Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jouluinen mysteeri: Miksi lähikaupan myyjä vaikuttaa vihaavan minua?

Vierailija
25.12.2024 |

Kassajonossa palvelee muita hymyssä suin ja kun on minun vuoroni maksaa, kääntyy naama nurinpäin. Joskus hän on täysin mykkä koko kassatapahtuman ajan eikä sano edes ostosten loppusummaa. Kerran kokeilin tervehtiä häntä, hän ei tervehtinyt takaisin.

Ainakaan tietääkseni en tunne tätä henkilöä eikä hän minua, eli en ole tehnyt mitään häntä loukatakseen. En ole myöskään koskaan häiriökäyttäytynyt, tai varastanut kaupasta. Ostan ihan tavallisia juttuja, hedelmiä, maitoa, leipää ym. Yritän jatkossa vältellä häntä, koska selvästi hän ei minua halua palvella enkä itsekään tykkää asioida enää, koska paha mieli siitä tulee vain. 

Kommentit (129)

Vierailija
61/129 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin jopa kiittää lähikaupan tylyjä kassoja. Kuinka paljon mullakin meni rahaa vuosien ajan tuohon ylihinnoiteltuun kauppaan. Muutin ostotapoja ja nykyään käyn autolla pari kertaa vkossa lähimässä Prismassa. Katsoin, että esim. tässä kuussa jo 800 eur edestä ostoksia. Tulee huomattavasti edullisemmaksi kuitenkin. 

Vierailija
62/129 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin nuorempi, yksi ihan seko akka oli S-marketin kassana paikkakunnalla missä silloin asuin. Oli siis ihan tunnettu siitä ihmisvihastaan :D Täysin sattumanvaraista oli kenelle oli suorastaan koomisen yltiöystävällinen ja ketä taas kohteli tylysti. Jälkeenpäin olen tajunnut että sillä akalla oli varmaankin jonkin sortin vaikea persoonallisuushäiriö, niin käsittämätöntä se käytös oli. Kaveri oli kesätöissä siinä kaupassa ja se sekopääakka oli heti kättelyssä esim. lyönyt kassaa sen sormille, huutanut, kehuskellut omien lapsiensa (olemattomilla) saavutuksilla ym. 😅

Sekopäitä riittää, ei kannata ottaa henkilökohtaisesti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/129 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on näitä perus naisia.  Oon ehkä värän retuperäisen näköinen muttta projari ja miljoonan sijoitukset.  Jenkeissä sentään opetetaan että kassatäti hymyilee ja tervehtii. Tei menee muualle töihin.  Täällä pitää asiakkaan siettää roskaa palvelua.  Ei mua kiinnosta sen kassatädin ongelmat.  Mä kuitenkin maksan sen palkat.

Vierailija
64/129 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnität myyjiin liikaa huomiota. Mä en edes huomaa tuollaisia. Ehkä sitä pelottaa sun kyyläys ja tuijottaminen?

Mä en edes koskaa seuraa enkä huomaa miten myyjät palvelee mua edeltäviä asiakkaita. Olen kiinnostunut vain omien ostoksieni maksamisesta.

No eihän sitä kiinnitäkään huomiota ennen kuin toinen on täysin mykkä eikä sano mitään. Kyllä siinä vähän ihmettelee. Yleensä kumminkin saan ihan normaalia palvelua. Ap

Mä en edes huomais vaikka myyjä ei sanois mitään :)

Aaah olet siis niitä asiakkaita, jotka puolestaan ei edes katso myyjiä päinkään eikä edes vastaa tervehdykseen. Eihän silloin huomaakaan.

Jep. Jos huomaan, vastaan myyjän tervehdykseen, jos en, en vastaa. Sori mutta myyjä on mulle kassakoneen jatke vaan :) En odota pokkurointia, enkä tarjoa sitä itsekään. Minusta se on ainoa normaali tapa suhtautua kassoihin.

Vierailija
65/129 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tödennäköisesti haiset pahalle tai oot muutenkin epäsiistin näköinen. Haisevia asiakkaita ei ole kivaa palvella

T. Kaupan kassa 

Vierailija
66/129 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaminen on asiakkaalle kauppareissun ikävin tapahtuma, ja myös pakollinen. Kyllä kaupan pitäisi se järjestää edes niin, ettei siitä koituisi asiakkaalle enää yhtään ylimääräistä murhetta tai tunnetta, että olisi jotenkin tiellä. Mielelläni voisin itse lähteä maksamatta ja olla häiritsemättä työntekijän tavaroiden laittoa hyllyyn, mutta valitettavasti laki ei anna minun tehdä niin.

Vierailija
67/129 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää on näitä perus naisia.  Oon ehkä värän retuperäisen näköinen muttta projari ja miljoonan sijoitukset.  Jenkeissä sentään opetetaan että kassatäti hymyilee ja tervehtii. Tei menee muualle töihin.  Täällä pitää asiakkaan siettää roskaa palvelua.  Ei mua kiinnosta sen kassatädin ongelmat.  Mä kuitenkin maksan sen palkat.

IHMINEN EI OLE KONE!!!! 😡😡😡😡 OOT EPÄHERKKÄ!!!! 😡😡😡😡😡 MIETI MINKÄLAISTA PASKAA SE KASSATÄTI JOUTUU SIETÄMÄÄN PÄIVÄSTÄ TOISEEN, KUN LIMAISET SETÄMIEHET LAUKOO SAMOJA VANHOJA PASKOJA VITSEJÄ, ASIAKAS MUUTEN VAIN MURJOTTAA TAI HAUKUTAAN JOKA PÄIVÄ!!!!! 😡😡😡😡😡😡😡

ASIAKASPALVELIJALLA ON MYÖS TUNTEET HEI!!!!!

Vierailija
68/129 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

IHMINEN EI OLE KONE!!!! 😡😡😡😡 OOT EPÄHERKKÄ!!!! 😡😡😡😡😡 MIETI MINKÄLAISTA PASKAA SE KASSATÄTI JOUTUU SIETÄMÄÄN PÄIVÄSTÄ TOISEEN, KUN LIMAISET SETÄMIEHET LAUKOO SAMOJA VANHOJA PASKOJA VITSEJÄ, ASIAKAS MUUTEN VAIN MURJOTTAA TAI HAUKUTAAN JOKA PÄIVÄ!!!!! 😡😡😡😡😡😡😡

😂😂

Vierailija
69/129 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂😂

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
70/129 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sinuna tekisin niin, että menisin kassalle ihan neutraalilla ilmeellä enkä enää tervehtisi enkä kiittäisi. En ottaisi edes katsekontaktia myyjään. Kun ei kerran hänkään, niin ei sunkaan tarvitse. Keskittyisin vaan ostosteni latomiseen tiskille ja maksaisin ja lähtisin. Älä kuluta energiaasi ihmisiin jotka ovat tylyjä. Älä anna heidän vaikuttaa itseesi. Et tarvitse heidän huomiota.

Vierailija
71/129 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, sinuna tekisin niin, että menisin kassalle ihan neutraalilla ilmeellä enkä enää tervehtisi enkä kiittäisi. En ottaisi edes katsekontaktia myyjään. Kun ei kerran hänkään, niin ei sunkaan tarvitse. Keskittyisin vaan ostosteni latomiseen tiskille ja maksaisin ja lähtisin. Älä kuluta energiaasi ihmisiin jotka ovat tylyjä. Älä anna heidän vaikuttaa itseesi. Et tarvitse heidän huomiota.

Joo, näin ajattelin tehdä jo muutenkin. Tai siirtyä käyttämään itsepalvelukassaa. Mietityttää vaan, kun ketjussa sanotaan, että ehkä pidetään varkaana ja käytös johtuu siitä, niin joudunko vaan sitten enemmän silmätikuksi. Vaihtaisin kauppaa, jos voisin. Ap

Vierailija
72/129 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sua ap pidetä varkaana. Älä tuohon takerru. Mietit liikaa mitä muut susta ajattelee ja silloin mielikuvitus lähtee laukalle. Ole sisältäpäin ohjautuva, älä ulkoapäin.

Vierailija
73/129 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sua ap pidetä varkaana. Älä tuohon takerru. Mietit liikaa mitä muut susta ajattelee ja silloin mielikuvitus lähtee laukalle. Ole sisältäpäin ohjautuva, älä ulkoapäin.

Onhan se aina helppoa sanoa muille, että älä välitä, tai ettei sillä, mitä muut ajattelee ole mitään väliä, vaikka tosielämässä sehän vaikuttaa ihan kaikkeen. Valtaosa ihmisistä menee fiilis ja pärstäkerroin edellä, vaikka olisivat kuinka koulutettuja. Pätee työpaikoista harrastuksiin. 

Vierailija
74/129 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se aina helppoa sanoa muille, että älä välitä, tai ettei sillä, mitä muut ajattelee ole mitään väliä, vaikka tosielämässä sehän vaikuttaa ihan kaikkeen. Valtaosa ihmisistä menee fiilis ja pärstäkerroin edellä, vaikka olisivat kuinka koulutettuja. Pätee työpaikoista harrastuksiin. 

Järkevä neuvohan se oli. Toki, vaihtoehtoisesti voisi kysyä onko kassalla huono päivä, vai onko deodoranttini pettänyt.

Vierailija
75/129 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkevä neuvohan se oli. Toki, vaihtoehtoisesti voisi kysyä onko kassalla huono päivä, vai onko deodoranttini pettänyt.

Tuostakin voi olla montaa mieltä, onko se koskaan hyvä neuvo sanoa toiselle, että älä koe jotain asiaa, miten sen koet. Jos on vaikka huono fiilis, niin auttaako se, jos joku komentaa piristymään? 

Vierailija
76/129 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa on Muuramen pienehkössä ruokakaupassa. Tumma vanhempi pullea myyjä. Vaikea ymmärtää tuollaista käytöstä.

Vierailija
77/129 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäisin, jos olisi häirikköasiakkaasta, kaupanmyyjää stalkkeroivasta tai ahdistelevasta asiakkaasta kyse. 

Ehkä asiakaspalaute auttaisi? 

Vierailija
78/129 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on se sinun huppari. On varuillaan.

Vierailija
79/129 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tapahtuu samaa aika usein ja jopa eri kaupoissa. Se on se mun pahuksen resting bitch face. Ihmiset reagoi siihen tylysti. Plastiikkakirurgia taitaa olla ainoa apukeino :(

Vierailija
80/129 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet luuseri eli SUB5!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän