Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies petti joululahjalupauksensa

Vierailija
03.12.2024 |

Hän lupasi jo 1 kk sitten, että laittaa makuuhuoneeseen television, jotta voi pötkötellessä katsoa telkkaria. Mitään ei ole tapahtunut. Tiedän että jättää hankkimatta koska on aiemminkin toiminut näin, sanonut tuovansa, tekevänsä tai hankkivansa jotain ja lähes poikkeuksetta keksinyt syyn olla toteuttamatta lupaamaansa. Teen itse nyt niin, että lupaan kaikenlaista joulupöytään ja odotan hänen innostunutta vastaanottoa ja sitten jouluaattona ei sitä olekaan, katsotaan miten mies suhtautuu siihen kun toimitaan kuten hän, alkaa tasan tarkkaan sättimään, miksi ei ole sillisalaattia, juustosalaattia tai riisipuuroa nyt, pettyneen näköinen mies on yhtä mukava ja miellyttävä näky kuin pettynyt vaimo ja lapset.

Kommentit (95)

Vierailija
1/95 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa, että teille on tulossa oikein mukava Joulu :) 

Onnelista Uutta Vuotta!

Vierailija
2/95 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hakisin itse sen telkkarin. Mihin sen laittamisessa tarvitaan miestä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/95 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa telkku ja asentaja kotiin itse? 

Vierailija
4/95 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako olla vaivan arvoista, siis uskotko että torvelolle menee oppi jakeluun? Jos ei, niin laita luiskaan mieluummin. Pääset helpommalla.

Vierailija
5/95 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo kauan jutellut telkkarista makkariin, ei tuollainen seinätelkkaria paljon maksa ja tiedän, että Veikon Koneen tai Powein mies sen kyllä asentaa. Ei ole mikään ongelma, mutta jos mies lupaa, pitäisi hänen se kyllä suorittaa.

Vierailija
6/95 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää sulla taitaa olla 13v. "Mäkään en anna sulle mun suklaalevystä koska sä et antanut mulle salmiakkipastillia viime viikolla"  :D

Vierailija
7/95 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tässä nyt ole siitä kiinni, vaan PERIAATTEESTA kun jotain luvataan.

Vierailija
8/95 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ny edes sen verta että lapset saa kunnon joulusapuskat.

Vierailija
9/95 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikää sulla taitaa olla 13v. "Mäkään en anna sulle mun suklaalevystä koska sä et antanut mulle salmiakkipastillia viime viikolla"  :D

Sulla saa luututa lattioita, etkä pistä hanttiin?

Vierailija
10/95 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

13-vuotias ei käsittääkseni ole avioliittokelpoinen, ainakaan Suomessa, Mamuttilasta en tiedä, eikä 13-vuotiaalla ole lapsia.

Vierailija
11/95 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jo kauan jutellut telkkarista makkariin, ei tuollainen seinätelkkaria paljon maksa ja tiedän, että Veikon Koneen tai Powein mies sen kyllä asentaa. Ei ole mikään ongelma, mutta jos mies lupaa, pitäisi hänen se kyllä suorittaa.

Kannattaa hommata asentaja, jolle voi vähän lirkutella (selitä tilanne etukäteen) miehen nähden.

Vierailija
12/95 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä suomalaisia isiä, miehiä ja puolisoita vaivaa kun täällä aina kirjoitetaan heistä mitä lupaavat, jättävät tekemättä ja riivaavat koko perhettä. Naiset eivät yleensä ole tuollaisia !

Vierailija
13/95 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaat telkun ja asentajan, maksat miehen kortilla, ongelma ratkaistu.

Vierailija
14/95 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos MINÄ haluaisin television makuuhuoneeseen hankkisin sen silkasta PERIAATTEESTA itse, enkä odottaisi jonkun muu hoitavan sen MINUN puolesta. 

Vierailija
15/95 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa hommata asentaja, jolle voi vähän lirkutella (selitä tilanne etukäteen) miehen nähden.

Joo vain, jos on Janne Lehtosen näköinen : ))

Vierailija
16/95 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että suunnittelet riitaa etukäteen. Ihanaa!

Vierailija
17/95 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos MINÄ haluaisin television makuuhuoneeseen hankkisin sen silkasta PERIAATTEESTA itse, enkä odottaisi jonkun muu hoitavan sen MINUN puolesta. 

Jos mies haluaa joulusapuskaa, hankkii, suunnittelee ja tekee sen myös ITSE, sama koskee vaatteiden pesua ym.ym. eikä mies odota, että JOKU TOINEN TEKEE SEN HÄNEN PUOLESTAAN.

Vierailija
18/95 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Television ostamiseen tarvitaan penis? 

Vierailija
19/95 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että suunnittelet riitaa etukäteen. Ihanaa!

Miksi olet riitaisa persoona, oletko sellainen työtiimin ilmapiirin myrkkykäärme, vähemmän ihanaa -- eri kuin ap --

Vierailija
20/95 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tässä perheessä on tehty hommien suhteen jako, mies hankkii telkkarin ja vaimo joulutarjottavat. Mutta sinä asutkin varmaan yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän