Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen jouluvalmistelut, aaaaarrrggghhhh!!!

Vierailija
21.12.2024 |

Miesystäväni ei ole jouluihminen, ei alkuunkaan. Turhaa hössöttömistä kaikki, ruoat, lahjat, kuusi ja kaikki. Ok, ei siinä mitään, ei me kaikki olla jouluihmisiä. Itse sen sijaan olen jouluihminen. Aloitan jouluvalmistelut hyvissä ajoin ja nyt mulla on kaikki valmista ja ajattelin vielä tänään käydä fiilistelemässä kaupungilla, ehkä jotain lahjoja vielä hankkia, jos sopivaa tulee vastaan ja käydä kahvilla jossakin kivassa paikassa. No, mutta; mies osti eilen maksaa, karjalanpaistia ja lanttuja. Nuukana miehenä tietysti päiväystavaraa. Me kuulemma kokataan niitä tänään. Ei muuten kokata, tai minä en ainakaan. Tein tämän hyvin selväksi ja nyt mies mököttää. Sanoin lähteväni kaupungille ja mies kysyi, että eikö sulla ole jo kaikki valmiina? On, mutta en ole kiirehtinyt asioiden kanssa sen takia, että saisin juosta vielä loputkin päivät ennen joulua, vaan siksi, että saan rentoutua. Olen jo ollut miehen kanssa suorittamassa hänen lahjaostoksensa, sekä siivonnut hänen huushollinsa (tämä tosin ihan omasta tahdostani). Enköhän ole osani tehnyt hänen joulunviettämättömyyden eteen. Tympäisee.

Jos vielä kuulen "hössöttäväni", niin en ehkä pysty säästelemään sanojani.

Kommentit (138)

Vierailija
121/138 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi miehen kannattanut vaan maata sohvalla.

Mies saa ihan vapaasti maata omalla sohvallaan omassa kodissaan. Qp ei sitä kiellä. Ap:lla on oma koti ja oma elämä, joka pyörii ilman sitä miestä. Se mies vaan ei näytä pärjäävän ilman ap:n apua.

Vierailija
122/138 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko kinkku on paistettu? Kiire tulee, kiire tulee.

Ap on jo hyvissä ajoin ostanut itselleen valmiskinkun, jota ei tarvitse paistaa.

Mies ei ole omassa kodissaan saanut aikaan mitään jouluvdlmisteluita tai kokannut. Miehellä ehkä tulee nälkä, mutta hänen pitää aikuisena vaan opetella pärjäämään itsenäisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/138 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ihmetyttää tämä aloitus: Ap kertoo miten hänellä on kaikki valmista (aloituksessa). Sitten kerrotaankin, että aletaan tekemään lanttulaatikkoa. Miksi? Eikö se ollut valmista jo? Jos ei ollut, miksei ollut?

Jokin ei nyt täsmää.

AP:llä on valmista, miehellä, joka ei välitä joulusta, ei ole valmista. Molemmilla omat kodit.

Mies, joka ei hössötä eikä välitä joulusta ostaa tarvikkeita jouluruokiin ja sopimatta aloittajan kanssa olettaa hänen valmistavan niitä.

Jos ukolla on oma koti, niin mitä hittoa se ap:lle kuuluu, mitä lanttuja ukko ostaa. Ihan käsittämätöntä p*skaa koko juttu!

Niin, ei kuuluisikaan. Se ongelma tässä on, että mies on suuttunut ja mököttää, koska ap ei perunut omia menoja ja lähtenyt kokkaamaan miehelle jouluruokia miehen kotiin.

Vierailija
124/138 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän vielä edes ole joulu. Miksi ihmeessä ei voi kokata miehen ostamia ruokia? En ymmärrä nyt ongelmaa?? Jouluruoka kuuluu jouluaattoon. En todellakaan niitä vielä söisi.

Jos vastaava olisi toisinpäin, saisi mieheni kokata jouluruuat ihan itselleen ja minä söisin ne kaupasta ostamani ruuat mitkä menee muutoin huonoksi. Ihan perus viikonloppu nyt on.

Ap on tehnyt tarpeeksi. Mies voi ihan itse kokata. Nyt saa ap levätä.

Vierailija
125/138 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkitse miestä riettaalla ja kokeilevalla seksillä joulujuttuihin osallistumisesta. Se on valuutta joka miehelle kelpaa, se on valuutta jota mies haluaa. Seksi on se asia jonka takia me miehet ylipäätään teemme mitään.

Vierailija
126/138 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mies lapsineen on kyllä kutsuttu aattona syömään mun luokse jo hyvissä ajoin, että jouluruokaa saisivat ilman näitä miehen (ja mun) kokkailujakin, siitä ei ole kysymys. Mies nyt sitten haluaa kuitenkin kotiinsakin jouluruokia ja sen lisäksi, että ruokin jouluna omat lapset+sukulaiset  sekä miehen lapset, niin mun pitää vielä kokkailla miehellekin. Ja kun olen omia ruokiani suunnitellut ja valmistanut erityisruokavaliot ja toiveet (miehenkin lasten) huomioiden, niin kuulemma vaan "hössötän". 

AP

Vierailija
127/138 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palkitse miestä riettaalla ja kokeilevalla seksillä joulujuttuihin osallistumisesta. Se on valuutta joka miehelle kelpaa, se on valuutta jota mies haluaa. Seksi on se asia jonka takia me miehet ylipäätään teemme mitään.

Miestä pitäisi vielä palkita siitä, että MINÄ saan tehdä hänen joulupöperönsä? 

Niin, no, eilisilta meni mulla kotosalla karjalanpaistin merkeissä ja miehellä maksalaatikkojensa kanssa ja tänään miehelle tulee teinit, että se siitä seksistä sitten, vaikka ehkä toiveita olisi ollutkin. Kovin ei nyt pysty rietastelemaan.

Vierailija
128/138 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytkö sinä palkitsemassa deittimiestä seksillä siitä hyvästä, että hän mököttää, ellet mene kokkaamaan hänelle jouluruuat hänen kodissaan sen lisäksi, että olet jo kokannut itsellesi jouluruuat omassa kodissasi? 

Minua saavat myös komeat miehet tulla palkitsemaan seksillä sen jälkeen, kun he ovat ensin tehneet täällä kotonani puolestani kaikki jouluruuat minulle ja suvulleni. Kuka haluaa tulla ekana kokkaamaan? Siivotakin saa.

N50+

Vierailija
129/138 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi menit ap sinne kaupungille nauttimaan vapaapäivästäsi! Tehkööt itse omat ruokansa. Ja ehkä ens vuonna tietää ettet laita hänelle joulua vaan saa aikuisena ihmisenä itse tehdä haluamansa valmistelut. 

Itselleni tuo koko episodi olisi niin iso red flag, ettei ensi jouluna enää oltaisi pariskunta.

Edellisessä parisuhteessa kun huomasin olevani menossa kohti kodinhoitajan virkaa, niin suhde ei kauaa jatkunut. 

Vierailija
130/138 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisi kuvitella, että kun on kolmepäivää enen aattoa, saisitten helpostikin sovitettua kaikki tekemiset niin, että molemmilla on kivaa, mutta kun pitää olla joustamaton...Kiva kun pilaat miehen yrityksen ja vähäisenkin joulumielen.

Juu niin, mutta aloittajalla on omatkin hommansa omassa kodissaan, kun kuitenkin sitä tekemistä on eniten juuri niinä aattoa edeltävinä päivinä. Mies olisi voinut osallistua aloittajan joulun laittamiseen aikaisemmin, tai olisi edes voinut olla veetuilematta, niin varmasti olisi aloittajallakin parempi joulumieli. 

Vierailija
131/138 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut lukea.

Oikeesti? Noin lyhyt teksti etkä jaksanut lukea? 

Mä ymmärrän ap:ta ja sitä että haluaa nauttia joulusta ja elää omien suunnitelmien mukaan. Itsellä ainakin on ollut raskas syksy kun töitä ollut ihan liikaa ja joulu on mulle rentoutumisen aikaa.

Jollekin se rentoutuminen on sitä että kun on saanut kaiken valmiiksi niin voi heittää ne aivot narikkaan ja vain nauttia kiireettömästä ajasta. Jos on suunnitellut että tänään rentoutuu niin että kiertelee kaupungilla kiireettömästi ja istuu kahvilassa nauttien omasta ajasta niin kyllä se pienen stressin aiheuttaa jos joku antaa sulle jonkin epämieluisan tehtävän hoidettavaksi vaikka ajattelit että tänään et elä muita varten.

Mulle olisi joku pakollinen ruuanlaitto se vihoviimeinen tapa viettää vapaapäivää jonka olin suunnitellut viettäväni aivan toisin.

En jaksanut lukea. 

Vierailija
132/138 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pistä mies kokkaamaan jos haluaa tehdä laatikotkin raakatavarasta. Onnea vaan matkaan.

Vierailija
133/138 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkoi Hellun instassa taas sekoilu. Lapsia käytetään taas kilpenä!

Vierailija
134/138 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tldr

Jätä se sika jne

OIkeasti asiat on huonosti siinä vaiheessa kun píllunkantotelíne alkaa vuodattaa tänne yhtään mitään miehestä tai miehistä. Eläkää onnellisina yksin kun miehet on kerran noin vaikeita ja huonoja, mutta lopettakaa tämä paskanjauhanta.

Kiitos

Vierailija
135/138 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa hössötystä. ihme kilareita pitää vetää jostain loppujen lopuksi yhdentekevästä päivästä.

Vierailija
136/138 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tldr

Jätä se sika jne

OIkeasti asiat on huonosti siinä vaiheessa kun píllunkantotelíne alkaa vuodattaa tänne yhtään mitään miehestä tai miehistä. Eläkää onnellisina yksin kun miehet on kerran noin vaikeita ja huonoja, mutta lopettakaa tämä paskanjauhanta.

Kiitos

Minä en tarvitsisi miestä kuin seksiin. Haluan säilyttää itsenäisyyteni, pitää omat asunnot ja tosiaan tarvitsisin vain säännöllistä seksiä. Toki kapakasta saisin seuraa aina, mutta kun ne yhden illan jutut eivät anna minulle mitään. Kenties tämä tekee miehestä munankantotelineen?

Joka tapauksessa en ole vielä löytänyt miestä tähän käyttötarkoitukseen. Aina alkaa se jaanaaminen, enemmän pitäisi tavata, pitäisi mennä tapaamaan miehen sukulaisia, tehdä kotitöitä miehen asunnossa tai jopa muuttaa yhteen. Siinä kohdassa viimeistään nostan kytkintä. Tarvitsen miestä vain yhteen asiaan, mutta sen kylkiäisenä tulee aina kaikenlaista, vaikka muuta olisi sovittu.

Vierailija
137/138 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä ap, taidankin ostaa tänään karjalanpaistia, maksaa ja lantun. Tuli ihan vesi kielelle. 

Nainen

Vierailija
138/138 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vinkistä ap, taidankin ostaa tänään karjalanpaistia, maksaa ja lantun. Tuli ihan vesi kielelle. 

Nainen

Nakitathan homman kuitenkin miehellesi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän