Viina ei kolise minulle: jos juon pullon se ei tunnu missään ei maistu hyvälle ja sitten nukahdan!
kaljakorista sen sijaan tulee tasaiseen humalaan ja sen juomisesta jopa nauttii aikansa, tosin siitäkin menee aina muisti koska tulee juotua aina se koko kori
Kommentit (25)
Kalja turvottaa ja sitä saa juoda litrakaupalla että tuntuu jossain.
Ok. Minulla päin vastoin.
Jokaiselle tarpeen mukaan...
Hanaviini ei kolise ja juon sitä 3 l viikonlopussa. Olen turvoksissa.
Maire
Juon nytkin kirkasta viinaa ja kohta lähden Kannel-pubiin.
N32
Olen ihan kännissä juon kiljua.
N44
Saman huomasin itse ja nyt kesän jälkeen juominen vähentynyt ja nyt ei edes tee mieli juoda, kun jo valmiiksi miettii karmeaa darraa ja turhaa pöhnän tunnetta. Nukkuminen tuottaa vaikeuksia ja kun tietää, että parin päivän dokaus johtaa 3 päivän käpristelyyn ja masennukseen, niin jäänyt dokaamatta paria lipsahdusta lukuun ottamatta. Ennen oli kiva vetää pieni pöhnä päälle ja touhuilla jotain, mutta nyt rupeaa vain vituttamaan koko olotila... Ikää karvan alle 40.
Viinasta et enää onnea löydä. Pitää vaihtaa toisiin aineisiin. Mene kadulle kyselemään pulvereita. Niitä kun piikittelet käsivarteen, niin lähtee kova meininki - hetkeksi aikaa.
Vierailija kirjoitti:
N32
Tulen siihen nurkka pöytään. Tunnistat farkkuhaalareista, näytän nuorekkaalta kolmekymppiseltä. Nähdään siellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N32
Tulen siihen nurkka pöytään. Tunnistat farkkuhaalareista, näytän nuorekkaalta kolmekymppiseltä. Nähdään siellä
Nähdänn vaan moikkelis tunnin sisällä tuun N32
Vierailija kirjoitti:
Hanaviini ei kolise ja juon sitä 3 l viikonlopussa. Olen turvoksissa.
Maire
Ei litra illassa kolisekaan
Mies lähti autotalliin aloin tinttaamaan kirkasta.
n45
Nyt putos pullo Carilloa keittiön matolle kohta mies tulee miten peitän olen maistissa
n33
ei tehonny meikäläiseenkään mäyris illassa. Ei tenonut viikonloppuna kaksi kossua. Se jos joku pisti vituttaa. Jätin kaikki miedot (alle40%) juomat pois. Join viinaa/konjakkia/viskiä suoraan pullonsuusta. Ei toiminut(omasta mielestä) Join ison kossun kahdella huikalla ja aattelin, että no nyt alkaa toimiin. Tajun lähto, kuset housuun ja hengen lähtö kuulemma >>näin>> lähellä.
Se on aivovamma, mielihyvä keskus on vaurioitunut. Viinasta ei saa enää niin hyviä fiiliksiä kun sai jokunen vuosi sitten ja silloin tulee juotua liikaa.
Lopeta juominen kokonaan, ennen kuin sattuu mitään pahempaa! Usko pois!
Olen täysin kännnissä nyt
tiistaina töihin
N56
EVVK