Yliarvioitko tasosi?
Kommentit (161)
En arvioi, minun maailmassani ei ole tasohömppää
Miehiä ei tarvitse nainen mihinkään.
Mulla on nahka täynnä piirustuksia ja killuttimia, 4 kersaa kolmen eri miehen kanssa, ylipainoa 40 kiloa, vedän röökiä ja kiroilen. Käytöstapoja ei ole. En kuuntele, mutta puhun sitäkin enemmän. Vain minulla voi olla vaatimuksia....Eli täyden 10 tyttö, olen jokaisen miehen unelma ja odotan sitä oikeaa.
Ps. Lentäjäkirurgit, ottakaa yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on nahka täynnä piirustuksia ja killuttimia, 4 kersaa kolmen eri miehen kanssa, ylipainoa 40 kiloa, vedän röökiä ja kiroilen. Käytöstapoja ei ole. En kuuntele, mutta puhun sitäkin enemmän. Vain minulla voi olla vaatimuksia....Eli täyden 10 tyttö, olen jokaisen miehen unelma ja odotan sitä oikeaa.
Unohdit mainita vielä sen, että "ylipainoiset miehet ei vaan viehätä ja ei kai mun ole pakko ottaa lihavaa miestä vaikka itse olen lihava..."
En yliarvioi, koska en arvioi tasoani lainkaan. Koitan sitä josta kiinnostun ja jos en saa niin olen yksin. Onneksi olen saanut.
Vierailija kirjoitti:
Melko kovat yleistykset naisista, mutta toisaalta.. mitä muutakaan hikikomero"miehet" tekeekään.
90% yliarvioi oman tasonsa varsinkin parisuhdemarkkunoilla. Tai sitten on muuten vaan yksinkertaisia tahi turhan optimistisia. 😁
Nainen tosin voi saada helposti seksiä kuumalta mieheltä, muttei enempää. Mies ei saa usein mitään. Paitsi maksullisilta.
En tiedä, koska en ole parisuhdemarkkinoilla. Silloin kun olin, sain valita sen miehen, jonka halusinkin, joten tasoni oli varmaan suht korkea.
"90% yliarvioi oman tasonsa varsinkin parisuhdemarkkunoilla."
Ehkä ne hyväitsetuntoiset ihmiset tekevät niin. Mutta väittäisin että huonommalla itsetunnolla varustetut ihmiset taas usein aliarvioivat tasonsa ja ajattelevat että "en minä kenellekään kelpaa".
Itsekin ajattelin niin melkein 25 vuotiaaksi. Ja siksi onnistuin missaamaan siihen asti kaikki nekin kiinnostuksen osoitukset jota minua kohtaan kyllä näin jälkeenpäin ajatellen osoitettiin. En siis vain niitä tajunnut koska en uskonut kenenkään voivat olla kiinnostunut minusta.
Lopulta sain todella paljon paremman kumppanin kuin olin koskaan uskonut saavani.
Hankala saanoa mikä se oma taso on ja onko sitä yliarvioinut. Vaikeaa se kumppanin saaminen aikanaan oli ja sikäli ehkä yliarvioin tasoni mutta lopulta taas sitten kuitenkin sain ihan todella hyvän kumppanin joten en tiedä oliko se sitten kuitenkin tasoni vai vaan moukan tuuria.
Mulla on komea lääkärimies, kauniit lapset ja uudenkarhea omakotitalo. Mukavaa tasohyppelyä palstaincelille.
En tiedä yliarvioinko. Ainakin paperilla olen tai olin ok, hoikka, 175 cm, pitkät vaaleat hiukset, nätti miesten mukaan, yliopistokoulutus, ok työ, aika ujo ja hiljainen. Oli todella vaikeaa löytää mies, josta olisin romanttisesti pitänyt. Ujous varmaan oli yksi ongelmistani.
Ei onneksi tarvitse miettiä tasoja :)
Jätän tasojeni arvioinnin muille henkilöille. Omakuva onnaina toinen iselle kuin muille, joten ttoiset saa hoitaa homman.
En arvioi mitään tasoja. Mulla on toisenlaiset arvot. Ja voin kertoa että miehet tykkää.
Kerronko mihin voit tunkea tasojankutuksesi?
Enää en kaipaa parisuhdetta enkä mieti tai arvioi nykytasoja, mutta nuorena aliarvioin rankasti tasoni ja rima oli aivan liian matalalla jos sitä edes oli.
Tasot kuntoon tänä vuonna.