Meitä pyydettiin aatoksi syömään sukulaisten kanssa. Kieltäydyttiin
Ajatuskin siitä hälinästä ja tohinasta rasittaa, paikka ahtaahko ja siellä n. 15-18 henkilöä joista viisi lapsia, iältään 1,5v - 10v. Olisi kai joulupukkina pitänyt toimia myös. Kahden aiotaan viettää joulua, syödään hyvin ja tissutellaan :) Mites teillä vietetään joulu?
Kommentit (14)
0/5
Teitä kukaan mihinkään kutsunut.
Vierailija kirjoitti:
0/5
Teitä kukaan mihinkään kutsunut.
Joo mutta olisi ollut kiva jos olisi kutsuttu niin olisi voinut kieltäytyä.
Lapset haluan nähdä joten siedän muut siinä sivussa, hälinän ja työleirinkin.
Nämä pyynnöt syömään, kun oikeasti pyydetään töihin esittämään joulupukkia tai mihin työhön milloinkin, ovat suuresti raivostuttavia. Ei puhuta suoraan saati asioista oikeilla nimillä, mutta auta armias, jos et tajua taustalla olevia vaatimuksia ihan itse.
En ymmärrä ihmisiä, jotka viettävät joulunsa sukulaisten tai kenenkään muun ulkopuolisen toiveiden mukaan. Oma perhe on tärkein ja ihan sama jos joku eno, täti tai mummo siitä loukkaantuu kun ei hänen pillinsä mukaan tanssahdellakaan.
Sukulaiset olivat varmaan helpottuneita, kun kieltäydyitte.
Vierailija kirjoitti:
Sukulaiset olivat varmaan helpottuneita, kun kieltäydyitte.
Ai jaa, miksi näin luulet? Aika neutraalisti suhtauduttiin kumpikin osapuoli. Ap
Vierailija kirjoitti:
Nämä pyynnöt syömään, kun oikeasti pyydetään töihin esittämään joulupukkia tai mihin työhön milloinkin, ovat suuresti raivostuttavia. Ei puhuta suoraan saati asioista oikeilla nimillä, mutta auta armias, jos et tajua taustalla olevia vaatimuksia ihan itse.
Oho, olen esittänyt joulupukkia monta keertaa sukujoulussa enkä koskaan tajunnut, että se 10 min hassuttelu onkin hirveä TYÖ ja raivostuttava hyväksykäyttö.
Näillä näkymin joulu menee miehen kanssa hipsutellessa kotosalla. Ruokia on suunniteltu ja ne tehdään. Aattona Poika 24v tulee syömään nyt ainakin. Kyllä mä sille petaan sängyn, jos jää yöksi. Tytär 21v menee tänä vuonna anoppilaan.
Kolmistaan tässä syödään ja pelataan lautapelejä. Avaan viinin jossain vaiheessa ja kattelen jotain jouluisia juttuja, sillä aikaa kun miehet saunoo.
Omaan tahtiin omassa rauhassa.
Me ollaa kahdestaan 24 ja 25 päivä mutta menen tapaninpäivänä enoni luokse syömään.
Kahden mökillä!