Mies petti joululahjalupauksensa
Hän lupasi jo 1 kk sitten, että laittaa makuuhuoneeseen television, jotta voi pötkötellessä katsoa telkkaria. Mitään ei ole tapahtunut. Tiedän että jättää hankkimatta koska on aiemminkin toiminut näin, sanonut tuovansa, tekevänsä tai hankkivansa jotain ja lähes poikkeuksetta keksinyt syyn olla toteuttamatta lupaamaansa. Teen itse nyt niin, että lupaan kaikenlaista joulupöytään ja odotan hänen innostunutta vastaanottoa ja sitten jouluaattona ei sitä olekaan, katsotaan miten mies suhtautuu siihen kun toimitaan kuten hän, alkaa tasan tarkkaan sättimään, miksi ei ole sillisalaattia, juustosalaattia tai riisipuuroa nyt, pettyneen näköinen mies on yhtä mukava ja miellyttävä näky kuin pettynyt vaimo ja lapset.
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Mikä suomalaisia isiä, miehiä ja puolisoita vaivaa kun täällä aina kirjoitetaan heistä mitä lupaavat, jättävät tekemättä ja riivaavat koko perhettä. Naiset eivät yleensä ole tuollaisia !
Joo mikään niistä ei ole trolli. Ei ikinä!!!
Juuri oikea suunnitelma. Sanot vain ettet sinäkään saanut telkkua. Fifti-fifti.
Vierailija kirjoitti:
Television ostamiseen tarvitaan penis?
Yleensä kodinkoneliikkeiden myyjät/asentajat ovat miehiä, eli peniksiä. Hyvä kun huomasit !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilaa telkku ja asentaja kotiin itse?
Ei kai tässä nyt ole siitä kiinni, vaan PERIAATTEESTA kun jotain luvataan.
Jos MINÄ haluaisin television makuuhuoneeseen hankkisin sen silkasta PERIAATTEESTA itse, enkä odottaisi jonkun muu hoitavan sen MINUN puolesta.
Jos mies haluaa joulusapuskaa, hankkii, suunnittelee ja tekee sen myös ITSE, sama koskee vaatteiden pesua ym.ym. eikä mies odota, että JOKU TOINEN TEKEE SEN HÄNEN PUOLESTAAN.
Juuri näin. Aikuisuus on vastuuta eikä joululahjalista toiveita miten toivoisi muiden toimivan. Jos sä haluat telkkarin, sä ostat. Jos haluat puhtaat vaatteeet, sä peset. Jos sä haluat joulusapuskaa, sä ostat. Ei tämä elämä sen vaikeampaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä kodinkoneliikkeiden myyjät/asentajat ovat miehiä, eli peniksiä. Hyvä kun huomasit !
Eikä ole.
- Sonja, ex-gigantin myyjä
Mulla on mies ja ihan tekeväinen onkin. Mutta kyllä mä tollaset televisio ym siirrot kykenen silti hoitamaan. Kysyn ihan naisena että mikä näissä nykynaisissa oikein on kun mitään pikkuhommaa ei kyetä tekemään. Ei myöskään sitten näitä ns naisten hommia. Ruokaa ei osata tehdä, ei siivota, ei hoitaa omia lapsia. Naamaa ja pers..ettäkö vaan osataan kuvata ja jakaa...siis nettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos MINÄ haluaisin television makuuhuoneeseen hankkisin sen silkasta PERIAATTEESTA itse, enkä odottaisi jonkun muu hoitavan sen MINUN puolesta.
Jos mies haluaa joulusapuskaa, hankkii, suunnittelee ja tekee sen myös ITSE, sama koskee vaatteiden pesua ym.ym. eikä mies odota, että JOKU TOINEN TEKEE SEN HÄNEN PUOLESTAAN.
Juuri näin. Aikuisuus on vastuuta eikä joululahjalista toiveita miten toivoisi muiden toimivan. Jos sä haluat telkkarin, sä ostat. Jos haluat puhtaat vaatteeet, sä peset. Jos sä haluat joulusapuskaa, sä ostat. Ei tämä elä
Ei ole ihme, että suomalaiset eivät perusta perheitä, eivät hanki lapsia ja haluavat mieluummin olla sinkkuja, olet yksi tämän mielipiteen kannattaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikää sulla taitaa olla 13v. "Mäkään en anna sulle mun suklaalevystä koska sä et antanut mulle salmiakkipastillia viime viikolla" :D
Sulla saa luututa lattioita, etkä pistä hanttiin?
Miten ihmeessä tv:n kanssa takkuaminen on sama asia kuin lattian luutuaminen naisella? Jos ukko ei lupauksistaan huolimatta pistä töllötintä makkariin niin miten joku kostaminen jouluruokien laittamattomuudella auttaa asiaa? Tuohan on teinimäistä touhua.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on mies ja ihan tekeväinen onkin. Mutta kyllä mä tollaset televisio ym siirrot kykenen silti hoitamaan. Kysyn ihan naisena että mikä näissä nykynaisissa oikein on kun mitään pikkuhommaa ei kyetä tekemään. Ei myöskään sitten näitä ns naisten hommia. Ruokaa ei osata tehdä, ei siivota, ei hoitaa omia lapsia. Naamaa ja pers..ettäkö vaan osataan kuvata ja jakaa...siis nettiin.
Miksi leikit naista kun olet joko mies tai transsu ?
Sun piti laihtua tänä vuonna 15kg, enää muutama viikko jäljellä ja oot vaan ostanu isompia vaatteita .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikää sulla taitaa olla 13v. "Mäkään en anna sulle mun suklaalevystä koska sä et antanut mulle salmiakkipastillia viime viikolla" :D
Sulla saa luututa lattioita, etkä pistä hanttiin?
Miten ihmeessä tv:n kanssa takkuaminen on sama asia kuin lattian luutuaminen naisella? Jos ukko ei lupauksistaan huolimatta pistä töllötintä makkariin niin miten joku kostaminen jouluruokien laittamattomuudella auttaa asiaa? Tuohan on teinimäistä touhua.
Kosto on suloinen - kosto on makea !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että suunnittelet riitaa etukäteen. Ihanaa!
Miksi olet riitaisa persoona, oletko sellainen työtiimin ilmapiirin myrkkykäärme, vähemmän ihanaa -- eri kuin ap --
En minä suunnittele riitoja etukäteen, vaan ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin 🤜 turha niitä palveluksia on itselleenkään odottaa jos ei omia lupauksia pidä.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla nousi se itsenäisyys päähän ja heistä on tullut itsekkäitä. He seisoo piiska kourassa miehen selän takana vaatimassa paljon tekemättä itse mitään.
Nyt on vasta joulukuun 3. päivä. Eikös se lupaus ole rikottu vasta jos mitään ei ole tapahtunut ja tulee 1.1.2025?
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan mittanauha, ruuvit, teline ja sitten se telkkari, miksi käytät penistä joka asiaan ?
Vierailija kirjoitti:
MIES ON LUVANNUT SEN HOMMATA VAI ETKÖ YMMÄRRÄ LUKEMAASI, TOLLO.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jo kauan jutellut telkkarista makkariin, ei tuollainen seinätelkkaria paljon maksa ja tiedän, että Veikon Koneen tai Powein mies sen kyllä asentaa. Ei ole mikään ongelma, mutta jos mies lupaa, pitäisi hänen se kyllä suorittaa.
Mulla on makkarissa telkkari ollut vuosikymmenet jo eikä se todellakaan ole seinällä vaan lipaston päällä. Hyvä niin.
Penis tarvitsee pillun, miksi ?