Yliarvioitko tasosi?
Kommentit (161)
Minkä tason? En kulje millään markkinoilla.
Minulla on ihana mies, parhaat lapset, lainat on maksettu ja elämä on mukavaa. Hyvää tasohyppelyä sinulle!
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ihana mies, parhaat lapset, lainat on maksettu ja elämä on mukavaa. Hyvää tasohyppelyä sinulle!
Taisit etsiä tasokkaan miehen ja nyt ilkut ujoille kiltti miehille psrisuhdekuplasta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Minkä tason? En kulje millään markkinoilla.
Parisuhdemarkkinoilla naiset tuppaa yliarvioimaan tason.
Minä luulin ottaneeni tasokkaan miehen kun oli miehellä hyvä yliopistokoulutus. Paskan otin, alkoholiongelmainen ja laiska on.
Kyllä sen huomasi jo ala-aateella, että jotkut arvioivat tasonsa perusteettomasti ylös. Totuus paljastui luokkakuvasta joka oli täynnä rumia lapsia.
Ei ole tasoja. Mä elän normaalia elämää.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen huomasi jo ala-aateella, että jotkut arvioivat tasonsa perusteettomasti ylös. Totuus paljastui luokkakuvasta joka oli täynnä rumia lapsia.
Kerro olevasi jumissa ala-asteaikaisiin traumoihisi kertomatta olevasi jumissa ala-asteaikaisiin traumoihisi 😂 katseletko usein vanhoja luokkakuvia?
Vierailija kirjoitti:
Minä luulin ottaneeni tasokkaan miehen kun oli miehellä hyvä yliopistokoulutus. Paskan otin, alkoholiongelmainen ja laiska on.
Olisit ottanut kilttiksen. Jännä mies laiskottelee js ryyppää.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tasoja. Mä elän normaalia elämää.
Ei kiinnosta jotain tasoja pohtia. Oon löytänyt puolison ja saanut perheen, mitä vatun väliä jollain tasoilla.
Taisin yliarvioida. Siihen tuli ruma klohmu kun nuijin pihviä sen päällä, vaikka uskoin ettei hyvä kivitaso hajoa sellaisesta.
Ennemminkin sanoisin, että aliarvioin. Jos nyt jotain tasoja kuvitellaan.
Yliarvioin varmaan mutta tällä mennään. Uliuli.
Vierailija kirjoitti:
Taisin yliarvioida. Siihen tuli ruma klohmu kun nuijin pihviä sen päällä, vaikka uskoin ettei hyvä kivitaso hajoa sellaisesta.
Mulle käynyt ihan sama.
Ei minulla ole tasoja, niitä ei ole olemassakaan paitsi ap:n kaltaisten ihmisten mielissä.
Ja kas kummaa, olen tutustunut aivan ihanaan mieheen, täysi tavis -kuten minäkin.
Se taso on kuule ihan arvioijan silmässä. Sinä arvioit itseäsi ja häntä omasta näkökulmastasi, hän arvioi sinua ja itseään omasta näkökulmastaan. Jos hänen arvionsa sinun tasostasi ja oma arviosi omasta tasostasi eivät mätsää, niin sinä häviät markkinoilta. Sinä yrität tuputtaa muille ajatusta siitä, että he ovat väärässä, mutta mitä jos sinä olet väärässä? Tilastot asiasta vaikuttavat nyt siltä, että jossain se vika on, eikä välttämättä naisten puolella, koska hehän ovat tehneet arvionsa sinun tasostasi toisistaan tietämättä.
En yliarvioi, sillä omaan maailmankuvaani tasot eivät kuulu, enkä siis niitä mieti. 😊 Tärkeintä on olla itse tyytyväinen.
Mun tasot on just niinku pitää 🤩