainitsee ikänsä, kuulemma voisi olla ilmankin. 

Vierailija
264/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Siitä syystä ettei kommunikoi asiasta. Seksi on aina kahden kauppaa. Jos toinen näkee vaivaa ja hän ei kerro ettei se ole mitä toivottiin, niin ei se kyllä miehen syy ole. Toiseksi syyksi mainitsee ikänsä, kuulemma voisi olla ilm

Missä iässä pitäisi olla ilman?

Mä olen halunnu seksiä jostain 12v alkaen enkä oo aikonu lopettaa ennen kuolemaa.

Vierailija
265/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Juupajoo

Et ole haluton muttet halua seksiä miehesi kanssa koska hän haluaa sinua.

AP sä oot kyllä sellanen tapaus että enemmän alan ihmetellä miksi miehesi haluaa sinua ja selvästi näkee todella paljon vaivaa sun etees. Tiedäthän ettei hänen ole pakko sua hemmotella? Se kun nimittäin varmasti loppuu joku päivä kun mies vihdoin tajuaa ettet tule antamaan. Voit sitten tulla tänne valittamaan kuinka ennen niin huomioiva ja hemmotteleva mies vain tekee omia juttujaan eikä edes puhu sulle.

Olen perhehelvetin kasvatti ja muutaman parisuhteen eri tavalla luonnehäiriöisten kanssa kokenut. Se on opettanut sen, että kun joku tulee avautumaan tuolla tavalla, pitäisi voida nähdä syvemmälle. 

Jos mies olisi unelmamies, joka tarjoaisi romantiikkaa ja tyydyttävää seksiä, ap:n aloitus olisi toisenlainen. Hän valittelisi sitä, miten on haluton, vaikka mies on hyvä mies, joka tekee kaikkensa. Jos taas ap olisi itsekäs paskiainen, hän ei tulisi tekemään aloitusta lainkaan. 

Pidän todennäköisimpänä vastauksena sitä, että suhteessa on muitakin ongelmia. Siinä voi olla esimerkiksi läheisriippuvuutta ap:n osalta ja esineellistämistä miehen osalta (mies ei oikeasti rakasta ap:ta vaan incelin tapaan kelpaa nainen kuin nainen ja sitten odotetaan naisen täyttävän naisesineen rooli). Tai mitä vaan muuta, sitä on näillä tiedoin vaikea sanoa.  

Vierailija
266/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, herätys. Olet aikuinen ihminen. Seuraavan kerran sanot lähteväsi (Tiinan, Mirkun tai jonkun muun ystäväsi luo ja menet ja teet sitä mitä haluat)

Jos et osaa miehellesi puhua tunteistasi tai hän ei kuuntele tai huomioi niitä, niin kirjoita kirje

Vierailija
267/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa että ap:n kommunikaatio ei ole kovin vakuuttavaa keski-ikäisen puheeksi. Omia näkökulmia ei suostu tai pysty argumentoimaan juuri lainkaan, ja muita syyttää, kun he ovat eri mieltä. Varmasti leppoisa suhde kaiken kaikkiaan jos vain tämän ketjun perusteella arvioi. 

Vierailija
268/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää tehdä kompromissi. Se, joka haluaa vähemmän, voi yrittää tietoisesti virittää itseään tunnelmaan, ja se, joka haluaa enemmän, voi yrittää kestää sitä, että aina seksiä ei ole tarjolla. Se, että seksiä saa joskus, on parempi kuin ettei sitä saa ollenkaan. 

ei tämä kyllä minusta miltään kompromissilta kuulosta. Mulle preferenssijärkkä olis seuraava: paljon seksi oman kumppanin kanssa, paljon seksiä vakikumppanien kanssa (avoin suhde), vähän seksiä kumppanin kanssa. Miten siihen huonoimpaan vaihtoehtoon tyytyminen olisi kompromissi? 

Vierailija
269/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mitä ap esitti on aivan totta. Minäkin lopetin vaimon kanssa kaiken lomailun, koska seksi ei tullut kyseeseen. Eron otin parin vuoden kuluttua siitä.

Vierailija
270/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Siitä syystä ettei kommunikoi asiasta. Seksi on aina kahden kauppaa. Jos toinen näkee vaivaa ja hän ei kerro ettei se ole mitä toivottiin, niin ei se kyllä miehen syy ole. Toiseks

viittaisin aloituksessa kirjoitettuun, lue se uudelleen. Minusta aloittajan tai hänen miehensä tai sun ei tarvitse olla ilman seksiä. 

Vierailija
271/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mä tiedän tän:

Et osannut kovin syvälle katsoa. Se ei ole mikään syy olla haluamatta, että toinen haluaa, elllei sitten ole täysin eroavat käsitykset seksin laadusta?

Sehän ei sinänsä ole edes hemmottelua, jos se on vain hemmottelun esittämistä.

Onko ap odottanut miehen osaavan lukea ajatukset? Mitkä ajatukset?

Aika outo lause; En halua seksiä mieheni kanssa siitä syystä, että mies ei suostu selibaattiin????

Vierailija
272/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Juupajoo

AP sä oot kyllä sellanen tapaus että enemmän alan ihmetellä miksi miehesi haluaa sinua ja selvästi näkee todella paljon vaivaa sun etees. Tiedäthän ettei hänen ole pakko sua hemmotella? Se kun nimittäin varmasti loppuu joku päivä kun mies vihdoin tajuaa ettet tule antamaan. Voit sitten tulla tänne valittamaan kuinka ennen niin huomioiva ja hemmotteleva mies vain tekee omia juttujaan eikä edes puhu sulle.

Olen perhehelvetin kasvatti ja muutaman parisuhteen eri tavalla luonnehäiriöisten kanssa kokenut. Se on opettanut sen, että kun joku tulee avautumaan tuolla tavalla, pitäisi voida nähdä syvemmälle. 

Jos mies olisi unelmamies, joka tarjoaisi romantiikkaa ja tyydyttävää seksiä, ap:n aloitus olisi toisenlainen. Hän valittelisi sitä, miten on haluton, vaikka mies on hyvä mies, joka tekee kaikkensa. Jos taas ap olisi itsekäs paskiainen, hän ei tulisi tekemään aloitusta lainkaan. 

Pidän todennäköisimpänä vastauksena sitä, että suhteessa on muitakin ongelmia. Siinä voi olla esimerkiksi läheisriippuvuutta ap:n osalta ja esineellistämistä miehen osalta (mies ei oikeasti rakasta ap:ta vaan incelin tapaan kelpaa nainen kuin nainen ja sitten odotetaan naisen täyttävän naisesineen rooli). Tai mitä vaan muuta, sitä on näillä tiedoin vaikea sanoa.  

Wau, ihka aito kokemusasiantuntija.

Ettei vaan olis sun omien kokemusten värittämää tulkintaa.

Vierailija
273/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mä tiedän tän:

Keski-ikäisten seksi alkaa kuulostaa varsinaiselta koetinkiveltä ja temppuradalta. Hemmottelu ei ole hemmottelua jos se on esittämistä. Kaikkea sitä kuulee

Vierailija
274/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko sanoa että ap:n kommunikaatio ei ole kovin vakuuttavaa keski-ikäisen puheeksi. Omia näkökulmia ei suostu tai pysty argumentoimaan juuri lainkaan, ja muita syyttää, kun he ovat eri mieltä. Varmasti leppoisa suhde kaiken kaikkiaan jos vain tämän ketjun perusteella arvioi. 

Esimerkiksi itseltään kateissa oleva läheisriippuvainen ei osaa kommunikoida, kun ei edes tiedä sellaiseen olevan lupa. Ei ole lupa edes ajatella niitä ajatuksia eikä tuntea niitä tunteita, joista pitäisi puhua. 

Vierailija
275/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mä tiedän tän:

Et osannut kovin syvälle katsoa. Se ei ole mikään syy olla haluamatta, että toinen haluaa, elllei sitten ole täysin eroavat käsitykset seksin laadusta?

Sehän ei sinänsä ole edes hemmottelua, jos se on vain hemmottelun esittämistä.

Onko ap odottanut miehen osaavan lukea ajatukset? Mitkä ajatukset?

Aika outo lause; En halua seksiä mieheni kanssa siitä syystä, että mies ei suostu selibaattiin????

Sehän ei sinänsä ole edes seksiä, jos se on vain seksin esittämistä.

AP itse ei suostu avaamaan suutaan joten olettaa että mies lukee ajatukset.

Selvästihän AP haluaisi ettei seksiä olisi joten miehen kuuluisi olla selibaatissa.

Vierailija
276/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, herätys. Olet aikuinen ihminen. Seuraavan kerran sanot lähteväsi (Tiinan, Mirkun tai jonkun muun ystäväsi luo ja menet ja teet sitä mitä haluat)

Jos et osaa miehellesi puhua tunteistasi tai hän ei kuuntele tai huomioi niitä, niin kirjoita kirje

Ihan vaan ohis, olen keski-ikäisenä päätynyt siihen ajatukseen, että jos jollekin pitää kirjoittaa kirje, sitä kirjettä ei pidä kirjoittaa. Jos ihminen ei tajua asiaa ilman kirjettä, hän ei tule tajuamaan sitä kirjeen luettuaankaan (ja täsä on sitten oman elämän kokemuksia itsellä että ympäristöllä). Sen kirjeen voi kirjoittaa ajatuksiaan selkiyttämään ja tunteita purkaakseen, mutta ei kannata antaa. 

Vierailija
277/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mä tiedän tän:

Eikös se hemmottelu oo vähän kuin soidinleikkiä, joka tähtää paritteluun? Näin mä sen nään ja leikin mukana. Ja toki voi mennä leikki myös pieleen.

Vierailija
278/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eli olet vain huomiohu*ra joka hakee huomiota

Vierailija
279/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Juupajoo

AP sä oot kyllä sellanen tapaus että enemmän alan ihmetellä miksi miehesi haluaa sinua ja selvästi näkee todella paljon vaivaa sun etees. Tiedäthän ettei hänen ole pakko sua hemmotella? Se kun nimittäin varmasti loppuu joku päivä kun mies vihdoin tajuaa ettet tule antamaan. Voit sitten tulla tänne valittamaan kuinka ennen niin huomioiva ja hemmotteleva mies vain tekee omia j

Wau, ihka aito kokemusasiantuntija.

Ettei vaan olis sun omien kokemusten värittämää tulkintaa.

Eiköhän täällä ihan jokainen kommentti ole kirjoittajan kokemuksiensa värittämää tulkintaa, provokaatiokin. 

Vierailija
280/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tämä ei liity ap.hen enää mitenkään. Nainen voi olla haluton OMAN miehensä kanssa, mutta haaveilla tai harrastaa seksiä muiden kanssa. Yhtälailla miehen pitää täyttää aukkotehtävä: Vaimoni ei halua minua, koska _____. Vinkkinä, että vastaus harvoin on: ...., koska hän on haluton frigidi. Puhuminen on ainoa keino purkaa näitä ongelmia, mutta valitettavasti seksuaalisuus on niin arka aihe, että siinä tulee valehdeltuakin ihan toista säästääkseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan