Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Brad Pittiä pidetään komeana?

Vierailija
17.01.2025 |

Tämä on mulle ollut aina arvoitus, ekan kerran luin siitä palstalta. Minusta hän on mahdollisimman tavallisen näköinen, keskipituinen ja kaikin puolin keskiverto kaveri, mikä tietysti on eduksi näyttelijän ammatissa eli sopii monenlaisiin rooleihin.

Kommentit (615)

Vierailija
461/615 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet naiset (ja miksei miehetkin) kokevat mieskauneuden/komeuden uhkana. Pelkäävät vertailua itseensä.

Voi olla, että noin. On tarve haukkua jokaista, joka on kaunis tai komea ja keksiä hänestä vikoja. Joillekin on lapsesta asti sanottu jostain piirteestä ja ihminen oppii olevansa ruma, vaikka totuus olisi päinvastainen. Oma vanhempi voi myrkyttää itsetunnon ja -arvostuksen eikä se edes ole kovin harvinaista. 

Itselleni ei tuollaista ole tehty, mutta olen tavannut tällaisia ihmisiä. He eivät pysty suojautumaan asiattomaltakaan v-uilulta, vaan ottavat todesta kaiken kritiikin. Jopa sellaisen, joka kohdistuu johonkin muuhun ihmiseen eli ovat kierteessä, missä oma arvo ja arvokkuus on pakko hakea muiden katseista. Se tekee ihmisen hyvin haavoittuvaksi, vaikka olisi kuinka kaunis tai komea. Tosin mielestäni naisissa yleisempää kuin miehissä. Ap

Vierailija
462/615 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta sulla ei varmasti ole mitään pelkoa siitä että Pitti olisi susta kiinnostunut. Mikä tämän avauksen idea on muu kun provosointi? Ketään ei varmasti kiinnosta ketä sinä pidät hyvännäköisenä ja ketä et.

Samaa mietin. Bradia tuskin kiinnostaa, mitä mieltä joku random suomalainen mummeli on hänen ulkonäöstään. Ja ei oikein meitä muitakaan kiinnosta.

No ei kiinnosta, siksi hänen ulkonäköään on suhteellisen turvallista ruotia. Ja koska hän on monen mielestä todella komea, niin muutamalla muuta mieltä olevalla ei ole merkitystä muutenkaan. Kaikkiahan ei kukaan voi miellyttää. Mummoja varsinkaan.

Sen sijaan aika monia tämä ketju on kiinnostanut, useita satoja viestejä jo, sinultakin useampi kommentti. Eikä ketjua ole vieläkään poistettu. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/615 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kai te miehet sitten olette täysin puusilmäisiä, kun kuvittelevat Pittin ulkonäön olevan korkein saavutettava taso. Yrittäkää jo nyt ymmärtää (tämänkin ketjun avustuksella), että kaikki naiset eivät ole samanlaisia"

Niin, luulisi, että tämä ketju olisi osoitus siitä, miten monenlaisia miehiä nainen saattaa pitää komeana. On mainittu hyvin erinäköisiä miehiä. Ap

Vierailija
464/615 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää on tyypillisen Suomi-miehen näköisiä nää monet jenkkien "komistukset". Eihän ne täällä ole erikoisia, niinkuin just Pitt, Leonardo di Caprio, Matt Damon... Vois olla naapurin Vesa. 

Kuten olen jo todennut, suomalaismiehet ovat maailman komeimpien joukossa. Usein raamikkaampia ja pitempiäkin kuin Hollywoodin komistukset. Ap

Vierailija
465/615 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Omasta mielestäni en ole komea, ihan kivannäköinen kyllä. Silmiäni on kyllä useampikin nainen vaimoni lisäksi kehunut."

Oma mieskin aina sanoo olevansa tyytyväinen tiettyihin asioihin, mutta kieltää olevansa komea. Onko tuo opittua vaatimattomuutta (ei kannata olla itserakas) vai aito fiilis itsestä, vaikea sanoa. Ehkä komeat ovat niin tottuneet omaan ulkonäkönsä vaikuttavuuteen, että eivät lainkaan käsitä, etteivät naiset tule kehumaan miehiä kovin helposti. Tai aja pyörällä 15 km päästäkseen tapaamaan poikaa kuten miehelleni eräs ihailijatar yläasteella teki. Hänelle se oli ihan normaalia, että tytöt haluavat oma-alotteisesti olla kontaktissa.  Ap

Miten kukaan mies voisi ajatella olevansa komea, jos Brad Pitt ei riitä vauva.fi palstalla ulkonäöltään? Ainakaan itse en voisi edes kuvitella ajattelevani i

Kai te miehet sitten olette täysin puusilmäisiä, kun kuvittelevat Pittin ulkonäön olevan korkein saavutettava taso. Yrittäkää jo nyt ymmärtää (tämänkin ketjun avustuksella), että kaikki naiset eivät ole samanlaisia. 

Mä en ole mies, mutta ymmärrän kyllä, miten tällaiset ketjut voivat alentaa itsetuntoa. On luonnollista vertailla myös itseään. Vähän itsellenkin tulee harmitus sellaisista ketjuista, missä kirjaimellisesti maailman kauneimpia naisia haukutaan ja etsimällä etsitään heistä vikoja. Tulee miettineeksi, että millainen rumilus oikein itse on, kun maailman kauneimpana pidetty nainen rankataan joksikin seiskaplussaksi.

Toisaalta pitää muistaa, että tämä on anonyymi palsta, ja monet ovat täällä vain trollailemassa tai oksentamassa aivopierujaan ulos.

Vierailija
466/615 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää on tyypillisen Suomi-miehen näköisiä nää monet jenkkien "komistukset". Eihän ne täällä ole erikoisia, niinkuin just Pitt, Leonardo di Caprio, Matt Damon... Vois olla naapurin Vesa

Ei voisi, lukuunottamatta Matt Damonia, jolla on suomalaisia sukujuuria. DiCapriolla on italialaisia ja saksalaisia sukujuuria, eikä kyllä mitään suomalaisia piirteitä. Pittin sukujuurista en tiedä.

Matt Damon ei ole mikään yleisesti komeana pidetty. 

Vierailija
467/615 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä en ole mies, mutta ymmärrän kyllä, miten tällaiset ketjut voivat alentaa itsetuntoa. On luonnollista vertailla myös itseään. Vähän itsellenkin tulee harmitus sellaisista ketjuista, missä kirjaimellisesti maailman kauneimpia naisia haukutaan ja etsimällä etsitään heistä vikoja. "

Onko se luonnollista verrata itseään muihin? Tarkoitan, että itselleni ei ole tullut mieleenkään ketjun avatessani, että joku voisi ajatella noin. Olen kyllä lukenut kommentteja, missä maailman kauneimpia naisia on arvosteltu, mutta eivät ne ole millään lailla ole koskettaneet minua. Olen lukenut niitä vain erilaisina mielipiteinä ja makuina, miehilläkin on erilaisia naismakuja. Ja vaikka se ei ole aiheena, niin sieltäkin löytyy erilaisia naistyyppejä kuten naistenkin miesmausta. Yleensä on kyse siitä, kun joku kauniina pidetty nainen ei säväytä, että hän on ihan eri tyyppiä kuin mistä itse pitää. Näin olen sen ajatellut. Ja minusta siitä on vielä vähemmän syytä ottaa itseensä kuin siitä, että joku herra tai neiti antaa pakit. Onhan kyse aivan tuntemattomista ihmisistä.

Mutta tällä en suinkaan sano, etteikö saisi pahoittaa mieltään tai että olisi ok arvostella muita, en varmaan olisi avannut koko ketjua, jos olisin arvannut, että tuollainen ajatus on monillakin tänne kirjoittavalla. Ap

Vierailija
468/615 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää on tyypillisen Suomi-miehen näköisiä nää monet jenkkien "komistukset". Eihän ne täällä ole erikoisia, niinkuin just Pitt, Leonardo di Caprio, Matt Damon... Vois olla naapurin Vesa. 

Matt on aika tavalllisen näköinen, mutta silti valkkaisin sen noista mainitsemistasi miehistä. Hän miellyttää silmääni eniten.

Vierailija
469/615 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mä en ole mies, mutta ymmärrän kyllä, miten tällaiset ketjut voivat alentaa itsetuntoa. On luonnollista vertailla myös itseään. Vähän itsellenkin tulee harmitus sellaisista ketjuista, missä kirjaimellisesti maailman kauneimpia naisia haukutaan ja etsimällä etsitään heistä vikoja. "

Onko se luonnollista verrata itseään muihin? Tarkoitan, että itselleni ei ole tullut mieleenkään ketjun avatessani, että joku voisi ajatella noin. Olen kyllä lukenut kommentteja, missä maailman kauneimpia naisia on arvosteltu, mutta eivät ne ole millään lailla ole koskettaneet minua. Olen lukenut niitä vain erilaisina mielipiteinä ja makuina, miehilläkin on erilaisia naismakuja. Ja vaikka se ei ole aiheena, niin sieltäkin löytyy erilaisia naistyyppejä kuten naistenkin miesmausta. Yleensä on kyse siitä, kun joku kauniina pidetty nainen ei säväytä, että hän on ihan eri tyyppiä kuin mistä itse pitää. Näin olen sen ajatellut. Ja minusta siitä on vielä

On se luonnollista, etenkin nuorempien tai vähän epävarmempien kohdalla.

Tällä palstalla joku mies rankkasi kerran Sanna Marinin 7:ksi. Heh. :) Makuja on tietysti monia, mutta joku järki nyt noihin.

Vierailija
470/615 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"On se luonnollista, etenkin nuorempien tai vähän epävarmempien kohdalla.

Tällä palstalla joku mies rankkasi kerran Sanna Marinin 7:ksi. Heh. :) Makuja on tietysti monia, mutta joku järki nyt noihin."

En jaksa uskoa, että olisi kovin tavallista tai luonnollista, että julkkisten arvostelu menee nahan alle, mutta aihetta käsitteleviin ketjuihin varmaan sitten hakeutuvat nimenomaan tuollaiset ihmiset. En ole lukenut kuin muutaman tuollaisen ketjun tai yhden kokonaan, siinä käsiteltiin samaa aihetta kuin tässäkin eli naistyyppiä, josta joku mies oli kiinnostunut. Hän nimesi naisen naapurintytöksi ja tavalliseksi naiseksi, vaikka tavallista hänessä oli lähinnä tavalliset, arkiset vaatteet. Muuten hän oli klassisen kaunis nuori nainen, tavanomaisen naapurintytön näköinen siis (hieman kauniimpi versio taviksesta). 

Sanna Marin on löytänyt tyylinsä kuten monille käy vasta 35v. jälkeen. Myös naisten kohdalla on iso merkitys tyylillä. Mutta jos kyseessä on poikkeuksellinen geenikaunotar, hän erottuu silti joukosta. Mutta sellaisia on harvassa kuten todella komeita miehiäkin. Suurin osa kaunottarista ja komeista on kauniita taviksia, joilla on hyvä tyyli, hyvä stailaus ja itsevarmuutta. Eli se on jopa tärkeämpää kuin geenit, koska persoonallisuus on joka tapauksessa tärkeämpää kuin puhdas, häikäisevä ja kristallinkirkas erottuminen kauneudessa ja komeudessa.

Minusta ihmisen ulkonäköä voi käsitellä kuin mitä tahansa kaunista ja erikoista objektia. Kaksi maljakkoa voi olla hyvin erilasia, mutta molemmat upeita samoin kuin ihmisetkin. Siis kauneuskriteerien ulkopuolella. Ap

Vierailija
471/615 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bradin kasvot ovat symmetriset, ja lähes täydellisen virheettömät sillä tavalla, ettei niissä ole mitään häiritsevää. Siksi hän on useimpien mielestä komea. Etenkään jenkit eivät tykkää rosoisuudesta, ja siellä käsitykset kauneudesta ovat sellaista kiiltokuvaa.

Vierailija
472/615 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bradin kasvot ovat symmetriset, ja lähes täydellisen virheettömät sillä tavalla, ettei niissä ole mitään häiritsevää. Siksi hän on useimpien mielestä komea. Etenkään jenkit eivät tykkää rosoisuudesta, ja siellä käsitykset kauneudesta ovat sellaista kiiltokuvaa.

Totta, juuri tuo ominaisuus tekee Pittistä minun silmiini niin mitäänsanomattoman eli hän ei ole jäänyt yhdestäkään roolistaan mieleen. Roso on minun silmissäni juuri se piste I:n päälle, joka tekee miehestä korkeimman luokan komean. Hieman pitempi, hieman isompi ja kulmikkaampi nenä jne. Ja se pätee vaikka mies ei sinänsä olisi tyyppiäni kuten Depp eli hänen haavoittuvainen olemuksensa on se mikä kiinnostaa. Siellä on jotain paljon enemmän kuin söpö mies ja nyt jo noita ryppyjä ja uurteitakin, jotka tekevät miehestä maskuliinisemman.

Cillian Murphy, joka tässä ketjussa mainittiin on mulle tuntematon, mutta hän on minusta epätyypillinen Hollywood-tähti, jos hän on tuollainen komean rooleissa ollut, koska hänellä on todella erikoiset kasvot. Ne jäävät mieleen eivätkä ole varsinaisesti komeat, mutta kun hänet näkee kerran, ei kasvoja unohda. Sellainen on aika harvinaista, kun puhutaan Hollywoodin komeina pidetyistä tähdistä. Tietysti myös Momoa jää mieleen, hänenkin kasvonsa ovat oudot kulmakarvojen takia, mutta eri tavalla kuin Murphyn. Molempien kasvoilla voisi silti tehdä enemmän kuin he ovat tehneet, koska en ole ikinä nähnyt kummankaan leffoja. Tulee enemmän katsottua indie-leffoja kuin normi-Hollywood-Oscar-juttuja. Tekoälyn myötä persoonallisuus katoaa varmaan vielä enemmän Hollywoodista. Voisiko Bogartin pitkillä kasvoilla edes nykyään päästä ison mainstream-leffan pääosaan? Bogart on aivan liian persoonallinen. Ap

Vierailija
473/615 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä on Bräd Pitti?

Mars takaisin äidinkielen tunneille. Se on "kuka" eikä "ketä"....

Vierailija
474/615 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, samalla lailla tavis miehenä kuin vaikka A. Jolie naisena. Näitähän on ratikat ja prismat pullollaan, edestä saa töniä syrjään kun siellä parveilevat.

Vierailija
475/615 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä palstalla taitaa olla vähän sama asetelma kuin automiesten maailmassa, jossa skoda- ja toyata-kuskit ovat sitä mieltä, että Ferrari ja Lamborghini ovat sysipaskoja autoja ja ennen kaikkia rumia.

Vierailija
476/615 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä palstalla taitaa olla vähän sama asetelma kuin automiesten maailmassa, jossa skoda- ja toyata-kuskit ovat sitä mieltä, että Ferrari ja Lamborghini ovat sysipaskoja autoja ja ennen kaikkia rumia.

Heh, minusta nuo autot ovat rumia, mutta olen kyllä aina ajanut Mersua. The best or nothing, kuten MB:n mainoslause kuului joskus 15v. sitten. Se kuvastaa mun luonnetta muutenkin kaikissa valinnoissa. Pidän myös jeepeistä ja kaivinkoneista, mutta autoja on silti kiva katsella (siis vanhoja). Mieheni mukaan mulla on uskomaton kyky osoittaa se kaikkein kallein auto joukosta, vaikka en tiedä niistä mitään. Kerrankin Saksassa osoitin jonkun malmikasan, joka oli joku satojen tuhansien harvinaisuus. Ap 

Vierailija
477/615 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä on Bräd Pitti?

Mars takaisin äidinkielen tunneille. Se on "kuka" eikä "ketä"....

Ketä on perinteistä ja vanhaa vantaata, arvostakaamme murteita. Ap

Vierailija
478/615 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, samalla lailla tavis miehenä kuin vaikka A. Jolie naisena. Näitähän on ratikat ja prismat pullollaan, edestä saa töniä syrjään kun siellä parveilevat.

Onko Jolie sinun naisihanteesi?Ap

Vierailija
479/615 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tämä. "Tavallinen" tarkoittaa juurikin keskivertoa, eli sitä joukkoa jota on eniten. Tavallisen näköinen suomalainen olisi esimerkiksi Kimi Räikkönen. Ja sokeakin näkee, että Pitt on paremman näköinen kuin Kimi."

Tavallisen näköisiä miehiä ovat tämän määritelmän mukaan huutokauppakeisari, timojutila ja samihernberg ja akseliherlevi, jota tyyppiä todennäköisesti on suurin osa palstalaistenkin miehistä. Jotenkin Brad Pitt ei oikein kuulu joukkoon.

Vierailija
480/615 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tämä. "Tavallinen" tarkoittaa juurikin keskivertoa, eli sitä joukkoa jota on eniten. Tavallisen näköinen suomalainen olisi esimerkiksi Kimi Räikkönen. Ja sokeakin näkee, että Pitt on paremman näköinen kuin Kimi."

Tavallisen näköisiä miehiä ovat tämän määritelmän mukaan huutokauppakeisari, timojutila ja samihernberg ja akseliherlevi, jota tyyppiä todennäköisesti on suurin osa palstalaistenkin miehistä. Jotenkin Brad Pitt ei oikein kuulu joukkoon.

Kaikki suomalaismiehet ei kyllä ole lihavia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi