Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yliarvioitko tasosi?

Vierailija
28.12.2024 |

Otsikossa kysymys. Mietittävää tälle päivälle.. 

Kommentit (161)

Vierailija
41/161 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikean tasot on aika kehnoja ja rumia. Mistä saisi parempia? 

Ap on kuin Ikean taso, aika kehno ja ruma.

Et tiedä miltä näytän. Mutta aika edustava ja hyvän näköinen olen. Ap

Ulkonäkö ei pelasta huonoa luonnetta ja persoonaa.

Mutta ei toimi toisinpäinkään

Vierailija
42/161 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset yliarvioi oman tasonsa. Miksi keskitason mies ei voi saada kuin korkeintaan alhaisen tason naisen?

Se pullukka tai ruma nainen luulee olevansa kaunis jonka takia se yliarvioi tasonsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/161 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö ei pelasta huonoa luonnetta ja persoonaa.

Mutta ei toimi toisinpäinkään

Toimii paremmin. 

Vierailija
44/161 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieleltäsi melko hajalla oleva. (Sekin vaikuttaa tasoo)

Tasoon, mitä ei sinänsä edes ole olemassa. Me olemme vain ihmisiä, ei myyntitavaraa.

Mutta parisuhdetta etisessä me alamme arvioimaan toisiamme jossain määrin.  Toki löytyy varmaan ihmisiä jotka eivät tee sitä lais

Onhan jokaisella omat mieltymyksensä. Itse pidän poikamaisista piirteistä. En halua esim. pitkähiuksista miestä. Ei ole kovin vaikeaa olla löytämättä poikamaisia piirteitä omaavia miehiä.

45/161 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikein tiedä... Mä kyllä olen usein onnistunut deittailemaan tasokkaita miehiä, mutta aina alkutekijöissään heille tulee sellainen fiilis, ettei kannata jatkaa tapailua, kun romanttisia tunteita ei ole syntynyt. Toisaalta, olen saanut myös pakkeja tavismiehiltä ihan jo ensitreffien jälkeen, joten voidaan sanoa, että kyllä miehetkin yliarvioivat oman tasonsa 

Vierailija
46/161 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naiset yliarvioi oman tasonsa. Miksi keskitason mies ei voi saada kuin korkeintaan alhaisen tason naisen?

Se pullukka tai ruma nainen luulee olevansa kaunis jonka takia se yliarvioi tasonsa.

Kaltaisesi "miehet" katsovat nk. parisuhdemarkkinoita aivan väärästä näkövinkkelistä.

Jokainen tasoista jankkaaja on super alhaisen tason mies.

Vierailija
47/161 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska arvioit tasoja väärin. 

Vierailija
48/161 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montakohan sataa aloitusta tästäkin täysin typerästä aiheesta on jo tehty, huoh.

Vierailija
49/161 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan jokaisella omat mieltymyksensä. Itse pidän poikamaisista piirteistä. En halua esim. pitkähiuksista miestä. Ei ole kovin vaikeaa olla löytämättä poikamaisia piirteitä omaavia miehiä.

Nuo mieltymykset ovat juuri sitä kauppatavaraa parisuhdemarkkinoilla. 

Vierailija
50/161 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taso on sitä mitä saa. Hyvin yksinkertaista. Itselläni pari naispuolista ystävää, ketkä menneet naimisiin vasta vanhoilla päivillä. Ajattelin mielessäni että olisi kannattanut valita aiemmin joku ihan ok ehdokkaista, mutta ei.. Etsivät aina vaan unelmien prinssiä. No, molemmat lopulta saivat prinssinsä. Toinen oli huomattavasti nuorempi ja toinenkin vähän nuorempi. Komeita, mukavia ja koulutettuja. Että jopa minä arvioin naisena noiden naisten tason väärin. 

Vierailija
51/161 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinnoh, en koe olevani kaunis millään tapaa. En istu "kauneusstandardeihin" ja silti olen tutustunut mieheen joka rakastaa minua sellaisena kun olen ja näkee minut kauniina.

Vierailija
52/161 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Sehän on hyvä, että mieltymyksiä löytyy laidasta laitaan.

Vierailija
53/161 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montakohan sataa aloitusta tästäkin täysin typerästä aiheesta on jo tehty, huoh.

Ei tule kovin tasokasta keskustelua yhden pakkomielteestä, mutta aina sitä vaan jatketaan.

Vierailija
54/161 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on siinä, että naiset vaan ovat keskimäärin parempaa tasoa. Heillä talous, koti, työt kunnossa. On paremmat parisuhdetaidot, tuovat parisuhteeseen enemmän jne. Ulkonäkö on vain yksi seikka. Lapsellinen mies ei toki tätä ymmärrä.

Vierailija
55/161 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin että kyllä tässä jonkinlaisia kauppatavaroita ollaan kun mietitään parisuhteen muodostumista. 

Vierailija
56/161 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, kun en osaa arvioida tasoani. Mutta mitä merkitystä sillä on, miten ITSE arvioin itseni? Eikös se ole vastapuolen, tässä tapauksessa miesten/miehen tehtävä itse tietää/päättää, onko minusta kiinnostunut ja vastaanko hänen toiveitaan? Sillä, minkä "tasoinen" olen omasta mielestäni, ei pitäisi sinänsä olla mitään merkitystä - kun kumpikin osapuoli miettii, mitä haluaa, ja etsii omiin toiveisiin sopivaa kumppania, parit syntyvät silloin kun nämä toiveet kohtaavat.

Vierailija
57/161 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joo, oon aina arvioinut oman tasoni korkeimmalle mahdolliselle, eli ylimmälle ja valinnut tyttöystävät sen mukaan, vaikka ovat oikeasti mua miljoona kertaa korkeammalla tasolla, oikeasti kuuluisin alimmalle tasolle, mutta ilmeisesti hyvä itsetunto ja itsevarmuus riittää.

Vierailija
58/161 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin että kyllä tässä jonkinlaisia kauppatavaroita ollaan kun mietitään parisuhteen muodostumista. 

Jos sen niin haluaa ajatella. Itse taas ajattelen, että olen hyvä juuri tällaisena kuin olen (tietäen omat vahvuuteni ja heikkouteni), ja etsin puolisokseni sellaisen, jonka kanssa voin kehittää heikkouksiani ja vahvistaa vahvuuksiani. Täydennämme siis toisiamme. 

Vierailija
59/161 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Mä en oikein tiedä... Mä kyllä olen usein onnistunut deittailemaan tasokkaita miehiä, mutta aina alkutekijöissään heille tulee sellainen fiilis, ettei kannata jatkaa tapailua, kun romanttisia tunteita ei ole syntynyt. Toisaalta, olen saanut myös pakkeja tavismiehiltä ihan jo ensitreffien jälkeen, joten voidaan sanoa, että kyllä miehetkin yliarvioivat oman tasonsa 

Kai nyt kiinnostumattomuuden syy voi joku muukin olla kuin joku "taso". Ei se niinkään mene, että aina kun samaa "tasoa" olevat henkilöt kohtaavat, he automaattisesi kiinnostuvat toisistaan.

Vierailija
60/161 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sen niin haluaa ajatella. Itse taas ajattelen, että olen hyvä juuri tällaisena kuin olen (tietäen omat vahvuuteni ja heikkouteni), ja etsin puolisokseni sellaisen, jonka kans

Nimenomaan, jos sen haluaa ajatella niin.  Käytännössähän kukaan ei laske päässään kuinka hyvin markkina-arvot kohtaavat vaan menee tunteet edellä.  Paitsi ehkä ap.