Nauretaanko enää persujen rajat kiinni puheille?
Vähän sama kun trumpin muurille naurettiin mutta me rakensimme myös rajalle aitaa.
Eikö ole hassua?
Kommentit (80)
No nauretaan, koska ei pelkkä puhe riitä. Pitäisi toimia kun on itse hallitusvastuussa.
Vierailija kirjoitti:
En ole nauranut. Olen koko ajan halunut rajan kokonaan kiinni venäjän puolelta.
Mutta et lännen puolelta
kokoomuhan se rajat laitto kiinni. persut arpoo vieläkin mitä tehdään
koska ovat alempaa kastia
Nauretaan. Nyt on estetty tavallisten ihmisten kulkeminen rajan yli, mutta lähi-idän tyypit saavat tulla kävelten rajan yli ilman mitään papereita.
Vierailija kirjoitti:
No nauretaan, koska ei pelkkä puhe riitä. Pitäisi toimia kun on itse hallitusvastuussa.
Sdp,vasemmistoliitto ja vihreät on vastustanut kaikkein eniten rajojen sulkemista.
Vierailija kirjoitti:
Nauretaan. Nyt on estetty tavallisten ihmisten kulkeminen rajan yli, mutta lähi-idän tyypit saavat tulla kävelten rajan yli ilman mitään papereita.
Jaa mikä puolue on hoitanu paremmin asiat..? Ruotsista esim kokoajan tullu lähi idän tyyppejä suomeen ja tietyt puolueet haluaa kasvattaa kiintiöitä suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Rajan sulkijat pelaavat Venäjän valtion johdon pussiin.
Laitahan tähän aivopieruusi perustelut mukaan, kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sdp,vasemmistoliitto ja vihreät on vastustanut kaikkein eniten rajojen sulkemista.
Vasemmisto ehkä. Muuten oppositio on antanut täyden tuen hallituksen toimille. Ja antanut myös työrauhan.
Persut on kuin pikkulapsia. "Ollaanko me fiksuja, ollaanko?"
Tilanne on kuulkaas nyt toinen, kuin vielä vuosi sitten, lapsukaiset. Ja ette edelleenkään ole fiksuja.
Eniten persuille on naurettu niiden s-vakki v-jakki ym- lapsenmielisesti keksittyjen sanojen takia, joihin persu sotkeutuu vähintään toisessa kommentissaan. Samoin näiden poistovimma, kun eivät pärjää asiakeskustelussa, naurattaa joka päivä.
Asialliseen keskusteluun ilman nimittelyä pystyvä ja realiteetteihin kantansa perusteleva persu on marginaalitapaus. Siksi nämä ilmeisesti diggaavat Mestariaan, jolla päällepäin näyttää olevan asialinja. Todellinen Mestari tai riikka tai rasistit, nihilistit tai foobikot kuten heitä klassisesti kutsutaan, paljastuu sitten nettikommenteistaan.
Eivätkä nämä ihmiset siitä asennemaailmastaan miksikään muutu. Ei muutu Jussi, ei muutu Riikka, eikä ole muuttunut KD-Päivikään.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sdp on tukenut hallitusta tässä asiassa.
Kieltämättä hieman huvittaa, kun persut huutavat rajoja kiinni, mutta eivät silti saa niitä kiinni.
Joo. Uskoni.. jos sellaista on ollut.. Suomeen ja demokratiaan on mennyt. Naurettavaa tekopyhäilyä.
Sitten vielä fasismi, yhden totuuden massa josta seuraa keskustelukuolema ja muiden kontrollointi.
No, saamme mitä ansaitsemme. Se lohduttakoot.
Hassu pikku detalji että persut ja muut öyhöt vaativat pelkästään länsirajaa suljettavaksi sillopin 2015 aikoihin koska "Putin on hyvä tyyppi 😎"
Persujen "rajat kiinni" huutelu on vähentynyt sen jälkeen kun menivät hallitukseen. Eivät saa mitään aikaan sitten kun jotain pitäisi tehdä itse
En ole nauranut. Olen koko ajan halunut rajan kokonaan kiinni venäjän puolelta.