Jäi epäselväksi tuosta IL:n jutusta, että mikä se syy oli ettei persu päässyt lennolle
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5ef7e096-0be9-4376-a21b-b472ee85b…
Tuossa ääni nauhassa ei tuo henkilö ole kovinkaan päihtynyt, joten täytyy olla joku muu syy. Mitä siellä on tapahtunut?
Kommentit (411)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on jännä, kun nämä persu-ukkelit ei ikinä opi, että olipa kyseessä taksi, bussi, juna taikka lentokone, niin henkilökunnalla on valta päättää, kenen käytös ei oikeuta matkustamiseen.
Mitä tämä "persu-ukkeli" siis on tehnyt ettei päässyt koneeseen? Kiinnostaisi tietää etten itse syyllisty samaan.
Häiriköinyt. Meneekö jo perille? Kokeile toki itse, jos et usko.
Millä tavalla? Miten häiriköinti on käytännössä ilmennyt? Voisiko joku kertoa tämän jotta saataisiin asiaan selvyys eikä tarvitsisi jankata ja arvailla.
Sinä olisit kyllä potentiaalinen koneesta ulos heitettävä. Ihme jankkaaja.😆
Kummallinen persuvastainen episodi
Vierailija kirjoitti:
Voiko lentoemäntä siis mielivaltaisesti päättää ettei joku henkilö tule lennolle? Ihmetyttää tuo ettei poistettua henkilöä puhalluteta.
Ei se ole mielivaltaista. Lentoemäntä on vastuussa muiden matkustajien turvallisuudesta. Poliisi vei persun pois joten perusteet varmaankin oli olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Oliko otettu huumetestit, jos vaikka oli amfetamiini pöllyissä?
Ah haha ha haa.. no ei sentään minään jauhojengi-Marin ole :D
Epäselvää ei ollut se, että ei ollut selvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lentoemon mielipide,josta ei voi valittaa,jos tuoksahtaa alkoholille,niin peli on menetetty.
Myyhän ne siellä lennollakin alkoholia. Miksi eivät puhalluta? 0.69 ei ole kova humala, tunnin odottelun jälkeen voi aja autolla.
Eiköhän tuo 0.69 ole mg/l. Promilleissa n. 1,4.
Uutisessa puhutaan promilleista 0,69.
"Poliisi ei Immosen mukaan ollut suostunut alkometrimittaukseen, joten hän oli hakeutunut lentoasemalla puhallutettavaksi ja saanut testistä 0,69."
Jos räyhää koneessa, niin tuskinpa siinä vaiheessa tuo promilleiden määrä olisi vaikuttanut mihinkään vaikka poliisit olisivat suost
Syyn kysyminen on räyhäämistä?
Hypoteettinen häiriö alkavalla lennolla ei liene poistamisen peruste
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on jännä, kun nämä persu-ukkelit ei ikinä opi, että olipa kyseessä taksi, bussi, juna taikka lentokone, niin henkilökunnalla on valta päättää, kenen käytös ei oikeuta matkustamiseen.
Mitä tämä "persu-ukkeli" siis on tehnyt ettei päässyt koneeseen? Kiinnostaisi tietää etten itse syyllisty samaan.
Häiriköinyt. Meneekö jo perille? Kokeile toki itse, jos et usko.
Millä tavalla? Miten häiriköinti on käytännössä ilmennyt? Voisiko joku kertoa tämän jotta saataisiin asiaan selvyys eikä tarvitsisi jankata ja arvailla.
Lentokoneessa pyytäisin sinua poistumaan koneesta
Sinä se vasta rasittava ihminen olet. Vai oletko itse Immonen vai mikä se nimi oli?
Vierailija kirjoitti:
Se riittää, että heittäytyy hankalaksi.
Humalassa saa olla, jos osaa käyttäytyä.
Normaali perussuomalainen, joka inttää inttämistään ja jatkaa omasta mielestään fiksua väittelyä käytöksestään ja on tulppana kaikille muille matkustajille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut kovemmassa humalassa kuin 0.69 promillea ja pääsin lennolle. Tarjosivat jopa lisää. Eli tuskin humalatila on ollut ainoa asia.
Riski että tuo ukko olisi juonut lisää. Rähinäkin olisi voinut lisääntyä, erittäin noloa muistisairaan matkatoverin vuoksi, jos olisi ollut vaimo, olisi voinut lentää.
Täysin mielikuvitukseen perustuvaa mutua. Asiaperustelut loistaa poissaolollaan. Miten meni, Finnair, noin omasta mielestä? Ettekö tarvitse asiakkaita?
Ei sellaisia, jotka eivät osaa käyttäytyä.
Terveisin Finnair
Päihtymys ja häiriökäyttäytyminen.
Lentoyhtiön maksettava korvauksia Immoselle
No olipa vtu ylläri että Immonen oli Bangkokiin seksireissulle menossa. Thaikkunaisia voi siellä käskytella miten lystää ja pidetään kuninkaana, tais Immonen olla jo kyseisillä fiiliksillä hame lentoemot nähdessään. Lentoemoilla sais mielestäni olla järjestyksenvalvojien univormut.
Lentokoneessa riittänee, jos on kovaääninen, ja esimerkiksi muut matkustajat valittaa. Tässä tapauksessa ei kai ollut kyse siitä, kun kerran eivät ehtineet lähteä.
Ei siinä promillemäärät silloin vaikuta, jos ei osaa olla sivistyneesti, olipa humalassa tai ei.
Tuo ääninauha kertoi vasta jälkitilanteesta, eli mistä me tiedetään vaikka olisi laulanut, tai lukenut Mein Kampfia ääneen.
Alkonarkilla on ne alkonarkkien ongelmat, myös lentokoneessa.
Kaveri oli liian humalassa päästäkseen ruotsinlaivaan niin meni sitten taksilla lentokentälle ja lentäen tukholmaan. Oli samaan aikaan suunnilleen perillä kuin me muut laivalla tulleet, eli lentokoneeseen saattaa päästä kännissäkin, ihan tuurista kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut kovemmassa humalassa kuin 0.69 promillea ja pääsin lennolle. Tarjosivat jopa lisää. Eli tuskin humalatila on ollut ainoa asia.
Riski että tuo ukko olisi juonut lisää. Rähinäkin olisi voinut lisääntyä, erittäin noloa muistisairaan matkatoverin vuoksi, jos olisi ollut vaimo, olisi voinut lentää.
Täysin mielikuvitukseen perustuvaa mutua. Asiaperustelut loistaa poissaolollaan. Miten meni, Finnair, noin omasta mielestä? Ettekö tarvitse asiakkaita?
Uskaltaa mennä lennolle, kun tietää, että henkilökunta osaa työnsä.
Olisi painajainen joutua tuollaisen öykkärin vieruskaveriksi. Itse toivon matkalla rauhaa, koska pyrin nukkumaan mahdollisimman paljon, kun ei se lentäminen ole kropalle paras mahdollinen olotila.
Onneksi henkilökunta ja poliisi poistivat öykkärin lennolta. Pitkä lento räkäporukan mökeltäessä on karmea kokemus.
Ohhoh. Ootpa tyhmä.