Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jouluinen mysteeri: Miksi lähikaupan myyjä vaikuttaa vihaavan minua?

Vierailija
25.12.2024 |

Kassajonossa palvelee muita hymyssä suin ja kun on minun vuoroni maksaa, kääntyy naama nurinpäin. Joskus hän on täysin mykkä koko kassatapahtuman ajan eikä sano edes ostosten loppusummaa. Kerran kokeilin tervehtiä häntä, hän ei tervehtinyt takaisin.

Ainakaan tietääkseni en tunne tätä henkilöä eikä hän minua, eli en ole tehnyt mitään häntä loukatakseen. En ole myöskään koskaan häiriökäyttäytynyt, tai varastanut kaupasta. Ostan ihan tavallisia juttuja, hedelmiä, maitoa, leipää ym. Yritän jatkossa vältellä häntä, koska selvästi hän ei minua halua palvella enkä itsekään tykkää asioida enää, koska paha mieli siitä tulee vain. 

Kommentit (129)

Vierailija
81/129 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaupan kassan pitäisi mielistellä sinua 😀? Jos hän ei pidä naamastasi, niin sitten sille ei vaan voi mitään 😄. Mitäs olet syntynyt tuollaiseksi rumilukseksi 😁. Minulla on kanssa näitä asiakkaita joista en vaan pidä 😤.

T. Kassaneiti 19v 🙂

Vierailija
82/129 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää on näitä perus naisia.  Oon ehkä värän retuperäisen näköinen muttta projari ja miljoonan sijoitukset.  Jenkeissä sentään opetetaan että kassatäti hymyilee ja tervehtii. Tei menee muualle töihin.  Täällä pitää asiakkaan siettää roskaa palvelua.  Ei mua kiinnosta sen kassatädin ongelmat.  Mä kuitenkin maksan sen palkat.

IHMINEN EI OLE KONE!!!! 😡😡😡😡 OOT EPÄHERKKÄ!!!! 😡😡😡😡😡 MIETI MINKÄLAISTA PASKAA SE KASSATÄTI JOUTUU SIETÄMÄÄN PÄIVÄSTÄ TOISEEN, KUN LIMAISET SETÄMIEHET LAUKOO SAMOJA VANHOJA PASKOJA VITSEJÄ, ASIAKAS MUUTEN VAIN MURJOTTAA TAI HAUKUTAAN JOKA PÄIVÄ!!!!! 😡😡😡😡😡😡😡

ASIAKASPALVELIJALLA ON MYÖS TUNTEET HEI!!!!!

Hyvä että saatiin myös femcel näkökulmaa aiheeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/129 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtäisin, jos olisi häirikköasiakkaasta, kaupanmyyjää stalkkeroivasta tai ahdistelevasta asiakkaasta kyse. 

Ehkä asiakaspalaute auttaisi? 

Mitä se muka auttaisi? Sitten kassa vaan teeskentelisi hymyä, jenkkityyliin kunnolla irvistäen.

Vierailija
84/129 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaupan kassan pitäisi mielistellä sinua 😀? Jos hän ei pidä naamastasi, niin sitten sille ei vaan voi mitään 😄. Mitäs olet syntynyt tuollaiseksi rumilukseksi 😁. Minulla on kanssa näitä asiakkaita joista en vaan pidä 😤.

T. Kassaneiti 19v 🙂

Normaalit käytöstavat ja työnsä tekeminen ei ole mielistelyä. 🙄

Vierailija
85/129 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin keskustasta lähiöön ja kesti vähän aikaa tajuta, että myyjät tervehtivät myös jos kävelevät vastaan kaupassa. Eihän ne myyjät keskustassa mitään tervehtineet, niin en huomannut aina lähiössä tervehtiä. Tuntuu että yksi myyjä tästä suuttui, että tervehdin ensin vain kassalla.

Vierailija
86/129 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite en ainakaa hymyile rumille asiakkaille :). Oppivathan olemaan mokomat!

Vierailija
87/129 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa sinulla sydän puhdasta kultaa. Toivottavasti hoksaat sarkasmiksi.

Vierailija
88/129 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Kassaneiti 19v 🙂

Ei kiinnosta sinun mielipide 😝, sillä teen just kuten itse haluan 🥰.

T. Kassaneiti 19v 🙂

Vierailija
89/129 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähikaupassa ostoskeskuksessa oli historian hämärissä myyjä, joka inhosi työkaveriani ja minua. Työskentelimme saman rakennuksen yläkerrassa olevassa toimistossa, joten kävimme aika usein kyseisessä suuressa kaupassa.

En tiedä syytä. Olimme nuoria, aina ystävällisiä ja kohteliaita myös kyseiselle myyjälle, mutta hän tuijotti meitä inhoten ja syyttävästi joka kerta. 

Emme koskaan valittaneet hänen käytöksestään, vaan opimme menemään toiselle kassalle. 

Vierailija
90/129 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun entisessä lähikaupassa oli näitä vakiasiakkaita, joiden kohdalla kassatöntekijä(t) hidasti kaikessa rauhassa juttelemaan ja vaihtamaan kuulumisia, ja mä olin sitten ihan ilmaa. Siinä toinen oli jo maksaneet, mutta saattoi pokkana seistä keskellä kassalinjaa juttelemassa, ja mua ei edes tervehditty, sanottu ostosten hintaa tms. Oli sellainen olo, että anteeksi kun mä vaivaan teidän jutteluhetkeä ja tulen tähän tuuppimaan (maksamaan, kun se hölösuu oli siinä maksupäätteen edessä).

Oli pieni lähiö k-kauppa, työ työntekijät ehkä 50-60 v naisia, juoruiluasiakkaat samoin. Mä nelikymppinen nainen, eli ei edes miehen isoa ikäeroa. Sen olisin voinut ymmärtää, jos kassahenkilö olisi jutellut yksinäiselle vanhukselle ja samalla vaikka edes nyökännyt mulle tervehdykseksi, mutta tästä ei ollut kyse. 

Vierailija
91/129 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Kassaneiti 19v 🙂

T. Kassaneiti 19v 🙂

Oot ihan pentu

Vierailija
92/129 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda kauppaa, sillä siitä pääset. Tai käytä itsepalvelukassaa, se ei vihaa eikä rakasta, se tekee vaan sen mitä pitää - rahastaa.

Vierailija
93/129 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää on näitä perus naisia.  Oon ehkä värän retuperäisen näköinen muttta projari ja miljoonan sijoitukset.  Jenkeissä sentään opetetaan että kassatäti hymyilee ja tervehtii. Tei menee muualle töihin.  Täällä pitää asiakkaan siettää roskaa palvelua.  Ei mua kiinnosta sen kassatädin ongelmat.  Mä kuitenkin maksan sen palkat.

Et maksa, vaan S-ryhmä tai K-kauppias.

Vierailija
94/129 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda kauppaa, sillä siitä pääset. Tai käytä itsepalvelukassaa, se ei vihaa eikä rakasta, se tekee vaan sen mitä pitää - rahastaa.

Joissakin kaupoissa itsepalvelukassat ovat ilta-aikaan poissa käytöstä. Kaikissa paikoissa niitä ei edes ole.

Vierailija
95/129 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mainitsi ketjussa, että joitakin asiakkaita pitää "pokkuroida".

Siis sellaisia jotka asiakkaana ovat hankalia. Ehkä ovat antaneet palautetta palvelusta tai tuotteista.

Näitä asiakastyyppejä sitten mielistellään, koska osaavat olla niitä "asiakas on kuningas" tyyppejä.

Jos itse olet sellainen "kaikkien" kaveri, niin kassat ja asiakaspalvelijat kohtelevat sinua kuin ilmaa.

Koska et vaadi asiakkaana mitään erityishuomiota.

Eli ei ole henkilökohtaista.

Vierailija
96/129 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin Sulkavalla ja Lieksassa.

Vierailija
97/129 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitis oli ruma, kun sinua teki🤭

Vierailija
98/129 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Kassaneiti 19v 🙂

T. Kassaneiti 19v 🙂

Kakara🤭

Vierailija
99/129 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkilökemiaan liittyy paljon sellaista, jota on vaikea järkeilyllä selittää. Jokin ele, käyttäytymistapa, puhetapa tai piirre ulkonäössä voi olla jostain ihmisestä tavattoman ärsyttävä, eikä hän välttämättä edes tiedosta sitä, reagoi vain ärtyneesti tai hermostuneesti. 

Ap:n kokemukset ovat tästä hyvä esimerkki. Ja mieleeni tulee toinenkin tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.

Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.

Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.

Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyyd

Mummo olisi pystynyt hetkessä selvittämään tämänkin ongelman. Ihana mummo 🥰🥰🥰 RIP! 😢

Vierailija
100/129 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henkilökemiaan liittyy paljon sellaista, jota on vaikea järkeilyllä selittää. Jokin ele, käyttäytymistapa, puhetapa tai piirre ulkonäössä voi olla jostain ihmisestä tavattoman ärsyttävä, eikä hän välttämättä edes tiedosta sitä, reagoi vain ärtyneesti tai hermostuneesti. 

Ap:n kokemukset ovat tästä hyvä esimerkki. Ja mieleeni tulee toinenkin tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.

Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.

Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.

Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran s

Konalan miehen kissakeittotarina on kerrottu täällä 5000 kertaa, eikä se muutu toistolla yhtään sen opettavaisemmaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi