Kela on leikannut perustoimeentulotuen perusosaa 30% joka kuukausia jo 4kk ajana minulta...Ei ole rahaa ruokaan, kesäkengät rikki, joulua ei
Tämä on aivan kamala tilanne elämässäni. Kela on leikannut toimeentulotuen perusosastani 30% jo 4kk ajan, eli yhteensä minulla on tullut noin 700 euron edestä vajetta tänä aikana niihin VIIMESIJAISIIN TULOIHIN. Tämä on johtanut siihen että minulla ei ole rahaa ruokaan, ei ole varaa ostaa kenkiä. Kesäkengät rikki, reikäiset ja tulee vesi läpi nyt märällä kelillä...Liukkaatkin ovat kun sileä pohja. Nyt on 4e tilillä, eikä ruokaa loppukuuksi...Mitä teen? Tunne tässä sitten joulumieltä...Muut ympärillä hehkuttavat joulua samalla kun itselläni ei ole varaa edes perusruokaan...
Mulla on "liian kallis asunto", mutta mulla on lääkärintodistus siitä että en ole kykenevä muutamaan...SILTI kela on leikannut tukeani ekä hyväksynyt lääkärintodistusta?? MItä hemmettiä? Kela toimii lainvastaisesti, ja vien asian hallinto-oikeuteen kyllä, mutta miten elän ja selviän tässä välissä? Olen jo alipainon rajalla, painoni on laskenut 8kg tässä 4kk aikana....Mikä taho auttaa tässä kestämättömässä tilanteessa...?
Kommentit (279)
päivittäinen tuki itku meneillään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap istut pankkisi päällä. Nyt vaan pisnekset pyörimään kotipunkassasi.
En ole nainen.
Ap
Tiedän sen. Reikä se sullekin on, jonka päällä istut. Sit sulla on toinenkin reikä. Se reikä, johon mättäät muiden maksamia sapuskoja.
Naiset eivät muodosta sellaista kysyntää että homma kannattaisi.
Ap
Kai sä tajuut, että harva nainen haluu sun reikää rassata. Jos älyät, niin miehet rassailee mielellään sun röörit.
ole homo.
Olen hetero.
Eivät heteronaisetkaan myy naisille seksiä.
Miestenvälisessä seksissä piilee valtavat terveysriskit, ja anaalin löystyminen/vaurioituminen. Tuota ongelmaa ei ole heteroseksissä.
Ap
Asia ratkesi. Alan myymään palveluita kotipunkassani. Asiakkaillehan on sama, mikä seksuaalinen suuntautuminen on, kunhan reikä löytyy. Se on samantekevää maksavalle asiakkaalle, olenko hetero tai hoo-moilanen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
päivittäinen tuki itku meneillään.
Eihän se muuta osaa eikä jaksa tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytä energiasi oikeisiin asioihin. Perusta maksullinen Reikä-Tv.
1. osa: Luuseri antaa setämiehelle takaa.
2 . osa: Luuseri ottaa auliisti setämieheltä suihin
En ole homo.
Olen hetero.
Ap
Ei sen väliä vaikka olisit vähän vajaa tai vaikka lesbo tai paviaani.
Reikä kuin reikä kelpaa pervoille ja muuten vaan reiän kipeille.
Heteronaiset myyvät naisille seksiä, hwe jotka työkseen myyvät seksiä. Sukupuolella ei ole väliä.
Sukupuolella on väliä.
En ole homo.
Olen hetero.
Useimmat itsellisesti myyvät naiset nauttivat seksuaalisen suuntautumisensa mukaisesta seksityöstä...katso dokkareita ja haastatteluita.
Lisäksi miestenvälisessä seksissä piilee valtavat terveysriskit, ja anaalin löystyminen/vaurioituminen. Tuota ongelmaa ei ole heteroseksissä.
Ap
Olen ratkaissut riskit ottamalla suikkiin kondomin kanssa.
Ap
En ymmärrä: Millainen lääkärintodistus sinulla oikein on, joka estäisi muuttamisen?
Kas, paikalle ennätti jo vakiojankkaaja siitä miten heteromiehen seksinmyynti miehille on sama kuin heteronaisen seksinmyynti miehille 🤣🤣👌🏼👌🏼
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä: Millainen lääkärintodistus sinulla oikein on, joka estäisi muuttamisen?
Minulla on vakava hermovaurio kädessä joka tarkoittaa että en pysty kättä käytänössä käyttämään, silti se ei riittänyt Kelalle muuton esteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytä energiasi oikeisiin asioihin. Perusta maksullinen Reikä-Tv.
1. osa: Luuseri antaa setämiehelle takaa.
2 . osa: Luuseri ottaa auliisti setämieheltä suihin
En ole homo.
Olen hetero.
Ap
Ei sen väliä vaikka olisit vähän vajaa tai vaikka lesbo tai paviaani.
Reikä kuin reikä kelpaa pervoille ja muuten vaan reiän kipeille.
Heteronaiset myyvät naisille seksiä, hwe jotka työkseen myyvät seksiä. Sukupuolella ei ole väliä.
Anaaliyhdyntä, ja miestenvälinen seksi ovat terveydelle haitallisia ja luonnonvastaisia.
Vaginaalinen yhdyntä on siihen tarkoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Painan 200kg enkä jaksa kävellä portaita tai kantaa tavaroita
ap
Vierailija kirjoitti:
Ei niillä tukiaisilla olekaan tarkoitus rahoittaa elämä, vaan tilapäinen työttömyys / elämäntilanteen muutos tms.
Jos tukiaisilla ois tarkoitus tulla toimeen, kuka viittis töissä käydä ja maksaa veroja?
Olet jo monta kuukautta samaa paskaa jankannut, käytä tuo energia jatkossa asemasi parantamiseen.
Tuntuu että et edes halua muuttua, vaan ulista samaa paskaa alati.
Toimeentulotuen "määritelmä" on yli 40v vanha, 80-luvulta. Silloin maailma oli erilainen.
Joka tapauksessa toimeentulotuesta on muodostunut pitkäaikainen tulonlähde monelle. Se on systeemin vika, ei yksilön. Määritelmää tulisi muuttaa nykyaikaiseksi.
Mites olisi se unelmien tasokas mies jonka perään te naiset kuolaatte. Se voisi pelastaa
Vierailija kirjoitti:
Asia ratkesi. Alan myymään palveluita kotipunkassani. Asiakkaillehan on sama, mikä seksuaalinen suuntautuminen on, kunhan reikä löytyy. Se on samantekevää maksavalle asiakkaalle, olenko hetero tai hoo-moilanen.
Ap
Tämä en ollut minä, vaan minua esittävä trolli.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tämä en ollut minä, vaan minua esittävä trolli.
Ap
Tämä EN OLLUT MINÄ VAAN TROLLI!!!!
OIKEA AP
Jos olisin aloittajan tilanteessa,olisin tehnyt kantelut ja vienyt asiat eteenpäin jo ensimmäisen kuukauden kohdalla,jos kerran lääkärintodistus löytyy. Nyt ei kai auta tällä välillä aloittajan muu,kuin mennä sinne onlyfansiin tai muualle myymään käytettyjä alushousujaan yksinäisille setä miehille joulumieltä tuomaan. Jos on todellinen hätä,moraali menee roskiin ensimmäisenä. Moni joutuu varkaaksikin ryhtymään,jotta saa edes hernesoppaa keitettyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painan 200kg enkä jaksa kävellä portaita tai kantaa tavaroita
ap
Ja silti alipainon rajalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokapäiväinen tuki itku käynnissä taas.
Et ole kovin sympaattinen ihminen?
Tarkoitat varmaan empaattinen? Ei ole varsinaisesti edes sivistyssanastoa, mutta kannattaisi harkita mitä sanoja käyttää, jollei niiden merkitystä ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokapäiväinen tuki itku käynnissä taas.
Et ole kovin sympaattinen ihminen?
Tarkoitat varmaan empaattinen? Ei ole varsinaisesti edes sivistyssanastoa, mutta kannattaisi harkita mitä sanoja käyttää, jollei niiden merkitystä ymmärrä.
turpa kiinni homo.
Ei niillä tukiaisilla olekaan tarkoitus rahoittaa elämä, vaan tilapäinen työttömyys / elämäntilanteen muutos tms.
Jos tukiaisilla ois tarkoitus tulla toimeen, kuka viittis töissä käydä ja maksaa veroja?
Olet jo monta kuukautta samaa paskaa jankannut, käytä tuo energia jatkossa asemasi parantamiseen.
Tuntuu että et edes halua muuttua, vaan ulista samaa paskaa alati.