YH-äidin tapaileminen, isoin virhe minkä olen tehnyt.
Jos harkitset tämmöistä niin mietippäs uusiksi.
Luvassa on pelkkiä hankaluuksia. Minua varoitettiin enkä kuunnellut. Nyt tiedän.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Niin, sinähän et itse ole yh-isä etkä toisella kierroksella.
En ole kumpaakaan.
-ap
Kyllä sinä isompia virheitä olet tehnyt, katsopa nyt vähän tuota elämääsi.
Minulle se on ollut suurin onnistumiseni. Ei yksinhuoltajat poikkea muista naisista mitenkään. Äitini oli yksinhuoltaja ennen isäni tapaamista. Vaimoni oli yksinhuoltaja ennen kun me tavattiin. Molemmat todella hienoja, rakastettavia naisia!
Et vain poitsu pärjää naisten kanssa. Tv. IsoJorkki.
Onko ap tämä yh nyt sinulle raskaana?
Itsehän olen ollut yh-äidin (no, tarkkaan ottaen entisen, mutta oli yh kun tavattiin) kanssa 20 vuotta yhdessä ja 15 vuotta naimisissa.
Kerro ap näistä hankaluuksista! Etkö päässyt aina p*nemaan, kun nainen piti huolta lapsistaan ensisijaisesti, kuten kuuluukin?
Yh mammat on kovia panee, ne kun vie abcn sijaan johonkin vähän parempaan paikkaan esim rossoon ja tarjoaa lasin kuoharia niin kakkosta heruu heti ensitreffeillä.
M28
Voi voi... Ei ole kaikilla yh:lla samanlaista.
Eli oikeasti YH eikä yhteishuoltajuus lapsen isän kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Yh mammat on kovia panee, ne kun vie abcn sijaan johonkin vähän parempaan paikkaan esim rossoon ja tarjoaa lasin kuoharia niin kakkosta heruu heti ensitreffeillä.
M28
Yhtä p*nemista se yh:n elämä. Lapset pantu alulle ja sen jälkeen lasten isä liuennut eli taloudessa ei p*nna ollenkaan.
Jep. Hauskaa kun ne on vielä siirtäneet omat mt-ongelmansa lapsilleen. Leppoisan sekopäinen meno. Kokemusta on.
No mitäs helvettiä odotit? Hyvä jos ainakin nyt opit läksysi.
Vierailija kirjoitti:
M28
Tällaisilla treffeilläkö hurmaat tutkijana yliopistolla työskentelevän yh:n :D
Ei yh:t eroa tosiasiallisesti mitenkään muista naisista. Ihan täyttä potaskaa moinen kerronta.
Mikä siinä oli sitten niin iso ongelma?
Onko sinulla omia lapsia? Lapsiperheen arki on kieltämättä hieman erilaista kuin sinkun, mutta niin se vain on.
Been there, done that :-)
Lpaset liittoutuvat äiteliininsä kanssa ja kaikki kasvatus tulee mahdottomaksi.
Ja vaikka eivät liittoutuisikaan, preseelleenhän se menee, sillä lapset ovat perineet vanhempiensa geenit ja kaikki kasvatusyritykset menevät hukkaan jo senkin vuoksi.
Yksinhuoltaja jolla kaksi alasta atarin kanssa ja kun äidin nuoruus oli mitä atarin kanssa on, hukkaan heitettu 10 vuotta tuli elettyä.
Oppia ikä kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Been there, done that :-)
Lpaset liittoutuvat äiteliininsä kanssa ja kaikki kasvatus tulee mahdottomaksi.
Ja vaikka eivät liittoutuisikaan, preseelleenhän se menee, sillä lapset ovat perineet vanhempiensa geenit ja kaikki kasvatusyritykset menevät hukkaan jo senkin vuoksi.
Yksinhuoltaja jolla kaksi alasta atarin kanssa ja kun äidin nuoruus oli mitä atarin kanssa on, hukkaan heitettu 10 vuotta tuli elettyä.
Oppia ikä kaikki.
Siis lapset ovat läheisempiä äidin kanssa kuin äidin satunnaisen tapailukumppanin kanssa ja äitikin on lastensa kanssa läheisempi kuin tapailukumppanin kanssa. Tämä on sinusta ongelma?
Niin, sinähän et itse ole yh-isä etkä toisella kierroksella.