Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Calvin klein boxerit

Vierailija
16.12.2022 |

Katsoin jouluapua. Siellä on kovin kalliit toiveita. Itse käytän vaikka käyn töissä ja saan hyvää palkkaa prisman housuja. Tälle 24v pojalle toivotaan laatumerkkiä 42e 3 kpl. Sitten tuoksuja, kenkiä 46 numero, pelikoneen osia kasaa itse. Nuoremmalle rannekello. Lahjakortteja. Mäkkärikortteja. Nuorimmalle känny mutta ymmärretään ettei tulle. Sit oaljon muuta myös jouluruokaa. Muttei laatikoita eikä rosollia. Kinkku ja,lohi käy ja suklaa.

Satoja euroja yhdelle

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei pankaa rahat kasaan. Ehdota joillein perheen auttamista yhdessä.

Vierailija
2/16 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi köyhä ei saa toivoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluavun saajana toivoisin luovuutta. Lahjakortti hyvä kun saa itse valita. Rahakin loisi hyvä.

Vierailija
4/16 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse löysin kyseisen merkin boxerisetin miehelleni alesta no hyvissä ajoin ennen joulua 24€/3kpl ! Nyt hinta yli 40€/3kpl

Onneksi alan aina ajoissa pitää silmät auki

Vierailija
5/16 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusjouluruuat on tylsiä. Ostakaa lahjakortti.565

Vierailija
6/16 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hyvä kun uskalletaan toivoa. Rikastuminen tekee leuhkasi

Vierailija
7/16 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa suoraan. Ei mene viinaan

Vierailija
8/16 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä alkoi vähävaraiset sukulaiset kerran toivomaan lapselleen 70-90€ hintaisia legosettejä. Vein lapselle 20€ lahjakortin ja sanoin, että tässä alkupanos siihen toivomaasi legosettiin

Vierailija
9/16 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri myi torilla saamansa lahjat. Väätäinen väri halvan näköinen pahaa

Vierailija
10/16 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän toi ole edes paha toive. Ja miksei saisi jouluksi edes toivoa jotain hienompaa, eikä Prisman kalsareita. Ei niitä kukaan pakota ostamaan kuitenkaan.

Vierailija
11/16 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannin Force-bokserit on ihan yhtä hyvät. Mielummin panostan kauluspaitoihin ja pikkutakkeihin/blazereihin ja overcoatteihin, kuin boksereihin.

Vierailija
12/16 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän toi ole edes paha toive. Ja miksei saisi jouluksi edes toivoa jotain hienompaa, eikä Prisman kalsareita. Ei niitä kukaan pakota ostamaan kuitenkaan.

Mitä vikaa Prisman kalsareissa on? Ihan samaa tavaraa kuin tämä ylihinnoiteltu calivin clein..

Vierailija
13/16 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa siinä, että haluaa merkkibokserit? Vaikka mä en mikään rikas ole niin olen aina panostanut kauniisiin ja hyviin alusvaatteisiin. Mikään ei ole inhottavampaa ja rumempaa kuin jotkut Tokmannin halvat 95% puuvillaa ja 5 % elastaania, pikkukukkaiset, jo ostaessa vähän lörpsähtäneet, ohutta puuvillasekoitetta olevat kalsarit.

Alusvaatteet ostetaan siihen erikoistuneesta liikkeestä niin voi muu ollakin sitten vähän edullisempaa kun alusvaatteet tuo itsevarmuutta ja ryhtiä. Jos ne nyt sattuvat olemaan Calvin Kleinin niin sitten ovat, heillä on ainakin mukavan paksua se puuvillasekoite ja tukevat hyvin. Samoin Tommy Hilfigerillä.

Muutenkin nuo olivat suht edullisia toiveita: mäkkilahjakorttia, tuoksuja saa edullisesti esimerkiksi laivalta tai lentokentältä ja voi olla ihan vaikka deodorantti, kengät toki voivat olla kalliimpia, mutta jos on hutiostos netistä niin miksi ei voisi lahjoittaa? Ylipäätään ihmisillä on kaapit täynnä käyttämätöntä tavaraa niin miksi ei voi paketoida kauniisti ja laittaa jakoon?

Vierailija
14/16 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten parhaat bokserit tuolla merkillä. Eron huomaa vasta kun näiden jälkeen laittaa toisenmerkkiset jalkaan.

Vierailija
15/16 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pahaa siinä, että haluaa merkkibokserit? Vaikka mä en mikään rikas ole niin olen aina panostanut kauniisiin ja hyviin alusvaatteisiin. Mikään ei ole inhottavampaa ja rumempaa kuin jotkut Tokmannin halvat 95% puuvillaa ja 5 % elastaania, pikkukukkaiset, jo ostaessa vähän lörpsähtäneet, ohutta puuvillasekoitetta olevat kalsarit.

Alusvaatteet ostetaan siihen erikoistuneesta liikkeestä niin voi muu ollakin sitten vähän edullisempaa kun alusvaatteet tuo itsevarmuutta ja ryhtiä. Jos ne nyt sattuvat olemaan Calvin Kleinin niin sitten ovat, heillä on ainakin mukavan paksua se puuvillasekoite ja tukevat hyvin. Samoin Tommy Hilfigerillä.

Muutenkin nuo olivat suht edullisia toiveita: mäkkilahjakorttia, tuoksuja saa edullisesti esimerkiksi laivalta tai lentokentältä ja voi olla ihan vaikka deodorantti, kengät toki voivat olla kalliimpia, mutta jos on hutiostos netistä niin miksi ei voisi lahjoittaa? Ylipäätään ihmisillä on kaapit täynnä käyttämätöntä tavaraa niin miksi ei voi paketoida kauniisti ja laittaa jakoon?

Hohhoijakkaa...... Minun halvat Prisman kalsarit ovat kestäneet vuosia, ja tulee kestämään vielä vuosikymmeniä. Tuntuvat myös mukavalle päällä. En tuhlaa rahaa mihinkään ylihinnoiteltuihin merkkeihin.

Vierailija
16/16 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostan ainakin noita laatu merkkejä. Puuvillan laatu ihan eri kun jossain marketissa