Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt joku psykologi tai joku selittämään tämä asia minulle järkevästi?

Vierailija
12.01.2025 |

Itse olen ihan suorastaan hämilläni koko asiasta. Mutta siis tapani on kyseenalaistaa asioita mitä nyt tulee vastaa ja tottakai haluan saada tähän rehellisen selityksen miksi sanoi näin jne. 

Okei tämä on sinällään pieni asia mutta hieman hämmentävä että miten joku voi olla tätä mieltä. Eli olin kaverilla käymässä ja siinä sitten juotiin kahvit ja juteltiin kaikenlaista. Noh minä sitten siinä kerroin päivän touhuistani ja kerroin pelistäni jota pelaan melkein päivittäin. Kerroin siinä sitten samalla minkälainen juoni minulla on siinä pelissä jne. Peli on sims4. Siinä minulla on semmoinen perhe äiti,isä ja kolme lasta. Ja tämä toinen vanhemmista pettää siinä tätä naapurin kanssa. Noh, tämä kaveri suorastaan hyökkää päälleni ja raivoaa kuinka minä olen moraaliton pettäjä eikä minulla ole mitään kunnioitusta puolisoani kohtaan?? What?? Yritä siinä sitten selittää toiselle että se on peli eikä mitään tosi elämää? Tosi elämässä en edes haaveile moisesta mutta kaverini mielestä ihailen pettämistä?? Millä tavalla? Mielestäni en ihaile mitään pettämisjuttuja. Eikä mitään hinkua etsiä salasuhde kumppania. Tämä peli on minulle pelkkä hupi viihde eikä mikään pettämisen ihailu peli! 

Ihan sama kun sanoisin kaverilleni että nyt sinä mulkkaisit totta naista, sinä olet les b o sillä perusteella. Just tollainen yli takertuminen asioihin ja sen valtava liiottelu saa minut just ahdistumaan kun vedetään mitä ihmeellisistä asioista ihan ihme päähän pistoja. Mistä terve maalaisjärki on kaukana!! 

Mielestäni eihän kukaan pelaa niin että pelaisi peliään kuin tosi elämässä eläisi. Onhan ampumis pelejäkin olemassa eikä kukaan tuolla varmaan sen takia pyssyn kanssa riehu tai ihaile ampujia? Minusta peli on peli. Ja tosi elämä tosi elämä. 

Tiedän ettei minussa ole mitään vikaa mutta suorastaan tuntui siltä että olisin todella inhottava ihminen kun pelaan noin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/10 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

hohhoijaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että aihe oli hänelle todella arka. Pelkoa siitä, että niin tapahtuu vielä itselle tai sitten ikävä muisto joskus tapahtuneesta. Voithan varovasti kysyä, että miksi hän ajatteli sinusta noin. 

Vierailija
4/10 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin haluuatko, että psykologina analysoin kaverin ajatuksia vai omaa pettämisleikkiäsi?

Vierailija
5/10 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että aihe oli hänelle todella arka. Pelkoa siitä, että niin tapahtuu vielä itselle tai sitten ikävä muisto joskus tapahtuneesta. Voithan varovasti kysyä, että miksi hän ajatteli sinusta noin. 

Mie just mietin totakin mut ei sillä oo ollu mitää pitkää parisuhdetta koskaan. Ehkä jotain pieniä säätöjä jotka kestää tyylii viikon kaksi. 

Vierailija
6/10 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin haluuatko, että psykologina analysoin kaverin ajatuksia vai omaa pettämisleikkiäsi?

Haluaisin tietää voiko muka jonkun pelin pelaaminen kertoo siitä muka että haluaa pettää omaa puolisoa. Omasta mielestäni minulla ei ole mitään hinkua edes sellaiseen mutta kaverini on taas toista mieltä asiasta. Että se on nimenomaan sitä mun kumppania kohtaa väärin että touhuan sen seläntakana noin. Mutta kun se on PELI. EI NORMAALI ELÄMÄ.

Vierailija
7/10 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidatte olla molemmat aika yksinkertaisia.

Vierailija
8/10 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi ajatuksenjuoksu kuulostaa sellaiselta teini-iän logiikalta kun todelisesta elämästä ei ole vielä mitään käsitystä.

Vierailija
9/10 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyys on selitys. Sitä en osaa selittää miksi osa ihmisistä on niin tyhmiä. Kai se periytyy.

Vierailija
10/10 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverisi ajatuksenjuoksu kuulostaa sellaiselta teini-iän logiikalta kun todelisesta elämästä ei ole vielä mitään käsitystä.

Nojoo o. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan