Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi pilata aina yhteinen aika??

Vierailija
18.01.2025 |

Miksi miesten pitää ajatella aina pelkästään kikkelillä?

Appivanhemmilla on mökki tahkolla ja ottavat näin talvisin vähintään kerran kuukaudessa meidän teini-ikäiset lapset viikonlopuksi. Tämä on todella mukavaa ja arvostan kovasti.

Tähän liittyy kuitenkin aina sama ongelma, miehen mielessä ei liiku mikään muu kuin oma kikkeli ja seksi. Lisäksi mennään aina saman kaavan mukaan; mies tekee jotain herkkua, ostaa punkkua tai kuoharia ja latsotaan leffaa. Vaihtoehtoisesti mies varannut raflan tai jopa hotellin.

Kaikki tuo on aivan ihanaa, mutta oikeasti tähdätään vain ja ainoastaan seksiin. Stressaannun jo valmiiksi kun näen miehen aloittavan nämä "valmistelut". En ole seksiä vastaan, mutta voin olla aivan hyvin tässä iässä jo ilmankin. Arvostan enemmän omaa rauhaa kuin jotain nuorisopupuilua.

Jos edes joskus kävisi niin, että mies tekisi nämä perinteiset ja valitettavan ennalta-arvattavat toimet, eikä sitten ehdottaisikaan missään vaiheessa seksiä, voisi seksiä joskus ollakin. Mutta ei, aina sama kaava eli minua yritetään pehmittää ja sitten tulee seksivaatimus. Pari kolme tällaista viikonloppua peräkkäin ilman seksiä, voisi kääntää ajatukseni pois pakkoseksistä, jolloin tosiaan oma halukin voisi herätä.

Yleensä mies ottaa nokkiinsa jos ei sunnuntaiaamunakaan ole saanut haluamaansa jyystöä, mutta tällä kertaa näköjään vedettiin herne nenään jo lauantaiaamuna. Mikä ihme ettei miehet voi ajatella parisuhdeaikaa ilman seksipäämäärää? Kun kaava toistaa itseään, niin jo nämä viikonloppuvalmistelut saavat minun seksihalut kuolemaan 100% varmasti.

Kommentit (1899)

Vierailija
241/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, todella monelta onnistuu elämänmittainenkin avioliitto ilman rakkautta, se että olette edelleen yhdessä, ei ole sama kuin se, että rakastatte toisianne. 

Vierailija
242/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hormonikorvaushoito auttaa myös haluttomuuteen ja piristää mielialaa. 

MINÄ EN OLE HALUTON! Uskokaa jo, minä en halua että minua hemmotellaan vain siksi että minua halutaan panna riippumatta siitä mitä minä haluan.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ainahan seksi ostetaan, toisilta rahalla ja toisilta romantiikalla. 

Koskaan ei ole tullut vastaan tilannetta että nainen olisi vain halunnut seksiä seksin takia."

Häh? Uskoisin että lähes kaikki yhdenillan suhteet perustuu vain tarpeeseen saada seksiä. Ja kyllä naisillakin on tunne, että haluaa vain ja ainoastaan seksiä ja tekisi mieli repiä jonkun oman tai vieraan miehen vaatteet pois päältä. Lisäksi seksi ja romantiikka ei välttämättä ole ollenkaan sama asia. En mä usko, että nainen on tässä täysin erilainen olento. Pitkissä suhteissa tietenkin tulee kyllästymistä ja sellaista järjetöntä halua ei enää ole tai sitä on harvoin. Ei sitä kyllä ole miehilläkään. Siksi juuri ne vieraat alkaa meitä houkuttaa.

Niin vieraat alkaa houkuttaa eikä vain seksi seksin takia jolloin omakin mies siihen riittäisi. On saatava se vieraan antama huomio ja tunt

Onhan seksissä todella paljon eroa, onko se vuorovaikutteista rakastelua vai sitä että joku panee toista. 

Vierailija
244/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämänkin ajan minkä ap täällä valittanut olisi voinut käyttää miehensä kanssa alasti sängyssä pussaillen ja kosketellen. Ehkä se olisi johtanut seksiin, ehkä ei, mutta varmasti molemmilla olisi parempi mieli ja suhde paremmassa kunnossa.

Mistä me tiedetään, että mies haluaa alasti pussailla sängyssä? On ihan yhtä mahdollista, että mies haluaa mekaanisesti panna sen, mitä oma laukeaminen ottaa, ap:n olosta välittämättä ja siksi mies ostaa seksin järjestelyillä.

No ihan varmasti haluaa. Ainakin enemmän kuin noita pakkoromantiikan tekemisiä.

Olepa nyt realisti. Läheskään jokainen mies ei halua pussailla alasti sängyssä. Silti he saattavat haluta panna. Mutta naisen on vaikea syttyä. Ja jos syttyisi, se johtaisi vaan pettym

Siinäpä "realisti".

"Ei kannata haluta seksiä kun ei se oo kivaa kumminkaan"

Palaas sinä sitten sun aseksuaalipiireihis.

Vierailija
245/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukekaa nyt se aloitus ennenkuin kuin kommentoitte, älkää mustamaalatko ja teilatko minua omien väärien käsitysten takia.

Ap

Luin monesti ja selvästi ongelma on sinussa. Miehesi varmaan miettii 24/7 että miten saisi juuri sinut haluamaan seksiä hänen kanssaan. Oletko koskaan ajatellut asiaa hänen kannaltaan?

Eli minun pitäisi antaa seksiä joka ikinen kerta kun mies vain viittaakaan siihen ja jos en anna, niin syy on minussa? Voin sanoa arjen olevan niin hektistä, että minulla ei riitä voimat jokailtaiseen naimiseen. Kyllä minä annan kun en ole kuoleman väsynyt tai menkat tai muuten hankala tilanne.

Ap

Ainakin sun pitäisi rehellisesti kertoa miehellesi ettet tuossa iässä enää oikeastaan tarvitse seksiä, eikä olettaa että hän lukee ajatuksiasi. Ennen sitä on hankala suhtautua sun ongelmaan kovin empaattisesti, koska itse kokisin murskaavaksi jos huomaisin olevani tuollaisessa parisuhteessa, ja että se puoliso olisi ollut epärehellinen asiasta jo pitkään. 

Vierailija
246/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukekaa nyt se aloitus ennenkuin kuin kommentoitte, älkää mustamaalatko ja teilatko minua omien väärien käsitysten takia.

Ap

Sä kerroit seksin määrän ja se on oikeasti monen mielestä tosi vähän.

Tuo määrä on ikävä kyllä todellisuutta suurimmassa osassa suhteita.

En tiedä mikä siinä on että tuhansia vuosia naiset mieluummin on pihdannut kuin nauttinut. Jos naiset haluaisi seksiä ei maksullisia naisia olisi.

Ihmettelen AP: n haluttumuutta, mutta naisena kyllä tiedän, ettei maksulliset naisetkaan halua. Enkä siis arvosta miestä, joka ostaa seksiä.

-Seksiä ostava mies on epähaluttava

-Ainhan seksiä ostetaan (---) koskaan ei ole tullut vastaan tilannetta että nainen olisi vain halunnut seksiä seksin takia

Niin .

Vierailija
247/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdotukset suhteen avaamisesta ja miehen vapauttamisesta sinkkumarkkinoille ovat lapsellisen optimistisia, ihan kuin siitä avautuisi miehelle loputon seksitarjonta. Harva sinkku saa kerran viikossa seksiä, ja sinkkuna seksin eteen pitää nähdä enemmän vaivaa kuin parisuhteessa. Jos sinkku pystyy elämään sen tosiasian kanssa, että seksiä ei saa aina, kun tekee mieli, pystyy siihen parisuhteessakin. 

Välillä naisia neuvotaan antamaan, vaikka ei tekisi mieli. Olen itse nuorena ja naiivina tehnyt näin ensimmäisessä vakavassa suhteessani. Halusin olla täydellinen tyttöystävä ja pidin kunnia-asiana sitä, ettei minua tarvitse kutsua pihtariksi. Seksiin suostuminen niin, ettei itsellä tee mieli, aiheutti likaisen olon, ja ajan myötä aloin inhota miestä ja haluta seksiä entistä vähemmän. En oikeasti ymmärrä, mitä muuta lopputulosta tämän neuvon antajat odottavat. 

<

En puhunut seksittömyydestä. Toki ymmärrän, että kokonaan seksitön suhde aiheuttaa turhautumista, ja sen osapuolen, jolla ei haluja ole, on hyvä hakea apua. Halujen eritahtisuus tai se, että toinen haluaa useammin kuin toinen, taas on asia, joka ei ratkea sillä, että vähemmän haluava suostuu seksiin vastentahtoisesti. Pitää tehdä kompromissi. Se, joka haluaa vähemmän, voi yrittää tietoisesti virittää itseään tunnelmaan, ja se, joka haluaa enemmän, voi yrittää kestää sitä, että aina seksiä ei ole tarjolla. Se, että seksiä saa joskus, on parempi kuin ettei sitä saa ollenkaan. Painostaminen ja syyllistäminen ei auta kumpaakaan osapuolta. 

Vierailija
248/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi että olet etova akka

Vierailija
249/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MINÄ EN OLE HALUTON! Uskokaa jo, minä en halua että minua hemmotellaan vain siksi että minua halutaan panna riippumatta siitä mitä minä haluan.

Ap

Sanoit että voisit hyvin olla ilman. Kyllä se haluttomuudelta tai ainakin halujen epäsymmetrialta kuulostaa. 

Vierailija
250/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitäisi varmaan osata lukea ajatukset? Ehkä se nyt yrittää vain pitää suhdetta elossa järjestämällä yhteistä kivaa. Varmasti pärjää ilmankin seksiä sekin.

Vierailija
251/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koskaan ei ole tullut vastaan tilannetta että nainen olisi vain halunnut seksiä seksin takia."

Häh? Uskoisin että lähes kaikki yhdenillan suhteet perustuu vain tarpeeseen saada seksiä. Ja kyllä naisillakin on tunne, että haluaa vain ja ainoastaan seksiä ja tekisi mieli repiä jonkun oman tai vieraan miehen vaatteet pois päältä. Lisäksi seksi ja romantiikka ei välttämättä ole ollenkaan sama asia. En mä usko, että nainen on tässä täysin erilainen olento. Pitkissä suhteissa tietenkin tulee kyllästymistä ja sellaista järjetöntä halua ei enää ole tai sitä on harvoin. Ei sitä kyllä ole miehilläkään. Siksi juuri ne vieraat alkaa meitä houkuttaa.

Niin vieraat alkaa houkuttaa eikä vain seksi seksin takia jolloin omakin mies siihen riittäisi. On saatava se vieraan antama huomio ja tunt

Alkaa olla jo niin kaukaa haettua saivartelua ettei pitäisi edes vastata. Kyllä miehetkin hakee samallalailla huomiota. Ei kaikilla pettäjillä ole suinkaan kotona aseksuaali vaimo. 

Vierailija
252/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Teidän ongelmat ovat muuallakin kuin seksissä. Joko voit avata niitä tässä ja saada lisää ymmärrystä tai sitten voitte mennä pariterapiaan tai voit sukeltaa self helpin maailmaan etsimään lisää ymmärrystä ja vertaistukea. 

Vakuuttelet rakkautta. Kuitenkin ulkopuolisesta kuulostaa siltä, että olette esineellistäneet itseänne/ toisianne tai ainakin ap:n. Ap itse suorittaa vaimon roolia ja toivoo tulevansa huomatuksi. Ap:n mies vaikuttaa esineellistävän ap:n seksissä. Onko niin, että esineellistää muulloinkin, ei huomaa lainkaan muulloin vai osaako olla esineellistämättä muulloin (tuskin). 

Ap, sulla vaikuttaisi olevan ongelmia. Ikään kuin olisit kateissa itsekin itseltäsi ja toivot miehen huomion (jota et saa) herättävän itsesi eloon kuin nuutuneen kukan saatua vettä. Ja odottaessasi nuudut lisää. Se elämä pitää löytää itse itsensä sisältä. Moni tarvitsee avuksi terapiaa, osa ei. Sitten sinulla on ihan erilailla omanarvontuntoa, sisua ja selkärankaa suhtautua noihin miehesi temppuihin ja osaat edellyttää tarpeittesi täyttämistä ja osaat myös laittaa rajat, jos niitä ei täytetä. 

Vierailija
253/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Juupajoo

Et ole haluton muttet halua seksiä miehesi kanssa koska hän haluaa sinua.

AP sä oot kyllä sellanen tapaus että enemmän alan ihmetellä miksi miehesi haluaa sinua ja selvästi näkee todella paljon vaivaa sun etees. Tiedäthän ettei hänen ole pakko sua hemmotella? Se kun nimittäin varmasti loppuu joku päivä kun mies vihdoin tajuaa ettet tule antamaan. Voit sitten tulla tänne valittamaan kuinka ennen niin huomioiva ja hemmotteleva mies vain tekee omia juttujaan eikä edes puhu sulle.

Vierailija
254/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäisten seksin keskiarvomäärä on tutkimusten mukaan pari kertaa kuussa ja ap:llä on jopa enemmän seksiä kuin keskiarvo eli ei todellakaan ole selittävä tekijä.

Tuollaisella keskiarvollahan nyt ei tee yhtään mitään. Ei se keskiarvo ole halujen määrä suurimmalle osalle. Osa haluaa ja harrastaa joka päivä ja toiset kerran kuussa. 

Pari kertaa kuussa olisi itselleni surullista ja ahdistavaa. Meillä saattaa olla pari kertaa päivässäkin. Seksihalujen merkitystä ei kannattaisi yhtään vähätellä kumppanin valinnassa, jos on isoja eroja suuntaan tai toiseen niin ongelmia tulee. 

Vierailija
255/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdotukset suhteen avaamisesta ja miehen vapauttamisesta sinkkumarkkinoille ovat lapsellisen optimistisia, ihan kuin siitä avautuisi miehelle loputon seksitarjonta. Harva sinkku saa kerran viikossa seksiä, ja sinkkuna seksin eteen pitää nähdä enemmän vaivaa kuin parisuhteessa. Jos sinkku pystyy elämään sen tosiasian kanssa, että seksiä ei saa aina, kun tekee mieli, pystyy siihen parisuhteessakin. 

Välillä naisia neuvotaan antamaan, vaikka ei tekisi mieli. Olen itse nuorena ja naiivina tehnyt näin ensimmäisessä vakavassa suhteessani. Halusin olla täydellinen tyttöystävä ja pidin kunnia-asiana sitä, ettei minua tarvitse kutsua pihtariksi. Seksiin suostuminen niin, ettei itsellä tee mieli, aiheutti likaisen olon, ja ajan myötä aloin inhota miestä ja haluta seksiä entistä vähemmän. En oikeasti ymmärrä, mitä muuta lopputulosta tämän neu

Jos mun mies ei enää haluaisi, tai haluaisi tosi harvoin ja vaivalloisesti, toivoisin että hän kertoo asiasta. En voi käsittää, miten olisi mun kannalta parempi sellainen järjestely, jossa saan todella paljon vähemmän kuin tahtoisin. Siinähän se vähemmän haluava osapuoli saa kaiken, ja toinen ei juuri mitään. Avoin suhde, jota itse en kyllä siis tahtoisi, olisi kuitenkin reilumpi vaihtoehto. Kyllä siitä pitäisi ainakin keskustella. 

Vierailija
256/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdenillan suhteita harrastetaan myös sinkkujen kesken.

Vierailija
257/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämänkin ajan minkä ap täällä valittanut olisi voinut käyttää miehensä kanssa alasti sängyssä pussaillen ja kosketellen. Ehkä se olisi johtanut seksiin, ehkä ei, mutta varmasti molemmilla olisi parempi mieli ja suhde paremmassa kunnossa.

Mistä me tiedetään, että mies haluaa alasti pussailla sängyssä? On ihan yhtä mahdollista, että mies haluaa mekaanisesti panna sen, mitä oma laukeaminen ottaa, ap:n olosta välittämättä ja siksi mies ostaa seksin järjestelyillä.

No ihan varmasti haluaa. Ainakin enemmän kuin noita pakkoromantiikan tekemisiä.

Olepa nyt realisti. Läheskään jokainen mies ei halua pussailla alasti sängyssä. Silti he saattavat haluta panna. Mutta naisen on vaik

Siinäpä "realisti".

"Ei kannata haluta seksiä kun ei se oo kivaa kumminkaan"

Palaas sinä sitten sun aseksuaalipiireihis.

Siperia on opettanut, että miehille mikä tahansa seksi on parempaa kuin ei seksiä lainkaan. Mieshän siinä joka tapauksessa on saamapuolella. 

Naiselle taas hyvä seksi on hyvää seksiä ja sitä todellakin tekee useimpien mieli. Keskinkertainen seksi menettelee, jos asiat on muuten kunnossa. Huonoa seksiä ei halua. Sitä saattaa joku kuitenkin harrastaa, mutta muista syistä kuin seksin haluaminen ja ainakaan seksuaalisen tyydytyksen saaminen (koska jää ilman sitä).

Vierailija
258/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksissä kuten ruuassakin on nyanssieroja ja joillekin ne on tosi tärkeitä, toiset mättää suuhun mitä vain.

Vierailija
259/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sanoit että voisit hyvin olla ilman. Kyllä se haluttomuudelta tai ainakin halujen epäsymmetrialta kuulostaa. 

Tai - ta daa - hän ei halua seksiä oman miehensä kanssa, syystä ____.

Vierailija
260/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on pikkuhiljaa paljastanut todellista luonnettaan.

Vaikuttaa, että ap on katkerotunut arjessa miehelleen. Hän tekee ja tekee ja sitten pitäisi vielä antautua hemmottelun päätteeksi. 

Mitä jos apn mies on romanttinen ja haaveilee koko paketista? Haluaa hemmotella ja romantiikkaa ja sen kruunaa kiireetön rakastelu. Tunteet ne on miehelläkin ja on inhimillistä, jos hän pettyy.

Vaimo ottaa viikonloppureissuista rusinat pullasta ja sitten uhriutuu, kun mies näkee hänet haluttavana. Ehkäpä mieskin on arjesta väsynyt ja kaipaa vähän boostia jaksaakseen jyystää (hapanta) emäntää. 

Mutta juu. Hyi yök yök, mieshän on sika!

Nainen