Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kela on leikannut perustoimeentulotuen perusosaa 30% joka kuukausia jo 4kk ajana minulta...Ei ole rahaa ruokaan, kesäkengät rikki, joulua ei

Vierailija
20.12.2024 |

Tämä on aivan kamala tilanne elämässäni. Kela on leikannut toimeentulotuen perusosastani 30% jo 4kk ajan, eli yhteensä minulla on tullut noin 700 euron edestä vajetta tänä aikana niihin VIIMESIJAISIIN TULOIHIN. Tämä on johtanut siihen että minulla ei ole rahaa ruokaan, ei ole varaa ostaa kenkiä. Kesäkengät rikki, reikäiset ja tulee vesi läpi nyt märällä kelillä...Liukkaatkin ovat kun sileä pohja. Nyt on 4e tilillä, eikä ruokaa loppukuuksi...Mitä teen? Tunne tässä sitten joulumieltä...Muut ympärillä hehkuttavat joulua samalla kun itselläni ei ole varaa edes perusruokaan...

Mulla on "liian kallis asunto", mutta mulla on lääkärintodistus siitä että en ole kykenevä muutamaan...SILTI kela on leikannut tukeani ekä hyväksynyt lääkärintodistusta?? MItä hemmettiä? Kela toimii lainvastaisesti, ja vien asian hallinto-oikeuteen kyllä, mutta miten elän ja selviän tässä välissä? Olen jo alipainon rajalla, painoni on laskenut 8kg tässä 4kk aikana....Mikä taho auttaa tässä kestämättömässä tilanteessa...?

Kommentit (279)

Vierailija
141/279 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä: Millainen lääkärintodistus sinulla oikein on, joka estäisi muuttamisen?

Painan 200kg enkä jaksa kävellä portaita tai kantaa tavaroita

ap

Ja silti alipainon rajalla?

Valehtelin aloituksessa että saisin sääliä

ap

Vierailija
142/279 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin niin, että pyrkisin muuttamaan. Myyt vain kaiken irtaimiston ja mahdollisimman pienellä muuttomäärällä muutat uuteen asuntoon, jos kukaan muu ei auta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/279 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Tekisin niin, että pyrkisin muuttamaan. Myyt vain kaiken irtaimiston ja mahdollisimman pienellä muuttomäärällä muutat uuteen asuntoon, jos kukaan muu ei auta.

En muuta Helsingistä mihinkään junttilaan keskelle metsään, ei siellä landella ole edes töitä tai naisia

ap

Vierailija
144/279 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Tekisin niin, että pyrkisin muuttamaan. Myyt vain kaiken irtaimiston ja mahdollisimman pienellä muuttomäärällä muutat uuteen asuntoon, jos kukaan muu ei auta.

En muuta Helsingistä mihinkään junttilaan keskelle metsään, ei siellä landella ole edes töitä tai naisia

ap

tollaselle paskan jankuttajalle ei löydy kyllä missään kaupungissa naisia.naiset kiertää työttömän reppanan kaukaa.

Vierailija
145/279 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä nämä kommentoijat saavat tällaisesta toisen lyttäämisestä? Toivotan AP:lle voimia vaikeaan tilanteeseen. Joku ehdotti avun  hakemista diakonilta, myös kunnan sosiaalitoimeen kannattaa ottaa yhteyttä. Toivottavasti tilanteesi lähtee paranemaan. 

Olen samassa tilanteessa kuin aloittaja. Olen ollut yhteydessä sossuun mutta he ovat hylänneet hakemukseni. Olen vanha sairaseläkkeellä

oleva nainen. Olen sairas mutta olen hakenut halvempaa asuntoa sitä löytämättä. Toimeentulotukeni lopetettiin myös enkä saa tarvitsemiani lääkkeitä edes. Aivan oikeasti, ilmeisesti kaikista heikoimmassa ja haavoittuvammassa asemassa olevat aiotaan eliminoida pois. Miksi kukaan ei puutu tähän?

Vierailija
146/279 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

tollaselle paskan jankuttajalle ei löydy kyllä missään kaupungissa naisia.naiset kiertää työttömän reppanan kaukaa.

Joka viikonloppu löytyy naisia 

ap

Vierailija
147/279 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

joopa joo.en tollasen vätyksen kanssa olis edes samassa huoneessa oot etova äijjä.

Vierailija
148/279 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

joo ihan varmasti!

Vierailija
149/279 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

joopa joo.en tollasen vätyksen kanssa olis edes samassa huoneessa oot etova äijjä.

Olen 195cm ja käyn salilla 5 päivänä viikossa, naisia on niin paljon etten kerkeä edes kaikkien viesteihin vastaamaan

ap

Vierailija
150/279 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytä energiasi oikeisiin asioihin. Perusta maksullinen Reikä-Tv.

1. osa: Luuseri antaa setämiehelle takaa.

2 . osa: Luuseri ottaa auliisti setämieheltä suihin

En ole homo.

Olen hetero.

Eivät heteronaisetkaan myy naisille seksiä.

Ap

Ei sen väliä vaikka olisit vähän vajaa tai vaikka lesbo tai paviaani.

Reikä kuin reikä kelpaa pervoille ja muuten vaan reiän kipeille.

Heteronaiset myyvät naisille seksiä, hwe jotka työkseen myyvät seksiä. Sukupuolella ei ole väliä.

Anaaliyhdyntä, ja miestenvälinen seksi ovat terveydelle haitallisia ja luonnonvastaisia.

Vaginaalinen yhdyntä on siihen tarkoitettu.

Vihaatko sinä homoja? Suikkihoito ei ole terveysuhka kun kondomi on suojana.

Vierailija
151/279 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantajien vaatimuksiin ja voitontavoittelun raameihin ei vaan nykyään ihan kuka tahansa kelpaa. Avointa työpaikkaa pidetään auki vain työpaikan vaihtajia varten ja muiden hakijoiden hakemukset lentää taivaantuuliin.

Toisaalta voi olla työnhaku auki vain firman mainoksen vuoksi eikä sinne edes tarvita ketään. Sillä saadaan sortaa ja alistaa työttömiä joillekka ei työ kelpaa kun ne vihaavat työttömiä.

Palkka voi olla ihan naurettava ja sitten uutisissa työnantaja kertoo kuinka ei ole yhtään hakijaa, jotenka taas tulee lokaa työttömien niskaan. Hakijoitahan voi olla pitkäaikaistyötön mutta ei se kelpaa vaan pitää olla valmis rautainen ammattilainen sillä harjoittelijan palkalla.

Koska puututaan tämmöisiin vale työpaikka ilmoituksiin ja kun samalla työnantajalla on ollut liian kauan työpaikka haku niin se haiskahtaa valetyöpaikalta.

Vierailija
152/279 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Olen 195cm ja käyn salilla 5 päivänä viikossa, naisia on ni

joo me uskotaan.

Vierailija
153/279 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Ai siihenkö ne rahat menevätkin.. naisiin.

Vierailija
154/279 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata kirjoittaa tänne, kun täällä ihmisiltä puuttuu empatiakyky. Tiedän miltä susta tuntuu, olen samassa tilanteessa. Suosittelen sua viemään tätä asiaa eteenpäin, sillä se on ainut asia mikä voi lopulta auttaa. Jos kaikki samassa tilanteessa olevat tekisi saman niin tilanne muuttuisi lopulta.

Siinä on empatiat kaukana kun aamulla lähtee töihin ja lukee kun sama tyyppi itkee kun saa liijan vähän ilmaista rahaa.

Ymmärrätkö että mä olen hakenut töitä monta vuotta, mutta ei työnantajat palkkaa?!

ap

Ihan oma syy ettet saa töitä. Miksi et lukenut ammattia aikoinaan.

Vierailija
155/279 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Eihän se haittaa. Et saa töitä etkä naisia muutenkaan. Et ole koskaan saanut. Se on tiedossa. Joten muuta Kälviällä.

Vierailija
156/279 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytä energiasi oikeisiin asioihin. Perusta maksullinen Reikä-Tv.

1. osa: Luuseri antaa setämiehelle takaa.

2 . osa: Luuseri ottaa auliisti setämieheltä suihin

En ole homo.

Olen hetero.

Eivät heteronaisetkaan myy naisille seksiä.

Ap

Ei sen väliä vaikka olisit vähän vajaa tai vaikka lesbo tai paviaani.

Reikä kuin reikä kelpaa pervoille ja muuten vaan reiän kipeille.

Heteronaiset myyvät naisille seksiä, hwe jotka työkseen myyvät seksiä. Sukupuolella ei ole väliä.

Anaaliyhdyntä, ja miestenvälinen seksi ovat terveydelle haitallisia ja luonnonvastaisia.

Vaginaalinen yhdyntä

En, mutta sinä vihaat heteromiehiä

Vierailija
157/279 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

törkeää tuollainen tukien leikkaaminen.

jos tukia vielä leikataan lisää, niin tässähän joutuu kohta menemään töihin.

Vierailija
158/279 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata kirjoittaa tänne, kun täällä ihmisiltä puuttuu empatiakyky. Tiedän miltä susta tuntuu, olen samassa tilanteessa. Suosittelen sua viemään tätä asiaa eteenpäin, sillä se on ainut asia mikä voi lopulta auttaa. Jos kaikki samassa tilanteessa olevat tekisi saman niin tilanne muuttuisi lopulta.

Siinä on empatiat kaukana kun aamulla lähtee töihin ja lukee kun sama tyyppi itkee kun saa liijan vähän ilmaista rahaa.

Ymmärrätkö että mä olen hakenut töitä monta vuotta, mutta ei työnantajat palkkaa?!

ap

Ihan oma syy ettet saa töitä. Miksi et lukenut ammattia aikoinaan.

No eipä mulla aikakonetta ole. Vai mikä olikaan pointtisi?

Ap

Vierailija
159/279 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sullakaan ei ole ammattia ja olet ollut 20v työtön?

Vierailija
160/279 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Ai siihenkö ne rahat menevätkin.. naisiin.

Ei naisiin mene yhtään rahaa kun ne tulee mun luokse ihan ilmaiseksi

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi