Erotako siksi, että mies ei suostu osallistumaan päiväkotikuskauksiin?
Otsikkoon noin kirjoitettuna kuulostaa ihan tyhmältä. Mutta noin se tiivistettynä on. Lapsemme isä ei suostu viemään lasta päiväkotiin koskaan aamulla eikä koskaan iltapäivällä hakemaan sieltä. Vaan joudun yksin hoitamaan kaikki päiväkotikuskaukset. Minä kuljen töihin bussilla, mies autolla. Miehen työaika on joustavampi kuin minun, päivät välillä lyhyempiä kuin minun, välillä pidempiä. Päiväkotiin on meiltä vajaa kilsa eli se onneksi on aika lähellä. Mies sanoo syyksi kaikkia mukasyitä miten ei muka ehdi tai pysty. Mikään keskustelu aiheesta ei tuota tulosta, hän pysyy kannassaan ettei vie eikä hae koska ei voi (minun mielestä voisi jos vain viitsisi tai haluaisi). Erotako tässä pitää asian vuoksi? En jaksa enää. Kellään kokemusta vastaavasta?
Kommentit (192)
Jaahas taas uusi miesvastainen tarina.
Vierailija kirjoitti:
Miksi te naiset oikein lisäännytte tuollaisten id*oottien kanssa? Heidän geeninsä jatkavat tällein sukuaan ja ongelma siirtyy eteenpäin.
On kai tällaisissa tilanteissa varoitusmerkit olemassa, mutta niitä ei noteerata tai nainen kuvittelee, että mies muuttuu joko luonnostaan tai kiristämällä.
Onko olemassa geeni, joka aiheuttaa lapsen viemättömyyttä päiväkotiin?
Vierailija kirjoitti:
Kerro miehelle että ensi viikolla hommat muuttuu tai haet eroa.
Mies on vain tyytyväinen
Vierailija kirjoitti:
Mies ei ole valmis isäksi. Kotiin kasvamaan tuollainen.
Mieshän on jo isä. Tilausta on varmaan vaikea perua tässä vaiheessa.
Mies ei halua elää perhe-elämää. Mies haluaa elää sinkkuelämää, jota asenteensa ja tekojensa puolesta elää jo nyt.
Oletko ap jälkeenj*änyt tai jotain? Miksi suostut olemaan kynnysmatto tuollaisessa suhteessa! Tottakai eroat miehestä, mutta tietenkin sinulla on 1000 syytä, miksi et ole vielä tehnyt sitä! Vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuuppaa se lapsi sille miehelle aamulla ja juokse karkuun. Ehkä saa sen lapsen päiväkotiin ja toista tarvittaessa.
Hienoja yh-palstamammojen neuvoja. Otsikko ei ollut, Miten päästä miehestä eroon.
Jos en vallan väärin otsikkoa lukenut, siinä ero mainittiin. Lainauksessa on kuitenkin paras neuvo vaihtoehtona erolle.
Miksi aloittaja ei itse kulje autolla? Ja toiseksi, miksi hän ei vaan jätä lasta miehen hoitoon silloin ja lähde itse aikaisemmin?
Vierailija kirjoitti:
Mä en antais ukolle enää pillua
Ida varmaan saisi muualtakin. On jo osoittanut miehuutensa tekemällä lapsen ja saamalla vaimon, joten pääsee lisääntymään seuraavan naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas taas uusi miesvastainen tarina.
Ei sinusta ole mitenkään naisvastaista, että lapsen isä ei huolehdi lapsen päivähoitokuljetuksista?
Kyllä minä olisin eronnut, jos miehestäni olisi kuoriutunut tuollainen heikkolahjainen vätys. Ja sitä se on, jos kokee lapsen päiväkotikuskaamisen haastavana, kun on autokin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en antais ukolle enää pillua
Ida varmaan saisi muualtakin. On jo osoittanut miehuutensa tekemällä lapsen ja saamalla vaimon, joten pääsee lisääntymään seuraavan naisen kanssa.
Pildeä, ei Ida
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi te naiset oikein lisäännytte tuollaisten id*oottien kanssa? Heidän geeninsä jatkavat tällein sukuaan ja ongelma siirtyy eteenpäin.
On kai tällaisissa tilanteissa varoitusmerkit olemassa, mutta niitä ei noteerata tai nainen kuvittelee, että mies muuttuu joko luonnostaan tai kiristämällä.Onko olemassa geeni, joka aiheuttaa lapsen viemättömyyttä päiväkotiin?
En tiedä geenistä, mutta aika usein nainen itse sallii sen. Ei uskalleta vaatia mieheltä mitään vaan nöyrästi lähdetään kävelemään kohti päiväkotia ja bussipysäkkiä, kun mies hurauttaa autolla ohi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä olisin eronnut, jos miehestäni olisi kuoriutunut tuollainen heikkolahjainen vätys. Ja sitä se on, jos kokee lapsen päiväkotikuskaamisen haastavana, kun on autokin.
Sehän riippuu kokonaan työajoista ja muista. Jos miehellä alkavat työt 7:00 ja naisen mielestä lapsi tulee viedä 8:00:ksi, jne. Näistähän ei tämä oletettu äiti kerro, jos koko juttu edes on totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuuppaa se lapsi sille miehelle aamulla ja juokse karkuun. Ehkä saa sen lapsen päiväkotiin ja toista tarvittaessa.
Hienoja yh-palstamammojen neuvoja. Otsikko ei ollut, Miten päästä miehestä eroon.
En ole yh, mutta parempi tuollaisesta "miehestä" on päästä eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän riippuu kokonaan työajoista ja muista. Jos miehellä alkavat työt 7:00 ja naisen mielestä lapsi tulee viedä 8:00:ksi, jne. Näistähän ei tämä oletettu äiti kerro, jos koko juttu edes on totta.
No, tuskin ap:n tapauksessa. Miehellä joustavat työajat ja välillä lyhyemmät työpäivät ja, kuten ap kertoi. Lisäksi hänellä on auto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Enpä oikein tiedä miten voisi kompensoida. Kun isoin ongelma on se, että lapsi joutuu olemaan hoidossa niin pitkät päivät, kun minun työpäivät edestakaisine bussimatkoineen on niin pitkät" ap kommentoi. Eli miehen kuskaamana päiväkotiajat lyhenisivät ja lapsen etu pitäisi olla AINA etusijalla.
Vierailija kirjoitti:
Sinä teit kakaran niin vie se itse.
Samat sanat miehelle.
Onko se jännämies? Olisit ottanut tylsäturvallisen aka kilt timiehen