Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järjestin synttärijuhlat... Kukaan ei tullut.

Vierailija
03.12.2024 |

Kutsut on lähetetty sähköpostitse ja Facebookissa. Kaikki ovat sanoneet "Voi kun kiva... Pitäisi yrittää päästä."

Kukaan ei tullut... Kukaan ei edes ilmoittanut tuleeko vai ei.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä nykyaikaa. Siksi en enää järjestä synttäreitä lainkaan. Viimeksi kun järjestin, juhlapäivä ei sopinut kenellekään, kaikki halusivat tulla eri päivinä. Sitten kun siirtelin päiviä, niin 80% porukasta ei tullut paikalle vaikka itse ehdotti päivää, joka sopisi heille. Roskiin vaan tarjoilut, kun ihmiset eivät tajua että ei se kakku pysy viikkotolkulla hyvänä.

Vierailija
2/29 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista. Myöhästyneet synttärionnittelut Sulle! Itse en kuulu facebookiin ja sähköpostiakin tulee niin paljon etten ehdi lukea kaikkea. Voisko se olla syynä tulemattomuuteen? Jaksuja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en nykyään viitsi enää lähteä mihinkään juhliin, kun ei ole varaa laittautua sillä tasolla, jota muut harrastavat. Juuri kieltäydyin hääkutsustakin, koska meillä menisi tällä hetkellä säädyllisiin juhlavaatteisiin, kampaajiin ja meikkeihin yli tonni, jota ei ole. Laitan mielelläni tosin hääparille satasen tai kaksi heidän häämatkatililleen, kiva pari, ja jos en tietäisi minkälaisia investointeja muut vieraat tekevät ulkonäkönsä suhteen, menisin mielelläni mukaan ja veisin perheenkin. 

Vierailija
4/29 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommunikointiongelma. Nykytiedonvälityksellä voi nopeasti varmistaa kuka tulee ja kuka ei, vai eikö tule kukaan. 

Vierailija
5/29 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsut pitää lähettää henkilökohtaisesti ja pyytää vastausta tiettyyn pvm mennessä. Ne jotka eivät ole vastanneet mitään, eivät ole tulossa.

Vierailija
6/29 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en nykyään viitsi enää lähteä mihinkään juhliin, kun ei ole varaa laittautua sillä tasolla, jota muut harrastavat. Juuri kieltäydyin hääkutsustakin, koska meillä menisi tällä hetkellä säädyllisiin juhlavaatteisiin, kampaajiin ja meikkeihin yli tonni, jota ei ole. Laitan mielelläni tosin hääparille satasen tai kaksi heidän häämatkatililleen, kiva pari, ja jos en tietäisi minkälaisia investointeja muut vieraat tekevät ulkonäkönsä suhteen, menisin mielelläni mukaan ja veisin perheenkin. 

Kuinka himskatin kalliita meikkejä sä ostat? Tottakai saat kulutettua rettuihin ja muuhun vaikka satatonnia, sehän on sun päätös kuinka kallista ostat ja mihin tuhlaat. Ja kummallista että sun pitää etukäteen tietää miten muut on tälläytyneet ja minkälaista luomifäriä niillä on ennenkuin voit juhliin mennä. Mä oon ollut monissa juhlissa ja häissä ja ihan itte oon tukkani laittanut ja naamani meikannut, vaatteet on ollut valmiiksi kaapissa kun en joka kemuihin uutta tanttua osta.

Vierailija
7/29 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhästyneet synttärionnittelut täältä

Itseäni harmittaa, kun en voi osallistua mihinkään pikkujouluihin, synttäreille, jne, koska olen niin rahaton. Kaverit ehkä luulee, etten välitä heistä. Totuus on, etten kehtaa mennä ilman mitään tuliaista/lahjaa...

Vierailija
8/29 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on minunkin ongelma ja siksi en juhli. Tärkeintä olisi varmaan se, että varmistaa muutamalta ydintyypiltä, että pääseväthän he paikalle. Muut sitten tulevat jos pääsevät.

Vierailija
9/29 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut viinaa tarjolla joten ei kukaan silloin tule.

Vierailija
10/29 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sillä on miten muut pukeutuvat? Ei missään kampaajjilla ole pakko käydä, ja meikkejäkin saa ostettua suht halvalla. Luulisi myös jotain sopivaa päälle pantavaa löytyvän jokaisen vaatekaapista. Mene juhliin omana itsenäsi ja nauti!

Vierailija
11/29 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni harmittaa, kun en voi osallistua mihinkään pikkujouluihin, synttäreille, jne, koska olen niin rahaton. Kaverit ehkä luulee, etten välitä heistä. Totuus on, etten kehtaa mennä ilman mitään tuliaista/lahjaa...

Harmi kuulla. Meillä kaveriporukoissa on oletuksena että kukaan ei tuo mitään muutakuin itsensä, ollaan toki miehiä

Vierailija
12/29 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole ketään edes ketä pyytää

Vierailija
13/29 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prioriteetit järjestykseen. Jos he ovat ystäviäsi, kerrot heille. Arvosta sitä, mikä sinulla on ja näytä se. 

Vierailija
14/29 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoisin että osaksi kommunikointiongelma, eli pyydettävä RSVP tiettyyn päivään mennessä. Jos silloin osallistujamäärä on 0 niin sitten juhlat on peruttu. Ei voi luottaa että ilman vahvistusta kukaan on tulossa. Näin se on valitetttavasti nykyään, ei haluta sitoutua mihinkään. Itse menen kyllä aina syntymäpäivijuhliin jos kutsutaan, edes käymään ja tervehtimään ja viemään onnittelut. 

Vierailija
15/29 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun synttärit on aina juhannuksen nurkilla niin niitä ei ole koskaan varsinaisesti edes pitänyt ja järjestänyt. Onneksi olen myös vähitellen erakoitunut, joten sitä ei edes huomaa. Kekkereitä ei ole tosiaan ollut sitten pikkunappulavuosien. Siihen tottuu.

Vierailija
16/29 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillistä nykyaikaa. Siksi en enää järjestä synttäreitä lainkaan. Viimeksi kun järjestin, juhlapäivä ei sopinut kenellekään, kaikki halusivat tulla eri päivinä. Sitten kun siirtelin päiviä, niin 80% porukasta ei tullut paikalle vaikka itse ehdotti päivää, joka sopisi heille. Roskiin vaan tarjoilut, kun ihmiset eivät tajua että ei se kakku pysy viikkotolkulla hyvänä.

täytekakkua voi pakastaa, kelpaa itselle ottaa silloin tällöin kahville. mitä muutakin voisi pakastaa itsellesi. ja et avaa ovea enää kuspäille jos myöhemmin yrittävät.  mun tuttu  panosti upeisiin täytekakkuihin, kukkia, syreeninoksia talvella, siis ihanat kukat, kattoi kauniisti, jne. kukaaaan ei tullut. ne kutsutkin kauniit ja varattu sunnuntaille. pikku piipahduskin riittänyt. tarjottavaa oli runsaasti.  no -niin kutsussa oli että lahjoja ja kukkia ei oteta vastaan. joku mainta oli tahtoessaan hyväntekeväisyyteen jotain jos niin haluaa.

50 vuotta olisi ollut. edes omat siskot ja välit piti olla ihan ok. koska eihän tämä olisi ollut mikään arkivierailu. töistä sai hienon pöytälampun ,yhtenä arkityöpäivänä. niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan, arvaatkin ... yleensä autteli raskaissa töissäkin, osteli kivoja tuliaisia,meni kun kutsu kävi,yleensä talkoot.   no olipa kuja juttu sulla. mutta onnea minulta.  tulee ihan tyhmä olo moisesta .

Vierailija
17/29 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole ketään edes ketä pyytää

Tämän meinasin laittaa, just meni viiskymppiset!

Vierailija
18/29 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköpostitse ja Facebookissa? Miksei ihan suoraan vaikka tekstiviestillä? Itse en ole missään sosiaalisessa mediassa ja s-postin katson ehkä kerran kuukaudessa. Tuli vaan mieleen.

Vierailija
19/29 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi samoin jo aikana ennen nykyaikaa sillä erotuksella, että muutama kyllä kertoi tulevansa (siksi tietenkin olin tarjoilut ym laittanut ja hankkinut) mutta niin vaan istuin sitten yksinäni skumppapullojen, boolin ja kakkujen ym kanssa.

Sen jälkeen en ole muuten kakkupalaakaan suuhuni laittanut vaan kiintiö tuli täyteen, noita nimittäin riitti viikoksi kun yksin ne söin pois. Eikä ole maistunut kyllä boolikaan..

Vierailija
20/29 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kutsut pitää lähettää henkilökohtaisesti ja pyytää vastausta tiettyyn pvm mennessä. Ne jotka eivät ole vastanneet mitään, eivät ole tulossa.

Mutta kun nekään ei tule, jotka kertoo olevansa tulossa. Se on se ongelma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi