Miksi Brad Pittiä pidetään komeana?
Tämä on mulle ollut aina arvoitus, ekan kerran luin siitä palstalta. Minusta hän on mahdollisimman tavallisen näköinen, keskipituinen ja kaikin puolin keskiverto kaveri, mikä tietysti on eduksi näyttelijän ammatissa eli sopii monenlaisiin rooleihin.
Kommentit (615)
Vierailija kirjoitti:
"Omasta mielestäni en ole komea, ihan kivannäköinen kyllä. Silmiäni on kyllä useampikin nainen vaimoni lisäksi kehunut."
Oma mieskin aina sanoo olevansa tyytyväinen tiettyihin asioihin, mutta kieltää olevansa komea. Onko tuo opittua vaatimattomuutta (ei kannata olla itserakas) vai aito fiilis itsestä, vaikea sanoa. Ehkä komeat ovat niin tottuneet omaan ulkonäkönsä vaikuttavuuteen, että eivät lainkaan käsitä, etteivät naiset tule kehumaan miehiä kovin helposti. Tai aja pyörällä 15 km päästäkseen tapaamaan poikaa kuten miehelleni eräs ihailijatar yläasteella teki. Hänelle se oli ihan normaalia, että tytöt haluavat oma-alotteisesti olla kontaktissa. Ap
Miten kukaan mies voisi ajatella olevansa komea, jos Brad Pitt ei riitä vauva.fi palstalla ulkonäöltään? Ainakaan itse en voisi edes kuvitella ajattelevani itseäni komeaksi mieheksi, kun tällä palstalla on pari vuotta seurannut näitä keskusteluja.
Vierailija kirjoitti:
Entäs Paul Newman?
Niinkuin millä vuosikymmenellä? Mies on kuollut 17 vuotta sitten ja on syntynytkin vuonna 1925.
Ihan tavallisen näköinen, en minäkään ymmärrä miten hänet on nostettutaiavaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Entäs Paul Newman?
Paul Newmanilla on upeat kasvot, myös hyvä näyttelijä ja muutenkin hyvä tyyppi, sen mitä hänen elämästään tiedän. Piiiitkä avioliittokin, mikä on Hollywoodissa harvinaista. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs Paul Newman?
Paul Newmanilla on upeat kasvot, myös hyvä näyttelijä ja muutenkin hyvä tyyppi, sen mitä hänen elämästään tiedän. Piiiitkä avioliittokin, mikä on Hollywoodissa harvinaista. Ap
*Oli. Mies on kuollut vuonna 2008.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Omasta mielestäni en ole komea, ihan kivannäköinen kyllä. Silmiäni on kyllä useampikin nainen vaimoni lisäksi kehunut."
Oma mieskin aina sanoo olevansa tyytyväinen tiettyihin asioihin, mutta kieltää olevansa komea. Onko tuo opittua vaatimattomuutta (ei kannata olla itserakas) vai aito fiilis itsestä, vaikea sanoa. Ehkä komeat ovat niin tottuneet omaan ulkonäkönsä vaikuttavuuteen, että eivät lainkaan käsitä, etteivät naiset tule kehumaan miehiä kovin helposti. Tai aja pyörällä 15 km päästäkseen tapaamaan poikaa kuten miehelleni eräs ihailijatar yläasteella teki. Hänelle se oli ihan normaalia, että tytöt haluavat oma-alotteisesti olla kontaktissa. Ap
Miten kukaan mies voisi ajatella olevansa komea, jos Brad Pitt ei riitä vauva.fi palstalla ulkonäöltään? Ainakaan itse en voisi edes kuvitella ajattelevani itseäni komeaksi mieheksi, kun tällä palstalla on
Voi ei! Olen todella pahoillani, jos tällä keskustelulla on sellainen vaikutus. Vahinko on jo tapahtunut, mutta ehkä sen voi jotenkin korjata? Koetinkin tuossa muutama sivu sitten kertoa, että kyse on ideaaleista, ei puoleensavetävyydestä yleensä.
Ulkonäöllä on merkitystä, mutta ei niin, että pitäisi olla filmitähden tai mallin näköinen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kate Moss tuli oikeuteen puolustamaan Deppiä.
Luulen että Depp on känniääliö, ällöttävä känninen vanha mies. Mutta Amber on oikea sadisti. Varmasti mäiskivät toinen toisiaan. Mutta kyllä se Amber oli sairaampi.
Vanessakin kai antoi lausuntoja, ettei Depp ole koskaan ollut väkivaltainen.
Minä en pidä Deppiä ällöttävänä, enkä useimpia muitakaan känniääliöitä. Heillä vain on päihdeongelma, sitä paitsi oikea persoona usein silloinkin näkyy läpi. Ap
Juu, kun mies on tarpeeksi komea, niin jopa alkoholismin oireet muuttuvat hyvin ymmärrettäviksi.
Heh. No siinä olet oikeassa, että jos Depp ei olisi ihailemani näyttelijä ja söpö, niin tuskin olisin tuota keissiä ryhtynyt niin perusteellisesti setvimään, olisin ehkä vain lukenut otsikon. Lisäksi vaikutti tosiaan se, että samanaikaisesti seurasin samankaltaista keissiä irl. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs Paul Newman?
*Oli. Mies on kuollut vuonna 2008.
Joo, mutta ehkä sillä tavalla legenda, että on ikään kuin aina elossa. Kuuluu kaanoniin jne. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten kukaan mies voisi ajatella olevansa komea, jos Brad Pitt ei riitä vauva.fi palstalla ulkonäöltään? Ainakaan itse en voisi edes kuvitella ajattelevani itseäni komeaksi mieheksi, kun tällä palstalla on
Sama juttu meillä naisilla. Missit on miesten mielestä max kaseja, naapurintytöt on oikeasti malleja vähemmällä meikillä ja eri vaatteissa.
"Sama juttu meillä naisilla. Missit on miesten mielestä max kaseja, naapurintytöt on oikeasti malleja vähemmällä meikillä ja eri vaatteissa."
Juu, olen huomannut tuollaisia kommentteja myös ja kieltämättä tässä ketjussa on ainakin omalta osaltani sama klangi... Eli nostan käteni virheen merkiksi.
Mutta oikeasti tarkoitus oli vain selvittää miksi juuri Pitt, jossa en näe mitään ihmeempää. Tosin ketjun edetessä näin hänestä enemmän kuvia kuin olen koskaan nähnyt, esim se veljen kanssa otettu kuva oli valaiseva. Veli on tavis, mutta Pitt on häneen verraten paremman näköinen, geenikomeampi ja myös stailatumpi.
Jalkapalloilijat ovat osa myös aika tietoisia ulkonäöstään ja stailattuja. Heillä on usein mielenkiintoisia hiusmalleja, siinä yksi syy miksi tykkään katsoa Bundesliigaa ja Englannin liigaa. Mutta äärimmäisen harvoin näen siellä oman maun mukaisia miehiä. Korkeintaan maalivahdeissa on sellaisia, Haaland on tietty iso, mutta hänestä tulee mieleen joku josta en pidä, joten en pidä häntä mielllyttävän näköisenä. Ap
Virgil van Dijk tuo mieleen Deppin. Hän on samalla tavalla söpö ja siis pelaa Liverpoolissa, siirtohuhuja nyt kuitenkin ollut Saudeihin. Ap
Jos Paul Newman on tänne kaivettu, niin sanoisin, että Terence Hill oli komeampi, vähän samaa ulkonäkötyyppiä ja aikakautta.
Minusta Brad Pitt on komeampi nyt vanhempana. Oli ihan hyvän näköinen nuorena ja pitkätukkaisena esim. Intohimon tuulissa, mutta ei ole koskaan ollut maailman komein mies mielestäni.
Monet naiset (ja miksei miehetkin) kokevat mieskauneuden/komeuden uhkana. Pelkäävät vertailua itseensä.
Vierailija kirjoitti:
Mutta sulla ei varmasti ole mitään pelkoa siitä että Pitti olisi susta kiinnostunut. Mikä tämän avauksen idea on muu kun provosointi? Ketään ei varmasti kiinnosta ketä sinä pidät hyvännäköisenä ja ketä et.
Samaa mietin. Bradia tuskin kiinnostaa, mitä mieltä joku random suomalainen mummeli on hänen ulkonäöstään. Ja ei oikein meitä muitakaan kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Koska on komea. Kiinnostaisi nähdä, miltä ap näyttää. Joskus huvittaa millaisia harhaisuuden tasoja naiset onnistuvatkaan saavuttamaan, kun Pitt on nyt vain "tavallisen näköinen". :D
Ulisija vauhdissa. Mitä ihmeen väliä sillä on, miltä ihminen itse näyttää? Eihän se vaikuta yhtään siihen, mitä pitää toisessa kauniina. Ajattele vaikka itseäsi. Pidät kauniina jotain instabimboa, vaikka itse olet niin vastenmielinen, ettet saisi edes mielestäsi rumaa naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai te miehet sitten olette täysin puusilmäisiä, kun kuvittelevat Pittin ulkonäön olevan korkein saavutettava taso. Yrittäkää jo nyt ymmärtää (tämänkin ketjun avustuksella), että kaikki naiset eivät ole samanlaisia.
Nää on tyypillisen Suomi-miehen näköisiä nää monet jenkkien "komistukset". Eihän ne täällä ole erikoisia, niinkuin just Pitt, Leonardo di Caprio, Matt Damon... Vois olla naapurin Vesa.
Juu, kun mies on tarpeeksi komea, niin jopa alkoholismin oireet muuttuvat hyvin ymmärrettäviksi.