Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toisesta ketjusta poimittua: Kun nainen tekee miehelle aloitteen, tuloksena on suhde, jossa mies vain "tyytyy" naiseen

Vierailija
30.11.2024 |

Nämä suhteet eivät ole hyviä eivätkä tasapainoisia. Minä olen kokenut tämän, samoin muutkin naiset, mikäli tätä palstaa on uskominen. 

Siispä en enää tee aloitteita miehille. 

Kertokaa lisää kokemuksianne tästä ilmiöstä. 

Kommentit (305)

Vierailija
1/305 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on.

Vierailija
2/305 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu! Ihmeellistä seksin pihtaamista jne kukkoilua näissä tapauksissa eivätkä ne yleensäkään sitten edes kauaakaan kestäneet kun mies ei itse joutunut tekemään mitään "suhteen" alkamiseksi. Ei enää ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/305 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa näin miehen korvaan naurettavalta, mutta odotan toki innolla reportaaseja asiasta.

Vierailija
4/305 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on se palkinto, joten tietenkin naisen pitää tehdä se aloite. 

Ei naisten perässä juosta. 

Vierailija
5/305 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein aloitteen mieheni suhteen ja en ole katunut sitä päivääkään. 16v yhdessä ja varmaan ei olisi ilman mun aloitetta tapahtunut mitään, koska mieheni on erittäin ujo.

Vierailija
6/305 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä osittain totta. Jos kukaan mies ei lähesty ja nainen haluaa suhteen, niin naisen on oltava aktiivinen itse. Voi olla vaarana tulla hyväksikäytetyksi jos on liian saatavilla ja liian helppo. 

jos on suosittu miesten keskuudessa, niin eri tavalla mies näkee vaivaa saadakseen kauniin naisen. Ja eri tavalla arvostaa mitä saa kun ei ole ollut helppo nakki. Valitettavasti. 

ehkä joku ujo mies joka ei itse lähesty naisia osaisi arvostaa enemmän aktiivista naista.

Vierailija
7/305 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tee aloitteita, miehet tekevät. Heidän on vaan vaikea hyväksyä että en ole kiinnostunut. Tuntuu että helpommalla melkein pääsisi kun esittäisi innostunutta niin jättäisivät rauhaan. 

Vierailija
8/305 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koettu on ja nämä miehet on jopa sen itse myöntäneet. Kun ei saanut sitä ihmistä jonka halusi ja säälistä. Jos miestä kiinnostaa hän näkee todella paljon vaivaa ja on se joka tekee aloitteen. Naisen ei ikinä pidä tehdä yhtään mitään ei edes suhteessa. Mies tekee kaiken naisen eteen jos sen haluaa. Pitää olla täysin passiivinen koko ajan. Jostain syystä miehet tuntuu nauttivan siitä, että heille jatkuvasti osoitetaan, että eivät merkitse mitään eikä mikään riitä. 

Vierailija
9/305 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä luulen, että kyse on tasoteoriasta.

Jos nainen lähestyy miestä niin hän yrittää aina itseään tasokkaampia miehiä, jonka seurauksena mies ei ole kovinkaan innostunut.

Ratkaisu tähän ongelmaan on selvä:

Naiset, kun lähestytte miestä, valitkaa mies joka on samalla tasolla eikä aina parempitasoinen...

Vierailija
10/305 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tein aloitteen mieheni suhteen ja en ole katunut sitä päivääkään. 16v yhdessä ja varmaan ei olisi ilman mun aloitetta tapahtunut mitään, koska mieheni on erittäin ujo.

Juuri näin! Itsekin voisin ujoa miestä lähestyä jos sellaisesta kiinnostun. 

Jos taas on rohkea aloitteellinen mies niin ei edes itse tarvitse tehdä mitään, sellainen lähestyy itse jos häntä kiinnostaa. 

Vierailija
11/305 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen lähestyy miestä niin hän yrittää aina itseään tasokkaampia miehiä, jonka seurauksena mies ei ole kovinkaan innostunut.

Naiset, kun lähestytte miestä, valitkaa mies joka on samalla tasolla eikä aina parempitasoinen...

Minä olen ratkaissut ongelman siten etten lähesty miehiä. Toimii. Ei tarvitse miettiä tasoja kun laatikkoleukalentäjät ja sorbusdyykkarit saavat saman kohtelun, eli ei kohtelua ollenkaan.

Vierailija
12/305 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos johtuu tuosta mitä kirjoitit, niin aika vaikeaa olisi lähestyä sitä oman tasoista kun ei kiinnosta :D sitähän lähestyy sellaista joka kiinnostaa? En nyt muuten jaksa tasoista jauhaa, on totta tai ei ole. Pointtini on että joko mies kiinnostaa tai ei. Jos se ns oman tasoinen ei kiinnosta niin mitään lähestymistä ei edes harkitse :D

eli neuvosi on aika huono 

Vierailija
13/305 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on niin bullshittiä taas tämäkin aloitus. Toki on ehtaa vauvakamaa, joita katkeroituneet ikisinkut heti aamusta suoltavat.

Vierailija
14/305 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuossa varmaankin totuuden siemen, vaikka karulta kuulostaakin. Miehenä tuntuu paremmalta, kun on itse tavoitellut ja "saalistanut" vähän naista. Jos lähestyminen tapahtuu täysin naisen taholta, niin se ei vaan tunnu ihan niin hyvältä. Ei ollut oma valinta.

Vierailija
15/305 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ratkaisu ongelmaan olisi että tuo parempitasoinen antaa rehelliset pakit eikä käytä hyväksi tarjolla olevaa naista :) siten luonnollisesti nainen voisi siirtyä oman tasoisiin, kun ei saa vastakaikua niiltä komistuksilta. 

Vierailija
16/305 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tuossa varmaankin totuuden siemen, vaikka karulta kuulostaakin. Miehenä tuntuu paremmalta, kun on itse tavoitellut ja "saalistanut" vähän naista. Jos lähestyminen tapahtuu täysin naisen taholta, niin se ei vaan tunnu ihan niin hyvältä. Ei ollut oma valinta.

Entäs jos oot kuitenkin flirttaillut ja ollut aluksi leikissä mukana. Sit kun nainen tekeekin oikean aloitteen niin muna lerpahtaa ja kiinnostus loppuu. Kummia olette.

Vierailija
17/305 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ikinä lähestyisi parempitasoista miestä.

Vierailija
18/305 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mjää. Minulle taas ideaali on se, että kumpikaan ei millään sirkustempuilla iske sitä toista osapuolta, vaan molemmat tutustumisen seurauksena vain huomaavat pitävänsä toisistaan sellaisina kuin ovat.

Mikä olisi mukavampaa, kuin se, että tällaisen jälkeen kiva nainen tulisi tunnustamaan tunteitaan.

Vierailija
19/305 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos oot kuitenkin flirttaillut ja ollut aluksi leikissä mukana. Sit kun nainen tekeekin oikean aloitteen niin muna lerpahtaa ja kiinnostus loppuu. Kummia olette.

Ihan eri asia, jos on ollut molemminpuolista flirttiä ja muuta. Noinhan ne tasapainoiset lähestymiset yleensä tapahtuu. Käsitin aloituksesta, että nainen tekisi aloitteen ihan nollatilanteesta, eli mies ei tietäisi naisen kiinnostuksesta mitään, eikä olisi mitään flirttiä ollut ennen sitä.

Vierailija
20/305 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ratkaisu ongelmaan olisi että tuo parempitasoinen antaa rehelliset pakit eikä käytä hyväksi tarjolla olevaa naista :) siten luonnollisesti nainen voisi siirtyä oman tasoisiin, kun ei saa vastakaikua niiltä komistuksilta. 

Usein ne omantasoiset miehetkin hakevat ig heruttajia. Tai ehkä hetken ovat kyljessä ja jos sattuu joku tyrkky niin lankeavat heti jos saavat maistaa tasokkaampaa naista. Sitten uhriutuvat kun omantasoinen viskaa pihalle.