Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toisesta ketjusta poimittua: Kun nainen tekee miehelle aloitteen, tuloksena on suhde, jossa mies vain "tyytyy" naiseen

Vierailija
30.11.2024 |

Nämä suhteet eivät ole hyviä eivätkä tasapainoisia. Minä olen kokenut tämän, samoin muutkin naiset, mikäli tätä palstaa on uskominen. 

Siispä en enää tee aloitteita miehille. 

Kertokaa lisää kokemuksianne tästä ilmiöstä. 

Kommentit (305)

Vierailija
81/305 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkä nainen voi tehdä aloitteen, jos on se kaikkein kaunein, jonka jokainen haluaa.

Vierailija
82/305 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On aina huvittavaa, että näissä keskusteluissa yrittää päteä se, kenellä sitä parisuhdetta ei ole, eikä ole koskaan ollutkaan. 

Sen sijaan onnellisessa parisuhteessa olevat nauravat tälle ja tämänkaltaiselle aloituksille:)

Ne teidän parisuhteet eivät kyllä vaikuta ulkopuolisille onnellisilta. Ja siksi emme ole niissä: jos olisimme halukkaita nielemään paskaa samalla syötöllä kuin te, niin olisimme myös suhteissa

Puspus vaan sinnekin😁

En ole valitettavasti kiinnostunut toimimaan "onnellisen shuteenne" kolmantena pyöränä, joten voit kohdistaa suutelosi ihan siihen kumppaniisi vaan

Olet katkera ja sen lisäksi vielä todella tyhmä.

Jaa. Kokemusta suhteista on ja noita "onnellisia pareja" tullut nähtyä myös. Joka kerta valitsen sinkkuuden

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/305 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koettu on ja nämä miehet on jopa sen itse myöntäneet. Kun ei saanut sitä ihmistä jonka halusi ja säälistä. Jos miestä kiinnostaa hän näkee todella paljon vaivaa ja on se joka tekee aloitteen. Naisen ei ikinä pidä tehdä yhtään mitään ei edes suhteessa. Mies tekee kaiken naisen eteen jos sen haluaa. Pitää olla täysin passiivinen koko ajan. Jostain syystä miehet tuntuu nauttivan siitä, että heille jatkuvasti osoitetaan, että eivät merkitse mitään eikä mikään riitä. 

Eivät he muuten kestäisi inhottavia pomojaan, armeijaa, työelämää jne. 

Vierailija
84/305 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama kokemus. Kun suhde on alkanut siitä että itse lähestyin miestä, käy myöhemmin ilmi että mies ei edes ole pitänyt minua viehättävänä ja olisi oikeasti ollut kiinnostunut aivan jostakusta muusta. Mutta kun kerran nainen tarjoaa itse itseään, niin ei osata sanoa ei. 

Ihan sama tilannehan se olisi ollut toisinkin päin. Jos mies olisi lähestynyt sinua ja sinä olisit samanaikaisesti ollut kiinnostunut jostakin toisesta, ei suhde olisi kehittynyt yhtään sen paremmaksi, jos ollenkaan. Toki olisit ollut etulyöntiasemassa, kun olisit niin sanotusti ajanut kaksilla rattailla.

Minullapa on sen verran selkärankaa ja itsetuntemusta, että en ala sutinaan saatika suhteeseen ihmisen kanssa joka ei kiinnosta. Toivoisin että näin tekisivät miehetkin. 

Naisena uskallan myös väittää, että pasiivisuutesi ja kärsivällisyytesi oli avainasemassa siihen, että nainen rakastui sinuun. Nykyään et voi edes tutustua mieheen ilman, että hän kaivaa siittimensä esiin usein jo ennen tapaamista, viimeistään toisella tapaamisella. Jos sinä olisit toiminut tämän naisen kanssa näin, kohtalosi olisi ollut todennäköisesti sama kuin näiden muiden pakkien saaneiden

Jos miehen siitin jöpöttää jo ekan sananvaihdon aikana, hän ei ole naiselle kelvollinen kumppani. Nainen on tuollaiselle miehelle aivan liian kuuma ja pelaa liian kovassa liigassa. Mies ei tule kestämään tuollaisen naisen kanssa olemista

Vierailija
85/305 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on.

Samaan aikaan jokaiselle vastaan tulevalle naiselle aloitteita tekevät pelimiehet ovat naisten mukaan vakavalla tositarkoituksella kumppania etsimässä 😆😆

Vierailija
86/305 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä naisena olen tehnyt itse aloitteen ja 2/3 kerrasta on tullut pitkä suhde. Jos en olisi tehnyt, olisin ollut koko elämäni yksin, koska yksikään mies ei matkan varrella osoittanut kiinnostusta.

Tiedän varsin hyvin, että muhun on tyydytty, enkä enää aio tehdä aloitteita. itsekunnioitus on tässä kohden elämää tärkeämpää kuin seura. 

Vierailija
87/305 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyytyy se siihen, jos saa pilua ja jos ei järkyttävä valas.

Vierailija
88/305 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä naisena olen tehnyt itse aloitteen ja 2/3 kerrasta on tullut pitkä suhde. Jos en olisi tehnyt, olisin ollut koko elämäni yksin, koska yksikään mies ei matkan varrella osoittanut kiinnostusta.

Tiedän varsin hyvin, että muhun on tyydytty, enkä enää aio tehdä aloitteita. itsekunnioitus on tässä kohden elämää tärkeämpää kuin seura. 

Tämä on kyllä jännä ilmiö sinänsä, koska oikeastaan kuka tahansa nainen pystyy järjestämään pelikenttänsä niin, että on sen seksikkäin ja haluttavin yksilö. Mutta miksi vain aniharva tekee sen?

Ehkä se ei naiselle ole niin hohdokasta olla haluttu ja jahdattu. Itsekin käytän mielelläni isoja vaatteita ja vartalonmyötäisiä vaan kotosalla. Kuulokkeet korvilla viestivät kauas, etten ole kiinnostunut rupattelusta. Push uppeja en ole käyttänyt kuin teininä, kainalokarvatkin on. Ei vaan kiinnosta olla seksiobjekti ja jos miehet juoksevat sen seksiobjektin perässä kuin kanin, niin parempihan se on silloin olla ilman miestä. Mitä se seksiobjekti saa muuta, kuin vonkaamista tai manipulointia seksiin? Onko miehillä ylipäätään muuta tarjottavaa naisille, kuin siittimensä?

Vierailija
89/305 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tein aloitteen mieheni suhteen ja en ole katunut sitä päivääkään. 16v yhdessä ja varmaan ei olisi ilman mun aloitetta tapahtunut mitään, koska mieheni on erittäin ujo.

Juuri näin! Itsekin voisin ujoa miestä lähestyä jos sellaisesta kiinnostun. 

Jos taas on rohkea aloitteellinen mies niin ei edes itse tarvitse tehdä mitään, sellainen lähestyy itse jos häntä kiinnostaa. 

Sitä miestä tosin kiinnostaa kaikki muutkin naiset...Tuo mittari siinä touhussa ei toimi.

Vierailija
90/305 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elikkä nainen voi tehdä aloitteen, jos on se kaikkein kaunein, jonka jokainen haluaa.

Vastaan nyt vaikka tähän, kun tuo lainaus on niin hankala, mikäli on useampia lainattuja viestejä.

Ainahan nainen voi tehdä aloitteen, aloitteesta voi seurata lyhyt tai vaikka pidempikin suhde, kuten minulla kävi. Oleellista on se, onko se mies naisesta kiinnostunut vai ei. Minulla ei myöskään ollut lukuisia yhden illan suhteita enkä yhtäkään naista kohdellut huonosti tms. Ihan hyvissä väleissä oltiin myöhemminkin opiskelijabileissä tai muissa tapahtumissa, joissa tavattiin. 

Alkuperäisen viestini pointti oli, että kyllä miehetkin osaavat sanoa, jos heitä ei kiinnosta. Näin minäkin tein.

Vierailija
91/305 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tuossa varmaankin totuuden siemen, vaikka karulta kuulostaakin. Miehenä tuntuu paremmalta, kun on itse tavoitellut ja "saalistanut" vähän naista. Jos lähestyminen tapahtuu täysin naisen taholta, niin se ei vaan tunnu ihan niin hyvältä. Ei ollut oma valinta.

"Ei ollut oma valinta"

Eli sinä vaan lähdet kenen tahansa ehdottelijan kanssa kimppaan?

Nyt ala oppia naisilta. Vaikka kuinka joku tekisi itseään tykö, niin tee itse valinta haluatko itse ko. henkilön kanssa yhteen.

Vierailija
92/305 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tuossa varmaankin totuuden siemen, vaikka karulta kuulostaakin. Miehenä tuntuu paremmalta, kun on itse tavoitellut ja "saalistanut" vähän naista. Jos lähestyminen tapahtuu täysin naisen taholta, niin se ei vaan tunnu ihan niin hyvältä. Ei ollut oma valinta.

Tässä on sama ilmiö minkä olen kokenut parisuhteessa kun mies tajuaa etten tarvitse häntä yhtään mihinkään. Tästä minulle on valitettu. Miehellä ei ole mitään tehtävää suhteessa kun  minä osaan kaiken jopa paremmin kuin hän. Miehen rooli kutistuu sinne sänkyyn. Ainoa mitä hän osaa paremmin kuin minä on seksi miehenä koska minulla ei ole penistä. Hän ei pärjää henkisesti, ei älyllisesti ja jokaisen teknisen asiankin teen nopeammin ja paremmin kuin hän. Minä tienaan paremmin, elätän. Mikä on miehen rooli, ei mikään. Miehen täytyy saada metsästä, sen täytyy saada tehdä kaikki ja maksaa kaikesta. Sitt

Tuli surullinen olo sun liittos puolesta, mutta jotenkin rujosti osasit kuvata sen, miten se parhaimmillaan menee :) Meillä minä sävellän ja säädän ja mies tekee työt ja tienaa hiki hatussa. Olen tietenkin kiitollinen ja iloinen siitä, enkä ole mikään "high maintenance" -tyyppi ja osaan kokata ja lapset hoidin myös. Minun on helppo kunnioittaa miestäni sen takia, mitä se koko ajan tekee meidän hyväksi. Näen sen tosi miehekkäänä ja minulla on turvallinen olo tässä liitossa. Miksi sinä et anna miehesi helpottaa omaa elämääsi? Jotenkin masentavan kuuloista tuo teidän homma. Ja ihan hirveää, että elätät miehesi. Se on kyllä todella luonnotonta, jos mikä. 

Vierailija
93/305 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ihmettelin exälle joskus, kun hän osasi kyllä kehua muiden naisten ulkonäköä mutta ei koskaan minun. Hän vastasi, että ei ole pinnallinen, ja että suhteessa hänelle riittää että nainen on sen verran viehättävä että hänellä seisoo. Onneksi ex. 

Vierailija
94/305 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ihan totta! Harva mies antaa reilusti vain pakkeja (mikä siis on täysin ok) vaan mies "haistaa" aloitteellisessa naisessa mahdollisuuden helppoon tarjolla olevaan seksiin.

Osa sitten jaksaa "lusia" vain ne ekat treffit ja toisia ei tule koska seksiä ei ollutkaan tarjolla. Toisaalta sitten toisia treffejä ei tule myöskään jos sitä seksiä harrastetaan..

Sitten on näitä jotka jaksaa jopa useammatkin treffit (kunhan nainen on niihinkin aloitteellinen ja järkkää/miettii tekemisen) mutta sitten kun suhde muuttuu intiimiksi niin miestä ei sitten enää hotsita. (paitsi että sen jälkeen mieskin saattaa ottaa yhteyttä jonakin aamuyönä, josko sitä seksiä, yöpaikkaa ja aamiaista olisi kuitenkin vielä tarjolla jos vähän puhuu mukavia)

Ja sitten on nämä kivireet joille käy kaikki kunhan nainen vaan on se joka vie suhdetta eteenpäin, koska miehelle ei just ole (ulkoisesti) mieluisampaakaan naista tarjolla.

Apua! Niin tuttua, sisko! 🙈

Tuo kivireki ja bootycall, on niiin nähty 😅

Vierailija
95/305 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ihmettelin exälle joskus, kun hän osasi kyllä kehua muiden naisten ulkonäköä mutta ei koskaan minun. Hän vastasi, että ei ole pinnallinen, ja että suhteessa hänelle riittää että nainen on sen verran viehättävä että hänellä seisoo. Onneksi ex. 

Mulla kans ex selitti kuinka hyväulkonäkö ei takaa sitä, että tulee toimeen, että siksi oli mun kanssa 😆 sivusta

Vierailija
96/305 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemuksen mukaan jos teen aloitteen naisena niin se sotkee kemiat ja mies suhtautuu eri tavalla. Samoin jos itse pidän aktiivisemmin yhteyttä niin juttu kuivuu käsiin. Jos olen itse passiivisempi ja odotan rauhassa niin mies jahtaa,panostaa ja kommunikoi. Siipä en tee enää aloitteita tai kysele perään kun 100% nää ei johda mihinkään.

Näinhän se on. Mutta monet luulevat, että jos käyttäytyy näin, niin on samalla joku epäkohtelias nirppanokka, joka ei osaa käyttäytyä. Voihan sitä silti olla iloinen ja kohtelias ihminen. 

Vierailija
97/305 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyytyminen on aliarvostettua

Vierailija
98/305 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat naiset tyytyvät miehiinsä. 

Fakta.

Vierailija
99/305 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemuksen mukaan jos teen aloitteen naisena niin se sotkee kemiat ja mies suhtautuu eri tavalla. Samoin jos itse pidän aktiivisemmin yhteyttä niin juttu kuivuu käsiin. Jos olen itse passiivisempi ja odotan rauhassa niin mies jahtaa,panostaa ja kommunikoi. Siipä en tee enää aloitteita tai kysele perään kun 100% nää ei johda mihinkään.

Olen saman huomannut. Kun on passiivinen eli tilanne jossa epäkiinnostava mies piirittää, niin siitä ei meinaa päästä eroon millään! Vaikka ei vastaa viesteihin kuin yhdellä sanalla niin se mies jaksaa roikkua vuosia :D 

sitten kun tapaa kiinnostavan miehen ja vaikka se mies on ensin aloitteellinen niin jos alkaa itse olemaan aktiivinen, peli on menetetty ja mies katoaa kuin pieru Saharaan.

on vaikiaa!

Vierailija
100/305 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Elikkä nainen voi tehdä aloitteen, jos on se kaikkein kaunein, jonka jokainen haluaa."

Kauniiden naisten aloitteet on toivottuja, tosin heidän ei tarvitse niitä tehdä, kun niitä heille tehdään. 

Rumien naisten aloitteet on säälittäviä, mutta joskus varmuuden vuoksi miehen kannattaa ottaa sellainen parempaa odotellessa.

Näinkö?