Toisesta ketjusta poimittua: Kun nainen tekee miehelle aloitteen, tuloksena on suhde, jossa mies vain "tyytyy" naiseen
Nämä suhteet eivät ole hyviä eivätkä tasapainoisia. Minä olen kokenut tämän, samoin muutkin naiset, mikäli tätä palstaa on uskominen.
Siispä en enää tee aloitteita miehille.
Kertokaa lisää kokemuksianne tästä ilmiöstä.
Kommentit (305)
Useimmat naiset tyytyvät miehiin, kun ei parempaakaan ole tarjolla. Fakta.
Vierailija kirjoitti:
"Lopulta hän päätti keskittyä omaan elämäänsä, vaikkei ymmärtänyt, miksi hänen hyvyytensä ei riittänyt. Hän ei halunnut muuttua joksikin, mitä ei ollut, ja jäi odottamaan, josko joku joskus näkisi hänen todellisen arvonsa."
Käyttäydyt kuin naisen vanhin poika. On luonnonvastaista naiselle kiinnostua sellaisesta
Totta kai miehen pitää olla kohtelias ja hyvätapainen, mutta aina naista edellä. Hänellä täytyy olla parempi ura, isommat tulot, täydempi kalenteri, jne. Naisen täytyy pystyä luottamaan siihen, että mies kannattelee perhettä, kun nainen synnyttää ja hoivaa. Jos mies on näissä tilanteissa ynisemässä naisen nilkoissa, nainen ei pysty koskaan näkemään tätä vertaisenaan, saati sitten miehenään
Ja höpö höpö.
t. Yks nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs sitten, kun mies tekee aloitteen? Joutuuko nainen tyytymään? Miksi ihmeessä pitää alkaa parisuhteeseen ihmisen kanssa, joka ei kiinnosta? Tuhlaa vain molempien aikaa.
Ei joudu tyytymään, koska nainen ei yleensä ensinkään lähde varsinkaan suhteeseen asti miehen kanssa joka ei kiinnosta suht paljon.
On olemassa naispuolisia hyväksikäyttäjiä ja saalistajia, ihan samalla tavalla kuin on miespuolisiakin hyväksikäyttäjiä.
Totta kai on, mutta nyt ei ole kyse tällaisista ihmisistä vaan miehistä jotka kelpuuttaa aloitteellisen naisen parisuhteeseen vain siksi, että nainen meni olemaan aloitteellinen eikä just ole sitä parempaakaan saatavilla.<
Mä tiedän tapauksen jossa eräs puolituttu nainen lähti suhteeseen häntä lähestyneen miehen kanssa, koska nainen oli sotkenut raha-asiansa pahasti ja tarvitsi elättäjää jotta pystyi säilyttämään elintasonsa. Oli ilmeiselvää että tämä nainen ei rakastanut tuota miestä tippaakaan. Naisen eleistä, ilmeistä ja sananvalinnoista näki että hän halveksi sitä miestä.
Tiedän myös tapauksen, jossa nainen lähti kimppaan häntä piirittäneen miehen kanssa, koska halusi lapsia, ja aika alkoi loppua. Siinäkin suhteessa oli ilmiselvää, että kyse oli puhtaasta hyväksikäytöstä, rakkaudella ei ollut mitään sijaa yhtälössä.
Kumpi näissä oli se hyväksikäyttäjä? Millä perusteella? Mies, joka sai naisen ostettua elintasollaan eli käytti naisen heikkoa elämäntilannetta hyväksi ja nainen joutui selvitäkseen elämään sellaisen miehen kanssa, josta ei pidä? Suomessa ei yleisesti pitäisi käydä noin, vaan mistä sitä tietää mitä kaikkien juttujen takana on?
Entä mies, joka sai perheen naisen lapsikiirettä hyväksikäyttäen? Kumpi siinä saa mitä halusi, mies vai nainen? Mies sai naisen josta piti ja tämän kanssa lapsia ja nainen sai miehen, jonka kanssa tehdä lapsia. Jos mies halusi tämän naisen ja hänen kanssaan perheen, miehen 2 toivetta toteutui. Jos nainen halusi ensisijaisesti lapsia, mutta ei ensisijaisesti juuri tämän miehen kanssa, niin naisella vain 1 toive toteutui. Mies siis voitti tässä diilissä, jos laskea aletaan.
Minä olen aina ollut aloitteellinen ja suhteessa se joka kehuu ja ihailee miestä, joka vain paistattelee huomiossa. Yleensä olen myös seksialoitteet tehnyt, kunnes olen kyllästynyt siihen ettei tunnu haluttavalta. Miehet ovat pitäneet minusta vain siksi että minä olen boostannut heidän itsetuntoaan. Minun jälkeeni heillä onkin ollut kestävät suhteet ja perheetkin on perustettu kun ovat uskaltaneet uudella itsetunnollaan lähestyä naisia joista ovat oikeasti olleet kiinnostuneita.
En pidä päällekäyvistä miehistä, joten mielelläni itse olen jossain määrin aloitteellinen, mutta jatkossa jättäydyn pois jos en saa vastakaikua ja panostusta. En aio enää yhtäkään tyytyjää paapoa. Heti kenkää jos tunnistan tutun kuvion.
SINÄ vai palkinto? 🤣
Älä viitsi naurattaa. Kumminkin hyppäät epätoivoisesti suhteeseen heti sen ekan naisen (tai miehen) kanssa, joka osoittaa pienintäkin mielenkiintoa, ilman mitään omia kriteerejä.