Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäi epäselväksi tuosta IL:n jutusta, että mikä se syy oli ettei persu päässyt lennolle

Vierailija
12.01.2025 |

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5ef7e096-0be9-4376-a21b-b472ee85b…

Tuossa ääni nauhassa ei tuo henkilö ole kovinkaan päihtynyt, joten täytyy olla joku muu syy. Mitä siellä on tapahtunut?

Kommentit (411)

Vierailija
161/411 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lentoemon mielipide,josta ei voi valittaa,jos tuoksahtaa alkoholille,niin peli on menetetty.

Ensinnäkin lentoemäntä on turvallisuushenkilöstöä, jolle ei mölistä. 

Toisekseen persu oli kännissä ja rettelöi. Häiriköi sekä henkilökuntaa että muita matkustajia.

Persulle se toki on ihan normaalia, mutta muille ei.  Sitaatti alkaa:

Tämä kaveri, joka älvänöi [Immonen], oli siellä busineksen puolella, Pöyhönen [toinen matkustaja, joka videoi tilannetta] kertoo HS:lle Bangkokista.

Kone oli jo täynnä matkustajia, kun metakka alkoi.

Rupesi kuulumaan epämääräistä älämölöä, ääni rupesi nousemaan, ja tämä [Immonen] rupesi jänkkäämään, että minä en ole humalassa, Pöyhönen sanoo.

Immonen myös tivasi toistuvasti, että mikä on se pykälä, jonka perusteella hänen vaadittiin poistuvan koneesta.

Hän jänkkäsi ja jänkkäsi ja jänkkäsi, ja lentohenkilökunta rupesi olemaan lievästi sanoen kypsänä. sitaatti loppui.

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010957900.html

Vierailija
162/411 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lentoyhtiön maksettava korvauksia Immoselle

Immonen voisi ensin maksaa lennon viivästymisen.

Uskokaa nyt, että ei tässä mitään oikeusmurhaa ole tapahtunut. Immonen on käyttäytynyt niin, että häntä ei ole voitu ottaa lennolle. Turvallisuusriski. Täysin aiheellisesti toimittu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/411 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri oli liian humalassa päästäkseen ruotsinlaivaan niin meni sitten taksilla lentokentälle ja lentäen tukholmaan. Oli samaan aikaan suunnilleen perillä kuin me muut laivalla tulleet, eli lentokoneeseen saattaa päästä kännissäkin, ihan tuurista kiinni.

Satamassa oli 0,7 ja lentokentällä oli laskenut 0,6:een?

Vierailija
164/411 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä koneessa lentoemännän sana on laki, jota on syytä totella. Ei auta ettekö tiedä kuka minä olen. Päinvastoin.

Itsekin epäilen että persu-kapiaiselle oli liikaa ottaa ohjeita henkilökunnalta. Heidän omat säännöt ei onneksi ihan joka paikassa päde, vaikka Arkadianmäellä voi sikailla niin paljon kuin huvittaa.

Vierailija
165/411 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo ollut ylireagointia. Lomalennoilla pitäisi olla isompi toleranssi. Kaikkihan Taikkuihin menevät kännäämään ja perillä hotelleissa kännääminen yltyy vielä paljon pahemmaksi. 

Reittilennot sitten eri asia.

Vierailija
166/411 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nämä Persut sitten hupaisia lissää vaan......

Vierailija
167/411 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö kuka minä olen? Jankuti jankuti sössön sässön.

Tiedättekö kuka minä olen? Jankuti jankuti sössön sössön.

En ole kännissä, en ole. Jankuti jankuti sössön sössön.

Vierailija
168/411 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalatila sinällään on syy poistaa henkilö paikalta.

Jos joku juo koneessa ja käy levottomaksi, hänet viedään mahdollisimman kauas muista matkustajista ja kiinnitetään paikalleen, jos ei suostu rauhoittumaan. 

Maalaispersujen pitäisi pysyä kotona jos käytöstavat ovat noin heikot.

Vierailija
169/411 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo ollut ylireagointia. Lomalennoilla pitäisi olla isompi toleranssi. Kaikkihan Taikkuihin menevät kännäämään ja perillä hotelleissa kännääminen yltyy vielä paljon pahemmaksi. 

Eiköhän tuo ollut reittilento.

Vierailija
170/411 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Näillä niin sanotuilla persulennoilla, sikailu kuuluu asiaan.

Vierailija
171/411 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lennon henkilökunnalle suurkiitos!

Vierailija
172/411 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha yrittää kääntää joksikin poliittiseksi vainoksi 😆

Koneesta poistetaan ihan poliittisesta kannasta riippumatta juuri näitä jankkaajia. Yleensä alkoholilla on osuutta asiaan, aina ei, mutta yhteistä on niin häiritsevä käytös, että se voidaan tulkita uhaksi turvallisuudelle. 

Niin se poistettiin lennolta Helsingissä Viron entinen pääministerikin, vaikkei muka mitään tehnyt 😂 Bisnesreissu Japaniin vaihtuikin minilomaksi Helsingissä. Eikä ollut persu. 

Kyllä se uhoilu kannattaa! 

Vierailija
173/411 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuo ollut reittilento.

Varmaankin, lomalennoilla ei yleensä ole bisnesluokkaa tai siis no, persubisnes on oma lajinsa.

Vierailija
174/411 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisikohan Immoselle poliitikon ura kihahtanut hattuun ja on menty koneeseen rinta rottingilla ja maailmanmiehen elkein. Oltu nokkelia lentohenkilökunnan suuntaan ja haettu huomiota kovaäänisesti.

Sitten kun on pyydetty asiallisuutta niin, "MINÄKÖ TÄSSÄ OLEN HÄIRIÖKSI, MINÄ KANSANEDUSTAJA, ETTEKÖ TUNNE EVP KAPTEENI?"

Vähän kuin Kiljunen, joka kehuskeli ryccille olevansa ulkoasiainvaliokunnan puheenjohtaja. Näillä pitäisi olla joku selän takana kuiskaamassa "Memento Mori".

Vierailija
175/411 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roistojen mielestä roistot on syyttöminä vankilassa. Voi siellä heidän mielestään joku graffitimaalari olla syystäkin.

Vierailija
176/411 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä oli melunnut ja öykkäröinyt koneen henkilökunnan kanssa.

Vierailija
177/411 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Känni-Immonen kuvitteli olevansa erityiskohtelun oikeutettu. Hyvä, että henkilökunta otti luulot pois.

Vierailija
178/411 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytöstavat + kossu, siinä se syy.

Vierailija
179/411 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Humalatila, voisin veikata.

Puhalsi 0,69 promillea eli lievästi päihtynyt. 

Autolla ajamisen promilleraja on 0,5 siihen voi verrata 0,69 promillen lukemaan.. 

Olen aina ihmetellyt sitä, että lentokoneen henkilöstö voi tehdä mielivaltaisia päätöksiä. 

Puhalsi milloin?. Itse kotonaan? 

Vierailija
180/411 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

PerSu ei päässyt lennolle koska PerSu ei käyttänyt maskii.

Kun menet lennolle. MUISTA MASKI.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi