Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toisesta ketjusta poimittua: Kun nainen tekee miehelle aloitteen, tuloksena on suhde, jossa mies vain "tyytyy" naiseen

Vierailija
30.11.2024 |

Nämä suhteet eivät ole hyviä eivätkä tasapainoisia. Minä olen kokenut tämän, samoin muutkin naiset, mikäli tätä palstaa on uskominen. 

Siispä en enää tee aloitteita miehille. 

Kertokaa lisää kokemuksianne tästä ilmiöstä. 

Kommentit (305)

Vierailija
41/305 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tuossa varmaankin totuuden siemen, vaikka karulta kuulostaakin. Miehenä tuntuu paremmalta, kun on itse tavoitellut ja "saalistanut" vähän naista. Jos lähestyminen tapahtuu täysin naisen taholta, niin se ei vaan tunnu ihan niin hyvältä. Ei ollut oma valinta.

Luonnossakin urokset lähestyvät naarasta.

Luonnon laki. Jahtaaminen luo jännitettä.

No eivät kyllä lähesty. Apinoilla koiraat käkkivät naaraiden läheisyydessä ja naaras tarjoaa itseään kiiman aikana. Sorkka- ja kavioeläimillä koiras lähestyy laumansa naarasta kiiman aikana, muutoin vahtii etteivät muut koiraat pääse lähelle laumaa. Kissaeläimillä naaras yleensä itse tunkee takalistonsa koiraan eteen ja koiraan vaivannäkö on minimaalinen. Norsuilla koiraslauma epätoivoisesti seuraa naaraslaumaa ja huolehtivat vain omasta dominanssihierarkiastaan

Tuo naisten jahtaaminen ja saalistaminen on epätoivoinen meemi yrittää luoda jotqin lapsellista dynamiikkaa, mitä ei ole oikeasti olemassakaan. Mitä lie lapsuuden trauman purkamista

Vierailija
42/305 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun taso on 7 ja niin on mun miehelläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/305 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko aloitteen tekeviä naisia muka olemassa? Enpä muista kuulleeni. Tai sitten olen vain itse ruma ja köyhä. Paljon mahdollista sekin.

On meitä olemassa.

Vierailija
44/305 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tuossa varmaankin totuuden siemen, vaikka karulta kuulostaakin. Miehenä tuntuu paremmalta, kun on itse tavoitellut ja "saalistanut" vähän naista. Jos lähestyminen tapahtuu täysin naisen taholta, niin se ei vaan tunnu ihan niin hyvältä. Ei ollut oma valinta.

Tässä on sama ilmiö minkä olen kokenut parisuhteessa kun mies tajuaa etten tarvitse häntä yhtään mihinkään. Tästä minulle on valitettu. Miehellä ei ole mitään tehtävää suhteessa kun  minä osaan kaiken jopa paremmin kuin hän. Miehen rooli kutistuu sinne sänkyyn. Ainoa mitä hän osaa paremmin kuin minä on seksi miehenä koska minulla ei ole penistä. Hän ei pärjää henkisesti, ei älyllisesti ja jokaisen teknisen asiankin teen nopeammin ja paremmin kuin hän. Minä tienaan paremmin, elätän. Mikä on miehen rooli, ei mikään. Miehen täytyy saada metsästä, sen

Miksi kannattaisi? Ajatteletko, että piikamies on naisesta haluttava ja kiihottava?

Vierailija
45/305 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonnossakin urokset lähestyvät naarasta.

Luonnon laki. Jahtaaminen luo jännitettä.

Tästä on kyse. Ei silti tarkoita sitä että naisen pitää heittäytyä vaikeasti tavoiteltavaksi. Jos nainen tekee aloitteen, on todennäköisesti myös muutenkin aloitteellinen ja vetää puoleensa sellaisia jotka suhteessa väsähtävät perässävedättäviksi mieslapsiksi. Tulee helposti otetuksi itsestäänselvyytenä väärän miehen kanssa.

Vierailija
46/305 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisella ja miehellä oksitosiinin tuotanto toimii eri tavalla. Oksitosiini on siis se kiintymys-rakkaus hormoni. Naisilla sitä tulee heti ihastumisen alussa. Jos mennään sänkyyn heti ensi treffeillä miehen oksitosiini ei koskaan pääse valloilleen. Sillain miehellä vaan muodostuu testosteronia. Naisen kannattaa siis hieman " pihdata "ensin ja  monen asiantuntijan mukaan miehen oksitosiinit saadaan käyntiin kun nainen esittää mielenkiintoa miestä kohtaan, ja on kiinnostunut esimerkiksi hänen harrastuksistaan. 

Sitten kun mennään sänkyyn niin myös miehellä oksitosiinia muodostuu. Silloin mies todella rakastuu myös. Jos oksitosiilia ei muodostuu niin silloin ei mies rakastu. Testosteronia kyllä muodostuu. Siis onko se tosi muodostuu Joo ihastumisen vaiheessa toisin kuin miehellä. 

Yleensä kyllä aina sanotaan, että nimenomaan naiset kaipaavat ihastumisen kokemusta ennen seksiä. Varmastikin jokainen on iloinen, jos hänen harrastuksistaan ollaan kiinnostuneita, ja on paljon sekä miehiä ja naisia, jotka eivät halua seksiä ilman tunteita. Eli täysin humpuukia ovat juttusi.

Vierailija
47/305 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on sama ilmiö minkä olen kokenut parisuhteessa kun mies tajuaa etten tarvitse häntä yhtään mihinkään. Tästä minulle on valitettu. Miehellä ei ole mitään tehtävää suhteessa kun  minä osaan kaiken jopa paremmin kuin hän. Miehen rooli kutistuu sinne sänkyyn. Ainoa mitä hän osaa paremmin kuin minä on seksi miehenä koska minulla ei ole penistä. Hän ei pärjää henkisesti, ei älyllisesti ja jokaisen teknisen asiankin teen nopeammin ja paremmin kuin hän. Minä tienaan paremmin, elätän. Mikä on miehen rool

Pitää ajatella pidemmälle. Jos haluaa perheen, viimeistän silloin suppean roolin seksimiehestä tulee loismies. Vaikea sellaista on arvostaa, ja ilman arvostusta ei ole myöskään parisuhdetta, kauaa. Seksinhaku erikseen jos sellaiseen tähtää.

Vierailija
48/305 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kokemus. Kun suhde on alkanut siitä että itse lähestyin miestä, käy myöhemmin ilmi että mies ei edes ole pitänyt minua viehättävänä ja olisi oikeasti ollut kiinnostunut aivan jostakusta muusta. Mutta kun kerran nainen tarjoaa itse itseään, niin ei osata sanoa ei. 

Vierailija
49/305 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimetön mies oli kiltti ja huomaavainen sellainen, joka avasi ovet, kuunteli tarkkaan ja muisti pienet yksityiskohdat. Hän uskoi, että kohtelemalla naisia kunnioittavasti ja lempeästi hän löytäisi jonkun, joka arvostaisi häntä sellaisena kuin hän oli.

Mutta treffit kerta toisensa jälkeen päättyivät samaan lopputulokseen. "Olet mukava, mutta et vain tunnu oikealta," nainen sanoi usein hymyillen, ennen kuin jatkoi etsimään jotain "erilaista". Mies huomasi, että monet naiset kaipaavat jännitystä, karismaa tai statusta asioita, joita hän ei osannut tarjota. Hänen rauhallisuutensa ja tavallisuutensa jäivät varjoon niiden miesten rinnalla, jotka osasivat hurmata itsevarmuudellaan tai hohdokkailla tarinoillaan.

Mies mietti usein, oliko hänen kiltteytensä virhe. Tuntui kuin naiset etsisivät enemmän unelmaa kuin ihmistä jotakuta, joka vastaisi heidän mielikuviinsa täydellisestä kumppanista. Hän ei sopinut siihen kuvaan, vaikka sydämessään tiesi, että voisi tarjota vakautta, rakkautta ja turvaa.

Lopulta hän päätti keskittyä omaan elämäänsä, vaikkei ymmärtänyt, miksi hänen hyvyytensä ei riittänyt. Hän ei halunnut muuttua joksikin, mitä ei ollut, ja jäi odottamaan, josko joku joskus näkisi hänen todellisen arvonsa.

Vierailija
50/305 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisella ja miehellä oksitosiinin tuotanto toimii eri tavalla. Oksitosiini on siis se kiintymys-rakkaus hormoni. Naisilla sitä tulee heti ihastumisen alussa. Jos mennään sänkyyn heti ensi treffeillä miehen oksitosiini ei koskaan pääse valloilleen. Sillain miehellä vaan muodostuu testosteronia. Naisen kannattaa siis hieman " pihdata "ensin ja  monen asiantuntijan mukaan miehen oksitosiinit saadaan käyntiin kun nainen esittää mielenkiintoa miestä kohtaan, ja on kiinnostunut esimerkiksi hänen harrastuksistaan. 

Sitten kun mennään sänkyyn niin myös miehellä oksitosiinia muodostuu. Silloin mies todella rakastuu myös. Jos oksitosiilia ei muodostuu niin silloin ei mies rakastu. Testosteronia kyllä muodostuu. Siis onko se tosi muodostuu Joo ihastumisen vaiheessa toisin kuin miehellä. 

Jeps, ja naisena intressini pelata jotain tavispaavoa rakastumaan itseeni on negatiivinen 9999. Mies on hyvä ja ihan itse huolehtii siitä, että hänen hormonitoimintansa soveltuu suhteeseen, tehostaa vaikka alkolla jos ei muuten onnistu. Jos miestä ei kiinnosta "räplätä itseään märäksi" suhdetta varten niin mies on ilman jmtai pariutuu toisten kaltaistensa kanssa: miesten, kusipäiden, hyväksikäyttäjien, jne.

Vierailija
51/305 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kokemus. Kun suhde on alkanut siitä että itse lähestyin miestä, käy myöhemmin ilmi että mies ei edes ole pitänyt minua viehättävänä ja olisi oikeasti ollut kiinnostunut aivan jostakusta muusta. Mutta kun kerran nainen tarjoaa itse itseään, niin ei osata sanoa ei. 

Ihan sama tilannehan se olisi ollut toisinkin päin. Jos mies olisi lähestynyt sinua ja sinä olisit samanaikaisesti ollut kiinnostunut jostakin toisesta, ei suhde olisi kehittynyt yhtään sen paremmaksi, jos ollenkaan. Toki olisit ollut etulyöntiasemassa, kun olisit niin sanotusti ajanut kaksilla rattailla.

Vierailija
52/305 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lopulta hän päätti keskittyä omaan elämäänsä, vaikkei ymmärtänyt, miksi hänen hyvyytensä ei riittänyt. Hän ei halunnut muuttua joksikin, mitä ei ollut, ja jäi odottamaan, josko joku joskus näkisi hänen todellisen arvonsa."

Käyttäydyt kuin naisen vanhin poika. On luonnonvastaista naiselle kiinnostua sellaisesta

Totta kai miehen pitää olla kohtelias ja hyvätapainen, mutta aina naista edellä. Hänellä täytyy olla parempi ura, isommat tulot, täydempi kalenteri, jne. Naisen täytyy pystyä luottamaan siihen, että mies kannattelee perhettä, kun nainen synnyttää ja hoivaa. Jos mies on näissä tilanteissa ynisemässä naisen nilkoissa, nainen ei pysty koskaan näkemään tätä vertaisenaan, saati sitten miehenään

Vierailija
53/305 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama tilannehan se olisi ollut toisinkin päin. Jos mies olisi lähestynyt sinua ja sinä olisit samanaikaisesti ollut kiinnostunut jostakin toisesta, ei suhde olisi kehittynyt yhtään sen paremmaksi, jos ollenkaan. Toki olisit ollut etulyöntiasemassa, kun olisit niin sanotusti ajanut kaksilla rattailla.

Minullapa on sen verran selkärankaa ja itsetuntemusta, että en ala sutinaan saatika suhteeseen ihmisen kanssa joka ei kiinnosta. Toivoisin että näin tekisivät miehetkin. 

Vierailija
54/305 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minullapa on sen verran selkärankaa ja itsetuntemusta, että en ala sutinaan saatika suhteeseen ihmisen kanssa joka ei kiinnosta. Toivoisin että näin tekisivät miehetkin. 

No se on hienoa, mutta sukupuoleen sidonnainen ominaisuus se ei kuitenkaan ole.

Vierailija
55/305 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs sitten, kun mies tekee aloitteen? Joutuuko nainen tyytymään? Miksi ihmeessä pitää alkaa parisuhteeseen ihmisen kanssa, joka ei kiinnosta? Tuhlaa vain molempien aikaa.

Vierailija
56/305 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissäkin kiertää vitsi, että miehet seurustelisivat jopa puun kanssa jos puu tekisi aloitteen, ja että miesten vaatimuslistassa lukee pelkästään "nainen joka hengittää". Miehillä rima on alhaalla.

Vierailija
57/305 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs sitten, kun mies tekee aloitteen? Joutuuko nainen tyytymään? Miksi ihmeessä pitää alkaa parisuhteeseen ihmisen kanssa, joka ei kiinnosta? Tuhlaa vain molempien aikaa.

Naiset ovat tarkempia sen kanssa kenen kanssa pistävät hynttyyt yhteet. Harva nainen ottaa kenet tahansa joka tekee aloitteen, ellei ole läheisriippuvainen.

Vierailija
58/305 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aina huvittavaa, että näissä keskusteluissa yrittää päteä se, kenellä sitä parisuhdetta ei ole, eikä ole koskaan ollutkaan. 

Sen sijaan onnellisessa parisuhteessa olevat nauravat tälle ja tämänkaltaiselle aloituksille:)

Vierailija
59/305 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on sama ilmiö minkä olen kokenut parisuhteessa kun mies tajuaa etten tarvitse häntä yhtään mihinkään. Tästä minulle on valitettu. Miehellä ei ole mitään tehtävää suhteessa kun  minä osaan kaiken jopa paremmin kuin hän. Miehen rooli kutistuu sinne sänkyyn. Ainoa mitä hän osaa paremmin kuin minä on seksi miehenä koska minulla ei ole penistä. Hän ei pärjää henkisesti, ei älyllisesti ja jokaisen teknisen asiankin teen nopeammin ja paremmin kuin hän. Minä tienaan paremmin, elätän. Mikä on miehen rooli, ei mikään. Miehen täytyy saada metsästä, sen

Bullshittiä. Sekä miehet että naiset käyvät töissä ja kantavat taloudellisen vastuun. Mies luulee taloudellisesta vastuustaan toitottaessaan, että jos nainen siihen fuulaan lankeaa niin se on miehelle vapautus koti-ja hoivatöistä. Ei naiset enää tohon teidän valheelliseen egon kiillottamiseen lähde, sori.

60/305 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin itse olen Tinderissä huomannut, että kun minä olen viestitellyt mukavan miehen kanssa ja kun minä olen kutsunut miehen treffeille, ei hän kuitenkaan halua tavata. Näin ollen olen lakannut tekemästä treffikutsuja ja odotan, että mies kutsuu treffeille.