Mitä muistat kesästä 1982?
Kommentit (30)
Kusin kännissä Laatikaisten postilaatikkoon. Anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Haista vttu homo
Oho! Oho!
Paras kesä ikinä, en ollut vielä hengissä.
Mitä sinä tällä(kään) tiedolla teet? Et yhtään mitään.
Kaatopaikalla hirvikiväärin kanssa rottajahdissa ja sitten kamarilla kuulusteltavana.
Ekaa kesää telakalla töissä helsingissä. Valmetin telakalla vuosaaressa. Salitreenit oli hyvässä nosteessa, kiitos siitä Kikelle myös. Duunia ja treeniä. Viikonloppuisin juomia, ja vielä lisää juomia.
Elämäni eka kesä. Ei muistikuvia. Varmaan olin aikalailla kotona ja tein mitä alle puoli vuotiaat yleensä tekevätkään.
Vierailija kirjoitti:
Elämäni eka kesä. Ei muistikuvia. Varmaan olin aikalailla kotona ja tein mitä alle puoli vuotiaat yleensä tekevätkään.
No suksi sitten v*ttuun täältä jos muisti on noin hatara.
Zico - Falcao - Eder. Serginho taaksepäin Socrateelle. Rike, vapaapotku Brasilialle. Zico - katsokaa tätä maalia. Mikä taidonnäyte jälleen Zicolta.
Äitii - keitä kaakaoo, tuleeks Akkari huomenna normaalisti, kun on kesä? En mee nukkumaan,katon tän pelin viel - aamul saa nukkuu.
Omatoimista ajoharjoittelua henkilöautolla alaikäisenä Tampereen keskustassa sekä sen ympäristössä muunmuassa..
Noihin aikoihin lensin spermana isän munasta äitini pilluun.
Vierailija kirjoitti:
Noihin aikoihin lensin spermana isän munasta äitini pilluun.
Sen uskon v*tun weetee...
Olin kahden lapsen ( toinen 2v, toinen alle vuoden) kanssa vieraalla paikkakunnalla, puoliso armeijassa saarella Kotkan ulkopuolella, sukulaiset 200km:n päässä. Niin, että jos joku ihannoi DI-puolisoa, tässäkin yksi näkökulma.
Oli hyvät futiksen MM-kisat. Jännitettiin Keke Rosbergin kisoja. Mulla oli eka tyttöystävä. Hieno kesä.
Jaaha... ei kyllä mitään muistikuvia mitä olen tuolloin tehnyt. Olin 21v ja asuin Turussa . Ehkä kaikki oli vielä hyvin ja nautin kesästä. Myöhemmin juoppo poikaystävä pilasi elämän...
Vierailija kirjoitti:
Kaatopaikalla hirvikiväärin kanssa rottajahdissa ja sitten kamarilla kuulusteltavana.
Mikä on "hirvikivääri". Mulla aseina vaan pienoiskivääri calv22 ja 308 kivääri.
Haista vttu homo