Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystävä oli äimistynyt, kun sanoin, että mulla on menkat! T.nainen 50v

Vierailija
04.01.2025 |

Ja ihan luomut ja säännölliset. Joten ei ku yöpöydän laatikolle vaan

Kommentit (131)

Vierailija
41/131 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli runsaat menkat 52 vuotiaana ja munasarjat ultrattiin. "Täällä on munasoluja vaikka raskaaksi tulla" sanoi lääkäri. Hormonikierukka sisään ja menkat loppui siihen, samaten raskauden mahdollisuus. Huh mikä helpotus!

Vierailija
42/131 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla loppui iässä 56 v 10 kk kuin seinään.

Vauvani syntyi ollessani 40 v 7 kk nuori.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/131 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 54 ja säännölliset ovat vielä. Ärsyttävää.

Vierailija
44/131 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät näistä asioista tiedä eikä ole niin väliäkään.

Ärsyttaa jos joku mies ihmettelee viiskymppisen menkkoja.

Vois vastaavasti alkaa kyselee tiputtelusta ja suurentuneesta eturauhasesta. 

Vierailija
45/131 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesystäväni oli myös ihan ihmeissään. Olin silloin 52 v. Nauroin niin hitokseen silke ihmettelylle.

Miten moukka miesystävä sulla jos ei tiedä että   menkat voi jakaa vielä 60v ja ylikin.

Ei hän moukka ole. Vain ehkä toisenlainen kokemus edellisestä suhteesta. Tuskin niin perehtynyt asiaan sen koommin, ei niin kiinnostava asia ollut. Kyllähän itsekin sitten nauroi. Kommenttisi oli kyllä moukkamainen, kun et edes tiedä taustoja... tyypillinen AV moukka.

Vierailija
46/131 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri naisten välillä jopa 20 vuotta iällisesti tos menkkojen loppumisiässä uskokaa nyt. Äitini on jo 54 "vanhus" ja tiedän, että hänellä edelleen raskaudenehkäisynä kierukka

Vierailija
47/131 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kamalaa jos menkat jatkuu noin pitkään!!! T. N33

Menk at jatkuu tosiaan helposti yli kymmenenkin vuotta sen jälkeen kun hedelmällisyys on jo käytännössä mennyt 

Siitä "teoriasta" syntyi meidänkin naapurissa ensimmäinen vauva luomusti naisen ollessa 50 vuotias. Ja 100% terve

Ap

Eikä syntynyt. Vanhukset ei synnytä

73-vuotias intialaisnainen synnytti kaksostytöt. Erramatti Mangamma tunnetaan maailman vanhimpana synnyttäneenä äitinä. Intian Gunturin kaupungissa tehtiin vuonna 2019 historiaa, kun 73-vuotias Erramatti Mangamma synnytti terveet kaksostytöt.

Vierailija
48/131 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei tarvitse mennä yöpöydän laatikolle, miehelläni on vasektomia eli sterilisaatio.

Vierailija
49/131 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaset on ei-luomut menkat?

Vierailija
50/131 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun rakastajani kertoi vaimonsa syövän vaihdevuosioireisiin jotain keltarauhashormonia. Minä olen tuota vaimoa vanhempi ja ihan on säännölliset menkat.

Vierailija
51/131 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli runsaat menkat 52 vuotiaana ja munasarjat ultrattiin. "Täällä on munasoluja vaikka raskaaksi tulla" sanoi lääkäri. Hormonikierukka sisään ja menkat loppui siihen, samaten raskauden mahdollisuus. Huh mikä helpotus!

Munasoluja voi olla vaikka miten paljon, mutta munasolujen laatu on tuskin ollut enää hyvä. Kävitkö AMH-mittauksessa? Se antaa realistisemman kuvan siitä, onko ne munasolut käyttökelvollisia vaiko ei.

Vierailija
52/131 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla onneksi menkat loppumassa (48-v). Viimeksi oli elokuussa ja sitä ennen lähes vuoden tauko. Emme käytä ehkäisyä, mutta teen raskaustestin joka kuukausi, ihan varalta. Kolmeen vuoteen en ole raskautunut, joten maailman kahdeksas ihme se olisikin, jos niin kävisi, mutta toivottavasti ei. 

Vierailija
53/131 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten noin vanhoilla naisilla on enää muka menkat? Miksi te olette noin harhaisia? On ok vanheta!

Aika harvalla on, tänne on vain jostain kumman syystä eksynyt tosi monta:D

Vierailija
54/131 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

46 vuotias nainen oon ja ei ole menkkoja. Kohtu poistettu 8 vuotta sitten. 

Ihanaa kun ei ole kipuja ja jatkuvaa vuotoa. Seksielämäkin itsellä nykyään ihan eri luokkaa. 

Vierailija
55/131 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menk at jatkuu tosiaan helposti yli kymmenenkin vuotta sen jälkeen kun hedelmällisyys on jo käytännössä mennyt 

Siitä "teoriasta" syntyi meidänkin naapurissa ensimmäinen vauva luomusti naisen ollessa 50 vuotias. Ja 100% terve

Ap

No äärimmäisen harvoin viiskymppinen tulee raskaaksi saati synnyttää, kyllä ne myöhäisimmät synnyttäjät on alle 50v eli esim 48v, eikä 50 tai yli. Jotain poikkeuksia tietysti on olemassa, mutta niin harvassa, ettei viiskymppisen tarvitse raskautta pelätä.

Kuukautiset jatkuu tosiaan pitkäänkin sen jälkeen, kun hedelmällisyys on mennyt. Eli 50-60v naisen kuukautiset normaalia, mutta ei se sitä tarkoita, että voisi vauvan saada. 

Vierailija
56/131 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole hedelmällinen ollut enää vuosiin. Sulla ei irtoa munasolua. Vain kohdun limakalvo  -poistuu- Mokomat vanhat tammat luulevat olevansa muka niin hedelmällisiä ja nuoria. Et sä tajuu mitäään. Mee pois. Et ovuloi, meneekö sun kalloon.

Vierailija
57/131 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eri naisten välillä jopa 20 vuotta iällisesti tos menkkojen loppumisiässä uskokaa nyt. Äitini on jo 54 "vanhus" ja tiedän, että hänellä edelleen raskaudenehkäisynä kierukka

On minunkin äitini yli 50 ja menkat tulee, mutta ei hän raskaaksi ole pitkään aikaan tullut vaikka ehkäisyä ei olekaan..

Vierailija
58/131 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että on munasoluja ei kerro mitään niiden laadusta, mikä on oleellista lisääntymisessä. Eli tyhmä lääkäri. Munasolujen laatu laskee jo alle nelikymppisenä.  

Vierailija
59/131 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eikä syntynyt. Vanhukset ei synnytä

73-vuotias intialaisnainen synnytti kaksostytöt. Erramatti Mangamma tunnetaan maailman vanhimpana synnyttäneenä äitinä. Intian Gunturin kaupungissa tehtiin vuonna 2019 historiaa, kun 73-vuotias Erramatti Mangamma synnytti terveet kaksostytöt.

Nää on näitä only in India. Harvinaisia ihmetapauksia voi tietenkin olla, mutta jostain syystä niitä ei tapahdu Euroopassa, Amerikassa tai Australiassa, vaikka ehkäisyttä eläviä porukoita ja lahkoja kaikkialla, ja vielä hetki sitten kaikki eli ilman ehkäisyä. 

Vierailija
60/131 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurimmalla osalla jatkuu. Tosin 50 jälkeen aika nopeasti monilla muuttuu epäsäännöllisiksi.