Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä hankitte tauluja tms seinälle laitettavia koristeita? Monesti täällä haukutaan ikea yms kun pitää olla persoonallista

Vierailija
04.01.2025 |

Niin mistä sitten niitä persoonallisia hankitte jos sisustusliikkeiden ei ole riittävän persoonallisia? Entäs jos nyt sattuu tykkäämään jostain ikean tai askon sisustustaulusta? 

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

etsystä lähinnä

Vierailija
2/66 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidegallerioista ja suoraan taiteilijoilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen itse. Ei ole kenelläkään samanlaista.

Vierailija
4/66 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tilannut pari julistetta posterlounge.fi

Olen myös itse tehnyt juttuja, esim virkannut ja maalannut.

Etsystä saa myös kivannäköisiä julisteita ja seinäkoristeita. Myös kirppareilta voi löytyä kaikkia juttuja.

Vierailija
5/66 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ateneumin museokaupasta hankin viimeksi taidejulisteen kehykseen.

Vierailija
6/66 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutokaupoista.

Vierailija
7/66 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetätin taulun taiteilijalla. Kerroin minkätyylisestä ja väreistä tykkään.

On taatusti persoonallinen, uniikki ja juuri minulle ja kotiini sopiva. 

Vierailija
8/66 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellpy, (seinäkoristeet)

Vierailija
9/66 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on persoonallista kun laitat mitä haluat.

Vierailija
10/66 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan taulut itseäni, en muita varten. Pari Ikean taulua on seinällä ja yksi jenkeistä tuotu minkä kehystitin itse. Tuli todella kalliiks.

Vierailija
11/66 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä voi ostaa taiteilijoilta tauluja. 

Vierailija
12/66 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta kasvit seinillä on söpöjä. Jyskistä sellainen roikkuva kori ja siihen kasvi. Itse olen myös virkannut sellaisia roikkuvia ampeleita ja niihin kasveja

Vierailija
13/66 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhtaasta paikasta. Jos on nuhruista ja epämääräistä, ruoan tuoksuja kauppakeskuksessa, ei kannata. Ja onko orjapajatuote vai joku joka kestää päivänvaloa.

Vierailija
14/66 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintahan se yleensä on se rajoittava tekijä. Huutokaupoista voi katsoa vähän trendejä. Bukowski, Hagelstam, Helander jne.

Vierailija
15/66 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

etsystä lähinnä

Olen myös ostanut etsystä. En silti edes yritä esittää että olisi jotenkin persoonallisempia. Mm. Perus Klimtin teoksia canvaspohjalla. Siksi etsy koska sieltä on helppo löytää tarvitsemassaan koossa.

Vierailija
16/66 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee Pinterestiin. Sieltä saa aika kivoja ideoita. jos tykkäät jostain aiheesta, voit tehdä vaikka taulukollaasin. Joskus nähnyt että jollain oli iso peili seinällä ja sen ympärillä tauluja, oli kiva. Mutta tuolta pinterestistä löytyy vaikka mitä ideoita.

Vierailija
17/66 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netistä voi ostaa taiteilijoilta tauluja. 

Lisään tähän Googleen hakusanaksi Osta taidetta niin löytyy eri nettisivuja/nettigallerioita..

Vierailija
18/66 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan itseäni kiinnostavan palapelin, teen sen levyn päällä, toinen levy päälle - kääntö ja liimaus. Kehykset jostain rimasta jiirisahalla.

Vierailija
19/66 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ostanut taidenäyttelyistä, tms, koska tykkään taiteesta. Mutta jos tykkää ikean tai askon sisustustauluista, niin sitten kannattaa hankkia niitä. Itseään vartenhan ne ovat, eikä muiden mielipiteillä silloin pitäisi olla merkitystä.

Vierailija
20/66 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on omista valokuvista teetettyjä tauluja. Valokuvat otin matkalla, joka on edelleen yksi parhaista tekemistäni, ja nuo kuvat muistuttavat minua päivittäin siitä. Lisäksi ovat mielestäni onnistuneita ja kiinnostavia kuvia.

Ja ekan oman asunnon häkkivarastosta löytyneitä opetustauluja. Taulut ovat liki sata vuotta vanhoja, yhdessä on vuosiluku 1927. Esittelevät aiheita, jotka liittyvät keskeisesti yhteen opiskelemaani alaan. Ovat myös kauniita väritykseltään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä