Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen jouluvalmistelut, aaaaarrrggghhhh!!!

Vierailija
21.12.2024 |

Miesystäväni ei ole jouluihminen, ei alkuunkaan. Turhaa hössöttömistä kaikki, ruoat, lahjat, kuusi ja kaikki. Ok, ei siinä mitään, ei me kaikki olla jouluihmisiä. Itse sen sijaan olen jouluihminen. Aloitan jouluvalmistelut hyvissä ajoin ja nyt mulla on kaikki valmista ja ajattelin vielä tänään käydä fiilistelemässä kaupungilla, ehkä jotain lahjoja vielä hankkia, jos sopivaa tulee vastaan ja käydä kahvilla jossakin kivassa paikassa. No, mutta; mies osti eilen maksaa, karjalanpaistia ja lanttuja. Nuukana miehenä tietysti päiväystavaraa. Me kuulemma kokataan niitä tänään. Ei muuten kokata, tai minä en ainakaan. Tein tämän hyvin selväksi ja nyt mies mököttää. Sanoin lähteväni kaupungille ja mies kysyi, että eikö sulla ole jo kaikki valmiina? On, mutta en ole kiirehtinyt asioiden kanssa sen takia, että saisin juosta vielä loputkin päivät ennen joulua, vaan siksi, että saan rentoutua. Olen jo ollut miehen kanssa suorittamassa hänen lahjaostoksensa, sekä siivonnut hänen huushollinsa (tämä tosin ihan omasta tahdostani). Enköhän ole osani tehnyt hänen joulunviettämättömyyden eteen. Tympäisee.

Jos vielä kuulen "hössöttäväni", niin en ehkä pysty säästelemään sanojani.

Kommentit (138)

Vierailija
1/138 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea.

Vierailija
2/138 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappalejako?

-eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/138 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko voi jäädä kotiin kokkaamaan lootansa itse ja sä lähdet kaupungille.

Vierailija
4/138 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän vielä edes ole joulu. Miksi ihmeessä ei voi kokata miehen ostamia ruokia? En ymmärrä nyt ongelmaa?? Jouluruoka kuuluu jouluaattoon. En todellakaan niitä vielä söisi.

Jos vastaava olisi toisinpäin, saisi mieheni kokata jouluruuat ihan itselleen ja minä söisin ne kaupasta ostamani ruuat mitkä menee muutoin huonoksi. Ihan perus viikonloppu nyt on.

Vierailija
5/138 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kokkaa, sinä vietät mukavan päivän kaupungilla. Käy syömässä hyvässä ravintolassa.

Vierailija
6/138 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on erittäin raskas ihminen.

Vierailija
7/138 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et anna miehen kokkaa karjalanpaistia, maksaa ja lanttuja? Miten ne liittyvät sun jouluvalmisteluihin? Kai sun syödä pitää?

Vierailija
8/138 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja viestin 5 kirjoittaja jatkaa. Tottakai voit mennä itseksesi kaupungille. Oliko se tässä nyt se ongelma?

Vierailija
9/138 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjästä taas luodaan ongelmaa. Ei ihme, ettei parisuhteet nykyään kestä.

Vierailija
10/138 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on oikein oivallinen esimerkki siitä miksi olen myöntänyt tappion, naiset ovat vallassa. Heillä on se kotitaloudellinen valta. Parempi vaan olla jossain siellä sivussa hiljaa ja olla tekemättä mitään. Teet niin tai näin nainen on tyytymätön. 

Vierailija
11/138 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tarkoitus oli hyvä. Osti jouluruokaa vaikka ei jouluihminen ole. Muisti että olet saanut omat valmistelut valmiiksi. Ja juurikin siksi oli todennäköisesti suunnitellut yhteistä rauhoittumista karjalanpaistin äärelle. Uuniruoka. Pata uuniin, saunaan, ja syömään. En ymmärrä, miksi olet miehelle vihainen. 

Vierailija
12/138 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluihmisiä on kahdenlaisia. Niitä, jotka nauttivat puuhistaan ja sinunlaisiasi oppikirjasuorittajia. Löysää tonttulakkia ja yritä edes nauttia, vaikkei kaikki mene päänsisäisen suunnitelmasi mukaan.

Vierailija
13/138 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun on kaksi erilaista suunnitelmaa, niin molemmat voivat toteuttaa omansa.

Vierailija
14/138 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jouluihmisiä on kahdenlaisia. Niitä, jotka nauttivat puuhistaan ja sinunlaisiasi oppikirjasuorittajia. Löysää tonttulakkia ja yritä edes nauttia, vaikkei kaikki mene päänsisäisen suunnitelmasi mukaan.

Aloittajahan haluaisi leppoisan vapaapäivän kaupungilla, kun miehensä haluaisi hänen viettävän päivän keittiössä maksaa paistaen ja lanttuja kuorien. Kumman tavan sinä valitsisit? Mies varmaan on suunnitellut viettävänsä päivän sohvalla lojuen.

Vierailija
15/138 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittajahan haluaisi leppoisan vapaapäivän kaupungilla, kun miehensä haluaisi hänen viettävän päivän keittiössä maksaa paistaen ja lanttuja kuorien. Kumman tavan sinä valitsisit? Mies varmaan on suunnitellut viettävänsä päivän sohvalla lojuen.

Mikään ei estä aloittajaa saamasta leppoisaa vapaapäiväänsä kaupungilla. Mies jää kokkaamaan. Lähdin oletuksesta, että ap haluaa jouluruokansa vasta jouluaatoksi, jouluihminen kun on ja mies ei.

Vierailija
16/138 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se mies siis suostu kokkaamaan itse ostamiaan ruokia?

Vierailija
17/138 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette kai te vietä joulua yhdessä?

Vierailija
18/138 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karjalanpaistin voi pakastaa, lantut ei nopeasti pilaannu. Maksan tilanteesta en kyllä osaa sanoa, sitä ei usein tule tehdyksi. Eikö senkin voi ihan hyvin pakastaa? (Tämä siis, jos ukko ei suostu yksin tekemään ruokaa.)

Vierailija
19/138 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen tarkoitus oli hyvä. Osti jouluruokaa vaikka ei jouluihminen ole. Muisti että olet saanut omat valmistelut valmiiksi. Ja juurikin siksi oli todennäköisesti suunnitellut yhteistä rauhoittumista karjalanpaistin äärelle. Uuniruoka. Pata uuniin, saunaan, ja syömään. En ymmärrä, miksi olet miehelle vihainen. 

Aika työlästä tehdä maksalaatikko, lanttulaatikko ja karkalanpaisti. 

Vierailija
20/138 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen on mestari luomaan ongelmia tyhjästä. Jos kaikki on hyvin, niin sitten on tylsää ja mies "ei osaa lukea pieniä merkkejä ja signaaleja naisensa tunnetiloista".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi