Yliarvioitko tasosi?
Kommentit (161)
Vierailija kirjoitti:
Näkyy peräkammarin köriläät palautuneen mamman hoivista joulun vietosta, tinderissä ei vieläkään yhtään matchiä lokakuisen Mirjamin jälkeen joka ghostasi kun kysyit, että irtooko. Vähän punssia siinä sitten kotosalla ja vauvalle kertomaan että naiset yliarvioi oman tasonsa.
Äijät, tää ininä ei auta teitä yhtään! Ihan tosi moni ihan tavallinen mies löytää kumppanin niistä sovelluksista, teillä on surkeat kuvat ja mielenkiinnoton bio. Tosi moni nainen haluaa ihan tavallisen hauskan, mukavan työssäkäyvän miehen. Mahaakin saa olla, mutta jos ihmisellä ei ole kotisohvan lisäksi mitään elämää, ei teillä ole oikein mitään annettavaa.
Ja se kiltteys, monista teistä paistaa tosi ikävä asenne naisia kohtaan, näette meidät jonain pilluautomaatteina joihin teillä on joku synnynnäinen oikeus. Sori ne ajat meni jo, naiset ei tarvitse miestä elättäjäkseen eikä ketään kiinnosta ruveta äidiksi sosiaalisesti lahjattomalle
Palstajankkaajamiehet, lukekaa tämä viesti ja sisäistäkää mitä siinä on.
En yliarvioi. Olen ehkä 5,5, mutta päätynyt aina näennäisesti paljon parempitasoisten kanssa yhteen, sellaisten joilla ollut huono itsetunto ja ns. tyytyneet muhun.
Olen mieluummin yksin ja rauhassa saankin olla, koska toi 5,5. 😐
Välillä joo, näen itseni yhtä kauniina kun 30 kiloa sitten xD muilta osin en kai... Päin vastoin :D
Pikemminkin aliarvioin. Tai tiedostan toki, että tasoni paperilla olisi parempi kuin naiset joita lähestyn, mutta sillä paperilla ei näy surkea itsetuntoni. Tunnen itseni samantasoiseksi näiden kanssa jotka ovat paperilla vähän joka osa-alueella selvästikin "alempaa kastia".
Eli ehkä en sittenkään aliarvioi tasoani, vaan tiedän sen olevan yhtä matala kuin itsetuntoni.
Luulin, että kysymys liittyi siihen että luulee tekevänsä hommat paremmin kuin on tehnyt.
Itekään en ajattele tasoina. Kaikki on tasa-arvoisia. Kyse on henkilö kemioista. Kenen kanssa natsaa ja mätsää.
Vierailija kirjoitti:
Itekään en ajattele tasoina. Kaikki on tasa-arvoisia. Kyse on henkilö kemioista. Kenen kanssa natsaa ja mätsää.
Voisiko sinulla natsata pultsarin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen ettei kemiaa olisi kun itelle tämä hygienia aika tärkeä juttu. Mutta raitistuessaan voi nekin olla ihan kunnon väkeä.
LouLou kirjoitti:
Mä en oikein tiedä... Mä kyllä olen usein onnistunut deittailemaan tasokkaita miehiä, mutta aina alkutekijöissään heille tulee sellainen fiilis, ettei kannata jatkaa tapailua, kun romanttisia tunteita ei ole syntynyt. Toisaalta, olen saanut myös pakkeja tavismiehiltä ihan jo ensitreffien jälkeen, joten voidaan sanoa, että kyllä miehetkin yliarvioivat oman tasonsa
No eihän siinä tasoista ole kyse, jos joku ei vaan sytytä. Sinä olet ainoa joka on ajatellut tasoja deittaillessasi.
Vierailija kirjoitti:
Näin se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri kuin lainaamasi, mutta ihan yhtä vähän natsaa pultsarin kanssa, kuin lentäjäpankkiirilääkärin, joka vapaa-ajallaan vetää kaksin käsin viinaa. Pultsarin "sosiaalinen status" ei ole se missä mättää, vaan se päihteidenkäyttö.
LouLou kirjoitti:
Mä en oikein tiedä... Mä kyllä olen usein onnistunut deittailemaan tasokkaita miehiä, mutta aina alkutekijöissään heille tulee sellainen fiilis, ettei kannata jatkaa tapailua, kun romanttisia tunteita ei ole syntynyt. Toisaalta, olen saanut myös pakkeja tavismiehiltä ihan jo ensitreffien jälkeen, joten voidaan sanoa, että kyllä miehetkin yliarvioivat oman tasonsa
?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä tason? En kulje millään markkinoilla.
Parisuhdemarkkinoilla naiset tuppaa yliarvioimaan tason.
Minkä vtun tason? Oletko joku vjakki?
En. Sen kyllä tiedän, että monella ei ole minuun varaa. Olkoon niin
AP varmaan uskoo myös joulupukkiin ja Gandalfiin. Kasva aikuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
En yliarvioi. Olen ehkä 5,5, mutta päätynyt aina näennäisesti paljon parempitasoisten kanssa yhteen, sellaisten joilla ollut huono itsetunto ja ns. tyytyneet muhun.
Olen mieluummin yksin ja rauhassa saankin olla, koska toi 5,5. 😐
Sitä ei lasketa, ketä kokeilee. Eli jos suhteet ovat päättyneet, taso ei ole kohdannut
Saatat olla oikeasti kiltti, sillä se on niin harvinaista herkkua, että sen vuoksi ottaa jonkin verran takkiin statuksessa ja ulkonäössäkin
Taso? Nyt on todella sakeaa settiä. Lääkkeet, ap, lääkkeet.
En pysty saamaan niitä joista olen oikeasti kiinnostunut, joten kyllä, yliarvioin oman tasoni.
Näkyy peräkammarin köriläät palautuneen mamman hoivista joulun vietosta, tinderissä ei vieläkään yhtään matchiä lokakuisen Mirjamin jälkeen joka ghostasi kun kysyit, että irtooko. Vähän punssia siinä sitten kotosalla ja vauvalle kertomaan että naiset yliarvioi oman tasonsa.
Äijät, tää ininä ei auta teitä yhtään! Ihan tosi moni ihan tavallinen mies löytää kumppanin niistä sovelluksista, teillä on surkeat kuvat ja mielenkiinnoton bio. Tosi moni nainen haluaa ihan tavallisen hauskan, mukavan työssäkäyvän miehen. Mahaakin saa olla, mutta jos ihmisellä ei ole kotisohvan lisäksi mitään elämää, ei teillä ole oikein mitään annettavaa.
Ja se kiltteys, monista teistä paistaa tosi ikävä asenne naisia kohtaan, näette meidät jonain pilluautomaatteina joihin teillä on joku synnynnäinen oikeus. Sori ne ajat meni jo, naiset ei tarvitse miestä elättäjäkseen eikä ketään kiinnosta ruveta äidiksi sosiaalisesti lahjattomalle mammanpojalle. Nähkää ystäviä, alkakaa harrastaa, lukekaa kirjoja, mut lopettakaa tämä tasovinkuna jossain vauvapalstalla.