Hirveä vuokramökki
Moi
Tulin tänään viikon mittaiselle lomalle vuokramökille. Kohteessa on kyllä kaikki pelit ja vehkeet, mitä luvattiin, mutta täällä on ihan hirveän likaista ja makea, ummehtunut haju. Mietin jo ovella, käännynkö heti takaisin. Liesituuletin ja kaappien alaosat näyttävät siltä, ettei niitä ole koskaan pesty/pyyhitty. Makea haju tulee varmaan muovimatosta ja huonosta ilmanvaihdosta. En kyllä ymmärrä, mitä järkeä on ollut laittaa muovimatto hirsi'huvilaan".
Mitä tässä kuuluu tehdä, miten olette vastaavassa tilanteessa toimineet? Olenko yhteydessä omistajaan ja pyydän hinnanalennusta? Vai kokonaan rajat takaisin? En tiedä pystynkö olemaan täällä...
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Etkö lukenut arvosteluja?
En löytänyt yhtään
Ap
Etkö nähnyt kuvia mökistä etukäteen?
Vierailija kirjoitti:
Yhteys omistajaan.
Tietenkin, mutta mitä häneltä vaadin?
Formaldehydi voi olla se muovimaton tuoksu
Olen lähtenyt samantien kotiin. En ole vaatinut rahoja takaisin, koska olen aivan liian kiltti ihminen.
En vain ole ikinä enää vuokrannut mökkiä, koska en luota enää niiden kuvauksiin. Ostin vuosia myöhemmin oman mökin, täällä on hyvä olla.
Enkä vuokraa tätä kellekään. En luota vieraisiin ihmisiin enää ylipäänsä.
No minkäs sille voi. Itse sen valitsit, muovimatot eikä arvosteluja. Taisi olla halpa viikko?
Makea, vähän kaakaota muistuttava haju voi tulla lahoavasta puusta, ehkä sieltä muovimaton alta 👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteys omistajaan.
Tietenkin, mutta mitä häneltä vaadin?
Kerrot tilanteen. Minusta heti ei kannata vaatia mitään vaan kuulostella miten tilanne etenee.
Vierailija kirjoitti:
No minkäs sille voi. Itse sen valitsit, muovimatot eikä arvosteluja. Taisi olla halpa viikko?
600, eli ehkä hälytyskellojen olisi pitänyt soida kun oli niin halpa. Silti vi***taa.
Nykyään on pakko nähdä mökki ennen vuokraamista. Mennyt härskiksi koko touhu, täyttä sontaa vuokrataan hirveisiin hintoihin. Mikäli ei näyttö järjesty, kohteen voi unohtaa. Samoin ei etumaksua koskaan ennen mökin näkemistä. Myös hyvä tapa maksaa vuokra kun avaimet saa ja näkee kohteen. Näkemättä ei yhtään mitään.
Huomauttaisin likaisuudesta ja hajusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
600, eli ehkä hälytyskellojen olisi pitänyt soida kun oli niin halpa. Silti vi***taa.
Ainahan noissa on riskinsä varsinkaan jos niitä arvosteluja ei ole.
Kannattaa ottaa opiksi ja sisäistää että suomessa halvalla ei saa hyvää. Jos joku asia on halpa on se laadutaan todella huono
Vierailija kirjoitti:
Huomauttaisin likaisuudesta ja hajusta.
600€/viikko mitä tuo maksoi mökistä ja niin tuohon hintaan tuo on jo todella laadukas mökki vaikka vähän haiseekin. Vuokramökit on todella kalliita niin jos jostain löytyy halpa mökki niin tämä on lopputulos
Vierailija kirjoitti:
Olen lähtenyt samantien kotiin. En ole vaatinut rahoja takaisin, koska olen aivan liian kiltti ihminen.
En vain ole ikinä enää vuokrannut mökkiä, koska en luota enää niiden kuvauksiin. Ostin vuosia myöhemmin oman mökin, täällä on hyvä olla.
Enkä vuokraa tätä kellekään. En luota vieraisiin ihmisiin enää ylipäänsä.
Aina yhtä huvittavaa kun nainen valehtelee olevansa kiltti ihminen. Kaikki me tiedämme kuinka kauheita kaikki naiset on kaikkia muita kuin itseään ja omia lapsiaan kohtaan
Ota kuvia ja puolueeton lausunto joltain löyhkästä. Viime kädessä kuluttaja-asiamies auttaa. Soita sellaiselle ja kysy, mitä pitää heti tehdä.
Etkö lukenut arvosteluja?