Mies petti joululahjalupauksensa
Hän lupasi jo 1 kk sitten, että laittaa makuuhuoneeseen television, jotta voi pötkötellessä katsoa telkkaria. Mitään ei ole tapahtunut. Tiedän että jättää hankkimatta koska on aiemminkin toiminut näin, sanonut tuovansa, tekevänsä tai hankkivansa jotain ja lähes poikkeuksetta keksinyt syyn olla toteuttamatta lupaamaansa. Teen itse nyt niin, että lupaan kaikenlaista joulupöytään ja odotan hänen innostunutta vastaanottoa ja sitten jouluaattona ei sitä olekaan, katsotaan miten mies suhtautuu siihen kun toimitaan kuten hän, alkaa tasan tarkkaan sättimään, miksi ei ole sillisalaattia, juustosalaattia tai riisipuuroa nyt, pettyneen näköinen mies on yhtä mukava ja miellyttävä näky kuin pettynyt vaimo ja lapset.
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilaa telkku ja asentaja kotiin itse?
Olen jo kauan jutellut telkkarista makkariin, ei tuollainen seinätelkkaria paljon maksa ja tiedän, että Veikon Koneen tai Powein mies sen kyllä asentaa. Ei ole mikään ongelma, mutta jos mies lupaa, pitäisi hänen se kyllä suorittaa.
Mulla on makkarissa telkkari ollut vuosikymmenet jo eikä se todellakaan ole seinällä vaan lipaston päällä. Hyvä niin.
Seinätelkkari on nykyaikaa, lipaston päällä sodanaikainen tyyli.
Voi elämän kevät tyhmä kakara sentään. Edellisten sotien aikana ei ollut Suomessa ainuttakaan telkkaria, koska niitä ei ollut olemassakaan.
Oikaisen vielä sen, että mummo ei inhonut kissoja, päinvastoin tunsi sääliä siitä, että ne pienet kissaparat joutuivat naapurin keittopataan. Eikä mummo taatusti lyönyt ikinä ketään kaulimella tai millään muullakaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse kirjoitat JOULULAHJALUPAUKSEN. Ei vielä ole joulu. Ei niitä lahjoja etukäteen availla/saada.
Hei, nyt ei ole kyse siitä, että joulupukki tuo lahjat. Aikuiset voi saada lahjat ennen tai jälkeen joulun. Kuka nyt viettää aattoiltaa tai joulupäivää asentaen telkkaria paikoilleen?
Vierailija kirjoitti:
Oikaisen vielä sen, että mummo ei inhonut kissoja, päinvastoin tunsi sääliä siitä, että ne pienet kissaparat joutuivat naapurin keittopataan. Eikä mummo taatusti lyönyt ikinä ketään kaulimella tai millään muullakaan.
Mummokulta 💕💕💕
Vierailija kirjoitti:
Itse kirjoitat JOULULAHJALUPAUKSEN. Ei vielä ole joulu. Ei niitä lahjoja etukäteen availla/saada.
Ap on varmaan ollut niitä raivostuttavia kakaroita, joille osa joululahjoista on pitänyt antaa jo ennen joulua. Muuten on alkanut lähitaloihin asti kuuluva kirkuna ja rääkynä.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa, että teille on tulossa oikein mukava Joulu :)
Onnelista Uutta Vuotta!
Nämä parisuhdekriisit pilaa yleensä lasten joulun, toki "aikuinen" ap on sitä mieltä että mies sen pilasi. Ei ymmärrä ei.
Vierailija kirjoitti:
Onpas taas idi00ttien kokoontumisajot tässäkin ketjussa.
Tervetuloa sinäkin. Kuinkahan mones?
Onnea vaan Ap tuleville perheriidoille ja huonoille yöunille. Kunhan hän jouluaattona asentaa sen telkkarin makkariin, teillä tulee jatkuvat infernaaliset riidat siitä, että toinen haluaa katsoa telkkaria ja toinen jo nukkua. Jostakin syystä monet yöaikaan näytettävät ohjelmat ovat kovin välkkyväisiä, eli häiritsee nukkujaa vaikka telkkarista olisi äänet kokonaan pois.
Tulevaa ruikutustasi odotellen.
Vierailija kirjoitti:
Tilaat telkun ja asentajan, maksat miehen kortilla, ongelma ratkaistu.
mammat maksaa aina kaiken miehen kortilla, kun työt ei kiinnosta ja sohvalla on kiva lorvailla loisimassa
Vierailija kirjoitti:
Onnea vaan Ap tuleville perheriidoille ja huonoille yöunille. Kunhan hän jouluaattona asentaa sen telkkarin makkariin, teillä tulee jatkuvat infernaaliset riidat siitä, että toinen haluaa katsoa telkkaria ja toinen jo nukkua. Jostakin syystä monet yöaikaan näytettävät ohjelmat ovat kovin välkkyväisiä, eli häiritsee nukkujaa vaikka telkkarista olisi äänet kokonaan pois.
Ei häiritse, kun telkkari ei ole nukkuvan naaman edessä ja joku himmeä yövalo on päällä.
Kamalinta kuitenkin on, kun niiden lapsena syötyjen kulkukissojen haamut mouruavat yöllä ikkunan alla tv-ruudun aavemaisessa välkkeessä.
Heitä se sika niskaprseotteella lumihankeen. Ei tollasta pösilöä kukaan viitti kauaa kattella.
Hankkisin itse ja pistäisin kintut kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei häiritse, kun telkkari ei ole nukkuvan naaman edessä ja joku himmeä yövalo on päällä.
Häiritsee se, on yövaloa tai ei. Mulla on tuosta asiasta paljon omakohtaista kokemusta, asiasta on pitänyt keskustella jopa tikkukirjaimin. Sama vaikutus, vaikka telkkari olisi katsojan.naaman puolella tai sängyn jalkopään puolella. Sinä ilmeisesti itse olet telkkarinkatsojaterroristi.
Joululahjalupaus edelleenkin... vielä on 3 viikkoa + 1 päivä aikaa.