Mies petti joululahjalupauksensa
Hän lupasi jo 1 kk sitten, että laittaa makuuhuoneeseen television, jotta voi pötkötellessä katsoa telkkaria. Mitään ei ole tapahtunut. Tiedän että jättää hankkimatta koska on aiemminkin toiminut näin, sanonut tuovansa, tekevänsä tai hankkivansa jotain ja lähes poikkeuksetta keksinyt syyn olla toteuttamatta lupaamaansa. Teen itse nyt niin, että lupaan kaikenlaista joulupöytään ja odotan hänen innostunutta vastaanottoa ja sitten jouluaattona ei sitä olekaan, katsotaan miten mies suhtautuu siihen kun toimitaan kuten hän, alkaa tasan tarkkaan sättimään, miksi ei ole sillisalaattia, juustosalaattia tai riisipuuroa nyt, pettyneen näköinen mies on yhtä mukava ja miellyttävä näky kuin pettynyt vaimo ja lapset.
Kommentit (95)
Minun mies taas tekee heti kaiken mitä lupaa. Vaikka keskellä yötä alkaa tekemään. Pyysin että remontoidaan eteinen ja maalataan seinät niin mies alkoi tekee sitä ilta kahdeksalta ja maalasi koko yön vaikka sanoin ettei sitä heti tarvi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on mies ja ihan tekeväinen onkin. Mutta kyllä mä tollaset televisio ym siirrot kykenen silti hoitamaan. Kysyn ihan naisena että mikä näissä nykynaisissa oikein on kun mitään pikkuhommaa ei kyetä tekemään. Ei myöskään sitten näitä ns naisten hommia. Ruokaa ei osata tehdä, ei siivota, ei hoitaa omia lapsia. Naamaa ja pers..ettäkö vaan osataan kuvata ja jakaa...siis nettiin.
Naisilla nousi se itsenäisyys päähän ja heistä on tullut itsekkäitä. He seisoo piiska kourassa miehen selän takana vaatimassa paljon tekemättä itse mitään.
Nautit kuitenkin kun Piiska-Domina piiskaa muniasi ja reikääsi johon aurinko ei never ever paista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilaa telkku ja asentaja kotiin itse?
Olen jo kauan jutellut telkkarista makkariin, ei tuollainen seinätelkkaria paljon maksa ja tiedän, että Veikon Koneen tai Powein mies sen kyllä asentaa. Ei ole mikään ongelma, mutta jos mies lupaa, pitäisi hänen se kyllä suorittaa.
Mulla on makkarissa telkkari ollut vuosikymmenet jo eikä se todellakaan ole seinällä vaan lipaston päällä. Hyvä niin.
Seinätelkkari on nykyaikaa, lipaston päällä sodanaikainen tyyli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai tässä nyt ole siitä kiinni, vaan PERIAATTEESTA kun jotain luvataan.
Jos MINÄ haluaisin television makuuhuoneeseen hankkisin sen silkasta PERIAATTEESTA itse, enkä odottaisi jonkun muu hoitavan sen MINUN puolesta.
Jos mies haluaa joulusapuskaa, hankkii, suunnittelee ja tekee sen myös ITSE, sama koskee vaatteiden pesua ym.ym. eikä mies odota, että JOKU TOINEN TEKEE SEN HÄNEN PUOLESTAAN.
Juuri näin. Aikuisuus on vastuuta eikä joululahjalista toiveita miten toivoisi muiden toimivan. Jos sä haluat telkkarin, sä ostat. Jos haluat puhtaat vaatteeet, sä peset. Jos
Ei ole ihme, että suomalaiset eivät perusta perheitä, eivät hanki lapsia ja haluavat mieluummin olla sinkkuja, olet yksi tämän mielipiteen kannattaja.
Kuinka kauan ap nyt pitäisi odottaa ja odottaa, että joku täyttäisi hänen narsistiset tarpeensa suhteessa, jota kutsutaan PARIsuhteeksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jo kauan jutellut telkkarista makkariin, ei tuollainen seinätelkkaria paljon maksa ja tiedän, että Veikon Koneen tai Powein mies sen kyllä asentaa. Ei ole mikään ongelma, mutta jos mies lupaa, pitäisi hänen se kyllä suorittaa.
Mulla on makkarissa telkkari ollut vuosikymmenet jo eikä se todellakaan ole seinällä vaan lipaston päällä. Hyvä niin.
Se sama, kuvaputkihässäkkä...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Television ostamiseen tarvitaan penis?
Penis tarvitsee pillun, miksi ?
Mitä mä olen käsittänyt ettei se pillu ei oikein enää penikselle maistu. Miehet mielummin syrjäytyy kuin perustaa perheitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikää sulla taitaa olla 13v. "Mäkään en anna sulle mun suklaalevystä koska sä et antanut mulle salmiakkipastillia viime viikolla" :D
Sulla saa luututa lattioita, etkä pistä hanttiin?
Miten ihmeessä tv:n kanssa takkuaminen on sama asia kuin lattian luutuaminen naisella? Jos ukko ei lupauksistaan huolimatta pistä töllötintä makkariin niin miten joku kostaminen jouluruokien laittamattomuudella auttaa asiaa? Tuohan on teinimäistä touhua.
Se on luutuamista, kun lupaus petetään ja sä oot vain kuin aurinko. Kosto ei ehkä ole paras ratkaisu, mutta kaikkea ei tarvitse sietää. Ole sä vaan aikuinen ja anna käyttää itseäsi hyväkseen.
Paras tapa nolata mies on hankkia se tv ja asentaja. Ja paikalle silloin kun mies on kotona. Pääsee kovaan ääneen sanomaan että kun meidän miesväellä ei asennus onnistu!
Vierailija kirjoitti:
Paras tapa nolata mies on hankkia se tv ja asentaja. Ja paikalle silloin kun mies on kotona. Pääsee kovaan ääneen sanomaan että kun meidän miesväellä ei asennus onnistu!
Ja sitten nussisin sitä asentajaa. Miehen katsellessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Television ostamiseen tarvitaan penis?
MIES ON LUVANNUT SEN HOMMATA VAI ETKÖ YMMÄRRÄ LUKEMAASI, TOLLO.
En ymmärrä sitä, että miksi hän puhuu miehelle telkkarin ostosta, jos kerran sellaisen haluaa? Iso tyttö voi jo mennä ja ostaa telkkarin. Ei hän siihen miehen lupaa tarvitse.
Hän halusi loisia miehen lompakolla, eli tarvitsi rahoittajan?
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että suunnittelet riitaa etukäteen. Ihanaa!
Hyvä pari, 2 idioottia sopii hyvin toisilleen.
Vierailija kirjoitti:
jep. tilaat miehen asentaan seinälle :D kehut kui hyvin asennettu viikon verran niin on kostettu tääkin mielipaha
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
meilläkin oli sodan aikaan joka lipaston päällä taulutelkkarit
Jouluun on vielä monta viikkoa aikaa. Eihän muitakaan lahjoja anneta näin aikaisin, riittää että töllötin on hankittu aaton aattona.
Miksi siis nyt jo pahoitetaan mieli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että suunnittelet riitaa etukäteen. Ihanaa!
Hyvä pari, 2 idioottia sopii hyvin toisilleen.
eihän toinen ole osottanut olevansa idiootti, ollaan täysin tän toisen idiootin kertoman varassa.
Onpas taas idi00ttien kokoontumisajot tässäkin ketjussa.
Teillehän tulee kiva joulu, kun mies sitten jouluna sen telkkarin siihen seinälle ripustaa ja sulla on juhlapöydässä tarjolla eineslihamakaroonilaatikko. Kun eikö tuo joululahja mieheltä ollut? Siihen on vielä reipas 20pvää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, ei telkkari makuuhuoneessakaan ole tätä päivää, kuin vanhuuseläkeläisillä.
Vierailija kirjoitti:
Teillehän tulee kiva joulu, kun mies sitten jouluna sen telkkarin siihen seinälle ripustaa ja sulla on juhlapöydässä tarjolla eineslihamakaroonilaatikko. Kun eikö tuo joululahja mieheltä ollut? Siihen on vielä reipas 20pvää...
ja lapset itkee :D äitihän jättää nekin ilman lahjoja kun on luvannu siivota eikä koskaan siivoo
Miksi pilaat toisten työpäivän ja kotiasiat, koeta katsoa peiliin tai hakeudu hoitoon, pillereitä on myös vainoharhaisuuteen.