Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moni nainen torjuu hyvän miehen, koska "se jokin puuttui"

Vierailija
30.12.2024 |

Mutta mikä tämä jokin on? 

Kommentit (307)

Vierailija
201/307 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noinhan se on. Olen lopettanut tapailun lyhyeen, kun on tuntunut, ettei olisi kiva koskettaa miestä, suudelmista ja muusta läheisemmästä puhumattakaan. Olen useasti pyristellyt irti, kun mies on halunnut antaa pusun esim. tapaamisen päätteeksi. En usko, että läheisyydestä olisi tullut helpompaa tutustumisen myötä, vaan seksistä olisi tullut hankala velvoite. 

miksi alat tapailemaan miehiä joita et halua?

Vierailija
202/307 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa varmaan odottaa jotain romanttisessa kirjallisuudessa kuvattua vau-tunnetta. Onhan se mukava, kun mahan pohjassa kutittaa jne. Sellaista sähköä ilmassa jne. Mutta kokemuksen perusteella voin todeta, että se on kovin ohimenevää. Ne on niitä yhden illan pikapanoja. Elämänkumppani valikoituu vähän eri tavoin. 

Se mahanpohjan kouraisu on red flag. Sellaista ei kuulu tulla, mutta jotkut sitä silti kaipaavat. Siksi jotkut haksahtavat jännämiehiin.

Kyllä minulla oli meidän suhteen alkuaikoina tuota mahanpohjan kouraisua tai perhosia vatsassa, kun ajattelinkin sitä miestä. Eihän se tunne liity mitenkään onko mies jännä vai ei. Sitä en tiedä onko mieheni sellainen, kuinkin me ollaan oltu yhdessä 40 vuotta. Muistan edelleen, miltä se tunne tuntui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/307 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset torjuu miehen jos mies ei ole:

-Riittävän pitkä

-Riittävän komea

-Riittävän koulutettu

-Riittävän hyvätuloinen

Miehen tason määrittelee nuo asiat, ei miehen luonne merkkaa todellisuudessa naisille p*skan vertaa vaan se on miehen ulkonäkö ja status mikä naisia kiehtoo. 

Nuoruuden pari eniten väristyksiä aiheuttanutta poikaa/ nuorta miestä olivat molemmat minua lyhyempiä. Opinnot kesken. Kivan näköisiä, mutta tutustumishetkellä en kiinnittänyt mitään huomiota mihinkään asiaan heidän ulkonäössään. 

On myös jäänyt mieleen, että kummastakin ensivaikutelma oli suunnilleen "siinä on aivan helvetin ärsyttävä idiootti".

Vierailija
204/307 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelutaito ja tilannetaju. Ne ainakin itselläni on olleet monta kertaa syynä. Mies ehkä tietää ammattiinsa liittyvistä asioista, mutta siihen se monta kertaa tuntuu jäävän. Kun aletaan keskustella jostain syvällisemmästä, niin ihan hölmöjä ja ajattelemattomia mielipiteitä. Tilannetaju on toinen, että naureskellaan ns. väärille asioille ja ei ymmärretä sitä tilannetta.

Vierailija
205/307 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noinhan se on. Olen lopettanut tapailun lyhyeen, kun on tuntunut, ettei olisi kiva koskettaa miestä, suudelmista ja muusta läheisemmästä puhumattakaan. Olen useasti pyristellyt irti, kun mies on halunnut antaa pusun esim. tapaamisen päätteeksi. En usko, että läheisyydestä olisi tullut helpompaa tutustumisen myötä, vaan seksistä olisi tullut hankala velvoite. 

Eikös täällä ole sanottu, että pitää antaa mahdollisuus vaikkei alussa toinen tunnukaan hyvälle?

Vierailija
206/307 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Digi- ja väestötietoviraston sukunimihaku "Jännä" ei tuottanut yhtään tulosta. Siinä olisi jollekin miehelle erinomainen mahdollisuus! Miettikää nyt kuinka haluttu esim. Kalevi Jännä olisi parisuhdemarkkinoilla. Tai... Ernesti Jännä. 

En ole nauranut pitkään aikaan, mutta nyt nauroin. Hauska keksintö.

Vierailija
207/307 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raha yleensä korvaa "sen jonkin". En sen tarkemmin tiedä mitä se on.

Ei korvaa mitenkään yleisesti ottaen. On paljon hyvätuloisia joilla ei käy flaksi. Mutta sitten on sellaisia joilla se raha tuo esiin ihmisen hyvät puolet; itseluottamuksen, rennon mielialan, elämästä nauttimisen ylipäätään,,, sellainen viehättää kyllä.

lol, sen myöntämistä, että raha ja materia painaa valinnassa yritetään kiertää milloin milläkin.

Tänään se on: "raha tuo esiin ihmisen hyvät puolet - mutta raha itsessään ei toki merkkaa mitään"

huomenna: "biologiaa, lasten tulevaisuuden turvaamista, alitajuista, ei sille voi mitään"

ylihuomenna: "kyllähän se menestys ja raha kertoo ihmisestä ja emme olisi samalla aaltopituudella, jos titteli ei olisi X ja tulot Y"

Vähän kuin joillek

Niin no joillekkin sitten persaukisuus tekee sen, että tulevat ilkeiksi ja katkeriksi. Se vähentää naisten kiinnostusta todella paljon. Eihän sinulle ole käynyt näin?

Vierailija
208/307 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Riittävän pitkä

-Riittävän komea

-Riittävän koulutettu

-Riittävän hyvätuloinen

Miehen tason määrittelee nuo asiat, ei miehen luonne merkkaa todellisuudessa naisille p*skan vertaa vaan se on miehen ulkonäkö ja status mikä naisia kiehtoo. 

"siinä on aivan helvetin ärsyttävä idiootti".

Eli olivat niitä äänekkäitä tyyppejä jotka saavat valtaosan huomiosta anyways. Oliko tässä jotain uutta? 

Vierailija
209/307 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niin no joillekkin sitten persaukisuus tekee sen, että tulevat ilkeiksi ja katkeriksi. Se vähentää naisten kiinnostusta todella paljon. Eihän sinulle ole käynyt näin?"

Itseasiassa aika kaukana siitä. Ihan palstaa lukemalla todettuja asioita nuo eivätkä liity mitenkään oikeaan elämään omalla kohdallani. Ei nyt tuo sinun copium oikein toiminut, sori.  

Vierailija
210/307 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuttuu iso kalu.

Vierailija
211/307 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan nettitreffeillä. Mutta se jos pyrkii heti suorasukaisesti iholle on muutenkin tehokas tapa saada toinen vetäytymään. 

Vierailija
212/307 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkö se menee, et otan toisen vain, koska se on ns. hyvä mies?

Ei minuakaan kaikki miehet ole ottaneet, vaikka olenkin loistonainen.

Kaikki ei vain voi elää loppuelämäänsä kaikkien kanssa, ei vaikka paperilla toinen oliskin ihan itselle täydellinen.

Vierailija
213/307 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. siksi et haluaa antaa sille hyvälle miehelle mahdollisuuden, ja koittaa katsoa, heräsikö niitä vetovoiman tunteita kunhan tutustutaan?

eri

Vierailija
214/307 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Riittävän pitkä

-Riittävän komea

-Riittävän koulutettu

-Riittävän hyvätuloinen

"siinä on aivan helvetin ärsyttävä idiootti".

Eli olivat niitä äänekkäitä tyyppejä jotka saavat valtaosan huomiosta anyways. Oliko tässä jotain uutta? 

Yksin nurkassa hiljaa murjottava ja otsatukan alta salaa vilkuileva tyyppi on harvoin ärsyttävä, kun eihän häntä edes huomaa. Eihän miehetkään huomaa samanlaisia naisia, ainoastaan ne näkyvät ja kuuluvat.

Vierailija
215/307 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tunteet vaihtelee kaikilla ihmisillä. En ole itse kohdannut sellaista, joka olisi joka päivä jatkuvasti iloinen. Täällä keskusteluissa myös monesti sekoitetaan rakkaus tunteisiin. Rakkaus ei ole tunne, vaan päätös. Alttarillakin kysytään tahdotko rakastaa eikä tunnetko. Ihastuminen taas on tunne, joka monesti esiintyy parisuhteen alussa. Se tosin yleensä laimenee tai katoaa viimeistään parin vuoden kuluttua, mutta sen voi toki saada takaisin tekemällä työtä suhteen eteen. Vaikeimmat hetkeet suhteessa ovatkin juuri niitä, kun tunteita ei enää ole ja samaan aikaan tulee vaikka muuta haasteita, kuten työpaikan menetys. Silloin pitää vain päättää, pitääkö alttarilla antamastaan lupauksesta kiinni vai "

Varmaan pitkä suhde vaatii päätöksen olla siinä. 

Ihastuminen ja rakastuminen ovat kyllä eri asioita. Ja rakastaminen taas eri. 

Itse rakastan vieläkin naista jota en ole nähnyt vuosiin ja oka ghostasi minut ja teki lapsen toisen miehen kanssa. Voisinpa päättää lopettavani rakastamasta.

Vierailija
216/307 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pankkitilin ja sijoitussalkun saldo ei ehkä riittävä?

Tämä on kyllä ihan todellinen ilmiö. Pari kertaa on treffeillä tunnelma muuttunut nanosekunnissa, kun tuloni/varallisuuteni on tullut puheeksi. Nainen on valahtanut innostuneen ihastuneesta aivan kalpeaksi ja lähestulkoon masentuneeksi, kun on käynyt ilmi ettei lähitulevaisuudessa matkustella tai käydä edes viikoittain ravintolassa syömässä. Olen kyllä pyrkinyt etsimään kumppania omasta tuloluokastani enkä ole antanut harhaanjohtavaa kuvaa vauraudestani. Elän ihan normaalia elämää nytkin, vaikka matkusteluun pystynkin panostamaan enemmän vasta muutaman vuoden päästä mm. lasten ja asuntovelan takia. Nyt säästän ja sijoitan tulevaisuutta varten.

Kyse ei ole rahasta vaan niistä sinun lapsista. Ne naisten haaveilemat parisuhdelomat olisi sinun seurassa lapsiperhelomia uima-altaan reunalla kykkien ja ravintolaillalliset noutomäkkiruokaa syöden. Ei ihme, että innostus loppuu.

Vierailija
217/307 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös täällä ole sanottu, että pitää antaa mahdollisuus vaikkei alussa toinen tunnukaan hyvälle?

Ensimmäisellä tapaamisella ei voi olla varma asioista. Olen nainen ja eräs ystävättäreni vaikutti tympeältä ja ääliöltä, kun tapasin hänet ensimmäisen kerran.  Kävi niin, että kohtasimme taas jossain ja sillä kertaa sain erilaisen käsityksen hänestä. Meistä tuli hyvät ystävät.  Myöhemmin on asuttu niin kaukana toisistamme, ettei tavattu kovin usein. Pidettiin yhteyttä kirjeitse ja nykyään  netissä. Kun viimeksi nähtiin, tuntui kuin oltaisiin viimeksi tavattu edellisenä päivänä. Varmaan samanlainen virhearvio ensitapaamisella voi tapahtua miehen ja naisen välillä. Eli antaisin uudelle henkilölle ainakin toisen mahdollisuuden ennen diskaamista.

Vierailija
218/307 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemia. 

Vierailija
219/307 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin kai yleensä on kyse siitä, että ei kolahda kunnolla, eli kemiat ei kohtaa oikealla tavalla. Tunteethan ei tule väkisin, eikä suhteesta tule pysyvää, tai ainakaan onnellista, jos se todellinen tunne puuttuu.

Mietin vaan, että mitä käy siinä kohtaa, kun tunteet laimenee? Päättyykö suhde vaan sitten? En ole ainakaan kuullut, että kenellekään olisi 50 vuotta putkeen ollut perhosia vatsan pohjassa jonkun toisen takia. Itsellä myös vaihtelee tunteet melko paljon jopa viikon aikana, joten aika vaikea olisi saada mitään suhdetta kestäväksi jos perustaisin sen vain tunteisiini.

Kuten eräs iso kristillinen kirkkokunta opettaa, avioliittoon täytyy sitoutua. Avioliittoon mennessä molemmilla pitää olla ajatus, että avioliiton eteen tehdään töitä ja sen on tarkoitus kestää. Se ei onnistu kaikilta, mutta siihen voi tähdätä.

Vierailija
220/307 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuun on koko aikauisikäni ihastuneet naiset joiden kanssa minulla ei ole mitään yhteistä. Naiset joiden kanssa ei todellakaan olla samalla taajuudella ja naiset joista en ollut vähääkään kiinnostunut. Sitten jos itsellä on olo, että minulla ja kyseisellä naisella osuu huumorintaju yhteen, ymmärrämme toisiamme ja kaikki sujuu, niin naisen mielestä kipinä puuttuu.

Miksi tälle naiset peukuttaa? Naisten mukaanhan juuri aallonpituus ja yhteiset on tärkeintä 😅 Voi viddu naiset on niin sekaisin etteivät tiedä mitä haluavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän