Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Brad Pittiä pidetään komeana?

Vierailija
17.01.2025 |

Tämä on mulle ollut aina arvoitus, ekan kerran luin siitä palstalta. Minusta hän on mahdollisimman tavallisen näköinen, keskipituinen ja kaikin puolin keskiverto kaveri, mikä tietysti on eduksi näyttelijän ammatissa eli sopii monenlaisiin rooleihin.

Kommentit (615)

Vierailija
401/615 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

386. Jos kapeissa ja hennoissa kasvoissa on iso nenä, se tekee miehestä jotenkin lintumaisen näköisen (kuovi), mutta minusta iso nenä on aina hieno. Se tuo mieleen hienostuneisuuden, rosoisuuden, keskiajan, renessanssin ja kaiken kiinnostavan. Ja komeassa miehessä se on sitten yksityiskohta, joka siirtää miehen viimeiselle ja korkeimmalle komeuden tasolle.

Onneksi isoja, raamikkaita ja isonenäisiä miehiä on aika paljon, Saksassa varsinkin, mutta Suomessa myös. Aika usein näkee. Ap 

Sulla taitaa olle mielessä kuitenkin sellainen iso ja kapea, vähän kreikkalaistyylinen nenä. Tuskin tarkoitat isolla nenällä esim tällaista

https://offtheleash.net/wp-content/uploads/2023/08/georges-biard640px-g…

Tai sellaista suomalaisen juopon punakkaa nenää.

Kelpaa tuollainenkin, mutta sitten taas pitkä ja kapea ei niinkään. Se nenätyyppi, joka on täydellinen on todella yleinen Saksassa, vaikka esimerkkini mies ei saksalainen olekaan. On kuitenkin pelannut siellä pitkään. Hän vastaa aika pitkälti minun käsitystäni komeasta miehestä. On pituutta, on nenä, on oikeanlaiset silmät ja kasvojen muoto jne. toki ei yhtään haittaisi, vaikka nenä olisi isompi tai hän olisi vähän vaaleampi. Hän on kuitenkin todella komea, minun makuuni.

https://www.ligainsider.de/nikola-vasilj_13866/

No tuollahan ei nyt ollenkaan ole isoa nenää. Aika normi, ja hyvät mittasuhteet. Vasilj on ihan hyvännäköinen, mutta ei mitenkään klassisen komea.

Vierailija
402/615 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä, minusta hän on aina ollut ihan tavallinen.

Olisi kiva nähdä minkä näköinen sinä olet. Sinäkin olet varmasti tavis niin laitettaisi molemmat vierekkäin ja katottaisi kumpi olisi paremman näköinen. Mitä veikkaat kumpi olisi suositumpi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/615 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eli sinulle komeus tarkoittaa rumuutta. Tuo on joku 7/10, olisi komeampi jos nenä olisi paremman mallinen."

Ehkä sitten noin, miesihanteeni on sellainen jylhä, karu, rumankomea kolossi. Ja tuo nenä voisi olla isompi ja kulmikkaampikin minun makuuni. Hän on perinteisen, klassisen komea ja riittävän pitkä, voisi olla vielä paljon pitempikin, ei haittaisi sekään. Tuollaisena pitkälti täydellinen ideaalityyppi siitä kaikkein klassisimmasta mieskomeudesta. Ap

Vierailija
404/615 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aina mammapalstalla kaikkein rumimmat elefantit aina kommentoi muiden hyvännäköisten ihmisten ulkonäköä? Luuletko että se tekee sinusta yhtään paremman näköisen? Itseasiassa se tekee sinusta ruman myös sisäisesti. Karmeita akkoja tämä palsta täynnä

Vierailija
405/615 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole myös koskaan  pitännyt häntä komeana.  Rättipitti on pikkupoika. Ei karismaa.

Vierailija
406/615 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No tuollahan ei nyt ollenkaan ole isoa nenää. Aika normi, ja hyvät mittasuhteet. Vasilj on ihan hyvännäköinen, mutta ei mitenkään klassisen komea."'

Kuka sinusta olisi klassisen komea? Esimerkkini on aika tyypillisen miesmallin näköinen eli mikään piirre ei ole silmiinpistävä, mutta kaikki on kohdallaan. Oma makuni on vielä hiukkasen tuota robustimpi. Ap

Vierailija
407/615 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aina mammapalstalla kaikkein rumimmat elefantit aina kommentoi muiden hyvännäköisten ihmisten ulkonäköä? Luuletko että se tekee sinusta yhtään paremman näköisen? Itseasiassa se tekee sinusta ruman myös sisäisesti. Karmeita akkoja tämä palsta täynnä

Miten on oman sisäisen kauneutesi suhteen, kun nimittelet muita rumiksi elefanteiksi? Ap

Vierailija
408/615 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka pitää? Homot?

Vierailija
409/615 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten on oman sisäisen kauneutesi suhteen, kun nimittelet muita rumiksi elefanteiksi? Ap

Minä voin olla ruma sisäisesti, mutta minä en puhu paskaa, vaan faktaa. Te olette rumia sisäisesti ja ulkoisesti.

Vierailija
410/615 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikamaisen kivan näköinen mutta sen leuka ei ole.

Vierailija
411/615 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne ei tiedä että komeempiakin on.

Vierailija
412/615 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sulla ei varmasti ole mitään pelkoa siitä että Pitti olisi susta kiinnostunut. Mikä tämän avauksen idea on muu kun provosointi? Ketään ei varmasti kiinnosta ketä sinä pidät hyvännäköisenä ja ketä et.

Vierailija
413/615 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te joiden mielestä Brad on tavallisen näköinen, missä päin asutte? Muutan sinne heti, jos asuinalue on täynnä Brad Pittejä.

Onhan tuo pelkästään kropaltaan top 1% omassa ikäluokassaan.

Pk-seutu/eteläinen Helsinki ja uusimaa. Ap

Olen asunut Helsingissä 6 vuotta ja asia ei todellakaan ole näin. :)

Voin vahvistaa tämän omalta osaltani. Olen asunut Helsingissä koko elämäni. Toki täältäkin löytyy komeita miehiä, mutta ei täällä nyt ihan maailmantähden luokkaa olevia parveile kaduilla

Vierailija
414/615 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska hän näyttää Mika Lehkosuolta.

Oho! On muuten paljon samaa näköä. Ap

Jep, Mika Brad Pitt Lehkosuo, kuten futispiireissä on puhuttu. Ja se menee nimenomaan niin, että Brad Pitt näyttää Mika Lehkosuolta eikä niin, että Mika Lehkosuo näyttää Brad Pittiltä.

Vierailija
415/615 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"niin, että Brad Pitt näyttää Mika Lehkosuolta eikä niin, että Mika Lehkosuo näyttää Brad Pittiltä."

:D  Peukku tälle. Ap

Vierailija
416/615 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta sulla ei varmasti ole mitään pelkoa siitä että Pitti olisi susta kiinnostunut. Mikä tämän avauksen idea on muu kun provosointi? Ketään ei varmasti kiinnosta ketä sinä pidät hyvännäköisenä ja ketä et.

Juu, ei kelpaisi mulle ;)  Ap

Vierailija
417/615 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan noita vaaleita komistuksiakin. Moni mamma vihersi aikaan Peyton Place sarjan Ryan ONeal:lle.

https://news.sky.com/story/ryan-oneal-oscar-nominated-star-of-love-stor…

.. ja Steve McQueen, Robert Redford, Paul Walker, Brad Pitt.

Siinä on komeita vaaleita näyttelijöitä teille.

Vierailija
418/615 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita komeita blondeja. Esim Alexander Skarsgård, Heath Ledger, Ian Ziering, Jude Law, Owen Wilson, Simon Baker, Matthew McConaughey, Ryan Phillippe, Orlando Bloom. Hiusten väri ei välttämättä ole aina blondi, koska tämä riippuu aina roolihahmosta.

Unohtamatta muusikkoja tietenkään, esim Justin Bieber,  Curt Cobain, David Lee Roth, Sebastian Bach, Sam Ryder jne.

Vierailija
419/615 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan noita vaaleita komistuksiakin. Moni mamma vihersi aikaan Peyton Place sarjan Ryan ONeal:lle.

https://news.sky.com/story/ryan-oneal-oscar-nominated-star-of-love-stor…

.. ja Steve McQueen, Robert Redford, Paul Walker, Brad Pitt.

Siinä on komeita vaaleita näyttelijöitä teille.

Vaimoni iski minut ravintolasta lauseella: näytät Paul Walkerilta ja sulla on ihanat silmät. Oli niin suorasukaista toimintaa, että olin aivan myyty. 

Googletin sitten joskus suhteen alkuaikoina, miltä Paul Walker näyttää ja kieltämättä vähän on samaa näköä. Ja samanväriset silmät.

Vierailija
420/615 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Johtuen ihan siitä, että tummat hiukset ovat yleisemmät kuin vaaleat... Kyllä moni kuuluisista komistuksista on ollut vaaleita. Luusto muutenkin tärkeintä. Ja kieltämättä vaaleita silmiä suositaan, hiuksilla ei niin väliä. "

No voisitko mainita vaikka useammankin vaalean komistuksen, jota naiset ovat laajamittaisesti ihailleet? Robert Redford on mainittu. Ja hiuksilla todellakin on väliä, kaikista eniten heti pituuden jälkeen.

No vaikka DiCaprio, Jude Law, Hemsworth, Paul Walker, Jason Lewis jne. 

Keskiruskeita kaikki, eivät vaaleita.

Vähän riippuu. He ovat näyttelijöitä, joten hiusten väri vaihtelee. Välillä ihan blondi, välillä jotain muuta.