Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kela on leikannut perustoimeentulotuen perusosaa 30% joka kuukausia jo 4kk ajana minulta...Ei ole rahaa ruokaan, kesäkengät rikki, joulua ei

Vierailija
20.12.2024 |

Tämä on aivan kamala tilanne elämässäni. Kela on leikannut toimeentulotuen perusosastani 30% jo 4kk ajan, eli yhteensä minulla on tullut noin 700 euron edestä vajetta tänä aikana niihin VIIMESIJAISIIN TULOIHIN. Tämä on johtanut siihen että minulla ei ole rahaa ruokaan, ei ole varaa ostaa kenkiä. Kesäkengät rikki, reikäiset ja tulee vesi läpi nyt märällä kelillä...Liukkaatkin ovat kun sileä pohja. Nyt on 4e tilillä, eikä ruokaa loppukuuksi...Mitä teen? Tunne tässä sitten joulumieltä...Muut ympärillä hehkuttavat joulua samalla kun itselläni ei ole varaa edes perusruokaan...

Mulla on "liian kallis asunto", mutta mulla on lääkärintodistus siitä että en ole kykenevä muutamaan...SILTI kela on leikannut tukeani ekä hyväksynyt lääkärintodistusta?? MItä hemmettiä? Kela toimii lainvastaisesti, ja vien asian hallinto-oikeuteen kyllä, mutta miten elän ja selviän tässä välissä? Olen jo alipainon rajalla, painoni on laskenut 8kg tässä 4kk aikana....Mikä taho auttaa tässä kestämättömässä tilanteessa...?

Kommentit (279)

Vierailija
1/279 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestämätön tilanne ilmeisesti tosiaan

Vierailija
2/279 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion valittaa EU tuomioistuimeen myös

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/279 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuit hakee hallituksessa sitä maagista rajaa, jossa köyhistä tulee nälkiintyneen näköisiä resuperkkoja, mutta eivät kuitenkaan ihan kuole (paitsi jos sattuvat sairastumaan).

Vierailija
4/279 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Ota ne paperit mukaan ja käy seurakunnan diakoniassa, tai varaa sinne aika. Toinen paikka on Pelastusarmeija. Mutta ota ne paperit mukaan! Hyvää joulua!

Vierailija
5/279 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkös sä jo pari kuukautta sit ollu kuolemassa nälkään?

Vierailija
6/279 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aion valittaa EU tuomioistuimeen myös

ap

onneks tää paska jankutus poistetaan kohta taas.

Vierailija
7/279 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisko vielä muutama kertaa tän tuki itku jankutuksen tänään.

Vierailija
8/279 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kela tekee vain sitä mitä hallitus käskee. Atsit pitäisi saada vastuuseen.

Vierailija
9/279 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N A T S I T

Vierailija
10/279 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kirjoittaa tänne, kun täällä ihmisiltä puuttuu empatiakyky. Tiedän miltä susta tuntuu, olen samassa tilanteessa. Suosittelen sua viemään tätä asiaa eteenpäin, sillä se on ainut asia mikä voi lopulta auttaa. Jos kaikki samassa tilanteessa olevat tekisi saman niin tilanne muuttuisi lopulta.

Vierailija
11/279 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin hallitus kaatuu? En tiedä selviänkö kahta vuotta...

Ap

Vierailija
12/279 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata kirjoittaa tänne, kun täällä ihmisiltä puuttuu empatiakyky. Tiedän miltä susta tuntuu, olen samassa tilanteessa. Suosittelen sua viemään tätä asiaa eteenpäin, sillä se on ainut asia mikä voi lopulta auttaa. Jos kaikki samassa tilanteessa olevat tekisi saman niin tilanne muuttuisi lopulta.

Siinä on empatiat kaukana kun aamulla lähtee töihin ja lukee kun sama tyyppi itkee kun saa liijan vähän ilmaista rahaa.

Vierailija
13/279 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä on empatiat kaukana kun aamulla lähtee töihin ja lukee kun sama tyyppi itkee kun saa liijan vähän ilmaista rahaa.

Ymmärrätkö että mä olen hakenut töitä monta vuotta, mutta ei työnantajat palkkaa?!

ap

Vierailija
14/279 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne on monille pelottava. Ja erityisesti niiltä joilta leikataan vähästä.

Vierailija
15/279 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrätkö että mä olen hakenut töitä monta vuotta, mutta ei työnantajat palkkaa?!

ap

ymmärrän.mut onneksi tukia on leikattu niin sun kaltaiset pummit voi olla perseauki.nauti köyhyydestä.mä lähen mökille loma alkoi.

Vierailija
16/279 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokapäiväinen tuki itku käynnissä taas.

Vierailija
17/279 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokapäiväinen tuki itku käynnissä taas.

Et ole kovin sympaattinen ihminen?

Vierailija
18/279 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa köyhät lapsiperheet ovat saaneet valtavasti apua yksityishenkilöiltä. Meidänkin perhe osti ruokalahjakortin ja toivelahjoja lähes 300€ edestä. Ihana auttaa kun voi, toivottavasti sinäkin saat apua <3

Vierailija
19/279 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omassa köyhät lapsiperheet ovat saaneet valtavasti apua yksityishenkilöiltä. Meidänkin perhe osti ruokalahjakortin ja toivelahjoja lähes 300€ edestä. Ihana auttaa kun voi, toivottavasti sinäkin saat apua <3

Siis omassa kunnassa.

Vierailija
20/279 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Koska olet suljetulla.