Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nauretaanko enää persujen rajat kiinni puheille?

Vierailija
23.11.2023 |

Vähän sama kun trumpin muurille naurettiin mutta me rakensimme myös rajalle aitaa.

Eikö ole hassua?

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nauranut. Olen koko ajan halunut rajan kokonaan kiinni venäjän puolelta.

Vierailija
2/80 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nauretaan, koska ei pelkkä puhe riitä. Pitäisi toimia kun on itse hallitusvastuussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole nauranut. Olen koko ajan halunut rajan kokonaan kiinni venäjän puolelta.

Mutta et lännen puolelta

Vierailija
4/80 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokoomuhan se rajat laitto kiinni. persut arpoo vieläkin mitä tehdään

koska ovat alempaa kastia

Vierailija
5/80 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauretaan. Nyt on estetty tavallisten ihmisten kulkeminen rajan yli, mutta lähi-idän tyypit saavat tulla kävelten rajan yli ilman mitään papereita.

Vierailija
6/80 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nauretaan, koska ei pelkkä puhe riitä. Pitäisi toimia kun on itse hallitusvastuussa.

Sdp,vasemmistoliitto ja vihreät on vastustanut kaikkein eniten rajojen sulkemista.

Vierailija
7/80 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauretaan. Nyt on estetty tavallisten ihmisten kulkeminen rajan yli, mutta lähi-idän tyypit saavat tulla kävelten rajan yli ilman mitään papereita.

Jaa mikä puolue on hoitanu paremmin asiat..? Ruotsista esim kokoajan tullu lähi idän tyyppejä suomeen ja tietyt puolueet haluaa kasvattaa kiintiöitä suomessa.

Vierailija
8/80 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajan sulkijat pelaavat Venäjän valtion johdon pussiin.

Vierailija
9/80 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rajan sulkijat pelaavat Venäjän valtion johdon pussiin.

Laitahan tähän aivopieruusi perustelut mukaan, kiitos! 

Vierailija
10/80 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demarit katkerina ulisee tappiostaan, ei muuta.

Vierailija
11/80 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sdp,vasemmistoliitto ja vihreät on vastustanut kaikkein eniten rajojen sulkemista.

Vasemmisto ehkä. Muuten oppositio on antanut täyden tuen hallituksen toimille. Ja antanut myös työrauhan. 

Vierailija
12/80 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut on kuin pikkulapsia. "Ollaanko me fiksuja, ollaanko?"

Tilanne on kuulkaas nyt toinen, kuin vielä vuosi sitten, lapsukaiset. Ja ette edelleenkään ole fiksuja.

Vierailija
13/80 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten persuille on naurettu niiden s-vakki v-jakki ym- lapsenmielisesti keksittyjen sanojen takia, joihin persu sotkeutuu vähintään toisessa kommentissaan. Samoin näiden poistovimma, kun eivät pärjää asiakeskustelussa, naurattaa joka päivä.

Asialliseen keskusteluun ilman nimittelyä pystyvä ja realiteetteihin kantansa perusteleva persu on marginaalitapaus. Siksi nämä ilmeisesti diggaavat Mestariaan, jolla päällepäin näyttää olevan asialinja. Todellinen Mestari tai riikka tai rasistit, nihilistit tai foobikot kuten heitä klassisesti kutsutaan, paljastuu sitten nettikommenteistaan.

Eivätkä nämä ihmiset siitä asennemaailmastaan miksikään muutu. Ei muutu Jussi, ei muutu Riikka, eikä ole muuttunut KD-Päivikään.

-winner-

Vierailija
14/80 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sdp on tukenut hallitusta tässä asiassa.

Vierailija
15/80 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂😂

Vierailija
16/80 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä hieman huvittaa, kun persut huutavat rajoja kiinni, mutta eivät silti saa niitä kiinni. 

Vierailija
17/80 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Uskoni.. jos sellaista on ollut.. Suomeen ja demokratiaan on mennyt. Naurettavaa tekopyhäilyä.

Sitten vielä fasismi, yhden totuuden massa josta seuraa keskustelukuolema ja muiden kontrollointi.

No, saamme mitä ansaitsemme. Se lohduttakoot.

Vierailija
18/80 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu pikku detalji että persut ja muut öyhöt vaativat pelkästään länsirajaa suljettavaksi sillopin 2015 aikoihin koska "Putin on hyvä tyyppi 😎"

Vierailija
19/80 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persujen "rajat kiinni" huutelu on vähentynyt sen jälkeen kun menivät hallitukseen. Eivät saa mitään aikaan sitten kun jotain pitäisi tehdä itse

Vierailija
20/80 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut naurattaa aina. Ovat kuin hölmöläisiä.