Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yliarvioitko tasosi?

Vierailija
28.12.2024 |

Otsikossa kysymys. Mietittävää tälle päivälle.. 

Kommentit (161)

Vierailija
101/161 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasot kuntoon tänä vuonna.

Vierailija
102/161 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En arvioi, minun maailmassani ei ole tasohömppää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/161 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä ei tarvitse nainen mihinkään.

Vierailija
104/161 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nahka täynnä piirustuksia ja killuttimia, 4 kersaa kolmen eri miehen kanssa, ylipainoa 40 kiloa, vedän röökiä ja kiroilen. Käytöstapoja ei ole. En kuuntele, mutta puhun sitäkin enemmän. Vain minulla voi olla vaatimuksia....Eli täyden 10 tyttö, olen jokaisen miehen unelma ja odotan sitä oikeaa.

Ps. Lentäjäkirurgit, ottakaa yhteyttä.

Vierailija
105/161 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on nahka täynnä piirustuksia ja killuttimia, 4 kersaa kolmen eri miehen kanssa, ylipainoa 40 kiloa, vedän röökiä ja kiroilen. Käytöstapoja ei ole. En kuuntele, mutta puhun sitäkin enemmän. Vain minulla voi olla vaatimuksia....Eli täyden 10 tyttö, olen jokaisen miehen unelma ja odotan sitä oikeaa.

Unohdit mainita vielä sen, että "ylipainoiset miehet ei vaan viehätä ja ei kai mun ole pakko ottaa lihavaa miestä vaikka itse olen lihava..."

Vierailija
106/161 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yliarvioi, koska en arvioi tasoani lainkaan. Koitan sitä josta kiinnostun ja jos en saa niin olen yksin. Onneksi olen saanut.

Vierailija
107/161 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melko kovat yleistykset naisista, mutta toisaalta.. mitä muutakaan hikikomero"miehet" tekeekään. 

Vierailija
108/161 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
109/161 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

90% yliarvioi oman tasonsa varsinkin parisuhdemarkkunoilla. Tai sitten on muuten vaan yksinkertaisia tahi turhan optimistisia. 😁

Nainen tosin voi saada helposti seksiä kuumalta mieheltä, muttei enempää. Mies ei saa usein mitään. Paitsi maksullisilta. 

Vierailija
110/161 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, koska en ole parisuhdemarkkinoilla. Silloin kun olin, sain valita sen miehen, jonka halusinkin, joten tasoni oli varmaan suht korkea.

Vierailija
111/161 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"90% yliarvioi oman tasonsa varsinkin parisuhdemarkkunoilla."

Ehkä ne hyväitsetuntoiset ihmiset tekevät niin. Mutta väittäisin että huonommalla itsetunnolla varustetut ihmiset taas usein aliarvioivat tasonsa ja ajattelevat että "en minä kenellekään kelpaa".

Itsekin ajattelin niin melkein 25 vuotiaaksi. Ja siksi onnistuin missaamaan siihen asti kaikki nekin kiinnostuksen osoitukset jota minua kohtaan kyllä näin jälkeenpäin ajatellen osoitettiin. En siis vain niitä tajunnut koska en uskonut kenenkään voivat olla kiinnostunut minusta.

Lopulta sain todella paljon paremman kumppanin kuin olin koskaan uskonut saavani.

Vierailija
112/161 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala saanoa mikä se oma taso on ja onko sitä yliarvioinut. Vaikeaa se kumppanin saaminen aikanaan oli ja sikäli ehkä yliarvioin tasoni mutta lopulta taas sitten kuitenkin sain ihan todella hyvän kumppanin joten en tiedä oliko se sitten kuitenkin tasoni vai vaan moukan tuuria.

Vierailija
113/161 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on komea lääkärimies, kauniit lapset ja uudenkarhea omakotitalo. Mukavaa tasohyppelyä palstaincelille.

Vierailija
114/161 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä yliarvioinko. Ainakin paperilla olen tai olin ok, hoikka, 175 cm, pitkät vaaleat hiukset, nätti miesten mukaan, yliopistokoulutus, ok työ, aika ujo ja hiljainen. Oli todella vaikeaa löytää mies, josta olisin romanttisesti pitänyt. Ujous varmaan oli yksi ongelmistani. 

Vierailija
115/161 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onneksi tarvitse miettiä tasoja :) 

Vierailija
116/161 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on hyvä miettiä.

Vierailija
117/161 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän tasojeni arvioinnin muille henkilöille. Omakuva onnaina toinen iselle kuin muille, joten ttoiset saa hoitaa homman.

Vierailija
118/161 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen saa aina. Epäreilua

Vierailija
119/161 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En arvioi mitään tasoja. Mulla on toisenlaiset  arvot. Ja voin kertoa että miehet tykkää. 

Kerronko mihin voit tunkea tasojankutuksesi?

Vierailija
120/161 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää en kaipaa parisuhdetta enkä mieti tai arvioi nykytasoja, mutta nuorena aliarvioin rankasti tasoni ja rima oli aivan liian matalalla jos sitä edes oli.