Yliarvioitko tasosi?
Kommentit (161)
Kaikki naiset arvioivat tasonsa väärin.
Vierailija kirjoitti:
En pysty saamaan niitä joista olen oikeasti kiinnostunut, joten kyllä, yliarvioin oman tasoni.
Sillä että he ovat naimisissa, ei tietenkään ole mitään merkitystä asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on taso?
Pelkään, että yliarvioin. Olen ruma ja liian vanha. Happy?
En kylläkään ole karjamarkkinoilla ja olen sitten mielummin yksin, kuin otan vaan jonkun jonka saan.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tästä tiedosta.
Mites nyt sitten? Jätänkö mieheni, perheeni ja lähden etsimään "tasoistani" seuraa 🤔
Vähän joo. Olenhan mies, lievästi katteettomat luulot ja turha itsevarmuus - hävettää, mutta pakko leikkiä itsevarmaa, että tytöt eivät huomaisi ujoutta, epävarmuutta etc.
Tässä iässä tasoni sen kun nousee, eikä tipu ollenkaan; nimittäin painotasoni. Vaaka natisee liitoksissaan vaikka kuinka yrittää laihduttaa. Jos ei olisi digitaalinen vaaka, epäilisin viisarin jumittuneen paikoilleen.
t. M50
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pysty saamaan niitä joista olen oikeasti kiinnostunut, joten kyllä, yliarvioin oman tasoni.
Sillä että he ovat naimisissa, ei tietenkään ole mitään merkitystä asiaan.
Yksikään heistä ei ole ollut naimisissa tai muussakaan parisuhteessa silloin kun heitä yritin.
Naiset, miksi olette pinnallisia?
En yliarvioinut, kun olin sinkku. Nyt ei ole tarvetta arvioida, kun olen onnellisesti naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
En yliarvioinut, kun olin sinkku. Nyt ei ole tarvetta arvioida, kun olen onnellisesti naimisissa.
varmaan tuli statusmies hankittua tai sitten jännä..
Onnea naisille vaan statusmies jahtiin. :/
Vierailija kirjoitti:
Mutta mitä se haittaa, jos naiset ovat tyytyväisenä hyvien miestensä kanssa parisuhteessa. Eli jos nyt minä olen yliarvioinut tasoni, ja minulla on pitkä avioliitto hyvän miehen kanssa, mitä sitten? Hyvä minä, eikö niin?
olen vaikeasti luokiteltavissa (mm. rypyttömyyteni pettää, ammattini ei vastaa tutkintoani yms.). tasoani on siis vaikea määritellä. riittää, että miesystävä on aivan ihana, ja olemme molemmat onnellisia suhteestamme.
Vierailija kirjoitti:
Onnea naisille vaan statusmies jahtiin. :/
Kiitos. Ei tarvitse jahdata. Minulla on tuossa erinomainen statusmies. Enkä vaihda.
Olen joka mielessä helposti paras, komein, hyvin varustettu mies, joka hurmaa naisen kun naisen ja miehetkin ihailevat salskeaa sopivan lihaksikasta olemustani. Lisäksi baritoni ääneni luo uskottavuutta, kun lausun ultimaattisia totuuksia. Ei minun tarvitse yliarvioida itseäni. Se olisi hönttlä, jos niin tekisin.
Joku raukka tätäkin totuutta alapeukuttaa. Mahtaa olla vaikeaa elämä.