Moni nainen torjuu hyvän miehen, koska "se jokin puuttui"
Kommentit (307)
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä pitäisi mennä yhteen miehen kanssa, joka ei kiinnosta riittävästi?
Kai ap elää edelleen jossain victoriaanisella ajalla, jolloin naisen elämän tarkoitus oli löytää mies.
Vierailija kirjoitti:
Sehän on vain hyvä.
Ymmärtäkääs nyt, mitä useampi nainen on ilman miestä, sen onnellisempia miehet ovat.
Ai miten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen torjuu hyvän miehen, koska mies luulee että nainen on velkaa hänelle. Se on molempien asia huomata että ovatko he sopivat toisilleen ja löytyykö motivaatio jakaa elämää mutta jos mies luulee että nainen on jotain velkaa alusta saakka koska hän on "hyvä" ollakseen vaihtoehtona ei hän silloin ole enään tarpeeksi hyvä. Se on merkki siitä että mies näkee suhteen pelinä jossa voitetaan tai hävitään.
Nainen taas haluaa suhteen, jossa voitetaan joko elintasoa, VIP- juttuja, tunnettuja tuttavia tai lisätä omaa tunnettavuutta.
Ei näin. Nainen haluaa suhteen, jossa hänellä on hyvä olla. Nainen haluaa suhteen, jossa ei tarvitse pelätä kumppanin loukkaavaa puhetta, vähättelyä, väkivaltaa tai iljettäviä vaatimuksia sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Olen torjunut miehiä, jotka ovat ihan hyviä paperilla.
Mutta jos koen, että keskustelu ei suju, on pinnallista, kaikki kemia ja vetovoima puuttuu ja kuvitelma siitä, että toinen koskettaisi, saa tuntemaan lähes pahoinvointia, ei juttua ole syytä jatkaa.
Muistan yhden treffikumppanin, joka oli ilmeisesti opiskellut ns. naisen syvimmät toiveet ja tarpeet Sinkkuelämää-sarjasta. Ja kaikki naiset olivat sitten samaa settiä, rakastavat kenkiä jne. Voisin kuvitella, että hän ajatteli minun olevan pinnallinen pska, kun hänet torppasin. Tosiasiassa hänen omat möläytyksensä ja kommentit tyyliin: En minä halua työnkuvani sinun pieniä aivoja rasittaa olivat täydellinen turn off. Varallisuuteen ei edes päästy, vaikka mies kovasti yritti omaa palkkaansa nostaa keskusteluun. Ohitin puheenaiheen joka kerta.
Mulle tapahtui tuo "en halua pieniä aivojasi rasittaa työnkuvallani" naapurin kanssa nyt viisikymppisenä. Hoh hoijaa. Luultavasti olen häntä älykkäämpi.
Mielestäni kaikista naisista puuttu se "jokin". En tiedä, mikä se on.
Nimim. Onnellinen mies yksin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen torjuu hyvän miehen, koska mies luulee että nainen on velkaa hänelle. Se on molempien asia huomata että ovatko he sopivat toisilleen ja löytyykö motivaatio jakaa elämää mutta jos mies luulee että nainen on jotain velkaa alusta saakka koska hän on "hyvä" ollakseen vaihtoehtona ei hän silloin ole enään tarpeeksi hyvä. Se on merkki siitä että mies näkee suhteen pelinä jossa voitetaan tai hävitään.
Nainen taas haluaa suhteen, jossa voitetaan joko elintasoa, VIP- juttuja, tunnettuja tuttavia tai lisätä omaa tunnettavuutta.
Ei näin. Nainen haluaa suhteen, jossa hänellä on hyvä olla. Nainen haluaa suhteen, jossa ei tarvitse pelätä kumppanin loukkaavaa puhetta, vähättelyä, väkivaltaa tai iljettäviä vaatimuksia sängyssä.
Nämä. Minulla ei ole ikinä ollut niin paljon seksikumppaneita elämäni aikana kuin minulla oli avioliitossa, koska mies painosti minut seksiin muiden kanssa ja käyttti minua naisten saamiseen. Vaikka meille tullut nainen olisi kysynyt olenko vapaaehtoisesti siinä niin en olisi voinut puhua totta, koska sitten olisi kestettävä miehen raivo ja seuraukset.
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on meitä naisiakin kohtaan. Ei auta mitkään kunnollisuudet, uskollisuudet, kilttiydet yms kyllä se mies valkkaa sen nätin bitchin.
Miehet on aina sanoneet että ulkonäkö on tärkeintä. Naiset aina valehtelevat.
Vierailija kirjoitti:
Omalla kohdallani erittäin tärkeää on äly. Jos mies on vaikka miten komea ja raamikas ja ns. "kiltti" ja rahaakin löytyy, niin älyn puute on ei ja stop.
Olen seurustellut jonkin aikaa erittäin komean miehen kanssa mutta älyn puute oli se joka teki suhteen mahdottomaksi. Tai ainakin hän oli jälkeenjäänyt henkisessä kehityksessä, lapsen omainen. En olisi jaksanut elämässäni miestä joka oli kuin Adonis mutta mieletään kuin noin 10-vuotias. Sen ikäisen kiinnostuksen kohteet ja puheet. Olisi kai pitänyt siinä vaiheessa hälytyskellot soida kun sain tietää että asuu isänsä kanssa.
Joten se ulkokuori ei todellakaan ole mikään määräävä tekijä kun sisältä ei löydy mitään.
Pahoittelen, että "lapsen omainen" nauratti alkutekstisi jälkeen. Oletan, että tarkoitit lapsenomainen älyvuodatuksessasi, jota en mitenkään epäile?
N
Vierailija kirjoitti:
Osa varmaan odottaa jotain romanttisessa kirjallisuudessa kuvattua vau-tunnetta. Onhan se mukava, kun mahan pohjassa kutittaa jne. Sellaista sähköä ilmassa jne. Mutta kokemuksen perusteella voin todeta, että se on kovin ohimenevää. Ne on niitä yhden illan pikapanoja. Elämänkumppani valikoituu vähän eri tavoin.
Se mahanpohjan kouraisu on red flag. Sellaista ei kuulu tulla, mutta jotkut sitä silti kaipaavat. Siksi jotkut haksahtavat jännämiehiin.
Vierailija kirjoitti:
"Tiedän monia ihmisiä, jotka SANOVAT että kumppanin ulkonäkö ei ole heille tärkeä. Pointti onkin siinä, että iso osa noista ihmisistä valehtelee."
He vain ovat ihmisiä joille iso osa ihmisistä on riittävän hyvän näköisiä että heidän kanssaan voi olla jos muuten natsaa hyvin. He siis eivät ole ulkonäön suhteen kovin valikoivia mutta kyllä jokaisella aina jotkut ulkonäölliset kriteerit on.
Eli he valehtelevat kuten tuo jolle vastaista kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näin. Nainen haluaa suhteen, jossa hänellä on hyvä olla. Nainen haluaa suhteen, jossa ei tarvitse pelätä kumppanin loukkaavaa puhetta, vähättelyä, väkivaltaa tai iljettäviä vaatimuksia
Nämä. Minulla ei ole ikinä ollut niin paljon seksikumppaneita elämäni aikana kuin minulla oli avioliitossa, koska mies painosti minut seksiin muiden kanssa ja käyttti minua naisten saamiseen. Vaikka meille tullut nainen olisi kysynyt olenko vapaaehtoisesti siinä niin en olisi voinut puhua totta, koska sitten olisi kestettävä miehen raivo ja seuraukset.
Miten pääsit pois? Toivottavasti olet nyt oppinut, ettet enää anna painostaa seksiin kenenkään kanssa eikä sille kumppanillekaan ole pakko antaa.
Olisiko kemia?
Sanotko sä tässä aloituksessa siis, että sinä haluat kädenlämpöisen suhteen jossa et edes välitä kumppanistasi vain jotta sinulla olisi suhde?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on meitä naisiakin kohtaan. Ei auta mitkään kunnollisuudet, uskollisuudet, kilttiydet yms kyllä se mies valkkaa sen nätin bitchin.
Miehet on aina sanoneet että ulkonäkö on tärkeintä. Naiset aina valehtelevat.
Miehet harvemmin pystyy sen tasoiseen itsereflektioon, että tietäisivät miksi joku sytyttää. Ei miehetkään lämpene kaikille hyvännäköisille naisille mitenkään syvästi, vaikka varmaan seksiä voisikin harrastaa. Seksikin on kuitenkin melko erilaista silloin kun on oikeasti rakastunut henkilöön jonka kanssa sitä harrastaa.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko kemia?
Sanotko sä tässä aloituksessa siis, että sinä haluat kädenlämpöisen suhteen jossa et edes välitä kumppanistasi vain jotta sinulla olisi suhde?
Tämähän se. Ja sitten ihmettelyä perään, että miksi muut ei halua tätä. Naisille varsinkin tosi hyvä diili; kädenlämpöinen suhde ja kaikki se työ mitä miehen ylläpidosta tulee lisääntyneinä kotitöinä.
Vierailija kirjoitti:
Minuun on koko aikauisikäni ihastuneet naiset joiden kanssa minulla ei ole mitään yhteistä. Naiset joiden kanssa ei todellakaan olla samalla taajuudella ja naiset joista en ollut vähääkään kiinnostunut. Sitten jos itsellä on olo, että minulla ja kyseisellä naisella osuu huumorintaju yhteen, ymmärrämme toisiamme ja kaikki sujuu, niin naisen mielestä kipinä puuttuu.
Eli olet noiden sinuun ihastuneiden "vääränlaisten" naisten kengissä. Ehkä he ajattelevat samalla tavalla, että ymmärrätte toisianne ja huumorintajut käy yhteen, mutta sinä olet sitä mieltä, että ihastuja on vääränlainen.
Vierailija kirjoitti:
Keskustelutaito.
Ja miellyttävä ääni. Olin jossain vaiheessa työssä, jossa piti vastata puheluihin. Joillakin miehillä oli niin ruma ääni, että pelkkä ääni herätti inhoa. Kukaan ei voi omalle äänelleen mitään, mutta oli siis kamalaa kuunnella heitä. Huomasin silloin, että miehen ääni on todella tärkeä puoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei jaksa kiinnostua, jos mies on liian ennakoitava. Jännämies kiinnostaa, koska koskaan ei voi olla varma mitä tänään tapahtuu.
Omilla vanhemmilla kävi niin, että äitini rakastui jännämieheen, joka on isäni. Hän on hyvin ailahteleva käytökseltään ja kiihtyy nollasta sataan hetkessä. Ulkonäöllisesti ollut ihan komea varsinkin nuorempana. Suhde kuitenkin päättyi aika karusti, kun isäni aloitti salasuhteen toisen naisen kanssa. Tästä on jo yli kymmenen vuotta, mutta tuntuu, että äiti ei ole vieläkään toipunut siitä. Välillä kannattaa miettiä, että onko se jännittävä ihminen sittenkään kaikista paras.
Äitisi ei ole toipunut kymmeneen vuoteen, huh. Olenkin tänne usein kirjoittanut että naiset ovat säälittäviä reppanoita. Tuo todistaa taas sen.
Vierailija kirjoitti:
Tästä on havaintoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raha yleensä korvaa "sen jonkin". En sen tarkemmin tiedä mitä se on.
Ei korvaa mitenkään yleisesti ottaen. On paljon hyvätuloisia joilla ei käy flaksi. Mutta sitten on sellaisia joilla se raha tuo esiin ihmisen hyvät puolet; itseluottamuksen, rennon mielialan, elämästä nauttimisen ylipäätään,,, sellainen viehättää kyllä.
lol, sen myöntämistä, että raha ja materia painaa valinnassa yritetään kiertää milloin milläkin.
Tänään se on: "raha tuo esiin ihmisen hyvät puolet - mutta raha itsessään ei toki merkkaa mitään"
huomenna: "biologiaa, lasten tulevaisuuden turvaamista, alitajuista, ei sille voi mitään"
ylihuomenna: "kyllähän se menestys ja raha kertoo ihmisestä ja emme olisi samalla aaltopituudella, jos titteli ei olisi X ja tulot Y"
Vähän kuin joillekin sen myöntäminen, että haluavat hyvännäköisen kumppanin, on mahdotonta. Milloin sanotaan että pitää miellyttää silmää tai olla "kivannäköinen", jotka tietysti ovat täysin eri asia ja täten puhdistavat pinnallisuudesta.
Ei korvaa mitenkään yleisesti ottaen. On paljon hyvätuloisia joilla ei käy flaksi. Mutta sitten on sellaisia joilla se raha tuo esiin ihmisen hyvät puolet; itseluottamuksen, rennon mielialan, elämästä nauttimisen ylipäätään,,, sellainen viehättää kyllä.