mikä kellonika on sopiva virpojalle virpomiseen?
mihin aikaan odotat ovikellon soivan tai mihin aikaan et enää?
Kommentit (111)
Meillä täällä Pohjanmaalla trullit kiertävät vasta ensi lauantaina.asumme omakotialueella ja jokainen pääsiäislauantai on ollut täällä yhtä vilkas.viime vuonna meillä kävi 17 trullia.nyt on jo karkit varattu ensi lauantaita varten.vaikka itsellä ei ole lapsia niin on hauska seurata kun muiden lapset kiertävät trulleina :-)
Joku äpärä lingitti äsken ja vielä kehtasi hakata ovea että miksen avaa.
Ompas julmaa ja törkeää ja suorastaan röyhkeää käytöstä
Klo 8 ei sovi, istun vessassa.
Klo 8.30 ei sovi, meikkaan.
Klo 9.00 ei sovi, teen aamupalaa.
Klo 9.30 ei sovi, syön aamupalaa.
Klo 10.00 ei sovi, selaan uutiset.
Klo 10.30 ei sovi, pesen pyykkiä.
Klo 11.00 ei sovi, olen lenkillä.
Klo 12.00 ei sovi, olen suihkussa.
Klo 12.30 ei sovi, lapset päiväunilla.
Klo 15.30 on jo liian myöhä.
Sori.
Minusta virpominen ei ole kerjäämistä, sillä lapset tekevät töitä ja käyttävät aikaa vitsojen tekemiseen. Sekä ne ovat vain kauniita koristeita jotka tuottavat iloa suurimmalle osalle. Sitä paitsi se on vain yksi päivä vuodessa! Miettikää vaikka "karkki vai keppos" kierrosta eikö se ole enemmän keräämistä verrattuna virpomiseen?!?
Ai helvata tääkin!Meidän ovi ei aukene!
Aamulla nukuttaa . No monet liikkuu jo 9-10 aikaan . Antakaa niille appelsiineja ja omenia kuin mehuja . Ne on juomatta kokoajan. Trip pillimehuja.
Pitääkö se koriste oksa ottaa vai ei ?
NE ALOITTAA NOIN 9 AIKAAN AAMULLA VIRPOMISEN . TOIVOTTAA TERVEEKSI JA TUOREEKSI ELIKKÄ PITKÄÄ IKÄÄ.
Kellojen siirto... olisiko klo 11? Su ja ihmiset haluaa nukkua
Anna myös vaikka keksejä ja mehupurkki. Vaikka hedelmiä ja vesipullo. Twistinauha hyppynaru. Kauramaito tai limu.
Kello 10- 16.
Just keitin kahvia ja kohta suihkuun,olisi Ikävä ylläri jos joku tulisi nyt jo virpomaan.
No onko kello nyt siis 7 vai 8 vai 9.
Minä olen ollut aina myönteinen virpojiin mutta nyt kun asumme alueella jossa on todella paljon lapsiperheitä, en enää jaksa sitä rallia koko päivää. Tänä vuonna en ostanut suklaita. Niihin menee paljon rahaa kun isoja laumoja lapsia kiertelee monta tuntia.
Onko vauva kello oikein noin 8,15
Vierailija kirjoitti:
Onko vauva kello oikein noin 8,15
On
Tänään on Palmusunnuntai. EI tänään virvota. Ensiviikolla vasta.